TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »


Posted by clubber@work on Sep-07-2002 20:21:

אני מתכוון לזה שהפרסום שהטראקים מקבלים מושך אנשים לטראנס...
לדוגמא אם אני לא הייתי שומע את
RANK 1 - AIRWAVE
עד עכשיו הייתי שומע פסיכדלי
וגם חבר שלי שנכנס לטראנס אחרי ששמע את
SUCH IS LIFE בMTV
התלהב ונכנס לקטע...
גם המסיבות מכניסות הרבה אנשים לטראנס למרות שחלק גדול ממה שמנגנים שם זה זבל
תמיד יש את האנשים שמתלהבים רק מלהיטים וכל פעם מחליפים אותם... אבל גם תמיד יהיו אנשים שזה ימשוך אותם והם יכנסו לקטע
אני לוקח איתי את הטראנס לכל מקום - בבית באוטו כל הזמן
מוריד לאנשים טראקים במחשבים שלהם כדי שישמעו...
וזה בדרך כלל מצליח רוב החברים שלי כבר שומעים לפחות את הגרסאות עם המילים - עדיין אני עובד על זה שיכנסו גם למוזיקה וירגישו את העליות והבניות - אני מאמין שבסוף אני אצליח...
למרות שיש לי חבר אחד ששומע רק שירים של כושים (לא הערה גזענית אלא שם לסגנון...(
ולהקות בנים מעפנות כאלה...
שאיתו איבדתי תקווה...!


Posted by DjChook on Sep-07-2002 20:31:

חחח כבר ממזמן לא כותבים
newbies

זה
n00bs

חחח


Posted by oDrori on Sep-07-2002 20:49:

צודק אחי תמשיך ככה


Posted by warpedd_ on Sep-07-2002 21:02:

דרורי תפתח תאיסיקיו
או תפלאפון

אי אפשר להשיג אותך!!!!!!!!!


Posted by NaOren on Sep-07-2002 22:58:

quote:
Originally posted by nesher
אם הייתי גואטאג הייתי רושם
מסחרי = יפה
אבל אני לא


וטוב שכך.....
איפה באמת הנודניק הזה לא שמעתי ממנו הרבה זמן


Posted by oDrori on Sep-08-2002 02:59:

quote:
Originally posted by guetag
על הזין שלי מסחרי לא מסחרי
שיר יפה זה שיר יפה
אהבתי לאסגו ובגלל זה אני שומע את זה
ואהבתי גם
Dj portal- b12
שזה בן זונה ד"א
ובגלל זה אני שומע
אני ממש לא שם זין על ההגדרות


תומך בזה... הדבר היחיד שיש לי נגד מסחרי זה
Overplay

quote:
Originally posted by warpedd_
דרורי תפתח תאיסיקיו
או תפלאפון

אי אפשר להשיג אותך!!!!!!!!!


סורי אחי הפלאפון שלי נשכח במונית שחזרנו בה מהערב המחורבןן באבוקרדו איזה סיום מתאים), אבל הוא בתחנה שלהם אני אחזיר אותו תוך יומיים)

ולא הייתי הרבה בבית אז לא פתחתי אייסי


Posted by oDrori on Nov-22-2002 18:56:

זוכרים אותי?

כבר עברה חצי תוכנית... שימו לב לזה:
קודם כל אני חייב לציין שאתם חייבים לראות את הקליפים!!!

17. Madonna - Die Another Day
16. !!! Jurgen Vries - The Theme
15.Bubbler : Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)!!!
14. IvD - Try
13. That Jakatta ft. Seal track...
12. Some Billy Jean cover
11.Timo Maas...


Posted by oDrori on Nov-22-2002 19:49:

קבלו ת'רשימה הסופית!!!! יש תגובות?

