TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 19-08-2006: Intuition Summer Event - Whoosah!, Scheveningen [NL]
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Hmm...not 100% correct order:
Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden Feat. Kate Peters - Heavenly (Gavin & Knox Chill Intro)
Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden Feat. Kate Peters - Heavenly (John O'Callaghan Remix)
Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden - Turn it on
Solid Globe - Sahara/Northpole (Alex M.O.R.P.H. Dual Remix)
Alex M.O.R.P.H. & Misja Helsloot - L-One
Woody van Eyden Feat. Jimmy H. - Y68 (Alex M.O.R.P.H. B2B Woody van Eyden Remix)
Ferrin & Low - Breeze
Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary
did I forget something ?
| quote: |
| Originally posted by Tea-mo did I forget something ? |
| Originally posted by severnayaprods yes.... Was an amazing party, fucking great club, nice to chat/have fun with producers/DJs at a party... as usual, dutch and belgian girls are We'll be back @ club poema in october, see you there |

The roof...the roof...the roof is on fire !!!

^It wasn't very full at this time...
| Originally posted by severnayaprods yes.... Was an amazing party, fucking great club, nice to chat/have fun with producers/DJs at a party... as usual, dutch and belgian girls are We'll be back @ club poema in october, see you there |
| Originally posted by Margaux were you one of those guys who was filming all the time?? |
i was, but with a poor Nokia 6600 
Zolang Google video nog steeds de vid niet gefiatteerd heeft, zolang maar (in minder goeie kwaliteit) op You Tube vid geupped. De rest volgt over niet al te lange tijd 
@ Tea-mo: Fab picas !
^ Alright, merci!
Iemand een ID van dat schijfje dat begint rond 5:05? Best bekend maar het wil me niet te binnen schieten.
edit: tis Sean Tyas - Lift (merci Lucas)
die beach clubs zien er op hun websites precies wel mooier uit
Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden:
01. Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden Feat. Kate Peters - Heavenly (Gavin & Knox Chill Intro)
02. Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden Feat. Kate Peters - Heavenly (John O'Callaghan Remix)
03. Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden - Turn it on
04. Alex M.O.R.P.H. Feat. Karen Iris - Code Of Silence
05. Solid Globe - Sahara/Northpole (Alex M.O.R.P.H. Dual Remix)
06. Ferrin & Low - Breeze
07. Alex M.O.R.P.H. & Misja Helsloot - L-One
08. Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary
09. Woody van Eyden Feat. Jimmy H. - Y68 (Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden Rock Like Gibraltar Remix)
| Originally posted by Margaux on NLTA Het was echt een keivet feestje!!Ben nog steeds aant nagenieten. Eerst scheen het zonnetje goed en daarna begon het te klateren gewoon. Wat op zich niet erg was, aangezien iedereen toen op de dansvloer kwam staan. .... En het was zoo cool dat ik nog de hele avond met Super 8 vs dj Tab & Orkidea heb zitten optrekken. En de sandwich met choco van paul moelands heeft ook wel gesmaakt Kan niet wachten tot Intuition Invites. Weeral zo'n vette line up!! Thx Intuition. Moj Moj (= daag int Fins ) |

) En ook nog eens Paolo's bammie jatten zeg hey
Die jongen moet nog groeien hoor!! 

Tab hadden Lies en ik al in april in Helsinki gezien, alleen Elo (Super8) nog niet. Maar het duo maakte alle hoge verwachtingen waar... Yello, Helsinki Scorchin', 5...de sfeer in de tent was inmiddels H.O.T.T. en uitgelaten.

Ondertussen natuurlijk het infamous Family Moron Album verder uitgebreid zoals het hoort
) om vervolgens na afloop rond 2u rustigaan naar de dichstbijzijnde sjoowarma-tent te strompelen om een vervroegd Intuition ontbijt te verorberen. Rond 3am lekker op Saar d'r Aeroflots geland om vervolgens half gemarteld te worden door haar Kindersurprise kat, Ienie minie

