TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Another Twisted Halloween Kryssning
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
| quote: |
| Originally posted by MondayBar Amnezia: H�r av dig till arrang�rerna, dom vr�ker ut gratishytter just nu till alla som kan t�nkas vilja �ka med. |
| Originally posted by Fokused Ser fram emot en dunderfest. Ses ombord |
| Originally posted by MondayBar Amnezia: H�r av dig till arrang�rerna, dom vr�ker ut gratishytter just nu till alla som kan t�nkas vilja �ka med. |
*fight*
neee... det kommer bli super! alla som �ker have a nice one! jag hoppas n�gon filmar o att d�r finns n�gra bra fotisar, r�knar inte med laz:e, han l�r vara i eXtas hela resan o ha huvet �verallt annars f�rutom bakom kameran
Det st�mmer, vi har inte s�lt slut p� b�ten. Finns m�nga orsaker... Men det kommer va tillr�ckligt med folk f�r att det ska bli en galen fest iaf.
H�r �r v�r senaste nyhetsbrev f�r er som inte f�tt den: http://www.fokused.net/newsletters/06/1101/
Och f�r att avsluta s� har vi inget emot MondayBar, de f�r v�l ha sina fester. Vi g�r INTE och skriver skit om deras fest, eller s�tter en fest samma helg som de f�r att vi vet att ingen kommer vinna p� det, eller you name.... Jag kan rabbla en l�ng lista p� saker vi inte skulle g�ra.
| Originally posted by Fokused Det st�mmer, vi har inte s�lt slut p� b�ten. Finns m�nga orsaker... Men det kommer va tillr�ckligt med folk f�r att det ska bli en galen fest iaf. |
ne dra �t fan, jag har h�rt att det �r fest ikv�ll...
nu drar sm�landsmaffian norrut!
7h 30min kvar nu
Vi ses p� golvet kl 00:00 n�r Lawler k�r ig�ng! Argh argh! 
jag ville �ka.. ju..
FAN att jag inte fick ledigt!
Men men, hoppas det blir lyckat och att Focused f�r mersmak 
Det kan ju inte skada med fler �n 3 kryssningar p� ett �r .. hehe.
F�ressten, vilka �r det egentligen som kommer sk�ta fotandet?
Massa d�liga TC-bilder �r det ju ingen som vill se?
Laszlos kamera �r ju busted och steve ska inte med.. det ser m�rkt ut?

| Originally posted by jofawe Men men, hoppas det blir lyckat och att Focused f�r mersmak ![]() Det kan ju inte skada med fler �n 3 kryssningar p� ett �r .. hehe. |
| F�ressten, vilka �r det egentligen som kommer sk�ta fotandet? Massa d�liga TC-bilder �r det ju ingen som vill se? Laszlos kamera �r ju busted och steve ska inte med.. det ser m�rkt ut? |
vet att Bison / Fairlayt ska fota.
| Originally posted by anuga Bah, om l�get e s�, l�r det inte bli mycket mer �n private-eye-hoots... vet att Bison / Fairlayt ska fota. |
| Originally posted by jofawe Iofs l�ste jag att Camilla (lillaC) ska med, d� blir det ju lite kvalit�, �ven om de bilderna tar typ 2-3 m�nader p� sig :P Kanske bra att liquid �r nere |
Liquidsunset.org kommer snart tillbaks gott folk 
| Originally posted by SteveTranz4ever Liquidsunset.org kommer snart tillbaks gott folk |
Nu tillbaka efter kryssen. Var riktigt bra �ven om det l�tt kunde varit mer folk och mer hytt-partyn. B�st set k�rde Nic Fanciulli tycker jag. Nick Warren var lite av en besvikelse. Hoppade mest gjorde jag till Guiseppe.
Nu m�ste jag fixa tracklists fr�n samtliga spelningar p� b�ten
. Om n�gon lyckas hitta n�got kan ni hojta till.
Nick Warren var enligt mig kryssens h�jdpunkt, han var det sista som h�nde och jag kan inte t�nka mig n�got som b�ttre f�rtj�nar ordet klimax. Total extas, det var precis som jag hade f�rv�ntat mig, men �nd� mycket mer, hur det nu g�r ihop.
Steve Lawler natten innan var ocks� fantastisk, fullt �s, och st�llet fullkomligt exploderade n�r han lirade den d�r ENORMA l�ten med melodi. M�ste ha ID asap p� den!
�vriga jag s�g var ocks� kanon, Parham & Plaza, Petter, Marcus James, Spooky (bara lite till f�rem�n f�r Petter), Andreas Hansson etc.
Det blev en dunderfest precis som vi hade hoppats p�, Fokused ska ha tack och ber�m.

