TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- house / club / groove
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
Ik loop hopeloos achter met vanalles en nog wat, maar
Pryda - Shadows
wat een pracht plaatje ![]()
| quote: |
| Originally posted by Bertn wa heeft mashtronic dan voor 1 kloot met electro te maken? |

| Originally posted by Phortastic Als ik een suggestie mag geven; laat het veranderen in groove ofzo. |
Ja idd, ik denk ook dat alle kloten ongelijk hebben en gij de enige zijt die het juiste plaatje voor ogen heeft. That sounds about right 
| Originally posted by Phortastic Ja idd, ik denk ook dat alle kloten ongelijk hebben en gij de enige zijt die het juiste plaatje voor ogen heeft. That sounds about right |

| Originally posted by Bertn |
| Originally posted by Eagle` Ik loop hopeloos achter met vanalles en nog wat, maar Pryda - Shadows wat een pracht plaatje |
| Originally posted by Eagle` Ik loop hopeloos achter met vanalles en nog wat, maar Pryda - Shadows wat een pracht plaatje |
+2
| Originally posted by Phortastic Om maar te zwijgen van Audiofly - I Can't Remember (Eric Prydz Remix) en Pryda - Frankfurt (Digweed heeft die 2 gedraaid in zen kiss 100 set op 03-09) |
Hey,
Ik draai natuurlijk vooral trance, maar de laatste tijd heb ik een paar house-setjes gedownload. Liedjes zoals Moonlight Party van Fonzerelli zijn liedjes waar ik echt van kan genieten, deze plaat heb ik me dan ook overlaatst aangeschaft. Ook de sets van David Guetta kunnen me zeker en vast bekoren.
Nu, ik zou me graag een aantal house-plaatjes aankopen, maar ik ben niet echt thuis in dat genre. Bij trance heb je de populaire genres zoals Armada, Black Hole, Anjunabeats, ... Kan iemand me vertellen wat de populaire house-labels en -producers zijn?
Alvast bedankt!
Mvg, Glexx
Wil je de populaire of de goede labels. Enorm groot verschil 
| Originally posted by Glexx Hey, Ik draai natuurlijk vooral trance, maar de laatste tijd heb ik een paar house-setjes gedownload. Liedjes zoals Moonlight Party van Fonzerelli zijn liedjes waar ik echt van kan genieten, deze plaat heb ik me dan ook overlaatst aangeschaft. Ook de sets van David Guetta kunnen me zeker en vast bekoren. Nu, ik zou me graag een aantal house-plaatjes aankopen, maar ik ben niet echt thuis in dat genre. Bij trance heb je de populaire genres zoals Armada, Black Hole, Anjunabeats, ... Kan iemand me vertellen wat de populaire house-labels en -producers zijn? Alvast bedankt! Mvg, Glexx |
en wat voor house zoek je? Tech, progressive, general, deep, electro,... ?
| Originally posted by Phortastic en wat voor house zoek je? Tech, progressive, general, deep, electro,... ? |

| Originally posted by Glexx Vooral tech, electro Enja, in de eerste plaats goede labels natuurlijk, maar het mag natuurlijk ook wel aanslagen h� ![]() |
Bedankt, ik zal donderdag eens op onderzoek gaan in de platenwinkel 
no prob 
Als je een paar eventuele aankopen gedaan hebt, post ze dan ook ff hier in deze thread. Dan weet ik nog beter wat je smaak is 
Just got back from Turkey
Ik denk ook aan Azuli.
die hebben af en toe zalige stuff!!!