). Wederom is bewezen dat Intuition goede feesten neerzet op leuke lokaties met gelikte line-ups maar bovenal met een leuk publiek ! 
| Originally posted by severnayaprods erf, not really i was, but with a poor Nokia 6600 ![]() was more smilin', jumpin' and dancin' like a monkey on dope i wore a black shirt of the Sunrise Festival were you the girl in white trousers and yellow shirt always smiling? if so, nice to meet you if not, nice to meet you |

| Dat moet jij dat amuseer lutkaatje geweest zijn die de halve avond aan Janne & Elo aan het friemelen was |
| (hyv�� y�t�� laatikko ) En ook nog eens Paolo's bammie jatten zeg hey Die jongen moet nog groeien hoor!! |
| Tis trouwens 'moi' (betekent hoi/proost), 'hei hei' is dag/tot ziens in het Suomi |
, en ik was niet aant friemelen hoor
In tegenstelling tot anderen heb ik geen dj versierd. Hooguit enkele jupilers gedronken en over Antwerpen gepraat met Woody van Eyden, en enkele woorden gewisseld met Miika Eloranta. In de wc nog wel.
Ik vond het een uitstekende locatie en de muziek was ronduit fantastisch. Op grote events hoor ik altijd hetzelfde voorbijkomen. Op kleine 'underground' avonden wordt er veel betere muziek gespeeld. De beste sets kwamen volgens mij van Super8 & Tab, Orkidea, verrassend genoeg ook Ronski Speed, en uiteraard Woody en der Alex.
Voor zover ik me kan herinneren heb ik Vishnu, Solar en later Loraine gezien. Den drank kwam ook heel goe door.
Ze mogen dat daar nog doen!
| Originally posted by Progrez Hooguit enkele jupilers gedronken |

simon patterson, menno de jong en ronski speed vond ik vant beste, hoewel super 8 vs dj Tab ook helemaal ni slecht waren.
andere tracklists ergens te bespeuren?
| Originally posted by Margaux Haha dat ben ik ja , en ik was niet aant friemelen hoor |

| Originally posted by Margaux En tegen mij zeiden die Finnen dat proost: tipis was en tot ziens: moj moj. Maarja weet ik veel of dat ook echt zo is h�. Wie weet wat ik de hele tijd aant zeggen was ![]() |

| Originally posted by Loraine * kijkt nog eens naar de vele paparazzi picas en vids... ![]() Je beseft toch wel dat dood door vierdeling staat op het opzettelijk frunnikken aan getrouwde/gebonden mannen, toch ? ![]() |
Jaloers of zo ?
| Originally posted by Estuera Ocharme Jaloers of zo ?En als ze het echt niet willen zouden ze het ook wel niet toelaten he ![]() ( zo dat was deel 1 van de wraak voor die dj mag quote grap van jou) |

Toch niet al zo vroeg uitgeput van al die aandacht?...zo'n jonge god als jij haalt toch met gemak een nachtje door ?
| Originally posted by Loraine Ik jaloers ? Raaaawrrrrr,hahahhaha. Jij moet als geen ander weten dat ik niet op blonde of kaalgeschoren koppies val... ![]() Enne...je bent voorspelbaar boef, met je zngd wraak Ontopic: Jij was trouwens ook vroeg weg of nie ? Toch niet al zo vroeg uitgeput van al die aandacht?...zo'n jonge god als jij haalt toch met gemak een nachtje door ? |
| Originally posted by Estuera Mijn chauffeur moest nog gaan werken die nacht dus als ik nog thuis wilde raken moest ik wel mee |
) om het in te halen. Nee...geen Helsinki herhaling..no worries
| Originally posted by Loraine Weak beeb, weak... dan moeten we zaterdag maar aan de vodka (plain for you, cranberry for me ) om het in te halen. Nee...geen Helsinki herhaling..no worries Kan ik trouwens nog wat proggy requests indienen voor dan ? |
haha dit is echt grappig geworden. En wat is trouwens een lutkaatje??
Int vervolg kan je wel met ons mee Jonas
we gaan toch die kant uit mja tis wel op eigen risico want ik friemel aan DJ's (sorry kon het niet laten, nu gaan we erover ophouden).
De moraal van het verhaal is dat het een geslaagd feestje was!!
| Originally posted by Margaux haha dit is echt grappig geworden. En wat is trouwens een lutkaatje?? Int vervolg kan je wel met ons mee Jonas we gaan toch die kant uit mja tis wel op eigen risico want ik friemel aan DJ's (sorry kon het niet laten, nu gaan we erover ophouden). |
| Originally posted by Margaux .. ik friemel aan DJ's .. |