hur �r det med bilder.. �r det n�n som har tagit? m�ste ha varit grymt med halloween dekorationer som reklamen sa 
nej dra �t i heeelvete vilken of�rgl�mlig resa...tvekl�st det b�sta jag varit p� hittills!
V�r resa b�rjade mindre roligt d� min bil pajjade p�v�g hem till byn d� jag skulle plocka upp resten av Rydaholmsmaffian. N�r jag v�l blivit h�mtad s� fick vi sen inte ig�ng farsans S80 heller och sm�tt panikslagna var vi r�dda att vi skulle missa hela festen, men till slut fick vi liv i bilen. Tre av oss kom med p� b�ten - den sista stackars j�vlen hade i all hast av misstag tagit med sig sin polares pass vilket uppt�cktes i terminalen. Det var bara f�r honom att v�nda p� klacken och k�ra hem dessa 50 milen igen. V�rre moodkiller f�r man leta efter - jag var r�dd att detta skulle f�rs�ra hela kalaset, men icke. Musikm�ssigt var detta det absolut brutalaste jag varit med om h�r hemma i Sverige, och vackra damer fanns det ocks� s� det fick mig snabbt p� andra tankar. B�st var imo Petter, Fanciulli och Jdot...gjutet set av finnen som satte ribban inf�r dag tv� p� eftermiddagskvisten...Lawler som jag sett fram emot mest fick jag inte se speciellt mycket av. Han b�rjade n�got s�mnigt, varp� jag sprang upp till hytten med en fager dam f�r att ta en t�rstsl�ckare vilket resulterade i en l�ng livlig diskussion om allehanda meningsl�sa ting och jag var inte p� golvet f�r�n runt klockan fem p� morgonen igen.
D�r var inte mycket folk fr�n TA. SMC var den enda jag st�tte p�. Grymt h�rlig snubbe. By the way - jag har hittat ID p� l�ten. Audion - Mouth to mouth. Jag h�rde den 3 g�nger under kryssningen - Lawler ska ha lirat den tv� g�nger ocks�. BRUTAL l�t. �ste s� jag h�ll p� att svimma n�r Parham & Plaza droppade den.
Jag hade med mig brorsans 350D men det blev noll kort d� min blixtj�vel ocks� gick s�nder d� jag skulle s�tta fast den...f�stet sprack (vilket inte �r s� j�vla konstigt med tanke p� att jag hoppat runt som en babian p� golven med den p� ett antal kryssningar). Det �r v�rdel�st att fota med inbyggd blixt, s� det var lika bra att l�ta bli.
N�gra bilder fr�n polarens kamera:
F�rsta dagen var det lugnt och sansat...

Andra dagen b�rjade med obligatorisk frukostbuffe

Efter frukostbuffen borstar vi t�nderna och sk�ljer med munvatten (givetvis p� golvet utanf�r hytten)

Lagom till lunch har alkoholen b�rjat verka

tja...
typ...

GIGANTISK TA-meetup. N�gon som kan hj�lpa till? Fr�n v�nster: ID, ID

| Originally posted by Laszlo GIGANTISK TA-meetup. N�gon som kan hj�lpa till? Fr�n v�nster: ID, ID ![]() |

tv� klipp fr�n polarens kamera:
http://www.laszlo.se/gallery/061103...eenLawler01.avi
http://www.laszlo.se/gallery/061103...eenLawler02.avi
| Originally posted by Laszlo GIGANTISK TA-meetup. N�gon som kan hj�lpa till? Fr�n v�nster: ID, ID |
By the way - jag har hittat ID p� l�ten. Audion - Mouth to mouth. Jag h�rde den 3 g�nger under kryssningen - Lawler ska ha lirat den tv� g�nger ocks�. BRUTAL l�t. �ste s� jag h�ll p� att svimma n�r Parham & Plaza droppade den. |
| Originally posted by anuga Ska till�ggas att jag ramla av stolen av skratt n�r jag l�ste TA meetup:en, utan att se bilden. missade ID - ID med ![]() |

| Originally posted by anuga Bara jag, eller ser hon inte l�ng ut? |
Mitt klimax var n�r Fanciulli spelade Trentem�llers remix av Mobys Go. Warren spelade bra musik, visst, men tyckte det var lite segt efter all mayhem-electro som spelades p� b�ten. En annan l�t som spelades ganska flitigt var Audiojack - Robot och remixen av Lee Mortimer.
David West k�rde p� otroligt sk�na beats p� l�rdagsmorgonen. Lutade mig tillbaka i soffan och nj����t. Skulle d� f�r hans tracklist.
Har lagt upp n�gra bilder h�r: http://pg.photos.yahoo.com/ph/strid...e791re2&.src=ph
Typ alla bilder som jag tog. Blev 1gb videoklipp ist�llet (~15 min).
Lite mer �n en m�nad kvar tills n�sta kryssning.. ugh 
nu har jag �ven uppat klippen till youtube
http://www.youtube.com/watch?v=uKvFGaxMxXg
http://www.youtube.com/watch?v=dP-oUmo-8_M
m�rkt och mullrigt men vafan...
p� tal om brutala l�tar...fanns en annan som jag vet Jdot bland annat spelade...har h�rt den massvis med g�nger tidigare...versen "I can't even even remember" maler p� i princip genom hela l�ten...n�gon som har titel p� den?