TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Gaming Thread
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
de ps3 kost maar 600 euro bij mijn weten
spijtig dat hij - op moment van release - alweer zal moeten achterop hinken in vgl met pc's, want geen enkele console zal directx10 ondersteunen. grafische pareltjes zoals CrySis zullen dus enkel op pc in hun volle pracht knn weergegeven worden
| quote: |
| Originally posted by Bertn wat is dat nu voor belachelijke redenering. de "echte gamers" - die voor geld en zo spelen - spelen bij mijn weten allemaal FPS met een PC. FPS op console zuigt hard, net zoals RTS. |
| Originally posted by Phortastic Even belachelijk als te stellen dat PC beter is dan console omdat de "echte gamers" die voor geld FPS games spelen ne PC gebruiken... |
En het feit blijft gewoon da als ge u ne goeie console koopt zijde voor zeker een paar jaar gesettled terwijl ge uwe pc constant moe upgraden. Ne gfx kaart is op ��n tot 2 jaar al geweldig ouderwets eigenlijk, en als je dan het onderste uit de kan wilt halen moet je eigenlijk al upgraden.
| Originally posted by Bertn heb ik ergens gezegd dat PC beter is dan consoles dan? |
Dan heb jij een verkeerde conclusie uit mijn posts getrokken.
Ik vind dat elk medium zijn eigen kwaliteiten heeft. Ik heb zowel een goeie pc als een PS2 staan. PS2 vind ik ideaal voor als je tegen vrienden wil spelen (spellekes zoals FIFA/PES, Racen, Tekken, enz...). PC vind ik dan weer super als je echt mooiere graphics wil (het prijskaartje is dan weer een nadeel natuurlijk), voor RTS, voor FPS, enz...
Akkoord, bij de release van consoles hebben de consoles meestal een kleine voorsprong wat grafische rekenkracht betreft, maar nu bv zien playstation 2 spellekes er echt rampzalig lelijk uit, zeker op een HDTV. En ge betaalt nog altijd 50 euro of soms zelfs meer voor een nieuw spel
elk medium heeft zijn eigen voor- en nadelen he
het ��n b�ter en voor "ehcte gamers" noemen vond ik dan ook bullshit
| Originally posted by Phortastic En het feit blijft gewoon da als ge u ne goeie console koopt zijde voor zeker een paar jaar gesettled terwijl ge uwe pc constant moe upgraden. Ne gfx kaart is op ��n tot 2 jaar al geweldig ouderwets eigenlijk, en als je dan het onderste uit de kan wilt halen moet je eigenlijk al upgraden. |
nog iets: een console gaat alleen maar 5 jaar mee als hij succesvol is. helaas, als we de geschiedenis even ter hand nemen, is dat niet altijd het geval geweest. mensen die op het einde van de jaren 90 een sega kochten, of mensen die een xbox gekocht hebben, moeten nu zien dat hun console niet lang heeft meegegaan...
slecht voor hun economie he bert 
Allemaal correct natuurlijk, feit blijft ook dat de tendens tegenwoordig is dat alles zowiezo op console uitkomt en eventueel ook op PC. Vroeger was dit eerder totaal andersom.
Als je als echte gamer enkel een PC hebt mis je tegenwoordig een pak game titels.
| Originally posted by domineesje of ge nu u grafische kaart om de 2/3 jaar moet upgraden of u console die ze om 2/3 jaar aanpassen , blijft bij mijn weten ook kosten maken |
| Originally posted by Phortastic als echte gamer kom je met "1 keer om de 2-3 jaar je gfx vernieuwen" echt niet toe hoor |
| Originally posted by Phortastic als echte gamer kom je met "1 keer om de 2-3 jaar je gfx vernieuwen" echt niet toe hoor |
^Thats my point idd, als daarom PC beter is dan console laat ik int midden.
IMO wel als je rekening houdt met je duurdere budget en dan nog eens bedenkt dat de tendens nu is dat veel titels niet eens op pc komen.
Keuze zou voor mij snel gemaakt zijn iig 
goh, wat is een �chte gamer natuurlijk
Ik speel vaak spelletjes, en voor mij is dat meer dan goed genoeg als ik maar om de 4 jaar mijn gfx kaart moet vervangen. ik speel de nieuwste spelletjes nog altijd zonder problemen op hoge resolutie, mijn pc is al meer dan een jaar oud. stel dat ik dat hier binnen een jaar moet terugschroeven wat details en resolutie betreft, zal ik dat niet erg vinden
ben ik dan geen �chte gamer?
trouwens, die nintendo, dat wordt toch kinderspeelgoed, niks voor �chte gamers
Voor FPS en RTS ga ik toch voor de pc ze, niets is handiger dan een muis en keyboard voor zo'n games.
Maar alle andere games krijgen mijn voorkeur op console. Enkel spijtig dat consoles duur zijn als je de nieuwste wil, of toch al verouderd (tov pc) als ze betaalbaar zijn.
Anyway, kwa fun komt er niets in de buurt van multiplayer Mario Kart op Nintendo64.
| Originally posted by Phortastic ^Thats my point idd, als daarom PC beter is dan console laat ik int midden. IMO wel als je rekening houdt met je duurdere budget en dan nog eens bedenkt dat de tendens nu is dat veel titels niet eens op pc komen. Keuze zou voor mij snel gemaakt zijn iig |
| Originally posted by Bertn goh, wat is een �chte gamer natuurlijk |

| Originally posted by Shadowkid Anyway, kwa fun komt er niets in de buurt van multiplayer Mario Kart op Nintendo64. |
OMG
heeft iemand nog da filmke van diene duitse kwal die counterstrike wil spelen?
lol @ pic

heeft iemand trouwens al pics gezien van die crysis voro PC? dat moet zowat het meest realistische spel OOIT worden
ganse bomen knn uit de grond worden gerukt, bladeren van bomen bewegen mee als soldaten zich een weg doorheen het struikgewas banen... allemaal dankzij directx10 (die door alle nieuwste consoles dus niet ondersteund wordt...).
binnen 5 jaar spelen we echt films of zo
| Originally posted by Bertn OMG heeft iemand nog da filmke van diene duitse kwal die counterstrike wil spelen? |
http://www.youtube.com/watch?v=F9pgOmlHE2k
check dat ventje, ni normaal
Omg, den demo van Dark Messiah of Might and Magic gedownload. Wel veel te kort voor die 1.5GB, maar shit, wat 'n graphics!!