TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Posted by lievez on Jun-12-2006 20:58:

idd

had Ghana en vooral Essien de kansen afgewerkt...
maja da kon dan ook gezegd worden over Italianen

enfin die worde toch geen kampioen

go socceroos

Posted by Jasperovitsj on Jun-12-2006 22:46:

Ghanezen waren anders wel t� hard in de duels, dat deed hen toch een beetje in mijn achtig dalen. Maar sterke ploeg anders, de Afrikaanse landen komen hier tot nu toe toch heel sterk voor de dag vind ik

Posted by Real on Jun-13-2006 04:23:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
F*cking Italianen

Centjes verdiend!

Posted by Gladius on Jun-13-2006 09:39:

Ghana verdiende mss een gelijkspel ja, maar ze hebben blijkbaar heel veel moeite om af te werken.
forza italia! =)

Posted by Vishnu on Jun-13-2006 10:25:

Hoho uitkijken naar de match van Brazili� vanavond Met dat spitsenkwartet zijn ze nooit eerder zo hard favoriet geweest als nu denk ik.

Mijn droomfinale is Brazili� - Tsjechi�, al weet ik niet of het spelschema dat toelaat.

Posted by Antony on Jun-13-2006 10:36:

was meer onder de indruk van romario

Posted by Jasperovitsj on Jun-13-2006 10:58:

quote:
Originally posted by Vishnu
Met dat spitsenkwartet zijn ze nooit eerder zo hard favoriet geweest als nu denk ik.

Hell yeah! Ze hebben echt de perfecte voorlinie denk ik. Kaka en Ronaldinho als opbouwers/aangevers die zelf ook de actie in huis hebben en Ronaldo en Adriano als echte target men. En dan nog Robinho en Juninho op de bank die minstens evenveel waard zijn, echt ongeloofelijk

Posted by Jasperovitsj on Jun-13-2006 19:45:

KAKA!!

Posted by djcresto on Jun-13-2006 19:54:

quote:
KAKA!!

ge hebt mijn post gepikt

Posted by Jasperovitsj on Jun-13-2006 19:56:

Als hij nog eens scoort moogt gij het posten

Lekker matchke trouwens, Kroati� is ook sterk bezig

Posted by dj Zevan on Jun-13-2006 20:00:

quote:
KAKA!!

fantastische speler
vind ik veruit de beste Braziliaan
heel groot fysiek vermogen, technisch geweldig, onhoudbaar op snelheid,
scoort zeer gemakkelijk en vooral zeer belangrijk is een echte ploegspeler

Brazilaanse spitsen lopen er maar triestig bij, doen amper de moeite om naar de bal te bewegen, Ronaldo was weer huilen met de pet op tijdens de 1ste helft, wat n gebrek aan motivatie, gooi die robinho maar op, wat enthousiasme kan zeker geen kwaad

Posted by Jasperovitsj on Jun-13-2006 20:02:

quote:
Originally posted by dj Zevan
gooi die robinho maar op, wat enthousiasme kan zeker geen kwaad

.

Speelt ook beter samen met Ronaldinho vind ik, en dat gaan ze wel nodig hebben tegen de sterke verdediging van de Kroaten. Hoewel Kovac natuurlijk weg is, maar toch...

Posted by Dj_Day-V on Jun-13-2006 20:37:

Waar blijft de 1-1 ?

Posted by djcresto on Jun-13-2006 21:02:

Voor Brazili� hoefde het niet echt meer, Kroatie is blijkt alles behalve een meeloper te zijn. Prso speelde een berematch, alleen blijken de Brazilianen toch wel te kunnen verdedigen. En die Kroatische supporters, schitterend gewoon.

Posted by Phortastic on Jun-13-2006 21:46:

quote:
Originally posted by djcresto
alleen blijken de Brazilianen toch wel te kunnen verdedigen.

Weet je dat nu pas? Lucio en Juan zijn centrale verdedigers van wereldformaat hoor.

en Ronaldo... what the fuck is met die jonge aan de hand? Heeft die meer dan 25 meter gelopen? Ik denk het niet hoor. Zielig niveau, echt triestig. Laat die maar de rest vant WK de bank verwarmen. En wat een goal van kaka weer

Heeft die toch een patent op

Posted by Shadowkid on Jun-14-2006 15:09:

Indrukwekkend Spanje. Ik had verwacht dat ze net als op de vorige toernooien vrij flauw zouden spelen, maar ze hebben me verbaast. Echt een zalig middenveld+aanval, en dan de spelers die ze nog op de bank hadden : Joaquin, Reyes, Albelda, Fabregas, Raul,...

