TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2007 12:07:

Dan nog

Posted by Config on Jan-07-2007 12:08:

quote:
Originally posted by FUSyke

Sensation wil wss het Belgische publiek laten kennis maken met het groot Belgisch talent.

Kijk dat begrijp ik nu niet. Als men dat zou willen waarom nodigt men dan (prog)housedj's uit? Het is toch nog altijd Sensation dacht ik? Ik dacht dat het toch wat meer om Trance draaide. Guetta is duidelijk een commerci�le zet.

Posted by TOR on Jan-07-2007 12:27:

quote:
Originally posted by Config
Ik dacht dat het toch wat meer om Trance draaide.

Dat is al lang niet meer het geval.

Posted by Config on Jan-07-2007 12:41:

quote:
Originally posted by TOR
Dat is al lang niet meer het geval.

ja dat weet ik wel , daarom zei ik ook 'wat' meer..
Sensation is de laatste jaren nooit echt een toonbeeld geweest van trance, maar toch blijven veel mensen het een van de grootste Trance-evenementen noemen. En welk groot evenement kan je eigenlijk nog een echt trance-evenement noemen?

Posted by TOR on Jan-07-2007 12:47:

quote:
Originally posted by Config
En welk groot evenement kan je eigenlijk nog een echt trance-evenement noemen?

In hoeverre moet dat ook de bedoeling zijn?
Nu klink je als ��n van de conservatieve users waar FUSyke het over heeft

Posted by DJ Sid on Jan-07-2007 13:00:

Guetta is gewoon een zeer grote publiekstrekker door zijn bekendheid. En af en toe draait ie toch wel deftige sets imo, bv die van op Radio FG van 24-12-2006

Posted by Bertn on Jan-07-2007 13:02:

quote:
Originally posted by FUSyke
Wat een gedoe is het hier bijvoorbeeld niet rond Jean en YDR.

Nu je het toch opwerpt: ik denk dat we David Guetta eigenlijk de DJ Jean van de housescene mogen noemen Het feit dat velen hier Guetta slecht vinden heeft niet pers� iets te maken met oogkleppen ophebben he. Ik ken veel mensen die vaak naar house luisteren maar die de Guetta-sets platte kak vinden. Er zijn gewoon veel betere house-DJ's (en -producers) dan Guetta

Posted by Jasperovitsj on Jan-07-2007 13:03:

Die associatie met trance stamt volgens mij uit de periode van de eerste Sensation in Amsterdam, die inderdaad uitgesproken op trance gericht was. Trance was toen ook pakken populairder dan nu, dus logisch dat Sensation zich daarop toespitste, want Sensation draait eerder om wat populair is dan rond trance specifiek. Maar ondertussen is trance bijlange niet meer zo populair, dus Sensation moet zicht richten op andere populaire stijlen. Maar om ��n of andere reden blijft een groot deel van het publiek (ook vrienden van mij die bijlange niet zo into trance zijn) die associatie met trance behouden

Posted by Devilex on Jan-07-2007 13:31:

Niet elk genre is geschikt om op een groot event gedraaid te worden, en daar valt de muziek van de glimmers nu eenmaal onder. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat er op mega events krachtige klinkende muziek moet gespeeld worden zoals trance, harddtrance, hardstyle, techno, ...

House zoals die van The Glimmers gaat daar niet tot zijn recht komen, laat staan dat iemand het al zou appreci�ren. Want het publiek dat normaal naar muziek zoals die van The Glimmers luistert zal voor hen niet afzakken naar Sensation... . Ze hebben er The Glimmers er dus gewoon uit noodzaak bijgehaald om toch een Belgisch housetintje te geven aan Sensation.

David Guetta is inderdaad een commerci�le zet, omdat hij dankzij zijn hitjes zoveel success had op Tomorrowland konden ze hem hier ook niet achter wege laten.

In plaats van The Glimmers hadden ze dan beter iemand genomen van het niveau Dave Lambert maar ik weet niet meteen wie er hier in Belgie voor in aanmerking komt.

