TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
אני מתכוון לזה שהפרסום שהטראקים מקבלים מושך אנשים לטראנס...
לדוגמא אם אני לא הייתי שומע את
RANK 1 - AIRWAVE
עד עכשיו הייתי שומע פסיכדלי
וגם חבר שלי שנכנס לטראנס אחרי ששמע את
SUCH IS LIFE בMTV
התלהב ונכנס לקטע...
גם המסיבות מכניסות הרבה אנשים לטראנס למרות שחלק גדול ממה שמנגנים שם זה זבל
תמיד יש את האנשים שמתלהבים רק מלהיטים וכל פעם מחליפים אותם... אבל גם תמיד יהיו אנשים שזה ימשוך אותם והם יכנסו לקטע
אני לוקח איתי את הטראנס לכל מקום - בבית באוטו כל הזמן
מוריד לאנשים טראקים במחשבים שלהם כדי שישמעו...
וזה בדרך כלל מצליח רוב החברים שלי כבר שומעים לפחות את הגרסאות עם המילים - עדיין אני עובד על זה שיכנסו גם למוזיקה וירגישו את העליות והבניות - אני מאמין שבסוף אני אצליח...
למרות שיש לי חבר אחד ששומע רק שירים של כושים (לא הערה גזענית אלא שם לסגנון...(
ולהקות בנים מעפנות כאלה...
שאיתו איבדתי תקווה...!
חחח כבר ממזמן לא כותבים
newbies
זה
n00bs
חחח
צודק אחי תמשיך ככה
דרורי תפתח תאיסיקיו
או תפלאפון
אי אפשר להשיג אותך!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by nesher אם הייתי גואטאג הייתי רושם מסחרי = יפה אבל אני לא |
| quote: |
| Originally posted by guetag על הזין שלי מסחרי לא מסחרי שיר יפה זה שיר יפה אהבתי לאסגו ובגלל זה אני שומע את זה ואהבתי גם Dj portal- b12 שזה בן זונה ד"א ובגלל זה אני שומע אני ממש לא שם זין על ההגדרות |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ דרורי תפתח תאיסיקיו או תפלאפון אי אפשר להשיג אותך!!!!!!!!! |
זוכרים אותי?
כבר עברה חצי תוכנית... שימו לב לזה:
קודם כל אני חייב לציין שאתם חייבים לראות את הקליפים!!!
17. Madonna - Die Another Day
16. !!! Jurgen Vries - The Theme
15.Bubbler : Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)!!!
14. IvD - Try
13. That Jakatta ft. Seal track...
12. Some Billy Jean cover
11.Timo Maas...
קבלו ת'רשימה הסופית!!!! יש תגובות?
17. Madonna - Die Another Day
16 !!! Jurgen Vries - The Theme
15.
Bubbler : Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)!!!
14. IvD - Try
13. That Jakatta ft. Seal track...
12. Some Billy Jean cover
11.Timo Maas...
10. Cosmos - Take Me With You
9. Raiven Maze - Fascinated
8. Dirty Vegas - Days Go By
7. Underworld - 2 Months Off
6. Narcotic Thrust - Safe From Harm
5.Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V. remix)!!!!!!!!!!!!!!!!
Bubbler:
CM2 ft. Lisa Law... Some track
4.Drunkenmonkey - E
3.Some Housy Shit
2. Youch... Tim Deluxe or something... ughhhh
1.Some more funky crap...

| quote: |
| Originally posted by oDrori קבלו ת'רשימה הסופית!!!! יש תגובות? 17. Madonna - Die Another Day 16 !!! Jurgen Vries - The Theme 15. Bubbler : Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)!!! 14. IvD - Try 13. That Jakatta ft. Seal track... 12. Some Billy Jean cover 11.Timo Maas... 10. Cosmos - Take Me With You 9. Raiven Maze - Fascinated 8. Dirty Vegas - Days Go By 7. Underworld - 2 Months Off 6. Narcotic Thrust - Safe From Harm 5.Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V. remix)!!!!!!!!!!!!!!!! Bubbler: CM2 ft. Lisa Law... Some track 4.Drunkenmonkey - E 3.Some Housy Shit 2. Youch... Tim Deluxe or something... ughhhh 1.Some more funky crap... |

לקח זמן ופוסט של מורן כדי שאני אבין מה רצית עודד 
את ז האני מפרסם בשביל מוש שממש לא אוהב את המצעד הזה (שימו לב למקום ראשון) :
DANCE FLOOR CHART
1 Tomcraft - Loneliness
2 Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
3 Madonna - Die Another Day
4 Bob Sinclair - The Beat Goes On
5 Who Da Funk - Shiny Disco Balls
6 Moloko - Familiar Feeling
7 Lasgo - Pray
8 Driftwood - Freeloader
9 Dannii Minogue - Put The Needle On It
10 Tim Deluxe - It Just Won't Do
11 Fab For - Last Night A DJ Blew My Mind
12 Cassius - Sound of Violence
13 Paffendorf - Crazy, Sexy, Marvellous
14 Narcotic Thrust - Safe From Harm
15 Drunkenmunky - E
16 Dee Dee - The One
17 Jurgen Vries - The Theme
18 The Ones - Superstar
19 Energy 52 - Cafe Del Mar
20 Cosmos - Take Me With You
פשששש כבוד של מצעד
מקום 17, מקום 19
איכות!!!
| quote: |
| Originally posted by oDrori את ז האני מפרסם בשביל מוש שממש לא אוהב את המצעד הזה (שימו לב למקום ראשון) : DANCE FLOOR CHART 1 Tomcraft - Loneliness 2 Panjabi MC - Mundian To Bach Ke 3 Madonna - Die Another Day 4 Bob Sinclair - The Beat Goes On 5 Who Da Funk - Shiny Disco Balls 6 Moloko - Familiar Feeling 7 Lasgo - Pray 8 Driftwood - Freeloader 9 Dannii Minogue - Put The Needle On It 10 Tim Deluxe - It Just Won't Do 11 Fab For - Last Night A DJ Blew My Mind 12 Cassius - Sound of Violence 13 Paffendorf - Crazy, Sexy, Marvellous 14 Narcotic Thrust - Safe From Harm 15 Drunkenmunky - E 16 Dee Dee - The One 17 Jurgen Vries - The Theme 18 The Ones - Superstar 19 Energy 52 - Cafe Del Mar 20 Cosmos - Take Me With You |
תומקראפט הצליח מאד אבל הוא לא עשה את הטראק הזה בשביל הקהל
הוא עשה אותו הצליח בו ועשה קליפ כמו שעושים להרבה שירים כגון
flight 643
pshhhh
עודד לא מאמין שחפרת ומצאת את הט'רד

מקומות לקראת הסוף אחלה !
מקום ראשון גם סבבה
השאר קקמייקה
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN תומקראפט הצליח מאד אבל הוא לא עשה את הטראק הזה בשביל הקהל הוא עשה אותו הצליח בו ועשה קליפ כמו שעושים להרבה שירים כגון flight 643 |
השיר הזה נוגן על ידי טיאסטו , ארמין ואן ביורן , מרקו וי
טומקראפט הוא אמן נהדר שהוא לא היה נחשב במשך השנים וכבר עשה קליפים בעבר
והשיר הזה הצליח לו מאד
אתה חושב שהוא עושה את זה בשביל הקהל?
[בלי שום קשר]
אלה הזכירו לי את לונלינס למי שאהב:
Angel One - Hold Me Tonight (Eniac Remix)
DJ Headhunter - Just Be Good To Me (DJ Headhunter vs. Backslash Mix)
DJ Headhunter - Just Be Good To Me (Original Club Mix)
[/בלי שום קשר]
Re: התמסחרות של טראקים
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אנחנו חוזרים לכל הטופיקים שנמחקו עכשיו יש לי לחדש לכם כמה דברים בעצם יכול להיות לא לחדש ... אבל לי זה חדש בכל אופן ביום שישי יש באמ טי וי את הדאנס פלור צ'ארט ששם יש את הגירסאות המגעילות של השירים שאנחנו מכירים הייתי היום אצל ידידה במסיבת הפתעה ליום הולדת שלה ועד שהיא הגיעה ראינו טלוויזיה נדהמתי מכמות הטראקים שמבחינתי לפחות נחשבים לטובים והם היו שם lasgo - something lange - drifting away ppk - resurection way out west - mindcirous rapture ואני כבר לא מדבר על זה היה פשוט מדהים... כמה טראקים מתמסחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN השיר הזה נוגן על ידי טיאסטו , ארמין ואן ביורן , מרקו וי טומקראפט הוא אמן נהדר שהוא לא היה נחשב במשך השנים וכבר עשה קליפים בעבר והשיר הזה הצליח לו מאד אתה חושב שהוא עושה את זה בשביל הקהל? |
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA התשובה לפה היא כן, כל יוצר עושה את המוזיקה בשביל קהל, בגלל זה אנחנו מכירים בו כיוצר, אמנים לא יושבים בבית ועושים טראקים בשביל לשמוע אותם אחר כך בעצמם... עושים את זה בשביל שאנשים אחרים יהנו, יתלוננו, יעלבו, מה שלא יהיה... אם טומקרפט לא היה עושה טראקים שיהיו מקפיצים או אהובים על אחרים לא הייתה בכלל שם את הפוסט הזה... כי לא היית יודע מי זה טומקרפט בכלל |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN השיר הזה נוגן על ידי טיאסטו , ארמין ואן ביורן , מרקו וי טומקראפט הוא אמן נהדר שהוא לא היה נחשב במשך השנים וכבר עשה קליפים בעבר והשיר הזה הצליח לו מאד אתה חושב שהוא עושה את זה בשביל הקהל? |
אני התווכנתי שתומקראפט לא עשה את השירים האלה בשביל המיינסטרים!
זה הקהל שהתכוונתי
הוא עושה שירים כבר המון זמן ודברים אדירים!
http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...%20-%2025.17%20(Ezekiel%20Mix).mp3
http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...0-%20Silence%20(Original%20Mix).mp3
http://65.220.100.37/m0sh/files/Tom...20-%20Versus%20(Original%20Mix).mp3
אחרי שאתה רואה שזה מצליח אתה עושה קליפ אבל ישר על זה להכריז שהוא צ'יז
אז גם אוהבים אותו אנשים שהם קקה
הוא לא עשה את השיר הזה למיין סטרים!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אני התווכנתי שתומקראפט לא עשה את השירים האלה בשביל המיינסטרים! זה הקהל שהתכוונתי הוא עושה שירים כבר המון זמן ודברים אדירים! http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...%20-%2025.17%20(Ezekiel%20Mix).mp3 http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...0-%20Silence%20(Original%20Mix).mp3 http://65.220.100.37/m0sh/files/Tom...20-%20Versus%20(Original%20Mix).mp3 אחרי שאתה רואה שזה מצליח אתה עושה קליפ אבל ישר על זה להכריז שהוא צ'יז אז גם אוהבים אותו אנשים שהם קקה הוא לא עשה את השיר הזה למיין סטרים! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.