TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je nieuwe platen!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Posted by Mysteric on Apr-28-2002 14:44:

Ik heb pas gekocht:
marco v - con:fusion album sampler
kaylab - pray no pop
tom wax - and then
tomaz vs filterheadz - more house
chimera - in deep/hypnotising
andreas kauffelt - bassquake
andreas kauffelt - alternate (remixes)

En uit het stof uit m'n vaders collectie, zo nieuw in mijn platenbak: The Eagles - House of the rising sun.

Posted by ChooChoo on Apr-28-2002 15:23:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Ja, ik ken dat!!! Heb precies hetzelfde!!! Kan platen soms gewoon niet laten liggen, en daardoor komt er niets van sparen voor een 2e technics... zucht...zou ik ooit nog leren sparen?

Ja en meer geld gaan verdienen is ook geen optie...dan ga je alleen maar meer platen kopen . Ben blij dat er meer mensen dit probleem hebben *hoest*gat in me hand*hoest*

greetz

Posted by eieregooie on Apr-28-2002 18:50:

Bij mij heeft het goed betalende bijbaantje wel geholpen gelukkig Heb deze maand 2 splinternieuwe M3D's gescoord

Ohja... nieuwe plaatjes...

DJ Ti�sto - In My Memory (gabriel & dresden, fade, airwave, v-one & quadra)
Aquanuts - Deep Sea (martin eyerer, original)

Nu ff doorsparen voor Dateq mixer...

Posted by Jukx on Apr-28-2002 19:06:

quote:
Originally posted by eieregooie

Nu ff doorsparen voor Dateq mixer...

gewoon gelijk doorsparen voor die Pioneer DJM-600 joh!

Posted by Opti on Apr-28-2002 20:34:

quote:
Originally posted by Mysteric

En uit het stof uit m'n vaders collectie, zo nieuw in mijn platenbak: The Eagles - House of the rising sun.

wanneer ga je die draaien?

Posted by dj_spare on Apr-28-2002 20:39:

Hmm pas gekocht:

- Marco V - Con:Fusion Sampler (ID&T)
- Luzon - The Bagiou Track (Renaissance)
- DJ Tiesto - In My Memory (Remixes) (Nettwerk)
- Xian - Kala Chant (Gekko)
- Signum - Cura Me (Silver Premium)
- Garbage - Breaking up the girl (Mushroom)
- Airwave - Another Dimension (Bonzai)
- Lyric & Natali - Over Emotion (Lost language)

Posted by ChooChoo on Apr-28-2002 20:48:

quote:
Originally posted by Jukx

neej joh, de xtc of de apollo zijn veeeel vetter

Posted by Mysteric on Apr-28-2002 20:54:

quote:
Originally posted by Optimus

wanneer ga je die draaien?

Als ik al het gebeuk ff zat ben...heb ik heeeeeel soms

Posted by eieregooie on Apr-29-2002 02:10:

quote:

Ik ben fan van lange faders dus dan ga ik toch voor de Dateq... en aangezien het voor thuisgebruik is is de XTC goed zat dacht ik zo...

Posted by Siesta on Apr-29-2002 10:51:

quote:

onhandig ding, is neit eens de normale breedte, past dus nergens in, moet je alles weer voor aanpassen, ik geloof dat alle dateq's een standaard breedte hebe, 19 inch ofzo, dat is standaard, en dateq blijft gewoon dik overheersen

Posted by joesterizor on May-01-2002 09:06:

alle dateqs dezelfde breedte?? ik dacht het niet...kijk maar eens naar de XTC en de Apollo.

Dateq is goed
maar pioneer is simpelweg beter
zo denk ik erover

Posted by New Wave on May-01-2002 09:35:

Tis een platen thread, geen dj gear thread.....maak dan effe een andere thread.....

Straks ga ik Stigmata 8/10 halen, en owee als ze hem niet hebben

Posted by Eye-Riz on May-01-2002 14:07:

quote:
Originally posted by New Wave
Tis een platen thread, geen dj gear thread.....maak dan effe een andere thread.....

En dat zegt Mr Thread Verneuker nr 2 himself!!!

Over gear: het ligt eraan waar je van houdt. Het materiaal van de Dateq is soepeler, knoppen liggen verder uit elkaar, dus makkelijker (voor mij tenminste, ook al heb ik geen worstevingers)
Over thuis mixen: ik zou zelf niet de Apollo aanschaffen, de XTC is goed genoeg, heeft alles wat je nodig hebt.

De Pioneer heeft coole effecten ja, maar alles met ingebouwde dingen zijn gevoeliger om kapot te gaan (hoe meer erop zit, hoe meer er kapot aan kan gaan) en in een mixer kun je niet gauw zelf wat repareren. De Pioneer is cool, maar ook erg veel geld. Ik heb het er niet voor over, tenminste, nu niet. Misschien als ik de lotto win...

Over standaardbreedte: die is er niet! Op ons feest hebben we twee draaitafels en een Apollo staan, past prima. Dus het ligt er gewoon aan hoe breedt de ruimte is waar alles op moet staan...

Posted by Siesta on May-01-2002 14:52:

quote:
Originally posted by joesterizor
alle dateqs dezelfde breedte?? ik dacht het niet...kijk maar eens naar de XTC en de Apollo.

Dateq is goed
maar pioneer is simpelweg beter
zo denk ik erover

jah das de enige, gemaakt voor djs die niet meer kanalen nodig hebe

Posted by Siesta on May-01-2002 14:55:

quote:

Over standaardbreedte: die is er niet! Op ons feest hebben we twee draaitafels en een Apollo staan, past prima. Dus het ligt er gewoon aan hoe breedt de ruimte is waar alles op moet staan...

die isser echt wel, 100 % zeker, 19 inch geloof ik, zal wel ff navragen. maar dat weetik echt zeker, voor inbouw is het allemaal 19 inch.

