TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Gaming Thread
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]

Posted by Bertn on Sep-18-2006 15:40:

de ps3 kost maar 600 euro bij mijn weten spijtig dat hij - op moment van release - alweer zal moeten achterop hinken in vgl met pc's, want geen enkele console zal directx10 ondersteunen. grafische pareltjes zoals CrySis zullen dus enkel op pc in hun volle pracht knn weergegeven worden

Posted by Phortastic on Sep-18-2006 15:42:

quote:
Originally posted by Bertn
wat is dat nu voor belachelijke redenering. de "echte gamers" - die voor geld en zo spelen - spelen bij mijn weten allemaal FPS met een PC. FPS op console zuigt hard, net zoals RTS.

Even belachelijk als te stellen dat PC beter is dan console omdat de "echte gamers" die voor geld FPS games spelen ne PC gebruiken...

Posted by Bertn on Sep-18-2006 15:43:

quote:
Originally posted by Phortastic
Even belachelijk als te stellen dat PC beter is dan console omdat de "echte gamers" die voor geld FPS games spelen ne PC gebruiken...

heb ik ergens gezegd dat PC beter is dan consoles dan?

Posted by Phortastic on Sep-18-2006 15:44:

En het feit blijft gewoon da als ge u ne goeie console koopt zijde voor zeker een paar jaar gesettled terwijl ge uwe pc constant moe upgraden. Ne gfx kaart is op ��n tot 2 jaar al geweldig ouderwets eigenlijk, en als je dan het onderste uit de kan wilt halen moet je eigenlijk al upgraden.

Posted by Phortastic on Sep-18-2006 15:45:

quote:
heb ik ergens gezegd dat PC beter is dan consoles dan?

Neen, maar dat maak ik wel op uit u laatste paar posts

Posted by Bertn on Sep-18-2006 15:49:

Dan heb jij een verkeerde conclusie uit mijn posts getrokken. Ik vind dat elk medium zijn eigen kwaliteiten heeft. Ik heb zowel een goeie pc als een PS2 staan. PS2 vind ik ideaal voor als je tegen vrienden wil spelen (spellekes zoals FIFA/PES, Racen, Tekken, enz...). PC vind ik dan weer super als je echt mooiere graphics wil (het prijskaartje is dan weer een nadeel natuurlijk), voor RTS, voor FPS, enz...
Akkoord, bij de release van consoles hebben de consoles meestal een kleine voorsprong wat grafische rekenkracht betreft, maar nu bv zien playstation 2 spellekes er echt rampzalig lelijk uit, zeker op een HDTV. En ge betaalt nog altijd 50 euro of soms zelfs meer voor een nieuw spel

elk medium heeft zijn eigen voor- en nadelen he het ��n b�ter en voor "ehcte gamers" noemen vond ik dan ook bullshit

Posted by domineesje on Sep-18-2006 15:50:

quote:
En het feit blijft gewoon da als ge u ne goeie console koopt zijde voor zeker een paar jaar gesettled terwijl ge uwe pc constant moe upgraden. Ne gfx kaart is op ��n tot 2 jaar al geweldig ouderwets eigenlijk, en als je dan het onderste uit de kan wilt halen moet je eigenlijk al upgraden.

of ge nu u grafische kaart om de 2/3 jaar moet upgraden of u console die ze om 2/3 jaar aanpassen , blijft bij mijn weten ook kosten maken

Posted by Bertn on Sep-18-2006 15:53:

nog iets: een console gaat alleen maar 5 jaar mee als hij succesvol is. helaas, als we de geschiedenis even ter hand nemen, is dat niet altijd het geval geweest. mensen die op het einde van de jaren 90 een sega kochten, of mensen die een xbox gekocht hebben, moeten nu zien dat hun console niet lang heeft meegegaan...

Posted by domineesje on Sep-18-2006 15:57:

slecht voor hun economie he bert

Posted by Phortastic on Sep-18-2006 15:58:

Allemaal correct natuurlijk, feit blijft ook dat de tendens tegenwoordig is dat alles zowiezo op console uitkomt en eventueel ook op PC. Vroeger was dit eerder totaal andersom.

Als je als echte gamer enkel een PC hebt mis je tegenwoordig een pak game titels.

