TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by mido KEP DUR SIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ken je ff aan Remy vragen of die 13 nog gaan lukke aub! |
| Originally posted by mido I will do that for you my friend! |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Jij mag ze ook wel meenemen hoor |
We spreken toch van te voren af dus, maar dat ff terzijde.
IMPORTANT INFO
Mailtje van Q-dance:
Beste Peter,
De deuren voor Qontact in Amsterdam gaan al om 21:00 open. Het feest
zelf begint om 22:00... Ik hoop dat ik je hierbij voldoende heb geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
q-dance
| Originally posted by !_PeTrUs_! We spreken toch van te voren af dus, maar dat ff terzijde. IMPORTANT INFO Mailtje van Q-dance: Beste Peter, De deuren voor Qontact in Amsterdam gaan al om 21:00 open. Het feest zelf begint om 22:00... Ik hoop dat ik je hierbij voldoende heb geinformeerd. Met vriendelijke groet, Jeroen q-dance |
WOEI!
| Originally posted by mido Kijk aan deze info hebben we tenminste wat! WOEI! *jubel jubel* Tot hoe laat duurt het eigenlijk? Zal vast wel al gemeld en verteld zijn maar ik heb dus totaal geen zin om terug te scrollen! |
| Originally posted by !_PeTrUs_! van 21.00 uur (22.00 uur) tot maar liefst 07.00 uur. Lang h� |
| Originally posted by mido Tering jantje! Hoeveel pillies moet ik dan wel niet meenemen? whoehahaha |
| Originally posted by Optimus stuk of 3 is genoeg man |
Hier nog 1tje die naar Qontact @ HMH gaat
kgaat met me collegaatjes, en ik durf te wedden dat ik daar met 1 van de oudste bezoekers rondloop... 
| Originally posted by !_PeTrUs_! van 21.00 uur (22.00 uur) tot maar liefst 07.00 uur. Lang h� |
Waarom heet een sticky nu KLevertje?

| Originally posted by Optimus Waarom heet een sticky nu KLevertje? ![]() ![]() |
| Originally posted by Henkie_henk fat gaaf he.. kan t ook "plakkend aapje" noemen.. |

mwehehe
ik ga hier nog even wat mensen onrustig maken enzo...
want daar qontact door een aantal mensen hier geroemd wordt omdat er 'tenminste volk met het gevoel voor muziek komt' , kan ik jullie melden dat ook hier TMF-huppelkutjes rond gaan lopen hoor....
kheb namelijk zon wijf op de msnlijst staan (is 17 ofzo) en die vertelde mij dus ook dat ze naar qontact ging.... namen zeiden haar niet allemaal wat... is ook helemaal niet 'into trance' ofzo, maar ging 'gewoon' om het feest...
tot zover die mythe dus..
o ja, om te voorkomen dat ik nou weer beticht wordt van 'het hekel hebben aan commercie en TMF-volk' (iets in die geest tenminste): mij boeit dat niet, ik vermaak me heus wel.
ik wou alleen maar even de mythe doorbreken
nog 3.5 daagies....

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, je neemt haar toch niet mee naar de meeting he? ik walg van die mensen 
Ow...ehm...ik neem er ook nog 5 mee uit enschede.
| Originally posted by T.H.C. NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, je neemt haar toch niet mee naar de meeting he? ik walg van die mensen ![]() Ow...ehm...ik neem er ook nog 5 mee uit enschede. |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Als ze maar lekker zijn en er lekker mee kan ouwehoere dan is het goed, toch? |
| Originally posted by Jappio En ze niet heel de avond lopen te hee-hoo-en |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Als ze maar lekker zijn en er lekker mee kan ouwehoere dan is het goed, toch? |
)
| Originally posted by !_PeTrUs_! Boeit nie, je stopt er gewoon wat in |
| Originally posted by Optimus Waarom heet een sticky nu KLevertje? ![]() ![]() |

| Originally posted by T.H.C. ze?...ehm nee zijn niet lekker.ik bedoelde de supa koopa brothers en aanhang, ouwehoere gaat wel lukke,maar ze hebben volgens mij geen van allen een idee wie er gaat draaien, volgens mij wilde er 1 zelfs een portie paddo's gaan eten daar(nog nooit op feest geweest dus ) |
Nog 1 dagje!!! /me heeft er echt zin in!! WIEHOEIIII!!