17. Madonna - Die Another Day
16 !!! Jurgen Vries - The Theme
15.
Bubbler : Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)!!!
14. IvD - Try
13. That Jakatta ft. Seal track...
12. Some Billy Jean cover
11.Timo Maas...
10. Cosmos - Take Me With You
9. Raiven Maze - Fascinated
8. Dirty Vegas - Days Go By
7. Underworld - 2 Months Off
6. Narcotic Thrust - Safe From Harm
5.Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V. remix)!!!!!!!!!!!!!!!!
Bubbler:
CM2 ft. Lisa Law... Some track
4.Drunkenmonkey - E
3.Some Housy Shit
2. Youch... Tim Deluxe or something... ughhhh
1.Some more funky crap...


Posted by m0sh on Nov-22-2002 20:14:


Posted by luckystrike on Nov-22-2002 20:22:

quote:
Originally posted by oDrori
קבלו ת'רשימה הסופית!!!! יש תגובות?

17. Madonna - Die Another Day
16 !!! Jurgen Vries - The Theme
15.
Bubbler : Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)!!!
14. IvD - Try
13. That Jakatta ft. Seal track...
12. Some Billy Jean cover
11.Timo Maas...
10. Cosmos - Take Me With You
9. Raiven Maze - Fascinated
8. Dirty Vegas - Days Go By
7. Underworld - 2 Months Off
6. Narcotic Thrust - Safe From Harm
5.Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V. remix)!!!!!!!!!!!!!!!!
Bubbler:
CM2 ft. Lisa Law... Some track
4.Drunkenmonkey - E
3.Some Housy Shit
2. Youch... Tim Deluxe or something... ughhhh
1.Some more funky crap...


איזה קטע !
גם אני ראיתי חלק - עד שיר 15 ואמרתי לעצמי אולי נקפיץ את הט'רד
הזה ונכתוב על המצעק - ופתאום אני רואה שעשית את זה
...

קיצר התלהבתי משיר 16 !!!
קליק נחמד ...
ואללללק טראק 5 זה מרקו וי רמיקס !!!!!!!!!
איך פיספסתי את זה !!
ענננננק !


Posted by DjChook on Nov-22-2002 20:52:

לקח זמן ופוסט של מורן כדי שאני אבין מה רצית עודד


Posted by oDrori on Feb-16-2003 16:33:

את ז האני מפרסם בשביל מוש שממש לא אוהב את המצעד הזה (שימו לב למקום ראשון) :


DANCE FLOOR CHART

1 Tomcraft - Loneliness
2 Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
3 Madonna - Die Another Day
4 Bob Sinclair - The Beat Goes On
5 Who Da Funk - Shiny Disco Balls
6 Moloko - Familiar Feeling
7 Lasgo - Pray
8 Driftwood - Freeloader
9 Dannii Minogue - Put The Needle On It
10 Tim Deluxe - It Just Won't Do
11 Fab For - Last Night A DJ Blew My Mind
12 Cassius - Sound of Violence
13 Paffendorf - Crazy, Sexy, Marvellous
14 Narcotic Thrust - Safe From Harm
15 Drunkenmunky - E
16 Dee Dee - The One
17 Jurgen Vries - The Theme
18 The Ones - Superstar
19 Energy 52 - Cafe Del Mar
20 Cosmos - Take Me With You


Posted by Hell_Copter on Feb-16-2003 17:21:

פשששש כבוד של מצעד
מקום 17, מקום 19
איכות!!!


Posted by warpedd_ on Feb-16-2003 17:45:

quote:
Originally posted by oDrori
את ז האני מפרסם בשביל מוש שממש לא אוהב את המצעד הזה (שימו לב למקום ראשון) :


DANCE FLOOR CHART

1 Tomcraft - Loneliness
2 Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
3 Madonna - Die Another Day
4 Bob Sinclair - The Beat Goes On
5 Who Da Funk - Shiny Disco Balls
6 Moloko - Familiar Feeling
7 Lasgo - Pray
8 Driftwood - Freeloader
9 Dannii Minogue - Put The Needle On It
10 Tim Deluxe - It Just Won't Do
11 Fab For - Last Night A DJ Blew My Mind
12 Cassius - Sound of Violence
13 Paffendorf - Crazy, Sexy, Marvellous
14 Narcotic Thrust - Safe From Harm
15 Drunkenmunky - E
16 Dee Dee - The One
17 Jurgen Vries - The Theme
18 The Ones - Superstar
19 Energy 52 - Cafe Del Mar
20 Cosmos - Take Me With You


סוף סוף יש שליטה של כמה טראנסים במצעד
יום יבוא ובראש המצעד יהיה טראק של סקוט פרוג'קט
!!!