Samen met Brazili� heeft Spanje toch wel de sterkste kern ze. En ik ben blij dat het er ook eens uit komt. Hopelijk gaan ze nu wel niet terug bezwijken onder de druk, want nu zullen de verwachtingen toch opnieuw groter worden. Het was echt wel een heel goeie match; veel eentijdsvoetbal, hoog tempo, mooi voetbal,.. En Torres heerst toch wel fameus.

Btw: Ik vind de omkadering van VT4 (op Huybrechts na) stukken beter dan die van Kanaal 2. Die gast die dat in de namiddag presenteert doet dat goed; stelt goede en interessante vragen, laten zijn gasten duidelijk hun mening geven. De gasten op VT4 vind ik ook veel beter (zoals die sportjournalist die er vandaag zat). Geen trienen of mensen die gewoon nix van voetbal kennen en die daar wat komen zeveren. Er wordt teminste deftig over de match gepraat, en ze hebben ook wel een toffe locatie als studio. En de commentatoren (zelfs Wim De Coninck valt nog mee) zijn ook een pak beter.

Posted by Phortastic on Jun-14-2006 15:13:

Oekraine was wel zwakker dan ik verwacht had. Kwil spanje wel eens dit voetbal zien brengen tegen een goeie tegenstander

Maar idd wel ferm spel van hun, mede door de zwakte van de tegenstander though

Posted by Jasperovitsj on Jun-14-2006 15:14:

Zalig matchke inderdaad! Sterk Spanje, en daardoor zwak Oekra�ne, en zelfs na de 3-0 lieten ze het tempo niet echt zakken. Als ze zo kunnen blijven voortdoen

En die laatste goal van Torres, heerlijk! Puyol die zich efkes doorzet, prachtig aflegt en Torres die droog in de korte hoek knalt.

Posted by Xilver on Jun-14-2006 15:16:

Argh wrom kan ik da ni zien op 't werk he. Spanje had'k wel willen zien.

Posted by Shadowkid on Jun-14-2006 15:23:

quote:
Originally posted by Phortastic
Oekraine was wel zwakker dan ik verwacht had. Kwil spanje wel eens dit voetbal zien brengen tegen een goeie tegenstander

Maar idd wel ferm spel van hun, mede door de zwakte van de tegenstander though

Ik vreesde er toch wel al voor dat Oekra�ne te afhankelijk ging zijn van Shevchenko. En een spits is dan weer zowiezo afhankelijk van de aanvoer. Het zou idd mooi zijn als Spanje dit voetbal ook tegen een tegenstander van een zwaarder kaliber kan brengen.

En die laatste van Torres vond ik ook magnifiek. Kvind ze zelfs schoner dan die van Kaka en Rosicky, vanwege de opbouw (en omdat het Spanje is ).

Posted by djcresto on Jun-14-2006 15:36:

quote:
Originally posted by Shadowkid
(zelfs Wim De Coninck valt nog mee)

Veruit de beste analist imo en ook een zeer goeie commentator. Verschil in commentaar is toch opvallend. Gisteren bij de match tussen Frankrijk en Zwitserland heb ik mij doodge�rgerd in Guy Polsboel en Hein Vanhazebroeck.

Posted by djcresto on Jun-14-2006 15:40:

Spanje speelde zeer sterk. Vroeger hadden ze teveel spelers die te traag voetbalden. Zoals een Baraja. Deze ploeg maakte zeer veel snelheid. Het middenveld was sterk, de vleugelbacks in aanvallend opzicht, Torres en Villa zijn levensgevaarlijk. Vraag is inderdaag of dit Oekraine een goede waardemeter was. En Oekraine werd een paar keer ten onrechte afgevlagd in de eerste helft. Tegen sterke ploegen kan dit niet goed openzetten van de buitenspelval Spanje duur te staan komen.

Posted by Real on Jun-14-2006 15:43:

Hoe komt VT4 er trouwens bij om Carl Huybrechts te "huren" voor het WK. Zo'n arrogante zak.

Posted by djcresto on Jun-14-2006 15:45:

quote:
Originally posted by Real
Hoe komt VT4 er trouwens bij om Carl Huybrechts te "huren" voor het WK. Zo'n arrogante zak.

Beschikbare mensen met kennis van zaken misschien? En iemand die ook nog iets kent van tv maken en niet gebonden is aan een exclusiviteitscontract met een andere zender? Kvind het los daarvan ook een rare beslissing. Ik ken niemand die Carl goed vind als sportcommentator of presentator.

Posted by The_G0dfather on Jun-14-2006 15:50:

quote:
Originally posted by Real

idd, maar 'k heb daar al meermaals m'n beklag over gedaan dus zal niet herbeginnen ...

toch nog 1 keer: die kerel suckt immens

Pages (30): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »