TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
איך מרוקאי מבקש מאשתו אפרסק??
"מותק תביאי לי בבקשה תפוח ז'אמש..."
אחד מגיע לרופא עם בעיות עיכול
עושה לו - דוקטור - יש לי בעיה
מה שאני אוכל - ככה יוצא
אני אוכל פיתה - יותא פיתה
אני אוכל אבטיח - יוצא אבטיח
אז הרופא עושה לו - מה הבעיה...תאכל חרא

נעזוב שניה עוד פעם את הבדיחות ונחזור לעוד ילדה מפגרת
הפעם חבר שלי סיפר לי על ילדה שאמרה לו
אם פרויד היה חי ושומע על זה הוא היה מתהפך בקברו
ודותן...אהבתי את ה זמש
קבלו 
באדיבות
mos2002
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!
חבל שהוא פרש...
מה עושה ילד בשואה שנגמרו לו הבטריות??
הולך לגדר
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חבל שהוא פרש... |
יאללה חלאס עם הבדיחות השחורות האלו
כבדו קצת את יום השואה !!!!!!!!!!

| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy יאללה חלאס עם הבדיחות השחורות האלו כבדו קצת את יום השואה !!!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by DjChook מה הקשר ? מה רע לצחוק קצת... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כי זה מסריח שאין כבוד ועוד ממך שהיית בפולין וראית מה קרה הייתי מצפה ליותר |
טוב הגיע הזמן שלי להסביר
טוב שלא תחשבו שאני מת על הבדיחות האלה אבל אבא שלי שהוא מאד רציני והסבים שלי היו בגטו
אמר לי שהוא היה זה שמספר בדיחות שחורות שהוא היה ילד ולמה אתם שואלים?
כדי להוציא קצת שמחה והעצב הכבד...
לגרום לאדם חיוך
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN טוב הגיע הזמן שלי להסביר טוב שלא תחשבו שאני מת על הבדיחות האלה אבל אבא שלי שהוא מאד רציני והסבים שלי היו בגטו אמר לי שהוא היה זה שמספר בדיחות שחורות שהוא היה ילד ולמה אתם שואלים? כדי להוציא קצת שמחה והעצב הכבד... לגרום לאדם חיוך |
זוג התחתן ויצא לירח דבש
באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה
טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד
סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי...
אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????"
הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה"

| quote: |
| Originally posted by yahel222 זוג התחתן ויצא לירח דבש באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי... אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????" הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה" |
חברה אני מאוד מצטער למרות שיום השואה אבל היתי חייב לפני שיברח לי
טוב אז איך היו משחקים בינגו בגטו??
63... יש!!!

| quote: |
| Originally posted by yahel222 זוג התחתן ויצא לירח דבש באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי... אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????" הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה" |
בדיחה על השואה (סליחה מראש
):
מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!

| quote: |
| Originally posted by SimonP בדיחה על השואה (סליחה מראש ):מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף! |
| quote: |
| Originally posted by SimonP בדיחה על השואה (סליחה מראש ):מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף! |
בלה.
מה משותף לאייכמן ולביאליק?
שניהם סופרים יהודים.

| quote: |
| Originally posted by SimonP בדיחה על השואה (סליחה מראש ):מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף! |
מעניין אם אתם מכירים:
שני הומואים מזדיינים,פתאום אחד מספיק והומו השני שואל אותו למה?
אז ההומו אומר:"עזוב אני מרגיש חרא" 
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מעניין אם אתם מכירים: שני הומואים מזדיינים,פתאום אחד מספיק והומו השני שואל אותו למה? אז ההומו אומר:"עזוב אני מרגיש חרא" |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אני רואה שלאנשים אין בכלל חוש הומור זה גרועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע זה ניסיון עלוב להלביש את הפרסומת על היהודים.... קודם כל זה 9 מיליון זה לא כסף... דבר שני זה חרא של בדיחה שחורה מי שצוחק מזה לדעתי אידיוט |
woohoo! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.