Posted by deckard1001 on Jan-07-2007 15:07:

Mss kon men DJ Elof genomen hebben zijn elektro/house set was zalig op tommorowland. Voor de rest tja Guetta vrij commercieel. Ben vooral benieuwd naar Fred Baker heb hem nog nooit bezig gehoord

Posted by Config on Jan-07-2007 15:48:

quote:
Originally posted by TOR
In hoeverre moet dat ook de bedoeling zijn?
Nu klink je als ��n van de conservatieve users waar FUSyke het over heeft

Posted by FredNova on Jan-07-2007 16:22:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die associatie met trance stamt volgens mij uit de periode van de eerste Sensation in Amsterdam, die inderdaad uitgesproken op trance gericht was. Trance was toen ook pakken populairder dan nu, dus logisch dat Sensation zich daarop toespitste, want Sensation draait eerder om wat populair is dan rond trance specifiek. Maar ondertussen is trance bijlange niet meer zo populair, dus Sensation moet zicht richten op andere populaire stijlen. Maar om ��n of andere reden blijft een groot deel van het publiek (ook vrienden van mij die bijlange niet zo into trance zijn) die associatie met trance behouden

amen

Posted by Aur�lie on Jan-07-2007 16:51:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die associatie met trance stamt volgens mij uit de periode van de eerste Sensation in Amsterdam, die inderdaad uitgesproken op trance gericht was.

Hmm dit klopt niet hoor met Carl Cox en V�th op de affiche. Voor de rest ga ik volledig akkoord met je .

Posted by TOR on Jan-08-2007 13:08:

Sensation White in Saoudi-Arabi�

(c) Millo - d4m

Posted by FUSyke on Jan-20-2007 09:51:

Sensation Black - Line Up

Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
Ghost
Showtek
Technoboy
The Prophet
Zany
Outblast
Darkraver

Posted by MikeVee on Jan-20-2007 10:26:

ROFL; hoe lang gaat iedereen spelen; of zouden de dj's per 2 spelen.
Ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat dit er komt nadat er op de nederlandse fora enkel slechte commentaar te horen was op de line-up en er amper nederlanders tickets gekocht hadden.
Maar dit zal FN zometeen weer ontkennen .

Posted by Bertn on Jan-20-2007 10:29:

YDR!!!!!!!!

Posted by TOR on Jan-20-2007 12:02:

quote:
Originally posted by MikeVee
of zouden de dj's per 2 spelen.

Nah, Yves Deruyter tien uur lang solo en de rest slechts ��n (poging tot) overgang. Dat is het enige rechtvaardige systeem!

Posted by mrcanon on Jan-20-2007 12:03:

quote:
Originally posted by TOR
Nah, Yves Deruyter tien uur lang solo en de rest slechts ��n (poging tot) overgang. Dat is het enige rechtvaardige systeem!

Damn daar zouden ze mij toch veel geld moeten voor geven om daar naar toe te gaan dan, nu eigenlijk ook maar kom.

Posted by Bertn on Jan-20-2007 12:58:

quote:
Originally posted by TOR

overgang? ik dacht dat die andere namen op de affiche stonden om YDR koelte toe te wuiven en drankjes te brengen?

Posted by TOR on Jan-20-2007 13:18:

quote:
Originally posted by Bertn
overgang? ik dacht dat die andere namen op de affiche stonden om YDR koelte toe te wuiven en drankjes te brengen?

Ze doen eigenlijk meer dan dat, ze testen ook ��n voor ��n het systeem zodat de almachtige vader van de Belgische EDM niet voor onaangename verrassingen komt te staan tijdens zijn magische tovenarij.

Posted by FredNova on Jan-20-2007 15:53:

quote:
Originally posted by MikeVee
ROFL; hoe lang gaat iedereen spelen; of zouden de dj's per 2 spelen.
Ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat dit er komt nadat er op de nederlandse fora enkel slechte commentaar te horen was op de line-up en er amper nederlanders tickets gekocht hadden.
Maar dit zal FN zometeen weer ontkennen .

lol, ik zie u ook graag *big hug*

geloof me dat er sowieso een pak Nederlanders gaan zijn ;-)
trouwens er wordt niet verwacht even veel volk te zijn als white de dag erna

eerst zaagt iedereen dat het te weinig djs zijn, nu zijn het er teveel
eerst zaagt men dat het jump is en te weinig hard, nu wordt hard toegevoegd en ist weer ni goed

misschien zijn er wel meerdere zalen? misschien wel 100 zalen?
misschien draait YDR inderdaad 10 u en de rest elk 5 minuten...

soit, ik denk dat id&t.be heel veel moeite doet en oor heeft naar wat er hen gezegd en gemaild wordt, dus stuur die feedback zeker door (maar kijk misschien ook eerst eens wat de eerste black in be gaat geven)

Posted by Glexx on Jan-20-2007 17:42:

quote:
Originally posted by FredNova
misschien wel 100 zalen?

Dat is onmogelijk denk ik

Posted by Desperado22 on Jan-26-2007 14:02:

Complete Lineup:
The Glimmers
Fedde le Grand
David Guetta
MEGAMIX
Ferry Corsten