TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour de France 2006
Pages (19): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
�n groen. 
Dat had ik niet zien aankomen, want eigenlijk valt hij al 3 dagen na elkaar tegen in de sprint. Des te beter!
| quote: |
| Originally posted by Real �n groen. ![]() Dat had ik niet zien aankomen, want eigenlijk valt hij al 3 dagen na elkaar tegen in de sprint. Des te beter! |
Jammer van Valverde, maar ik gun Kessler de ritzege wel.
Denk dat vele mensen hun pronoploegskes in 't honderd aand lopen zen.
| Originally posted by Devilex Denk dat vele mensen hun pronoploegskes in 't honderd aand lopen zen. |
| Originally posted by Devilex Denk dat vele mensen hun pronoploegskes in 't honderd aand lopen zen. |
| Originally posted by djcresto gisteren kreeg hij ne stamp, vandaag was zen tube aant leeglopen... Als wereldkampioen geel en groen, nie slecht zou ik zeggen. |

Kheb Kessler ook wel in mijn ploegen maar 't is lastig om continu punten te rapen als toppers wegvallen.
| Originally posted by Devilex Kheb Kessler ook wel in mijn ploegen maar 't is lastig om continu punten te rapen als toppers wegvallen. |
| Originally posted by Devilex Jammer van Valverde, maar ik gun Kessler de ritzege wel. Denk dat vele mensen hun pronoploegskes in 't honderd aand lopen zen. |
| 21. Sceaux-Antony > Paris Champs-�lys�es |
Al� ik ben gisteren 118e ge�indigd in de MegaBike dagcompetitie![]()
Klassement Belgen
1 Boonen Tom QSI 14u52'23"
38 Gilbert Philippe FDJ 36"
49 Merckx Axel PHO 44"
58 Brandt Christophe DVL 49"
94 Aerts Mario DVL 1'26"
112 Verbrugghe Rik COF 2'31"
154 Vansummeren Johan DVL 10'33"
158 Steegmans Gert DVL 12'29"
163 Cretskens Wilfried QSI 16'48"
165 Vansevenant Wim DVL 19'29"
Philippe Gilbert is ook sterk bezig... Is benieuwd hoelang hij gaat meekunnen... 
| Originally posted by Devilex Al� ik ben gisteren 118e ge�indigd in de MegaBike dagcompetitie |
| Originally posted by Phortastic kwas wel de dagwinnaar van de Betas op wielerprono though |
Fuck man, wat een geweldige sprint van Davitamon!
Steegmans die McEwen in de laatste kilometer van een 20ste positie gewoon in ��n ruk naar de leiding brengt, en McEwen die met ��n versnelling 10 meter pakt op de rest en die makkelijk houdt tot aan de finish. Indrukwekkend! 
| Originally posted by Jasperovitsj Fuck man, wat een geweldige sprint van Davitamon! Steegmans die McEwen in de laatste kilometer van een 20ste positie gewoon in ��n ruk naar de leiding brengt, en McEwen die met ��n versnelling 10 meter pakt op de rest en die makkelijk houdt tot aan de finish. Indrukwekkend! |
Amai, McEwen vloog gewoon weg van de rest
Dom van Boonen dat hij het 50 meter voor de streep opgeeft en zo nog 3 plaatsen verliest. Dat of hij kon gewoon niet beter.
| Originally posted by CygnusX Amai, McEwen vloog gewoon weg van de rest Dom van Boonen dat hij het 50 meter voor de streep opgeeft en zo nog 3 plaatsen verliest. Dat of hij kon gewoon niet beter. |
Boonen is wel sterk genoeg maar mankeert inderdaad iemand goed die de sprint aantrekt voor hem.
| Originally posted by diddi and btw, maxtor rulez |

Blijkbaar is de trein van Boonen niet top.
Der is er ene gevallen, nen andere heeft spijsverteringsproblemen, etc.
Wel knap van Steegmans idd, dit is zijn eerste Tour de France en zijn eerste keer dat hij echt in een locomotief voor een spurt meedraait... en dat dan nog in de Tour 
Boonen weer niet gewonnen vandaag!!

| Originally posted by diddi Boonen weer niet gewonnen vandaag!! |
het wil nie lukken... 3 keer net niet gvd!
Face it, Boonen is gewoon niet meer de snelste van het pak in deze Tour. Hij is in bijna elke sprint gewoon geklopt in een man tegen man gevecht. Dat gezever over zijn treintje dat niet werkt is gewoon de aandacht afleiden van het feit dat hij gewoon niet sneller is dan de andere sprinters. Zie Freire vandaag of McEwen een paar dagen geleden. Die hebben ook geen treintje, maar toch winnen ze omdat ze gewoon sneller dan Tommeke sprinten.
| Originally posted by Jasperovitsj Face it, Boonen is gewoon niet meer de snelste van het pak in deze Tour. Hij is in bijna elke sprint gewoon geklopt in een man tegen man gevecht. Dat gezever over zijn treintje dat niet werkt is gewoon de aandacht afleiden van het feit dat hij gewoon niet sneller is dan de andere sprinters. Zie Freire vandaag of McEwen een paar dagen geleden. Die hebben ook geen treintje, maar toch winnen ze omdat ze gewoon sneller dan Tommeke sprinten. |