TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
over da uploaden.. kan da ni gewoon op ysi of sendspace, rapidshare ofzo? als ge gewoon hier die link dropt dan kan iedereen er toch aan?.. ge kunt anders gewoon een lijstje maken met dj's en gewoon je url er neffest smijten..
Dat gaat allemaal via ftp, en alleen de dj's en de juryleden krijgen toegang 
ja, da wetek wel, mor kheb juuste keer wa tijd.. kwil anders best al keer luistern, ben wel in voor wa meer proggy sounds atm 
De contest moet anoniem blijven h�, om eventuele bevooroordeling of favoritisme bij de jury te vermijden 
Na de contest zetten de dj's hun mix op yousendit en kan iedereen hier ze afhalen.
owla
da wistek dus nog niet 
Als der enen is die per s� toch nog wilt meedoen maar door te laat te zijn niet meer bij de eerste 20 geraakt is, mag altijd mij vervangen. Ik heb namelijk niet zoveel zin om een uur vrij te maken om een setje op te nemen.
Als der niemand bereid wordt gevonden mij te vervangen zal ik mezelf wel verplichten iets op te nemen hoor 
Mag ik ook verzoeken dat de DJ's een playlist bijhouden ?
Desnoods geven ze die nadat de contest afgelopen is, beter laat dan nooit.
kthx! 
mja keb deze thread nu nog maar pas ontdekt... nog juryleden nog?
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Bon, om het toch al wat vooruit te doen gaan: Dj's... Maak uw set klaar tegen ten laatste zondag 8 oktober In de tussentijd zullen we het juryprobleem en de FTP enzo wel regelen; anders zal het niet vlotten. Richtlijnen omtrent de set (die zijn hetzelfde zoals vorige keer) - Geen computermixes - Geen illegale mp3's / unreleased tracks - Tijdsduur bedraagt maximaal 70 minuten (hou het liefst ergens op 60-65) - ... Mocht er nog iets zijn dan kom ik er wel nog op |
nu pas gezien 
| Originally posted by Magistrate mja keb deze thread nu nog maar pas ontdekt... nog juryleden nog? |
Stickify the damn thing, will ya 
| Originally posted by Tiger777 Als der enen is die per s� toch nog wilt meedoen maar door te laat te zijn niet meer bij de eerste 20 geraakt is, mag altijd mij vervangen. Ik heb namelijk niet zoveel zin om een uur vrij te maken om een setje op te nemen. Als der niemand bereid wordt gevonden mij te vervangen zal ik mezelf wel verplichten iets op te nemen hoor |
Ik wil wel 2 mixes insturen 
Bah, gisteren in ne put getrapt me de shot waardoor m'n voet is omgeslagen met ne schone krak-sound erbij. Ligamenten gescheurd, krukke lopen. Khoop dat het tegen volgende week wa beter gaat want ik kan nu geen half uur rechtstaan en al zittend mixen is gewoon geen optie 
Ik heb de mijne ook net opgenomen ![]()
| Originally posted by dj Zevan ik wil wel een mixje opnemen als ik de tijd vind en als de inzenddatum haalbaar is voor mij |
| Originally posted by Push2005 Dj's... Maak uw set klaar tegen ten laatste zondag 8 oktober |
Hoe zit het met de rest van de dj's? Want als er nog mensen de deadline niet kunnen halen kunnen we beter nog een weekje uitstel geven denk ik. Daar gaat niemand dood van gaan 
| Originally posted by Jasperovitsj Hoe zit het met de rest van de dj's? Want als er nog mensen de deadline niet kunnen halen kunnen we beter nog een weekje uitstel geven denk ik. Daar gaat niemand dood van gaan |
Vanaf eind oktober heb ik wel nog de ballen tijd... Dus dan gaat er van veel jureren voor mij niet veel meer in huis komen 
Ik steun het voorstel van uitstel niet. veel kans dat het weer een straatje zonder eind gaat worden, net zoals vorige keer. Toen was het ook met uitstel, en een week later weer eens uitstel, ....
Dat is mijn mening maar h�.
Topic bestaat tegen de deadline 5 weken, wat me toch tijd genoeg lijkt om een mixje te maken. Kost maximum anderhalf uur inclusief omzetten naar mp3, tenzij je wegens fouten altijd opniew moet beginnen 
Als jurylid lijkt het me niet zo erg dat er minder mixen zijn en voor de deelnemers verhoogt het de kansen 
| Originally posted by MikeVee Ik steun het voorstel van uitstel niet. veel kans dat het weer een straatje zonder eind gaat worden, net zoals vorige keer. Toen was het ook met uitstel, en een week later weer eens uitstel, .... Dat is mijn mening maar h�. Topic bestaat tegen de deadline 5 weken, wat me toch tijd genoeg lijkt om een mixje te maken. Kost maximum anderhalf uur inclusief omzetten naar mp3, tenzij je wegens fouten altijd opniew moet beginnen ![]() Als jurylid lijkt het me niet zo erg dat er minder mixen zijn en voor de deelnemers verhoogt het de kansen |
Mij moogt ge schrappen
DJ's: 19
Push
Jasperovitsj
Tijger
DJ Sid
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Real
diddi
Sh!fty
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver
Jury:
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
djcresto
Jasperovitsj
RadiantB
Tijd voor een overzichtje van de DJ's die hun mix afgewerkt hebben, ik denk dat dit wel handig is... Vul aan met OK
DJ's: 19
Push
Jasperovitsj -> OK
Tijger
DJ Sid
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Real
diddi
Sh!fty
Blue Sky -> OK