TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hét grote WK2006 Topic!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »

Posted by eieregooie on Jun-25-2006 19:52:

Niet WEER die Portugezen he...

Posted by Siesta on Jun-25-2006 20:23:

jezus die figo

wat een vieze flikker

Posted by Massive84 on Jun-25-2006 21:03:

20 gele kaarten , 4 rood.

beste wedstrijd ooit!

jammer voor Holland, maar tja, dit was de slechtste team ooit samengesteld.

Posted by Djeebie on Jun-25-2006 21:06:

Nog nooit heb ik me zo moeten schamen voor het aanvalsspel van Oranje als in de tweede helft. Kansloze bal na kansloze bal. Geen moment heb je het idee dat 'ie er in zal gaan. Misschien is het frustratie na de wedstrijd, maar ik vind echt dat ze verdiend verloren hebben. Ze hadden erg weinig te zoeken op dit WK

Posted by Creamfields23 on Jun-25-2006 21:17:

Jammer! Ik vind het het altijd zo sterk dat in geval van nood men altijd kiest voor de hoge ballen naar voren. Waarom HEB je dan Arjen en Robin in het team?

Er was een ogenblik rond de tachtigste minuut waarop je een mooi cameraschot op van Nistelrooy zag. Zijn gezicht sprak boekdelen, dit had misschien zijn wedstrijd kunnen zijn met al die kansen. Want geef toe die waren er meer dan zat.

Jammer achteraf want hij was de voorgaande wedstrijden gewoon te slecht.

Ik heb na een shaggie of tien in 90 minuten maar een slaap pilletje genomen en duik zo me nest in, terwijl Nederland nog lang treurt.

Posted by Creamfields23 on Jun-25-2006 21:28:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ze hadden erg weinig te zoeken op dit WK

Lulkoek!! Ik vind dit zo typisch Nederlands he.

Nog zo een geval ik was Nederland - Argentie in een kroeg aan het kijken. Zat er ook zo'n gast begin voor de wedstrijd ik ben echte nederlander en al die nep nederlanders hebben hier niets te zoeken bla,bla. Na een half uur: " Eh dit word niets kut elftal, bla bla. en heeft de rest niet eens afgekenen. Ik kon hem wel op zijn bek rammen, als "allochtoon". Man wat lul je er hebben teams 6-0 verloren van Argentie en met die weinige kansen die Nederland heeft weggegeven was het een mooi resultaat.

Ach ja zoals ik altijd een allochtoon zal blijven voor de mensen die mij niet kennen, zullen er ook altijd "echte hollanders" zijn totdat ze verliezen. Maar jah waar maak ik me druk om??????

Posted by Unique2701 on Jun-25-2006 21:30:

quote:
Originally posted by Siesta
jezus die figo

wat een vieze flikker

Ja wat een homo streek was dat ook echt! Ach ja. Ik was er al op voorbereid. Is me nog meegevallen dat ik me best heb entertained.

Posted by Jantjeuh on Jun-25-2006 21:32:

Heb jij die wedstrijd wel goed bekeken dan? 't was overduidelijk dat de Argentijnen het rustig aan deden. Iedere keer dat ze wel een beetje aanzetten werd de hele Nederlandse defensie zoekgespeeld met 2-3 combinaties. En hoeveel kansen heeft Nederland weten te creëeren in die wedstrijd? Nul. Argentinië deed het rustig aan en Nederland kon gewoon niet beter. Ook tegen Ivoorkust (vooral 2e helft) en Servië was het matig tot slecht. En jij wil beweren dat dit team wel wat te zoeken had in de kwartfinales?

Nogmaals, dit zijn gewoon feiten. Dit heeft niets met pessimisme of een gebrek aan chauvinisme te maken. Dat irriteert me enorm, als mensen (terechte) kritiek hebben worden ze meteen voor pessimist of nep-Nederlander uitgemaakt. Natuurlijk had ik Nederland ook de cup willen zien winnen, maar met dit team is dat gewoon niet mogelijk.

Posted by Djeebie on Jun-25-2006 21:47:

Mee eens Jantjeuh. Als je puur kijkt naar hoe de wedstrijden van Nederland zijn verlopen op dit WK dan vind ik het verrassend hoeveel mensen zoveel vertrouwen kunnen hebben. Ik was erg blij dat we de poule overleefd hadden, maar de manier waarop was natuurlijk discutabel. Dan kun je inderdaad gaan ouwehoeren dat we van iedereen kunnen winnen, Van Basten het geluk aan z'n kont heeft hangen en dat onze aanval zo goed is, maar daar win je geen wedstrijden mee.

En met die kritiek ben ik volgens mij inderdaad een realist en geen pessimist. Voor de wedstrijd schatte ik de kansen namelijk 50/50 in en met een beetje meer mazzel trek je aan het langste eind. Vandaag echter niet en ik heb ook geen moment het gevoel gehad dat we nog zouden scoren. Ons spel was daar simpelweg niet goed genoeg voor.

