TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat schaft de pot?
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »
!oneens
Burger King > McDonalds > ieder ander fastfood restaurand > Quick
(A)
^^ neje man, bij quick doen ze zo'n kartonnetje rond de hamburger en dat houdt de smaak binnen. Bij macdonnals of eender welk andere keten kan alle smaak zomaar verdwijnen

| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ^^ neje man, bij quick doen ze zo'n kartonnetje rond de hamburger en dat houdt de smaak binnen. Bij macdonnals of eender welk andere keten kan alle smaak zomaar verdwijnen |
frietjes vd frituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur! voor ne keer verandering
| Originally posted by domineesje frietjes vd frituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur! voor ne keer verandering |
| Originally posted by Tiger777 ^^ neje man, bij quick doen ze zo'n kartonnetje rond de hamburger en dat houdt de smaak binnen. Bij macdonnals of eender welk andere keten kan alle smaak zomaar verdwijnen |
geen fast food voor mij vandaag ...
Deze morgen waren het bokes met kaas, deze middag een belegd broodje en dan als avondmaal bloemkool met witte saus, aardappelgratin en witte worst 
| Originally posted by eieregooie Misschien is dat t wel, smaakt t allemaal naar karton daarzo |
| Originally posted by FCB_Fanatic als avondmaal bloemkool met witte saus, aardappelgratin en witte worst |
niks meer te doen opt werk... sevens eens naar de frituur wandelen voor nen Bicky Burger 
| Originally posted by Phortastic Morgen: dunno |
| Originally posted by Tiger777 Blijkbaar smaken hollandse bitterballen zo sterk door dat als hollanders naar belgie komen ze dat zelfs proeven in onze kwaliteitsproducten van de quick |

Mcdonals? dat ken ik niet

| Originally posted by christina en McDonalds <<< -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- << |
zodadelijk een beleged broodje en dan deze avond BBQ
(vorige week zondag ook al BBQ gehad)
Juist een spaghettieke gegeten 
| Originally posted by FCB_Fanatic en dan deze avond BBQ (vorige week zondag ook al BBQ gehad) |

Gisteren ne goeie pitaschotel en vanavond zalige spaghetti!

Vanvond gaan eten met de ouders van mijn vriendin.
Hoera, gratis op restaurant!
Patattensalade met tonijn 
lekker fris met dit weer 
Spaghetti carbonade
vraagt naat nog 
Sorry voor de off toppic...
Ecuador, sash said it in 1997
Sorry, maar dat doet mij glimlachen.
Het was een poule de landes met curriesaus hier 
de rest van bij ons thuis is gaan bbq'en bij vrienden,
ik kon ni mee want ik moet babysitten
| Originally posted by christina de rest van bij ons thuis is gaan bbq'en bij vrienden, ik kon ni mee want ik moet babysitten |
chateau briand met champignonsaus, frietjes en rauwkost