ד"א יש פול דברים טובים ביום שישי בלילה
יש שמה די הרבה שירים חדשים סטייל דידי וכאלה
נחמד לראות את הקליפים


Posted by m0sh on Feb-16-2003 18:20:

תומקראפט הצליח מאד אבל הוא לא עשה את הטראק הזה בשביל הקהל
הוא עשה אותו הצליח בו ועשה קליפ כמו שעושים להרבה שירים כגון
flight 643


Posted by luckystrike on Feb-16-2003 18:33:

pshhhh
עודד לא מאמין שחפרת ומצאת את הט'רד


מקומות לקראת הסוף אחלה !
מקום ראשון גם סבבה

השאר קקמייקה


Posted by oDrori on Feb-17-2003 15:32:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תומקראפט הצליח מאד אבל הוא לא עשה את הטראק הזה בשביל הקהל
הוא עשה אותו הצליח בו ועשה קליפ כמו שעושים להרבה שירים כגון
flight 643


ככה אמרו גם המפיקים של דידי ודיבי בולווארד


Posted by m0sh on Feb-17-2003 17:59:

השיר הזה נוגן על ידי טיאסטו , ארמין ואן ביורן , מרקו וי

טומקראפט הוא אמן נהדר שהוא לא היה נחשב במשך השנים וכבר עשה קליפים בעבר
והשיר הזה הצליח לו מאד

אתה חושב שהוא עושה את זה בשביל הקהל?


Posted by elad11 on Feb-17-2003 19:38:

[בלי שום קשר]
אלה הזכירו לי את לונלינס למי שאהב:
Angel One - Hold Me Tonight (Eniac Remix)
DJ Headhunter - Just Be Good To Me (DJ Headhunter vs. Backslash Mix)
DJ Headhunter - Just Be Good To Me (Original Club Mix)
[/בלי שום קשר]


Posted by Shahar on Feb-17-2003 20:05:

Re: התמסחרות של טראקים

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אנחנו חוזרים לכל הטופיקים שנמחקו

עכשיו יש לי לחדש לכם כמה דברים
בעצם יכול להיות לא לחדש ... אבל לי זה חדש בכל אופן

ביום שישי יש באמ טי וי את הדאנס פלור צ'ארט ששם יש את הגירסאות המגעילות של השירים שאנחנו מכירים
הייתי היום אצל ידידה במסיבת הפתעה ליום הולדת שלה ועד שהיא הגיעה ראינו טלוויזיה
נדהמתי מכמות הטראקים שמבחינתי לפחות נחשבים לטובים והם היו שם
lasgo - something
lange - drifting away
ppk - resurection
way out west - mindcirous
rapture ואני כבר לא מדבר על

זה היה פשוט מדהים... כמה טראקים מתמסחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


היה גם את ה
freeloader


Posted by Vortex_SA on Feb-17-2003 20:16:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
השיר הזה נוגן על ידי טיאסטו , ארמין ואן ביורן , מרקו וי

טומקראפט הוא אמן נהדר שהוא לא היה נחשב במשך השנים וכבר עשה קליפים בעבר
והשיר הזה הצליח לו מאד

אתה חושב שהוא עושה את זה בשביל הקהל?


