TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Carat Reunion (25-12-07)
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]


Posted by Progrez on Dec-30-2006 16:00:

quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Jullie hebben allemaal een verkeerd beeld van die mensen, waarschijnlijk door de media.

P.o.s.t. i.e.t.s. n.u.t.t.i.g. o.v.e.r. m.u.z.i.e.k. i.n. p.l.a.a.t.s. v.a.n. t.e.r.u.g. t.e. b.e.g.i.n.n.e.n. z.e.v.e.r.e.n. o.v.e.r. u.w. p.o.r.t.i.e.r.s.


Posted by Den Backer on Dec-30-2006 16:00:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En natuurlijk is niemand hier ooit al effectief in een club geweest en in aanraking gekomen met portiers. Wij zitten liever hier op ons forum vanuit onze ivoren toren te kappen op dingen waar we eigenlijk totaal geen ervaring mee hebben...


Nee natuurlijk niet, want ik ga nooit uit & blijf elk weekend braafkes thuis.


Posted by TOR on Dec-30-2006 16:03:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En natuurlijk is niemand hier ooit al effectief in een club geweest en in aanraking gekomen met portiers. Wij zitten liever hier op ons forum vanuit onze ivoren toren te kappen op dingen waar we eigenlijk totaal geen ervaring mee hebben...


Het gevaar bestaat natuurlijk dat ��n of twee minder positieve ervaringen worden omgezet in ongenuanceerde veralgemeningen, wat in debatten jammer genoeg maar al te vaak gebeurt.

Een positieve noot: de portiers van de Asta zijn doorgaans bijzonder opgewekt en vriendelijk.


Posted by Jasperovitsj on Dec-30-2006 16:09:

Bwah, het is niet allemaal negatief. Toen ik de eerste keer in de Versuz kwam (Armin ) had ik sportschoenen aan, en die portiers wilden mij eerst niet binnenlaten. Ik zei dat ik niet wist dat het niet toegelaten was omdat het onze eerste keer Versuz was, en dat we helemaal van Antwerpen kwamen. En dan heeft hij ons toch ook vriendelijk binnengelaten.

Maar langs de andere kant ben ik eens met Scannerboy naar Obsession geweest toen Aldo daar draaide. Er was ocharme 10 man, die club stond toen op het randje van faillissement. We hebben daar een uurke binnen gezeten, en toen we doorgingen hielden die portiers ons echt hardhandig tegen en stonden dan met een minachtend lachje te kijken hoe ik m'n portefeuille moest bovenhalen...


Posted by domineesje on Dec-30-2006 16:13:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
stonden dan met een minachtend lachje te kijken hoe ik m'n portefeuille moest bovenhalen...


Portiers van de Extreme hadden er ook erg van...


Posted by Progrez on Dec-30-2006 16:15:

Jasper, hebt ge het over Aldo M van Bonzai?


Posted by Jasperovitsj on Dec-30-2006 16:16:

Aye


Posted by Progrez on Dec-30-2006 16:18:

Ik benijd u.


Posted by Jasperovitsj on Dec-30-2006 16:19:

Uw weigering om smileys te gebruiken zorgt wederom voor verwarring.


Posted by Progrez on Dec-30-2006 16:20:

Waar?


Posted by Jasperovitsj on Dec-30-2006 16:22:

Schoten centrum


Posted by Progrez on Dec-30-2006 16:26:

En toch benijd ik u. De kans om Aldo M nog in een Belgische club te horen draaien is onbestaande.

Tenzij we een Bonzai Reunion organiseren.


Posted by domineesje on Dec-30-2006 16:27:

quote:
Originally posted by Progrez


Tenzij we een Bonzai Reunion organiseren.



Doe maar...


Posted by Jasperovitsj on Dec-30-2006 16:28:

Laatste wat ik van hem gehoord heb was een commercieel groovehitje, dus ik vrees dat hij zijn roots ietwat vergeten is.


Een Bonzai reunion zou anders wel fat zijn, daar niet van


Posted by TOR on Dec-30-2006 16:30:

Fire & Ice live @ BeTA Party v5


Posted by Config on Dec-30-2006 16:53:

quote:
Originally posted by TOR
Fire & Ice live @ BeTA Party v5



Posted by Push2005 on Dec-30-2006 16:54:

Bonzai Reunion ?

Liever YDR in concert


Posted by Real on Dec-30-2006 16:54:

quote:
Originally posted by TOR
Fire & Ice live @ BeTA Party v5

Dat zou wel nice zijn.


Posted by Progrez on Dec-30-2006 16:59:

Dj's

M.i.k.e.
Airwave
Fire
Aldo M
Yves Deruyter
Philippe Van Mullem

Humate (live)
Jones & Stephenson (live)


Posted by domineesje on Dec-30-2006 17:01:

quote:
Originally posted by Progrez
Dj's

M.i.k.e.
Airwave
Fire
Aldo M
Yves Deruyter
Philippe Van Mullem

Humate (live)
Jones & Stephenson (live)


Date, place?


Posted by Jakhira on Dec-30-2006 18:21:

Om het nog even voor het feestje te hebben

++ cowgirl, belfunk, love is an ocean
+ xpander (slechts eerste helft )
- de portiers
-- het 'illusion'-volk (macho's, metro's en bimbo's)
--- die vent van da meiske daar


Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.