TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Carat Reunion (25-12-07)
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
| quote: |
| Originally posted by C.E.U.N.E.N Jullie hebben allemaal een verkeerd beeld van die mensen, waarschijnlijk door de media. |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En natuurlijk is niemand hier ooit al effectief in een club geweest en in aanraking gekomen met portiers. Wij zitten liever hier op ons forum vanuit onze ivoren toren te kappen op dingen waar we eigenlijk totaal geen ervaring mee hebben... |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En natuurlijk is niemand hier ooit al effectief in een club geweest en in aanraking gekomen met portiers. Wij zitten liever hier op ons forum vanuit onze ivoren toren te kappen op dingen waar we eigenlijk totaal geen ervaring mee hebben... |

Bwah, het is niet allemaal negatief. Toen ik de eerste keer in de Versuz kwam (Armin
) had ik sportschoenen aan, en die portiers wilden mij eerst niet binnenlaten. Ik zei dat ik niet wist dat het niet toegelaten was omdat het onze eerste keer Versuz was, en dat we helemaal van Antwerpen kwamen. En dan heeft hij ons toch ook vriendelijk binnengelaten.
Maar langs de andere kant ben ik eens met Scannerboy naar Obsession geweest toen Aldo daar draaide. Er was ocharme 10 man, die club stond toen op het randje van faillissement. We hebben daar een uurke binnen gezeten, en toen we doorgingen hielden die portiers ons echt hardhandig tegen en stonden dan met een minachtend lachje te kijken hoe ik m'n portefeuille moest bovenhalen...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj stonden dan met een minachtend lachje te kijken hoe ik m'n portefeuille moest bovenhalen... |
Jasper, hebt ge het over Aldo M van Bonzai?
Aye
Ik benijd u.
Uw weigering om smileys te gebruiken zorgt wederom voor verwarring.
Waar?
Schoten centrum
En toch benijd ik u. De kans om Aldo M nog in een Belgische club te horen draaien is onbestaande.
Tenzij we een Bonzai Reunion organiseren.
| quote: |
| Originally posted by Progrez Tenzij we een Bonzai Reunion organiseren. |
Laatste wat ik van hem gehoord heb was een commercieel groovehitje, dus ik vrees dat hij zijn roots ietwat vergeten is.
Een Bonzai reunion zou anders wel fat zijn, daar niet van 
Fire & Ice live @ BeTA Party v5 
| quote: |
| Originally posted by TOR Fire & Ice live @ BeTA Party v5 |
Bonzai Reunion ?
Liever YDR in concert 
| quote: |
| Originally posted by TOR Fire & Ice live @ BeTA Party v5 |
Dj's
M.i.k.e.
Airwave
Fire
Aldo M
Yves Deruyter
Philippe Van Mullem
Humate (live)
Jones & Stephenson (live)
| quote: |
| Originally posted by Progrez Dj's M.i.k.e. Airwave Fire Aldo M Yves Deruyter Philippe Van Mullem Humate (live) Jones & Stephenson (live) |
Om het nog even voor het feestje te hebben 
++ cowgirl, belfunk, love is an ocean
+ xpander (slechts eerste helft
)
- de portiers

-- het 'illusion'-volk (macho's, metro's en bimbo's)
--- die vent van da meiske daar 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.