TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De DJ-equipment thread
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »
die prijs is echt heel deftig , ben ook wel geinteresseerd eigenlijk 
wow die zien der echt wel proper uit. Misch wordt het wel tijd om mijn dubbele BST cd player te vervangen
Ja, spring maar allemaal op de bandwagon nu! 
Weet er iemand wat de pitch-increment step is bij die rmp2 van reloop? Want ik merk soms da bij mijn huidige 0.1% nie voldoende is.
| quote: |
| Originally posted by jeronimo_jd Weet er iemand wat de pitch-increment step is bij die rmp2 van reloop? Want ik merk soms da bij mijn huidige 0.1% nie voldoende is. |
| Originally posted by BZRK "The pitch fader works in steps of 0,1%." Antwoord dat iemand kreeg op zijn mail naar Reloop. |
| Originally posted by jeronimo_jd Weet er iemand welke spelers pitch step hebben van 0.05% ? |
| Originally posted by BZRK "The pitch fader works in steps of 0,1%." Antwoord dat iemand kreeg op zijn mail naar Reloop. |
| Originally posted by Real Ik namelijk. \o/ |
Ik ga mij dit weekend een nieuw mengpaneel aanschaffen. Ben van plan tot maximum 200 � uit te geven. Ik ga daarvoor naar een muziekwinkel in Roeselare (KeyMusic). 'k heb al eens op hun website gekeken en nu twijfel ik nog tussen deze:
- JB Systems Beat 4 Mk2
- Numark DXM 01 USB (die is wel +/- 250 �)
- Numark DM2050X
Heeft er iemand ervaring mee? Commentaren uiteraard altijd welkom,
groeten
Sam
Morgen ga ik er dus achter...
Kan er echt niemand mij een voorstel doen, of zijn ervaring geven?
Het zijn alledrie low-budget mixertjes eigenlijk. 
Waar zit de prijs dan in die duurdere modellen? (effectjes en toestanden niet meegerekend)
| Originally posted by Real Het zijn alledrie low-budget mixertjes eigenlijk. |
200 euro is natuurlijk geen geld voor een mengpaneel. Maar ik geef eigenlijk nooit veel geld uit aan zo'n dingen... het is ook namelijk enkel voor thuisgebruik dus ik ben al tevreden met een low-budget mixertje
| Originally posted by BZRK Waar zit de prijs dan in die duurdere modellen? (effectjes en toestanden niet meegerekend) |

| Originally posted by Real Krakende faders. ![]() Vraag maar aan Push2005, die had ook zo'n Numark mixertje, die is nu compleet naar de ruk. |
Probeer de Ecler Nuo 2 (duurder maar top quality)
| Originally posted by DJ Zetski - Numark DXM 01 USB (die is wel +/- 250 �) |
. Ik heb nu sinds enkele maanden een Synq-SMX2 en het is een wereld van verschil, hehe. De output is veel krachtiger en zuiverder.
| Originally posted by massiveK Probeer de Ecler Nuo 2 (duurder maar top quality) |
Ik wou de Nuo2 in feite ook voorstellen, maar die kost bijna � 400,00. Maar dan heb je wel kwaliteit, zo'n mixer zou j�ren moeten meegaan.
| Originally posted by Jasperovitsj Niet kopen dus! Neem het aan van iemand die ook 0,1% op zijn cd-spelers heeft. Dat is niet genoeg, jammer genoeg... |
Ik volg uw redenering, maar ik kan er echt niks aan doen dat ik mijn keuze van 2 jaar geleden betreur. Enfin, versta me niet verkeerd, het gaat wel hoor. Maar echt altijd (potentieel) flawless mixen is met die pitchratio een pak moeilijker, das alles wat ik wil zeggen. En als je op termijn er echt mee wil doorgaan kan je beter ineens echt goeie toestellen kopen. Zeker omdat de markt toch bijna volledig digitaal gaat worden. 
Zijn er dan alternatieven die geen 1000 euro per stuk kosten? 
Ik ben trouwens maar een beginner, al meteen zwaar investeren zonder te weten of ik enige aanleg ervoor heb is wat riskant
En bvb. jouw en Real's mixes vind ik toch altijd heel goed gemixt, dus het moet toch meer dan doenbaar zijn met zo'n materiaal?
CDJ-200 heb je al voor 500� per stuk hoor 
En ik weet niet of de Denon toestellen ondertussen ook al een aangepaste pitchratio hebben, want als dat het geval is is een DS-1000 ook een serieuze optie.