Aan de andere kant: het is een team in opbouw en toen Van Basten en co. aan de klus begonnen richtten ze zich op Euro 2008 en niet op dit WK. Laten we dus hopen dat we het EK over twee jaar glansrijk winnen. Op dit WK kwamen we echter duidelijk tekort.

Posted by Creamfields23 on Jun-25-2006 21:48:

Ik vond dit team met zijn spelers goed ja. Super spelen deden ze niet nee. Je moet groeien in een toernooi en dat is hier niet gebeurt. Kijk die duiters die hebben dat geluk weer wel met een matig elftal om maar een voorbeeld te noemen. Misschien hadden ze in de voorrondes een keer achter moeten staan om dat ook eens te ervaren en om te zien hoe je team dat opvat.

Nu ga ik echt slapen want de koffiepauzes op het kutwerk morgen worden ook wel weer lachen

Posted by magrec on Jun-25-2006 21:48:

naja portugal heeft maar 1 echte kans gehad......en die scoren ze en nederland heeft er wel wat meer gehad....ik had niet verwacht dat NL wereldkampioen zou worden maar dat portugal wel te pakken zou zijn....

Posted by @win on Jun-25-2006 22:33:

Ik zeg een enkeltje Siberië voor Ivanov...
Ik zeg stel Dirk Kuyt nooit meer op als diepe spits...
Ik zeg van Basten stel Huntelaar op als diepe spits in de loop naar het EK...
Ik zeg Terry, Ferdinand of welke Engelsman dan ook, schop die poten van Figo alsjeblieft naar de tyfus!!!!

En tsja dapper gestreden, maar we waren gewoon niet goed genoeg. Lekker opbouwen naar 2008!

Posted by AirPole on Jun-25-2006 22:47:

Ik wist het al van tevoren van die Figo, wat een KUTNOOB. Boulahrouz was kwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad. Oh, ik hou van die gast.

Posted by Frenkieee on Jun-25-2006 23:16:

quote:
Originally posted by @win
Ik zeg een enkeltje Siberië voor Ivanov...
Ik zeg stel Dirk Kuyt nooit meer op als diepe spits...
Ik zeg van Basten stel Huntelaar op als diepe spits in de loop naar het EK...
Ik zeg Terry, Ferdinand of welke Engelsman dan ook, schop die poten van Figo alsjeblieft naar de tyfus!!!!

En tsja dapper gestreden, maar we waren gewoon niet goed genoeg. Lekker opbouwen naar 2008!

Volgens mij ben ik het nog nooit zo met iemand eens geweest.

Posted by DjRV on Jun-26-2006 06:29:

Kut tering tievuz zooi dit allemaal, heb er echt zwaar slecht van geslapen :|

Van Basten heeft het leuk gedaan maar een aantal dingen laat te wensen over;

In een wedstrijd zoals deze heb je een RVN nodig. Er zijn tig kansen geweest die bij een type spits als RVN er wel ingegaan waren. Kuyt is gewoon niet zo'n speler, tis een werker,maar geen koele afmaker.

Aangezien RVN niet in vorm was had je een andere moeten opstellen die als RVN kan spelen. Dat is KJH. Die is niet meegenomen en na de inbreng van Lange Jan waren het alleen nog maar lange ballen in de hoop dat hij hem doorkopt.

Als je back,Khalid dus in dit geval, al geel heeft, zet je hem niet tegen over acteur nummero uno, Figo (DE LYER). Dan zet je een ander mannetje erop. Zet je Heitinga dus als RB en Boula als CV.

Davids was errug handig geweest in een wedstrijd als deze en was beter van pas gekomen dan van Bommel die dramatisch speelde.

Ach zugt, 16 miljoen bondscoaches, maar ik vind dit punten die echt beter hadden GEMOETEN.

*snik snik*

Posted by robin on Jun-26-2006 08:01:

Figo vuile hondekop!

En ivanov mogen ze ook neerknuppelen

Posted by ThaMaestro on Jun-26-2006 09:02:

quote:
Originally posted by robin
Figo vuile hondekop!

En ivanov mogen ze ook neerknuppelen

neerknuppelen of opknuppen!!

Posted by Siesta on Jun-26-2006 09:16:

niet alleen die scheids was kut, maar dat hele portugeze elftal, niet voetballen.... maar elke x doen alsof je geblesseerd bent als ze over een grasspriet vallen & kaarten aan-naaien. Gelukkig werd deco er afgestuurd met zn babyface. Maar die figo mogen ze voor mij helemaal kapottrappen als ze tegen engeland moeten.Wat een ontzettende klootzak. Dat soort mensen horen niet thuis op het voetbalveld.

Tja van Basten vond ik ook slecht met zn wissels. 8 min voor tijd nog eens vennegoor inbrengen, wat moet die dude in 8 min? ik had em meteen na rust gebracht voor Mathijssen. En ik vond Kuijt ook niet goed spelen, die paar kansen die die kreeg verzuimde hij gewoon op een niet-spitsachtige manier. RVN had daar gewoon moeten staan, die had hij zeker wel gemaakt, zeker op de momenten dat het er toe doet heb je veel meer aan een kille afmaker dan aan een rondhollend paard.

