TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- U werkt: basic info
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Bertn on Oct-02-2006 11:46:

met alle respect lolo, maar ben je dan wel goed bezig? een vriend van mij is een opkomend talent, heeft wereldwijd echt nog niks gepresteerd, maar verdient deze maand wel al 700 euro door 2 optredens in de Silo te geven...
En ik hoorde dat producers als Jonas Steur toch ook goed kunnen leven van hun producerjob, terwijl jij toch pakken meer produced?

Posted by CygnusX on Oct-02-2006 12:18:

quote:
Originally posted by Bertn
met alle respect lolo, maar ben je dan wel goed bezig? een vriend van mij is een opkomend talent, heeft wereldwijd echt nog niks gepresteerd, maar verdient deze maand wel al 700 euro door 2 optredens in de Silo te geven...
En ik hoorde dat producers als Jonas Steur toch ook goed kunnen leven van hun producerjob, terwijl jij toch pakken meer produced?

Ik denk dat het verschil tussen dj'ing en producing erg groot is op't gebied van geld verdienen. Jonas mag er dan wel van kunnen leven, maar is dat zonder het dj'en ook nog zo?

Posted by Phortastic on Oct-02-2006 12:30:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik denk dat het verschil tussen dj'ing en producing erg groot is op't gebied van geld verdienen. Jonas mag er dan wel van kunnen leven, maar is dat zonder het dj'en ook nog zo?

Idd, u hit the nail on the head.

Posted by djcresto on Oct-02-2006 12:43:

quote:

Lees ook dat lolo het grootste deel weer investeert he...

Posted by FredNova on Oct-02-2006 12:47:

quote:

die 700 is ook niet netto he

Posted by Bertn on Oct-02-2006 12:48:

jullie hebben allemaal een punt

maar dan nog lijkt 900 euro verschrikkelijk weinig voor een van de leading trance producers

Posted by anke on Oct-02-2006 12:56:

ja met 900 euro per maand ga je geen villa zoals regi zetten

Posted by Wildfir3 on Oct-02-2006 13:10:

quote:
blijf dan geen producer? ook al is die job nog zo fijn...

ik kon ook bij TV gaan werken (super job) voor 1100 euro per maand, maar dat doe ik ni zenne

Vind ik ook... als je meer wilt verdienen, maar dat is niet mogelijk in de job die je nu doet, ga je toch gewoon iets anders doen? Desnoods DJ'en in bijberoep of hoe moet je het zeggen

Dat zijn keuzes die elke mens moet maken, niet alleen producers. Ik vond mijn vorige job ook uitdagender/interessanter, maar ik was ook niet blij met mijn 1000 euro per maand... so i quit

Posted by Phortastic on Oct-02-2006 13:24:

Als lolo stopt met producen en wat anders gaan doen is trance helemaal dood

Posted by Wildfir3 on Oct-02-2006 15:56:

Als ik hem was zou ik gaan doppen... genoeg luirikken die dat doen en die verdienen hetzelfde. Muziek maken doe je dan in je vrije tijd als hobby, en je verspreidt gratis de mp3'tjes. Iedereen blij!

Posted by Dark Apostle on Oct-02-2006 15:58:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Als ik hem was zou ik gaan doppen... genoeg luirikken die dat doen en die verdienen hetzelfde.

Als doppen zo plezant is, dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen moeite doen om een job te hebben, toch niet omdat wij allemaal z&o actief zijn

Ik hoop dat ik nog laaang ni hoef te gaan doppen, om een of andere reden spreekt dat mij totaal ni aan.

Posted by Wildfir3 on Oct-02-2006 17:36:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Als doppen zo plezant is, dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen moeite doen om een job te hebben, toch niet omdat wij allemaal z&o actief zijn

Er zijn genoeg mensen die hun rol in de maatschappij opnemen en hun verantwoordelijkheid dragen... maar er zijn er ook anderen, en idd, soms voel ik mij ne mongool dat ik nen hoop loon mag afgeven aan de belastingen om zo'n pipo's hun tammigheid te betalen. Geen enkel slecht woord over mensen die doppen en w�l actief een job zoeken hoor.