Posted by Phortastic on Sep-18-2006 15:59:

quote:
Originally posted by domineesje
of ge nu u grafische kaart om de 2/3 jaar moet upgraden of u console die ze om 2/3 jaar aanpassen , blijft bij mijn weten ook kosten maken

als echte gamer kom je met "1 keer om de 2-3 jaar je gfx vernieuwen" echt niet toe hoor

Posted by domineesje on Sep-18-2006 16:01:

quote:
als echte gamer kom je met "1 keer om de 2-3 jaar je gfx vernieuwen" echt niet toe hoor

doet er niet toe, het gaat om principe, altijd kosten maken ...

Posted by Push2005 on Sep-18-2006 16:04:

quote:

Idd, met dat verschil dat een GFX dikwijls even duur is dan de huidige consoles... En dan komt er nog eens slijt op uw pc ook enzo...

Uw budget zal meer lijden onder PC-gaming

Posted by Phortastic on Sep-18-2006 16:09:

^Thats my point idd, als daarom PC beter is dan console laat ik int midden.

IMO wel als je rekening houdt met je duurdere budget en dan nog eens bedenkt dat de tendens nu is dat veel titels niet eens op pc komen.

Keuze zou voor mij snel gemaakt zijn iig

Posted by Bertn on Sep-18-2006 16:09:

goh, wat is een �chte gamer natuurlijk
Ik speel vaak spelletjes, en voor mij is dat meer dan goed genoeg als ik maar om de 4 jaar mijn gfx kaart moet vervangen. ik speel de nieuwste spelletjes nog altijd zonder problemen op hoge resolutie, mijn pc is al meer dan een jaar oud. stel dat ik dat hier binnen een jaar moet terugschroeven wat details en resolutie betreft, zal ik dat niet erg vinden ben ik dan geen �chte gamer?

trouwens, die nintendo, dat wordt toch kinderspeelgoed, niks voor �chte gamers

Posted by Shadowkid on Sep-18-2006 16:10:

Voor FPS en RTS ga ik toch voor de pc ze, niets is handiger dan een muis en keyboard voor zo'n games.

Maar alle andere games krijgen mijn voorkeur op console. Enkel spijtig dat consoles duur zijn als je de nieuwste wil, of toch al verouderd (tov pc) als ze betaalbaar zijn.

Anyway, kwa fun komt er niets in de buurt van multiplayer Mario Kart op Nintendo64.

Posted by Bertn on Sep-18-2006 16:11:

quote:
^Thats my point idd, als daarom PC beter is dan console laat ik int midden.

IMO wel als je rekening houdt met je duurdere budget en dan nog eens bedenkt dat de tendens nu is dat veel titels niet eens op pc komen.

Keuze zou voor mij snel gemaakt zijn iig

tegenwoordig is eht toch meer en meer de trend dat pc-games geport worden naar consoles. kijk maar naar COD2, of de andere 85% van de xbox360 games
wat ps2 of originele xbox betreft trek ik mij dat niet aan, die spellekes zien er tegenwoordig toch maar voos nimeer uit.

en ja, ik ben een graphicswhore

Posted by Push2005 on Sep-18-2006 16:12:

quote:
goh, wat is een �chte gamer natuurlijk

quote:
Originally posted by Shadowkid

Anyway, kwa fun komt er niets in de buurt van multiplayer Mario Kart op Nintendo64.

Amen! En mario Smash Bros. ook

Posted by Bertn on Sep-18-2006 16:13:

OMG

heeft iemand nog da filmke van diene duitse kwal die counterstrike wil spelen?

Posted by Phortastic on Sep-18-2006 16:24:

lol @ pic

Posted by Bertn on Sep-18-2006 16:53:

heeft iemand trouwens al pics gezien van die crysis voro PC? dat moet zowat het meest realistische spel OOIT worden ganse bomen knn uit de grond worden gerukt, bladeren van bomen bewegen mee als soldaten zich een weg doorheen het struikgewas banen... allemaal dankzij directx10 (die door alle nieuwste consoles dus niet ondersteund wordt...).
binnen 5 jaar spelen we echt films of zo

Posted by mellow_head on Sep-18-2006 16:57:

quote:
OMG

heeft iemand nog da filmke van diene duitse kwal die counterstrike wil spelen?

Ik heb e filmke waar ene Duitser met ne bril zn muis verneukt omda hij ni wint

Posted by Bertn on Sep-18-2006 17:59:

http://www.youtube.com/watch?v=F9pgOmlHE2k

check dat ventje, ni normaal

Posted by Xilver on Sep-26-2006 23:31:

Omg, den demo van Dark Messiah of Might and Magic gedownload. Wel veel te kort voor die 1.5GB, maar shit, wat 'n graphics!!

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]