TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
idd 
had Ghana en vooral Essien de kansen afgewerkt...
maja da kon dan ook gezegd worden over Italianen 
enfin die worde toch geen kampioen 
go socceroos 
Ghanezen waren anders wel t� hard in de duels, dat deed hen toch een beetje in mijn achtig dalen. Maar sterke ploeg anders, de Afrikaanse landen komen hier tot nu toe toch heel sterk voor de dag vind ik 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj F*cking Italianen |
Ghana verdiende mss een gelijkspel ja, maar ze hebben blijkbaar heel veel moeite om af te werken.
forza italia! =)
Hoho uitkijken naar de match van Brazili� vanavond
Met dat spitsenkwartet zijn ze nooit eerder zo hard favoriet geweest als nu denk ik.
Mijn droomfinale is Brazili� - Tsjechi�, al weet ik niet of het spelschema dat toelaat.
was meer onder de indruk van romario
| Originally posted by Vishnu Met dat spitsenkwartet zijn ze nooit eerder zo hard favoriet geweest als nu denk ik. |
KAKA!! 
| Originally posted by Jasperovitsj KAKA!! |
Als hij nog eens scoort moogt gij het posten
Lekker matchke trouwens, Kroati� is ook sterk bezig 
| Originally posted by Jasperovitsj KAKA!! |
| Originally posted by dj Zevan gooi die robinho maar op, wat enthousiasme kan zeker geen kwaad |
Waar blijft de 1-1 ? 
Voor Brazili� hoefde het niet echt meer, Kroatie is blijkt alles behalve een meeloper te zijn. Prso speelde een berematch, alleen blijken de Brazilianen toch wel te kunnen verdedigen. En die Kroatische supporters, schitterend gewoon.
| Originally posted by djcresto alleen blijken de Brazilianen toch wel te kunnen verdedigen. |
Indrukwekkend Spanje. Ik had verwacht dat ze net als op de vorige toernooien vrij flauw zouden spelen, maar ze hebben me verbaast. Echt een zalig middenveld+aanval, en dan de spelers die ze nog op de bank hadden
: Joaquin, Reyes, Albelda, Fabregas, Raul,...
Samen met Brazili� heeft Spanje toch wel de sterkste kern ze. En ik ben blij dat het er ook eens uit komt. Hopelijk gaan ze nu wel niet terug bezwijken onder de druk, want nu zullen de verwachtingen toch opnieuw groter worden. Het was echt wel een heel goeie match; veel eentijdsvoetbal, hoog tempo, mooi voetbal,.. En Torres heerst toch wel fameus.
Btw: Ik vind de omkadering van VT4 (op Huybrechts na) stukken beter dan die van Kanaal 2. Die gast die dat in de namiddag presenteert doet dat goed; stelt goede en interessante vragen, laten zijn gasten duidelijk hun mening geven. De gasten op VT4 vind ik ook veel beter (zoals die sportjournalist die er vandaag zat). Geen trienen of mensen die gewoon nix van voetbal kennen en die daar wat komen zeveren. Er wordt teminste deftig over de match gepraat, en ze hebben ook wel een toffe locatie als studio. En de commentatoren (zelfs Wim De Coninck valt nog mee) zijn ook een pak beter.
Oekraine was wel zwakker dan ik verwacht had. Kwil spanje wel eens dit voetbal zien brengen tegen een goeie tegenstander 
Maar idd wel ferm spel van hun, mede door de zwakte van de tegenstander though 
Zalig matchke inderdaad! Sterk Spanje, en daardoor zwak Oekra�ne, en zelfs na de 3-0 lieten ze het tempo niet echt zakken. Als ze zo kunnen blijven voortdoen
En die laatste goal van Torres, heerlijk! Puyol die zich efkes doorzet, prachtig aflegt en Torres die droog in de korte hoek knalt. 
Argh wrom kan ik da ni zien op 't werk he. Spanje had'k wel willen zien.
| Originally posted by Phortastic Oekraine was wel zwakker dan ik verwacht had. Kwil spanje wel eens dit voetbal zien brengen tegen een goeie tegenstander ![]() Maar idd wel ferm spel van hun, mede door de zwakte van de tegenstander though |
).
| Originally posted by Shadowkid (zelfs Wim De Coninck valt nog mee) |
Spanje speelde zeer sterk. Vroeger hadden ze teveel spelers die te traag voetbalden. Zoals een Baraja. Deze ploeg maakte zeer veel snelheid. Het middenveld was sterk, de vleugelbacks in aanvallend opzicht, Torres en Villa zijn levensgevaarlijk. Vraag is inderdaag of dit Oekraine een goede waardemeter was. En Oekraine werd een paar keer ten onrechte afgevlagd in de eerste helft. Tegen sterke ploegen kan dit niet goed openzetten van de buitenspelval Spanje duur te staan komen.
Hoe komt VT4 er trouwens bij om Carl Huybrechts te "huren" voor het WK. Zo'n arrogante zak. 
| Originally posted by Real Hoe komt VT4 er trouwens bij om Carl Huybrechts te "huren" voor het WK. Zo'n arrogante zak. |
| Originally posted by Real Hoe komt VT4 er trouwens bij om Carl Huybrechts te "huren" voor het WK. Zo'n arrogante zak. |