התשובה לפה היא כן, כל יוצר עושה את המוזיקה בשביל קהל, בגלל זה אנחנו מכירים בו כיוצר, אמנים לא יושבים בבית ועושים טראקים בשביל לשמוע אותם אחר כך בעצמם... עושים את זה בשביל שאנשים אחרים יהנו, יתלוננו, יעלבו, מה שלא יהיה... אם טומקרפט לא היה עושה טראקים שיהיו מקפיצים או אהובים על אחרים לא הייתה בכלל שם את הפוסט הזה... כי לא היית יודע מי זה טומקרפט בכלל


Posted by Flotser on Feb-17-2003 20:26:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
התשובה לפה היא כן, כל יוצר עושה את המוזיקה בשביל קהל, בגלל זה אנחנו מכירים בו כיוצר, אמנים לא יושבים בבית ועושים טראקים בשביל לשמוע אותם אחר כך בעצמם... עושים את זה בשביל שאנשים אחרים יהנו, יתלוננו, יעלבו, מה שלא יהיה... אם טומקרפט לא היה עושה טראקים שיהיו מקפיצים או אהובים על אחרים לא הייתה בכלל שם את הפוסט הזה... כי לא היית יודע מי זה טומקרפט בכלל


בואו ננתח את הבעיה לעומקה,
shell we?

יש להבדיל בין קהל לקהל
יש קהל של מתלהבים ושל נערות אמטיוי
mainstreem
ובילבורד
והמצעד של 99 אפאם וכל החרא הזה

ויש קהל חכם, שמבין במוזיקה
קהל גם שקשה יותר לקנות אותו,
אבל זה קהל שבאמת יודע להאריך אומנים

אני חושב אמנים כמו טומקראפט שיוצרים דברים שהם יותר סגנון אנדרגראונד, יוצרים לקהל השני שאמרתי...
די די ולאסגו, .... כנראה ראו (הם או חברות התקליטים שלהם) את ההזדמנות של לפנות לקהל הראשון, מלאאאא כסף.


Posted by oDrori on Feb-17-2003 20:32:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
השיר הזה נוגן על ידי טיאסטו , ארמין ואן ביורן , מרקו וי

טומקראפט הוא אמן נהדר שהוא לא היה נחשב במשך השנים וכבר עשה קליפים בעבר
והשיר הזה הצליח לו מאד

אתה חושב שהוא עושה את זה בשביל הקהל?

סקוטר ופיטר לוטס עשו כל מיני דברים לפני שהגיעו לטופ טנים למיניהם


Posted by m0sh on Feb-17-2003 20:40:

אני התווכנתי שתומקראפט לא עשה את השירים האלה בשביל המיינסטרים!

זה הקהל שהתכוונתי

הוא עושה שירים כבר המון זמן ודברים אדירים!

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...%20-%2025.17%20(Ezekiel%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...0-%20Silence%20(Original%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/Tom...20-%20Versus%20(Original%20Mix).mp3


אחרי שאתה רואה שזה מצליח אתה עושה קליפ אבל ישר על זה להכריז שהוא צ'יז
אז גם אוהבים אותו אנשים שהם קקה
הוא לא עשה את השיר הזה למיין סטרים!


Posted by oDrori on Feb-17-2003 22:00:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני התווכנתי שתומקראפט לא עשה את השירים האלה בשביל המיינסטרים!

זה הקהל שהתכוונתי

הוא עושה שירים כבר המון זמן ודברים אדירים!

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...%20-%2025.17%20(Ezekiel%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...0-%20Silence%20(Original%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/Tom...20-%20Versus%20(Original%20Mix).mp3


אחרי שאתה רואה שזה מצליח אתה עושה קליפ אבל ישר על זה להכריז שהוא צ'יז
אז גם אוהבים אותו אנשים שהם קקה
הוא לא עשה את השיר הזה למיין סטרים!


(מאיפה לך למי הוא תכנן את זה? (עזוב אני סתם ילדותי


מה שאני אומר זה שתראה את פיט לוטס למשל, גם הוא עשה כל מיני רמיקסים וטראקים פה ושם והנה פתאום כמה מהם בראשי המצעדים ובכל רחבה.

לסקוטר גם יש כמה אלבומים שלא הצליחו בקנה מידה מסחרי גדול והנה יום אחד גם 4 להיטים שלהם הגיעו למכירות מרשימות.

מוש, טראקים מתמסחרים, זה עבר על טומקראפט. הרי בעצם מה שמתאים לקהל = מסחרי לא?


Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.