GreetZ

Posted by New Wave on May-01-2002 15:09:

Meneer threadverneuker 2 heeft Dimitri Andreas - Second EP gekocht

Posted by Eye-Riz on May-01-2002 16:33:

op de vrijmarkt? onee, het is alweer een dag na koninginnedag

Posted by Eye-Riz on May-01-2002 16:34:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

die isser echt wel, 100 % zeker, 19 inch geloof ik, zal wel ff navragen. maar dat weetik echt zeker, voor inbouw is het allemaal 19 inch.

GreetZ

De meeste inbouw wordt zelf in elkaar gezet... ook bij clubs

Posted by TimeportE on May-01-2002 17:42:

quote:
Over thuis mixen: ik zou zelf niet de Apollo aanschaffen, de XTC is goed genoeg, heeft alles wat je nodig hebt.

ik heb de apollo een aantal keer gezien en dat ding heeft volgens mij echt extreem veel kanalen.. waarvoor heb je die dan allemaal nodig? men heeft toch meestal alleen 2 � 3 tt's aangesloten.. wat doe je dan met die extra kanalen??
trouwens over die pioneer 600.. die hadden we tijdens onze stunt op school staan (met dj dan-l ).. wel coole effecten kun je der uit krijgen..
over platen kopen, geen tt's => geen platen kopen, ook al wil ik soms van die echt hele goede platen toch halen voorals ik geld genoeg heb om mijn equipment te kopen!

Posted by Eye-Riz on May-01-2002 19:18:

de Apollo heeft zes kanalen (te splitsen in phono en line uitgangen).
Niet alleen dj's werken met mengpanelen. Wat denk je van bands?
En bovendien: als je met cd's werkt en met platenspelers tegelijkertijd, dan is een zes-kanaals wel zo makkelijk, hoef je niet de hele tijd te switchen. Je kunt er ook dingen als microfoon of video op aansluiten, genoeg dingen te bedenken.

platen vs gear: platen vind ik belangrijker dan spullen. Je kunt op de meest brakke tafels leren draaien. Maar platen zijn vaak na een tijd niet meer te koop omdat ze vaak maar in beperkte oplage geperst worden. Tenminste, de niet al te commerci�le platen. Dus als je te lang wacht heb je uiteindelijk pech...

Posted by ChooChoo on May-01-2002 20:33:

quote:
Originally posted by TimeportE
trouwens over die pioneer 600.. die hadden we tijdens onze stunt op school staan (met dj dan-l ).. wel coole effecten kun je der uit krijgen..

sorry ff nog meer offtopic: Ha! Ik heb er al over gehoord . T was echt tof zei hij. Heb nog gehoord dat ie later nog met zn zatte kop op de bar is gaan dansen?

on-topic: 1200's kun je altijd kopen, maar voor sommige platen heb ik toch erg moeten graven (en veel knaken betaald!!)
Anyway: de XTC is en blijft voor mij gewoon het walhalla .
Dat zijn weer mijn (overbodige) 2 cents

greetz

Posted by DjRV on May-02-2002 07:20:

ik gebruik thuis 2 x sl1210,1 x cdj100s en 1 x Dateq XTC en de dateq is wat mij betreft het lekkerste mengpaneel on this earth..koptelefoon uitgang is onwijs sterk,faders zijn heerlijk,dat ding heeft gewoon power.

laaste plaatjes;

Tiesto-In My Memory album
Laguna-Unforgiven
Agnelli & Nelson-Everyday 2002

niet veel nee

Posted by Siesta on May-02-2002 07:57:

quote:

De meeste inbouw wordt zelf in elkaar gezet... ook bij clubs

moah, dat weet ik zo snel nog niet, het word tog wel op prijs gesteld als een mengtafel 19 inch is. dat zie je echt heel veel hoor.

Posted by Eye-Riz on May-02-2002 13:44:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

moah, dat weet ik zo snel nog niet, het word tog wel op prijs gesteld als een mengtafel 19 inch is. dat zie je echt heel veel hoor.

Ik heb op diverse plekken gedraaid, en nergens een bepaalde standaard (zowel in clubs als op feesten) maar misschien weet jij meer dan ik
Ik heb tenslotte niet overal in Nederland gedraaid.

Posted by DJ Bor on May-05-2002 11:01:

Smiley DJ

ik zal weer ff wat nieuwe plaatjes melden, die ik de laatste maande heb gekocht, maar niet vermeld heb omdat ik ze alweer vergeten was:P

JVA - Everybody In Da House (Blue Special)
Ultra - Free (Svenson & Gielen Remix) (Promo)
Atlantic Wave - The Creation (Dance Pollution)
Nigel & Marvin - Follow The Leader 2002 (Promo)
Tuneboy - Housensation (Dance Pollution)
Win Cock - Kick This Muthafucka!! (Tindy Tunes)
Club Robbers - I Like It Loud (Kontor)
Showtek - Controller (Tr@nsenti@l Records)
Reeloop - Fuckiong Society (Remixes) (Tracid Traxx)
Food For DJ's Volume 1 (Insolent Tracks)
Nitro Man - Indian Rave (Sigma Records)
Technoboy - Harddrive (Titanic Records)
The Hose - Call It Hardstyle! (Bla Recordings)
Warmduscher - Hardcore Will Never Die (Remixes) (Tracid Traxx)
Chili Hi Fly - Is It Love (Ministry Of Sound)

k dan. dat waren er weer veel te veel
platen die nog niet gerelled zijn worden, denk ik, vanavon door
DJ Iwan op TGX gerelled

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »