TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »
Dan nog
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Sensation wil wss het Belgische publiek laten kennis maken met het groot Belgisch talent. |
| Originally posted by Config Ik dacht dat het toch wat meer om Trance draaide. |
| Originally posted by TOR Dat is al lang niet meer het geval. |
| Originally posted by Config En welk groot evenement kan je eigenlijk nog een echt trance-evenement noemen? |
Guetta is gewoon een zeer grote publiekstrekker door zijn bekendheid. En af en toe draait ie toch wel deftige sets imo, bv die van op Radio FG van 24-12-2006
| Originally posted by FUSyke Wat een gedoe is het hier bijvoorbeeld niet rond Jean en YDR. |
Het feit dat velen hier Guetta slecht vinden heeft niet pers� iets te maken met oogkleppen ophebben he. Ik ken veel mensen die vaak naar house luisteren maar die de Guetta-sets platte kak vinden. Er zijn gewoon veel betere house-DJ's (en -producers) dan Guetta
Die associatie met trance stamt volgens mij uit de periode van de eerste Sensation in Amsterdam, die inderdaad uitgesproken op trance gericht was. Trance was toen ook pakken populairder dan nu, dus logisch dat Sensation zich daarop toespitste, want Sensation draait eerder om wat populair is dan rond trance specifiek. Maar ondertussen is trance bijlange niet meer zo populair, dus Sensation moet zicht richten op andere populaire stijlen. Maar om ��n of andere reden blijft een groot deel van het publiek (ook vrienden van mij die bijlange niet zo into trance zijn) die associatie met trance behouden 
Niet elk genre is geschikt om op een groot event gedraaid te worden, en daar valt de muziek van de glimmers nu eenmaal onder. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat er op mega events krachtige klinkende muziek moet gespeeld worden zoals trance, harddtrance, hardstyle, techno, ...
House zoals die van The Glimmers gaat daar niet tot zijn recht komen, laat staan dat iemand het al zou appreci�ren. Want het publiek dat normaal naar muziek zoals die van The Glimmers luistert zal voor hen niet afzakken naar Sensation... . Ze hebben er The Glimmers er dus gewoon uit noodzaak bijgehaald om toch een Belgisch housetintje te geven aan Sensation.
David Guetta is inderdaad een commerci�le zet, omdat hij dankzij zijn hitjes zoveel success had op Tomorrowland konden ze hem hier ook niet achter wege laten.
In plaats van The Glimmers hadden ze dan beter iemand genomen van het niveau Dave Lambert maar ik weet niet meteen wie er hier in Belgie voor in aanmerking komt.
Mss kon men DJ Elof genomen hebben zijn elektro/house set was zalig op tommorowland. Voor de rest tja Guetta vrij commercieel. Ben vooral benieuwd naar Fred Baker heb hem nog nooit bezig gehoord
| Originally posted by TOR In hoeverre moet dat ook de bedoeling zijn? Nu klink je als ��n van de conservatieve users waar FUSyke het over heeft |
| Originally posted by Jasperovitsj Die associatie met trance stamt volgens mij uit de periode van de eerste Sensation in Amsterdam, die inderdaad uitgesproken op trance gericht was. Trance was toen ook pakken populairder dan nu, dus logisch dat Sensation zich daarop toespitste, want Sensation draait eerder om wat populair is dan rond trance specifiek. Maar ondertussen is trance bijlange niet meer zo populair, dus Sensation moet zicht richten op andere populaire stijlen. Maar om ��n of andere reden blijft een groot deel van het publiek (ook vrienden van mij die bijlange niet zo into trance zijn) die associatie met trance behouden |
| Originally posted by Jasperovitsj Die associatie met trance stamt volgens mij uit de periode van de eerste Sensation in Amsterdam, die inderdaad uitgesproken op trance gericht was. |
.
Sensation White in Saoudi-Arabi�
(c) Millo - d4m
Sensation Black - Line Up
Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
Ghost
Showtek
Technoboy
The Prophet
Zany
Outblast
Darkraver
ROFL; hoe lang gaat iedereen spelen; of zouden de dj's per 2 spelen.
Ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat dit er komt nadat er op de nederlandse fora enkel slechte commentaar te horen was op de line-up en er amper nederlanders tickets gekocht hadden.
Maar dit zal FN zometeen weer ontkennen
.
YDR!!!!!!!!

| Originally posted by MikeVee of zouden de dj's per 2 spelen. |
| Originally posted by TOR Nah, Yves Deruyter tien uur lang solo en de rest slechts ��n (poging tot) overgang. Dat is het enige rechtvaardige systeem! |
| Originally posted by TOR Nah, Yves Deruyter tien uur lang solo en de rest slechts ��n (poging tot) overgang. Dat is het enige rechtvaardige systeem! |
| Originally posted by Bertn overgang? ik dacht dat die andere namen op de affiche stonden om YDR koelte toe te wuiven en drankjes te brengen? |
| Originally posted by MikeVee ROFL; hoe lang gaat iedereen spelen; of zouden de dj's per 2 spelen. Ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat dit er komt nadat er op de nederlandse fora enkel slechte commentaar te horen was op de line-up en er amper nederlanders tickets gekocht hadden. Maar dit zal FN zometeen weer ontkennen . |
| Originally posted by FredNova misschien wel 100 zalen? |
Complete Lineup:
The Glimmers
Fedde le Grand
David Guetta
MEGAMIX
Ferry Corsten
Markus Schulz
Fred Baker
Webside Online !!!
http://www.id-t.be/events/Sensation...site-white.html