TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Aan De Oude Ta-gang!!!!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Posted by Remy D on Nov-15-2006 15:50:

Nee die 1ste is Gerrit aka DJ Siesta

Posted by Smirnoff on Nov-15-2006 18:00:

bedankt allemaal

Een NL-TA baby is het toch pas als 2 mensen van TA het met elkaar doen zodat daar een kind uit komt ??

Posted by AirPole on Nov-15-2006 18:04:

quote:
Originally posted by Smirnoff
bedankt allemaal

Een NL-TA baby is het toch pas als 2 mensen van TA het met elkaar doen zodat daar een kind uit komt ??

1/2 NLTA dan

Posted by eieregooie on Nov-15-2006 22:49:

quote:
bedankt allemaal

In dat geval kunnen we het helemaal vergeten, dus ik vind dit goed zat

Posted by franzelare on Nov-16-2006 18:44:

ik ga morgen een visum voor taiwan halen en daar volgende week zondag heen om te werken, iets wat ik al veel langer wil, werken in het buitenland en dan niet in duitsland of belgie zoals eerder!

Posted by kolkiewolkie on Nov-16-2006 19:04:

@smirn: gefeliciteerd

@frans: voor hoelang, wat ga je doen, is dit nog voor je huidige werkgever, hoe ga je het volhouden zonder feestjes, komen er foto's etc. etc. etc. ,

Posted by franzelare on Nov-16-2006 20:05:

ik heb nog geen idee hoelang, zeker een maand maar ga morgen een visum halen voor 240 dagen

zonder feestjes hou ik het wel uit hoor, gewoon veel hard werken dan merk je het niet
foto's komen er nog wel hoor

Posted by SnuggLe on Nov-17-2006 15:49:

quote:
bedankt allemaal

Nou oke dan. Loraine, neuken?

quote:
Originally posted by Remy D
Nee die 1ste is Gerrit aka DJ Siesta

LOL!

Posted by Bellie on Dec-05-2006 16:22:

De oude TA-Gang.... daar val ik ook nog wel onder

Pff echt lang geleden dat ik hier ben geweest. Dat mn account nog bestaat zeg

Posted by eieregooie on Dec-05-2006 16:32:

Ach dat valt toch wel mee... Je bent hier dit jaar toch al zeker 7 keer eerder geweest

Posted by Bellie on Dec-05-2006 16:46:

Ow... hehe Het voelt iig als een lange tijd.

Posted by SnuggLe on Dec-05-2006 19:08:

Verdine wil ons gewoon niet meer kennen

Hoe gaat het met je draaien Verdine? Lang niets meer gehoord!

Posted by kolkiewolkie on Dec-06-2006 20:09:

Yeah, ik ben ook wel es toe aan een fris setje trouwens . Je 3 voorgaande mixen doen het nog steeds prima bij mij .

Btw, je site ligt eruit.

Posted by DjRV on Dec-11-2006 08:20:

quote:
Originally posted by franzelare
ik heb nog geen idee hoelang, zeker een maand maar ga morgen een visum halen voor 240 dagen

zonder feestjes hou ik het wel uit hoor, gewoon veel hard werken dan merk je het niet
foto's komen er nog wel hoor

Waar blijven de foto's ?

Posted by Bellie on Dec-12-2006 10:13:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Verdine wil ons gewoon niet meer kennen

Hoe gaat het met je draaien Verdine? Lang niets meer gehoord!

Hehe dat valt ook wel weer mee hoor
Gewoon weinig tijd nog om overal nog constant mn gezicht te laten zien

Draaien is drama
Sinds die minimalhype paar jaar terug ging het echt bergafwaarts. Ik draai dat niet en op alle kleine/grote feesten werd alleen nog maar minimaal gedraaid. Gelukkig word de laatste tijd weer wat steviger gedraaid. Ben ook bezig met produceren dus misschien dat ik weer wat geluk daar in kan vinden.

We zullen zien

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Yeah, ik ben ook wel es toe aan een fris setje trouwens . Je 3 voorgaande mixen doen het nog steeds prima bij mij .

Btw, je site ligt eruit.

Ja ik moet nog steeds een nieuwe mix maken. De laatste is alweer van begin dit jaar. Maja steeds geen tijd/zin om er 1 te maken.

Maar zal mn best doen om nog voor het eind van het jaar een frisse set te plaatsen

Denk dat site er eff tijdelijk uit lag ofzo. Hij doet het iig nu weer

Posted by AirPole on Dec-15-2006 14:35:

Waar zijn Tim en Magik54 eigenlijk gebleven? Victor was hier eerst elke dag wel aan het posten, en toen opeens was ie weg. Vaag.

Posted by Opti on Dec-15-2006 22:03:

Tim zit nu in een revalidatiecentrum voor zijn nek (wat er is gebeurd staat nog ergens op het forum, als het goed is)...

Posted by eieregooie on Dec-16-2006 00:16:

Ik heb idd wel vernomen dat Tim al een tijd lang nek klachten heeft, maar hoe dat komt is hier verder onbekend.

Posted by basd on Dec-16-2006 00:28:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb idd wel vernomen dat Tim al een tijd lang nek klachten heeft, maar hoe dat komt is hier verder onbekend.

Dat krijg je van die kuttechno.

Posted by magrec on Dec-16-2006 09:55:

quote:
Originally posted by eieregooie

Tim is al een jaar bezig om te herstellen van een klap die hij op zijn nek heeft gekregen. Ik denk dat als Tim er weer bovenop is hij het hier misschien wel allemaal zelf zal vertellen.

Posted by AirPole on Dec-16-2006 11:00:

quote:
Originally posted by magrec
Tim is al een jaar bezig om te herstellen van een klap die hij op zijn nek heeft gekregen. Ik denk dat als Tim er weer bovenop is hij het hier misschien wel allemaal zelf zal vertellen.

Whoa, ok. Hopen dus dat ie er snel boven op komt. Ik wens hem in ieder geval succes ermee.

Posted by Smirnoff on Dec-17-2006 23:15:

Maar ....

Als je last van je nek hebt kan je toch wel op een monitor kijken en je vingers over een toetsenbord bewegen ??

(niet dat ik erg actief ben..hahaha)

Posted by eieregooie on Dec-18-2006 00:14:

Ik kan me zo voorstellen dat het niet de meest ideale hgouding is als je last van je nek hebt. Maar goed... dan moet je er ook nog wel zin in hebben natuurlijk

Posted by Donna on Dec-18-2006 07:07:

Sja,maar als je in een revalidatie-kliniek zit lijkt t me toch wel een ietsepietsje anders dan "gewoon last van je nek hebben" anders kunje t thuis wel af met wat afspraken fysio.

Posted by ahp2002 on Dec-18-2006 08:31:

hmm, sterkte aan iedereen die iets heb

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »