TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- you guys know this one...?
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
| quote: |
| Originally posted by X-scream http://perrra.debian.st/Asshunter-6...nden_060613.mp3 |
alla gamla mirc-war-l�tar
Originally posted by X-scream ![]() Basshunter - LOL, snart i en butik n�ra dig! |

Tracklist:
01: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do
02: Boten Anna radio Edit
03: Strand Tyl�sand
04: Sverige
05: Hall� D�r
06: Mellan Oss Tv�
07: Var �r Jag
08: Utan Stj�rnorna
09: Festfolk 2006 Remix
10: Patrik Och Lillen - Vifta Med H�nd
11: Professional Party People
12: Im Your Bass Creator
13: Boten Anna instrumental
14: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do

| Originally posted by reveal 12: Im Your Bass Creator |
"01: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do"

Jag vet inte vad jag ska s�ga l�ngre, men f�rv�nad blir jag i alla fall inte av hans p�hitt l�ngre

| Originally posted by reveal Tracklist: 01: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do 02: Boten Anna radio Edit 03: Strand Tyl�sand 04: Sverige 05: Hall� D�r 06: Mellan Oss Tv� 07: Var �r Jag 08: Utan Stj�rnorna 09: Festfolk 2006 Remix 10: Patrik Och Lillen - Vifta Med H�nd 11: Professional Party People 12: Im Your Bass Creator 13: Boten Anna instrumental 14: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do |
Seri�st??? �r du s�ker p� att det inte �r n�n Absolut Children tracklist..?
Originally posted by Akia Seri�st??? �r du s�ker p� att det inte �r n�n Absolut Children tracklist..? |
| Originally posted by zoric "01: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do" ![]() Jag vet inte vad jag ska s�ga l�ngre, men f�rv�nad blir jag i alla fall inte av hans p�hitt l�ngre |
n�gon m�ste �tminstone ta sig tillsammans och �gga hans hus 
Satan i gatan vad jag asgarvar just nu, var inne p� basshunter.se
Det som huvudsakligen identifierar BassHunters musik �r att man kan inte riktigt avg�ra vilken stil han producerar, eftersom att n�stan varje l�t har sin egen stil. Och det �r inte bara tom musik utan m�nga l�tar har ett unikt inneh�ll, ofta med en k�nsla eller ett budskap. Det �r antagligen d�rf�r att folk kommer ih�g l�tarna och forts�tter lyssna. Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till v�rlden... |
| Originally posted by mjz Det �r ju massiv ost alltihopa, hur sv�rt �r det att identifiera? |
asshunter, eller perra som han kallar sig �r inte ett dugg b�ttre som var snabb p� att rida p� basshunterv�gen med sina kassa remakes i hopp om att bli k�nd �ven han, luktar lite avundsjuka
| Originally posted by Christian �. Det �r en gammall�t, mycket �ldre �n Anna l�ten.. WC3 med patchen Dota blev v�ldigt popul�rt i min skola under v�ren och d� va alla haxxzors tokiga i just "vi sitter i venten och spelar lite dota" |

nummer 3 och den stiger fortfarande... 
S�g att killen bor i Halmstad...
kanske dyker upp p� Dreamdance 21 oktober...
| Originally posted by Akia S�g att killen bor i Halmstad... kanske dyker upp p� Dreamdance 21 oktober... |
tror inte det
G�r han det kommer jag ner f�r att ge honom en omg�ng 
| Originally posted by zoric G�r han det kommer jag ner f�r att ge honom en omg�ng |
| Originally posted by benni d� f�r vi hoppas han g�r det va |
| Originally posted by >>FK asshunter, eller perra som han kallar sig �r inte ett dugg b�ttre som var snabb p� att rida p� basshunterv�gen med sina kassa remakes i hopp om att bli k�nd �ven han, luktar lite avundsjuka |
H�rde precis Basshunters nya hit - Vi sitter i ventrilo och spelar dota. Jag �r s�ker p� att syrrans 4-�riga dotter kommer att �lska den (och alla hennes dagis kompisar!)!
Boten Anna spelades ute p� n�jesf�ltet i min by ig�r kv�ll.
v�ldigt konstigt att h�ra ett svenskspr�kigt l�t p� h�g volym h�r i Holland.
Det �r bara till att v�nja sig ScuL, f�r snart kommer du att h�ra "Vi sitter i ventrilo och spelar dota"... 
l�skigt... men rent melodiskt tycker jag den �r B�TTRE �n Boten Anna