TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »


Posted by yahel222 on Apr-06-2002 22:47:

איך מרוקאי מבקש מאשתו אפרסק??
"מותק תביאי לי בבקשה תפוח ז'אמש..."



אחד מגיע לרופא עם בעיות עיכול
עושה לו - דוקטור - יש לי בעיה
מה שאני אוכל - ככה יוצא
אני אוכל פיתה - יותא פיתה
אני אוכל אבטיח - יוצא אבטיח
אז הרופא עושה לו - מה הבעיה...תאכל חרא


Posted by Hell_Copter on Apr-06-2002 23:39:

נעזוב שניה עוד פעם את הבדיחות ונחזור לעוד ילדה מפגרת
הפעם חבר שלי סיפר לי על ילדה שאמרה לו

אם פרויד היה חי ושומע על זה הוא היה מתהפך בקברו



ודותן...אהבתי את ה זמש


Posted by on Apr-06-2002 23:42:

קבלו












באדיבות
mos2002


Posted by Hell_Copter on Apr-06-2002 23:44:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!

חבל שהוא פרש...


Posted by NaOren on Apr-07-2002 10:38:

מה עושה ילד בשואה שנגמרו לו הבטריות??

הולך לגדר


Posted by DjChook on Apr-07-2002 11:24:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבל שהוא פרש...


חחחח ראסמי


Posted by YuVaL on Apr-07-2002 11:42:

יאללה חלאס עם הבדיחות השחורות האלו
כבדו קצת את יום השואה !!!!!!!!!!


Posted by DjChook on Apr-07-2002 12:36:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
יאללה חלאס עם הבדיחות השחורות האלו
כבדו קצת את יום השואה !!!!!!!!!!




מה הקשר ? מה רע לצחוק קצת...


Posted by Hell_Copter on Apr-07-2002 12:56:

quote:
Originally posted by DjChook



מה הקשר ? מה רע לצחוק קצת...


כי זה מסריח שאין כבוד
ועוד ממך שהיית בפולין וראית מה קרה הייתי מצפה ליותר


Posted by DjChook on Apr-07-2002 13:04:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


כי זה מסריח שאין כבוד
ועוד ממך שהיית בפולין וראית מה קרה הייתי מצפה ליותר


מה הפאקינג כבוד
הייתי בפולין וראיתי את כל מה שצריך ורצוי לראות

זה לא אומר שאי אפשר לצחוק קצת
טוב כל אחד ואיך שהוא מרגיש


Posted by m0sh on Apr-07-2002 14:03:

טוב הגיע הזמן שלי להסביר

טוב שלא תחשבו שאני מת על הבדיחות האלה אבל אבא שלי שהוא מאד רציני והסבים שלי היו בגטו

אמר לי שהוא היה זה שמספר בדיחות שחורות שהוא היה ילד ולמה אתם שואלים?

כדי להוציא קצת שמחה והעצב הכבד...

לגרום לאדם חיוך


Posted by Hell_Copter on Apr-08-2002 14:47:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב הגיע הזמן שלי להסביר

טוב שלא תחשבו שאני מת על הבדיחות האלה אבל אבא שלי שהוא מאד רציני והסבים שלי היו בגטו

אמר לי שהוא היה זה שמספר בדיחות שחורות שהוא היה ילד ולמה אתם שואלים?

כדי להוציא קצת שמחה והעצב הכבד...

לגרום לאדם חיוך


שמע אחי... בפולין אנחנו הרצנו מלא בדיחות
אבל לא בדיחות שחורות...
אני ממש לא חושב שזה במקום בעיקר בגלל שמחר זה יום השואה
זה באמת עוזר לצחוק אחרי שרואים כאלה דברים אבל אחרי שאתה עובר את החוויה הזאת אתה באמת מסתכל שונה על כל העניין של השואה


Posted by yahel222 on Apr-08-2002 15:39:

זוג התחתן ויצא לירח דבש
באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה
טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד
סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי...
אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????"
הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה"


Posted by Dj Moriano on Apr-08-2002 16:57:

quote:
Originally posted by yahel222
זוג התחתן ויצא לירח דבש
באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה
טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד
סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי...
אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????"
הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה"


חחחחח לקח לי שניה להבין אבל ענק.....


Posted by Segev on Apr-08-2002 19:34:

חברה אני מאוד מצטער למרות שיום השואה אבל היתי חייב לפני שיברח לי


טוב אז איך היו משחקים בינגו בגטו??
63... יש!!!


Posted by YuVaL on Apr-08-2002 19:54:

quote:
Originally posted by yahel222
זוג התחתן ויצא לירח דבש
באים למלון נכנסים לחדר ישר הבעל קופץ על אשתו מזיין לה ת'צורה
טוב אחרי זה האשה נחה הלך הבעל עשה ביד
סיים גם את זה וישר הביא נוד משהו אטומי...
אשתו יושבת לידו המומה עושה לו - "מה זה היה???????"
הבעל עונה - מותק, זה להראות לך שאני יכול איתך, יכול בלעדייך, ואני הוא זה שקובע פה את האווירה"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by SimonP on Apr-09-2002 07:31:

בדיחה על השואה (סליחה מראש):

מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!


Posted by on Apr-09-2002 07:50:

quote:
Originally posted by SimonP
בדיחה על השואה (סליחה מראש):

מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

גדול זה!


Posted by Segev on Apr-09-2002 09:36:

quote:
Originally posted by SimonP
בדיחה על השואה (סליחה מראש):

מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!



חהחהחהחהח באמת ענק!!!!!!


Posted by SiLvErSkY on Apr-09-2002 14:14:

Satan (eek!) בלה.

מה משותף לאייכמן ולביאליק?

שניהם סופרים יהודים.



Posted by m0sh on Apr-09-2002 16:18:

quote:
Originally posted by SimonP
בדיחה על השואה (סליחה מראש):

מה אמר היטלר לאשתו? שישה מיליון זה לא כסף!


אני רואה שלאנשים אין בכלל חוש הומור זה גרועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע


זה ניסיון עלוב להלביש את הפרסומת על היהודים....


קודם כל זה 9 מיליון זה לא כסף...

דבר שני זה חרא של בדיחה שחורה


מי שצוחק מזה לדעתי אידיוט


Posted by m0sh on Apr-09-2002 16:20:

מעניין אם אתם מכירים:

שני הומואים מזדיינים,פתאום אחד מספיק והומו השני שואל אותו למה?

אז ההומו אומר:"עזוב אני מרגיש חרא"


Posted by Q-PiXeL on Apr-09-2002 18:44:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מעניין אם אתם מכירים:

שני הומואים מזדיינים,פתאום אחד מספיק והומו השני שואל אותו למה?

אז ההומו אומר:"עזוב אני מרגיש חרא"



לקח לי זמן לקלוט שזה מפסיק ולא מספיק

ועוד שניה לקלוט את הבדיחה


Posted by on Apr-09-2002 19:12:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אני רואה שלאנשים אין בכלל חוש הומור זה גרועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע


זה ניסיון עלוב להלביש את הפרסומת על היהודים....


קודם כל זה 9 מיליון זה לא כסף...

דבר שני זה חרא של בדיחה שחורה


מי שצוחק מזה לדעתי אידיוט



אז אני אידיוט וגאה בזה
הבדיחה הזאת דווקא הצחיקה אותי


Posted by eran on Apr-09-2002 19:15:

woohoo!


Pages (87): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.