TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Aan De Oude Ta-gang!!!!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
Nee die 1ste is Gerrit aka DJ Siesta
bedankt allemaal 
Een NL-TA baby is het toch pas als 2 mensen van TA het met elkaar doen zodat daar een kind uit komt ??

| quote: |
| Originally posted by Smirnoff bedankt allemaal ![]() Een NL-TA baby is het toch pas als 2 mensen van TA het met elkaar doen zodat daar een kind uit komt ?? |
| Originally posted by Smirnoff bedankt allemaal ![]() Een NL-TA baby is het toch pas als 2 mensen van TA het met elkaar doen zodat daar een kind uit komt ?? |
ik ga morgen een visum voor taiwan halen en daar volgende week zondag heen om te werken, iets wat ik al veel langer wil, werken in het buitenland en dan niet in duitsland of belgie zoals eerder!
@smirn: gefeliciteerd
@frans: voor hoelang, wat ga je doen, is dit nog voor je huidige werkgever, hoe ga je het volhouden zonder feestjes, komen er foto's etc. etc. etc.
,
ik heb nog geen idee hoelang, zeker een maand maar ga morgen een visum halen voor 240 dagen 
zonder feestjes hou ik het wel uit hoor, gewoon veel hard werken dan merk je het niet 
foto's komen er nog wel hoor
| Originally posted by Remy D Nee die 1ste is Gerrit aka DJ Siesta |
De oude TA-Gang.... daar val ik ook nog wel onder 
Pff echt lang geleden dat ik hier ben geweest. Dat mn account nog bestaat zeg 
Ach dat valt toch wel mee... Je bent hier dit jaar toch al zeker 7 keer eerder geweest 
Ow... hehe Het voelt iig als een lange tijd. 
Verdine wil ons gewoon niet meer kennen 
Hoe gaat het met je draaien Verdine? Lang niets meer gehoord!
Yeah, ik ben ook wel es toe aan een fris setje trouwens
. Je 3 voorgaande mixen doen het nog steeds prima bij mij
.
Btw, je site ligt eruit.
| Originally posted by franzelare ik heb nog geen idee hoelang, zeker een maand maar ga morgen een visum halen voor 240 dagen ![]() zonder feestjes hou ik het wel uit hoor, gewoon veel hard werken dan merk je het niet ![]() foto's komen er nog wel hoor |
| Originally posted by SnuggLe Verdine wil ons gewoon niet meer kennen ![]() Hoe gaat het met je draaien Verdine? Lang niets meer gehoord! |

| Originally posted by kolkiewolkie Yeah, ik ben ook wel es toe aan een fris setje trouwens . Je 3 voorgaande mixen doen het nog steeds prima bij mij . Btw, je site ligt eruit. |

Waar zijn Tim en Magik54 eigenlijk gebleven? Victor was hier eerst elke dag wel aan het posten, en toen opeens was ie weg. Vaag.
Tim zit nu in een revalidatiecentrum voor zijn nek (wat er is gebeurd staat nog ergens op het forum, als het goed is)...
Ik heb idd wel vernomen dat Tim al een tijd lang nek klachten heeft, maar hoe dat komt is hier verder onbekend.
| Originally posted by eieregooie Ik heb idd wel vernomen dat Tim al een tijd lang nek klachten heeft, maar hoe dat komt is hier verder onbekend. |
| Originally posted by eieregooie Ik heb idd wel vernomen dat Tim al een tijd lang nek klachten heeft, maar hoe dat komt is hier verder onbekend. |
| Originally posted by magrec Tim is al een jaar bezig om te herstellen van een klap die hij op zijn nek heeft gekregen. Ik denk dat als Tim er weer bovenop is hij het hier misschien wel allemaal zelf zal vertellen. |
Maar ....
Als je last van je nek hebt kan je toch wel op een monitor kijken en je vingers over een toetsenbord bewegen ??
(niet dat ik erg actief ben..hahaha)
Ik kan me zo voorstellen dat het niet de meest ideale hgouding is als je last van je nek hebt. Maar goed... dan moet je er ook nog wel zin in hebben natuurlijk 
Sja,maar als je in een revalidatie-kliniek zit lijkt t me toch wel een ietsepietsje anders dan "gewoon last van je nek hebben" anders kunje t thuis wel af met wat afspraken fysio.
hmm, sterkte aan iedereen die iets heb