
TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Jeugdsentiment...
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
Posted by Jasperovitsj on Aug-31-2006 20:41:
| quote: |
Originally posted by kokkenmaster
* Nicky Larson (die hamer van 1000ton )
|
Dat er nog mensen zijn die zich dat herinneren, zalig!
Posted by kokkenmaster on Aug-31-2006 20:43:
| quote: |
Originally posted by Push2005
Uit frustratie heb ik ze alle 273 gedownload en int engels bekeken toen 
Da bleef maar uitstellen en vervolgen en heruitzenden |
Uhu. Plots waren ze Super Saiyan of nog een stadia later... Het lange blonde haar was het verste wat ik nog gezien heb en plots stonden ze weer helemaal aan het begin. Dan nog 'versus' Picolo... 
Trunks
Posted by kokkenmaster on Aug-31-2006 20:48:
| quote: |
Originally posted by Jasperovitsj
Dat er nog mensen zijn die zich dat herinneren, zalig! |
Die kerel was ongelooflijk rap en schakelde de boeven uit in een oogwenk en met veel manga-versnellingsstreepjes. Maar van het moment dat hij naar een mooie vrouw loerde, kon zijn vrouwelijke partner dit niet verdragen en sloeg hem dan met die hamer tegen de muur of grond. En hij dan altijd met zo'n trillend, zielig gezicht...
1 woord: schitterend 
En nog zo'n mangaverschijnselen: grote druppels in hun haar, tranen als watervallen, aders op hun voorhoofd...
Ah. En Sailor Moon (l) Die blauwe kortharige...
Posted by FenixStyle on Aug-31-2006 20:52:
[[ LINK REMOVED ]]

Posted by Tiger777 on Aug-31-2006 20:57:
| quote: |
Originally posted by FenixStyle
[[ LINK REMOVED ]]
|
mijn 2 X 2 grootste idolen, samen in 1 video
Posted by Config on Aug-31-2006 20:59:
| quote: |
Originally posted by FenixStyle
Die serie waar ze telkens op zoek gingen naar de verborgen pakjes, man man wat een spanning iedere week (weet iemand de titel van die reeks?) |
hahah
die was idd goed ja
Posted by Config on Aug-31-2006 21:00:
| quote: |
Originally posted by FenixStyle
[[ LINK REMOVED ]]
|
lol zoon uberoude samsonaflevering
damn das lang geleden 
en Boes derin
Posted by FenixStyle on Aug-31-2006 21:04:
| quote: |
Originally posted by ConFig
lol zoon uberoude samsonaflevering damn das lang geleden |
Geloof dat ik hier thuis zelfs nog ergens de eerste koopvideo van Samson heb liggen met daarop dus ook de allereerste aflevering!!
In die bewuste aflevering ziet ge dus hoe de bel kapot geraakt.. (en hoe het verder met die bel afloopt, weten we allemaal
)
Posted by kokkenmaster on Aug-31-2006 21:04:
| quote: |
Originally posted by FenixStyle
[[ LINK REMOVED ]]
|
LOL. Zalig dit. Zo na�ef eigenlijk allemaal.
En ik lag gewoon krom bij het tonen van die go-kart... Op een roze achtergrond dan nog...
Posted by Loraine on Aug-31-2006 21:10:
| quote: |
Originally posted by Antony
Renegade bijna vergeten! me Reno Raines
He was a cop, and good in his job ..........(wetek nimeer) a bountyhunter, a renegade!
|
Zucht!
Op de Middelbare School zat op het VWO een jongen die op Renegade leek, Romke, en hij pikte me bijna elke dag op in Eersel om met zijn ZZR samen naar school te rijden
Posted by Push2005 on Aug-31-2006 21:16:
LOL @ Cola-grapje 
Posted by Tiger777 on Aug-31-2006 21:19:
| quote: |
Originally posted by kokkenmaster
LOL. Zalig dit. Zo na�ef eigenlijk allemaal.
En ik lag gewoon krom bij het tonen van die go-kart... Op een roze achtergrond dan nog... |
Volledig juist
En ik lag ook toe met die go-kart
Posted by FenixStyle on Aug-31-2006 21:26:
| quote: |
Originally posted by Tiger777
Volledig juist
En ik lag ook toe met die go-kart |
Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!:
LINK (DEEL 2 kiezen)
Posted by kokkenmaster on Aug-31-2006 21:27:
David De Kabouter !
Met die trollen enal (y)
Posted by lievez on Aug-31-2006 21:33:
Renegade vondek ni zo goe
wasda ook ni me dezelfden tijd als The Sentinel en The Pretender ? Da vondek wel wijs 
Btw nu ik eraan denk, vroeger op VT4 nog een serie gevolgd. Vennebos, haha. Kent nog iemand die serie ? 
Posted by kokkenmaster on Aug-31-2006 21:35:
| quote: |
Originally posted by lievez
Btw nu ik eraan denk, vroeger op VT4 nog een serie gevolgd. Vennebos, haha. Kent nog iemand die serie ? |
Was da nie zo'n cheape vlaamse soap? Waarin veel beginnende acteurs in meespeelden...
Posted by Config on Aug-31-2006 21:35:
| quote: |
Originally posted by FenixStyle
Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!:
LINK (DEEL 2 kiezen) |
super
en vanachter bie deel 3 staat hun liedje: gis gis gis
Posted by lievez on Aug-31-2006 21:36:
| quote: |
Originally posted by kokkenmaster
Was da nie zo'n cheape vlaamse soap? Waarin veel beginnende acteurs in meespeelden... |
kdenket ja
Posted by Crebilis on Aug-31-2006 21:51:
buiten de zone iemand? Of ben ik nog te jong 
Posted by Gladius on Aug-31-2006 21:58:
| quote: |
Originally posted by Crebilis
buiten de zone iemand? Of ben ik nog te jong |
haha
gertje, wat is dat onderaan bij de meisjes?? een pagina?
nee slimmeke, da's geen pagina... maar een bladzijde!
classic!
Posted by Crebilis on Aug-31-2006 22:38:
[[ LINK REMOVED ]]
geniaal!
Posted by christina on Aug-31-2006 22:39:
| quote: |
Originally posted by Crebilis
buiten de zone iemand? Of ben ik nog te jong |
beste programma EVER made!!
Posted by Real on Aug-31-2006 22:45:
| quote: |
Originally posted by Crebilis
[[ LINK REMOVED ]]
geniaal! |
*strijk*
Posted by domineesje on Aug-31-2006 22:47:
| quote: |
Originally posted by Real
*strijk* |
*komt hier niet meer bij*
Posted by lievez on Aug-31-2006 23:53:
LOL
had ik nog ni gezien, zalig goe 
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.