Ideaal systeem volgens mij: iemand die op den dop vliegt, krijgt 100% van zijn loon verder uitbetaald gedurende de eerste twee maanden... De twee daaropvolgende maanden is dat nog de helft van dat loon, en na vier maanden een vierde... na 6 maand werkloosheid niks meer.

Iemand die �cht wilt werken, zal wel werken.

damn, beetje offtopic

Posted by djcresto on Oct-02-2006 17:57:

Controles worden toch steeds strenger. Lang doppen wordt steeds moeilijker. Zeker als schoolverlater volgens ze alles redelijk op de voet bij de vdab.

Posted by TOR on Oct-02-2006 18:07:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Vind ik ook... als je meer wilt verdienen, maar dat is niet mogelijk in de job die je nu doet, ga je toch gewoon iets anders doen? Desnoods DJ'en in bijberoep of hoe moet je het zeggen

Ik denk dat je het stuk gemist hebt waarin Lolo zei dat hij niet kloeg daarover.

Posted by domineesje on Oct-02-2006 19:00:

quote:
Originally posted by TOR
Ik denk dat je het stuk gemist hebt waarin Lolo zei dat hij niet kloeg daarover.

Posted by domineesje on Oct-03-2006 18:21:

quote:
Originally posted by pooley
'anke' = afgeven

not me

Posted by Dj Mike Foston on Oct-06-2006 23:57:

Naam: Micha�l

Huidige job: Accountant/Fiscalist bij een top 25 Accountantskantoor met als voornaamste klanten KMO vennootschappen en multinationals
Vorige job: Junior Business Analyst bij Tyco Electronics
Eerste job: verschillende vakantiejobkes + kelner in 't weekend
Studies: Bedrijfsbeheer, optie Accountancy - Fiscaliteit + Postgraduaat in Business Management + ettelijke bijkomende opleidingen aan de Fiscale Hogeschool (EHSAL), MAB, IAB, etc...

Vervoersmiddel: Ford Galaxy
Werkplaats: Kortenberg

Werkmateriaal: mijn brains, mijne bic, mijn rekenmachien en nen HP Compaq
Werkrooster: maandag t.e.m. vrijdag: starten 8u.00 / eindigen 17u.00 (in werkelijkheid veel later)

Extra: binnenkort bedrijfswagen + tankkaart, free booze, decadente personeelsfeestjes...

Dus mensen die het beste boekhoud- en fiscaal advies willen hebben, contact me...

Posted by Bertn on Oct-07-2006 00:53:

boekhouden,is dat niet de meest gruwelijk saaie job die een mens kan hebben?

Posted by Xilver on Oct-07-2006 01:34:

quote:

Da lijkt me nu ook. Zelfs voor mijn klein bijberoepke heb ik nen boekhouder aangenomen, want fuck it da ik al die papierbrol moet doen zene Chance da Anja da eerst nog wa ordent af en toe, want ik ben echt superslecht in die dingen.

Posted by Dj Mike Foston on Oct-07-2006 08:45:

quote:

Dat hangt er vanaf h�... Als ge niks snapt van de cijferkes die voor u staan, tja, dan is dat saai natuurlijk... maar als ge het complete verhaal er achter ziet, en ge kunt de cijfers tegoei interpreteren dan wordt het al heel wat minder saai... Boekhouden is bij ons trouwens maar een bijkomstigheid... Wij streven op de eerste plaats naar fiscale optimalisaties...
Ons klanten dus m.a.w. zo min mogelijk belastingen doen laten betalen...

Posted by Xilver on Oct-07-2006 09:51:

^ yep, sounds boring to me

Posted by Tiger777 on Oct-07-2006 10:48:

quote:

Feit.

Posted by Vishnu on Oct-09-2006 09:23:

Naam: Guy Van Hove

Huidige job: Engineer General Statistics & Modelling bij Genzyme vanaf 01-01-07
Vorige job: geen
Eerste job: geen
Studies: Biomedische wetenschappen + Bioinformatica
Vervoersmiddel: auto
Werkplaats: Geel (half uur cruisen)
Werkmateriaal: voornamelijk computer
Werkrooster: moet ik nog is nalezen

Extra: eerste job en vandaag met arbeidscontract thuisgekomen