Al met al zal dit een van de meestbesproken wedstrijden van dit WK zijn, met weer Nederland als onterechte verliezer, as always. Wanneer krijgen wij een keer wat "duits" geluk .....

Posted by ThaMaestro on Jun-26-2006 10:49:

quote:
Originally posted by Siesta
niet alleen die scheids was kut, maar dat hele portugeze elftal, niet voetballen.... maar elke x doen alsof je geblesseerd bent als ze over een grasspriet vallen & kaarten aan-naaien. Gelukkig werd deco er afgestuurd met zn babyface. Maar die figo mogen ze voor mij helemaal kapottrappen als ze tegen engeland moeten.Wat een ontzettende klootzak. Dat soort mensen horen niet thuis op het voetbalveld.

Tja van Basten vond ik ook slecht met zn wissels. 8 min voor tijd nog eens vennegoor inbrengen, wat moet die dude in 8 min? ik had em meteen na rust gebracht voor Mathijssen. En ik vond Kuijt ook niet goed spelen, die paar kansen die die kreeg verzuimde hij gewoon op een niet-spitsachtige manier. RVN had daar gewoon moeten staan, die had hij zeker wel gemaakt, zeker op de momenten dat het er toe doet heb je veel meer aan een kille afmaker dan aan een rondhollend paard.

Al met al zal dit een van de meestbesproken wedstrijden van dit WK zijn, met weer Nederland als onterechte verliezer, as always. Wanneer krijgen wij een keer wat "duits" geluk .....

helemaal mee eens, alleen 'duits' geluk dwing je af. de duitsers hebben een andere mentaliteit in het voetballen. je kunt veel van de duitsers zeggen, maar die blijven gewoon voetballen, én erin geloven, tot het laatste fluitsignaal klinkt.

Posted by BaRTeZ on Jun-26-2006 11:28:

Het mogen duidelijk zijn dat Figo een baklap is, maar ik kan hem eerlijk gezegd geen ongelijk geven. Je kon er op wachten dat hij Nederland een trucje zou flikken, nadat Van Bommel hem daarvoor een kaart aannaaide. Mark ging op bijna Duitse wijze naar de grond, eigenlijk op dezelfde manier als Figo...

De vorige wedstrijden kon Nederland niet op de helft van de tegenstander spelen en was dus Kuyt handig voor het storen. Gisteren stonden we, dankzij die kaarten, bijna de hele tweede helft rond de zestien van Portugal en dan is Van Nistelrooy (of Huntelaar!) veel dodelijker.

Jammer dat we in deze vier potjes voetbal op het WK niet goed hebben gespeeld. Het middenveld werd compleet overlopen. Laten we hopen dat de jonkies van -21 (Schaars, Aissati, Huntelaar, Afellay, Emanuelson etc) snel gaan vlammen in het Nederlands Elftal

Posted by SnuggLe on Jun-26-2006 15:53:

Het was zwaar gaaf in Duitsland. Leipzig en Nuremberg aangedaan en gisterenavond in het stadion een spectaculaire match gezien. Kunnen we ook weer afstrepen op het 'to do' lijstje.

Posted by SnuggLe on Jun-26-2006 16:53:

Ronduit BE-LA-CHE-LIJK die penalty van Italie. Daar heb ik echt geen woorden voor, wat een schande.

Het wordt eens tijd dat ze met videobeelden gaan werken en oortjes etc zodat binnen 30 seconden na iets 'belangrijks' dingen teruggedraaid worden. Dit is toch slecht? Stel dat er een team op deze manier wereldkampioen wordt! Dan is het wel 'de charme', maar dat vind ik echt gelul met zulke belangen. Het is gewoon belachelijk scheidsrechterswerk. (N)

Posted by BaRTeZ on Jun-26-2006 16:56:

WEER zo'n debiel van een scheidsrechter. ARGH! Wat een kuttoernooi zo

Posted by Djeebie on Jun-26-2006 18:01:

Echt heel zuur ja. Slim gedaan door die aanvaller natuurlijk, maar het is belachelijk dat je door dit soort fouten naar huis moet.

Posted by moogwai on Jun-26-2006 18:01:

Tja, meteen na die eerste gele kaart voor van Bommel zag ik de bui al hangen. Verder geen moment gedacht dat Nederland uberhaupt ging scoren. Verder is het verschil tussen winnen en verliezen natuurlijk erg klein.

Verder..
1. Scheids
2. Kuyt in de spits
3. Slecht middenveld.

quote:
Originally posted by Smirnoff
[VanGaal Mode ON]

Zijn die Duitsers nou zo goed ?? ... of zijn die Zweden nou zo slecht ??

[VanGaal Mode OFF]

Als ze van Argentinie winnen, weet je het antwoord.
Polen en Zweden waren ontzettend slecht, echt een schande voor Europa.

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ronduit BE-LA-CHE-LIJK die penalty van Italie. Daar heb ik echt geen woorden voor, wat een schande.

Drama idd.

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »