TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dj Mag Top 100 2006 Poll
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Eagle` oh de irony ![]() edit: thx om dit op te graven loes |
^^ brave eigeel
| tis mijnheer dat op zijn pietje getrapt is, |
| Intellectuele zelfbevrediging |
Originally posted by Tiger777 |
Originally posted by Eagle` |
| Originally posted by Tiger777 Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen dat dit... Dezen is zoooo not done eh eigeel... Ik heb schrik van diene smiley |

of anders gezegd: "ik steek mijn fluit ni in de stront"
| Originally posted by Tiger777 Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen dat dit... Dezen is zoooo not done eh eigeel... Ik heb schrik van diene smiley |
Tssssk tssssk, jongens, ga us in de darkroom verder met dat zinloze gekibbel....
Originally posted by Push2005 |
| Originally posted by Tiger777 Alberto vermichelli: "Ooooh, maar dat is lelek" |
| Originally posted by Loraine Tssssk tssssk, jongens, ga us in de darkroom verder met dat zinloze gekibbel.... |
| Originally posted by Tiger777 Spammen is to�vallig ��n van mijn specialiteiten. Sorry lor'ke |
| Originally posted by Loraine Af en toe Jonas een beetje pesten mag...hij weet van wie het komt en dat de intentie niet is om hem af te kraken |
en ik moet ook m'n brood verdienen hahaha, Jonas Steur de shizofreen
ik ben aan zet nu
| Originally posted by Estuera Trouwens wel niet gaan zeuren als ik nog eens wat terugpest binnenkort he ik ben aan zet nu |
| Originally posted by Estuera Trouwens wel niet gaan zeuren als ik nog eens wat terugpest binnenkort he ik ben aan zet nu |
| Originally posted by Tiger777 Zie de volgende van zijn setjes: Enkel nog progressive! |
| Originally posted by Tiger777 Zie de volgende van zijn setjes: Enkel nog progressive! |

Op basis van de feestjes, sets, producties die ik het laatste jaar hoorde:
1. Markus Schulz
2. Armin Van Buuren
3. Menno De Jong
4. Jonas Steur
5. Airwave
| Originally posted by Loraine Lijkt me wel heerlijk om Jonas ne compleet progressive set te horen doen ![]() Scoort-ie gelijk bonuspunten mee |
Progressive draaien een hele set lang zit gewoon niet in me
| Originally posted by Estuera Toch ga ik het niet doen Progressive draaien een hele set lang zit gewoon niet in me |
of ne nieuwen borstel veegt beter
Is dit de Vlaamse variant?
Boeiend
Hoe cool het ook is om op dit moment progressive en house te draaien ik doe het lekker toch niet , hooguit een verdwaald trackje af en toe
Trance ftw !
zo mag �k het horen 
Zo hoort het ook. Als ik trance wil horen, ga ik naar Jonas en Menno luisteren, wil ik tech horen, ga ik naar MIKE luisteren. Maar wat die Armin tegenwoordig bezig is, tis niks anders dan techtrance met den dieje tegenwoordig.
en waarom stond je dan bij Ronald in de perfecto?

| Originally posted by Xilver Zo hoort het ook. Als ik trance wil horen, ga ik naar Jonas en Menno luisteren, wil ik tech horen, ga ik naar MIKE luisteren. Maar wat die Armin tegenwoordig bezig is, tis niks anders dan techtrance met den dieje tegenwoordig. |