TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt)
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Posted by Config on May-20-2007 22:47:

quote:
Originally posted by mrcanon
Formentera What was voor mij net zoals op ASOT 300 de plaat van de avond. Geniale remix door Emery! Beste plaat van 2007 tot nu toe. Die plaat ingemixt horen worden is elke keer opnieuw terug insane

ja , ik denk daar dus exact hetzelfde over die plaat al voelen aankomen bezorgt me shivers

Wat betreft de sfeer kan ik me best voorstellen dat het niet al te super was.. er zijn veel tiesto-fanboykes die enkel zijn bekendste platen kennen.. en ik denk dat de helft van die mensen nog niet eens openstaat voor een genre zoals trance.. Ze komen gewoon voor de naam en om het eens meegemaakt te hebben, maar buiten de tiesto-tracks gaan ze bijna geen platen kennen.. volgens mij zit België daar gewoon vol van.. zoveel mensen die de naam Tiesto kennen en hem goed vinden zonder daar ook maar één iets aan verder te koppelen.. Dat clipke van de 'stomende 10 minuten durende set' van Tiesto tijdens de TMF-awards maakt dat toch ook duidelijk..
Nuja, dan hoop ik dat er gisterenavond dan toch een pak toeschouwers geweest zijn waar de ogen van zijn opengegaan , en dan hopelijk in het voordeel van de muziek die gisterenavond gedraaid geweest is.

Posted by The_G0dfather on May-21-2007 09:59:

Allemaal zo negatief. Er zullen vast en zeker mensen zijn voor wie dit hun eerste echte trance event was en er nu meer van zullen willen en op zoek zullen gaan naar de platen die hij gedraaid heeft.

Posted by Antony on May-21-2007 10:17:

quote:
Originally posted by Config
Wat betreft de sfeer kan ik me best voorstellen dat het niet al te super was.. er zijn veel tiesto-fanboykes die enkel zijn bekendste platen kennen.. en ik denk dat de helft van die mensen nog niet eens openstaat voor een genre zoals trance.. Ze komen gewoon voor de naam en om het eens meegemaakt te hebben, maar buiten de tiesto-tracks gaan ze bijna geen platen kennen.. volgens mij zit België daar gewoon vol van.. zoveel mensen die de naam Tiesto kennen en hem goed vinden zonder daar ook maar één iets aan verder te koppelen.. Dat clipke van de 'stomende 10 minuten durende set' van Tiesto tijdens de TMF-awards maakt dat toch ook duidelijk..
Nuja, dan hoop ik dat er gisterenavond dan toch een pak toeschouwers geweest zijn waar de ogen van zijn opengegaan , en dan hopelijk in het voordeel van de muziek die gisterenavond gedraaid geweest is.

18 years illusion ging ook 80% van het volk teleurgesteld naar huis over tiesto zijn set tis een terugkomend feit

Posted by Progrez on May-21-2007 10:22:

Waarom wil iedereen toch altijd dat meer mensen naar trance en gelijkaardige stijlen beginnen te luisteren? Is het een vorm van zelfbevestiging? Los van de kwaliteit kan ik me nu wel vinden in de situatie zoals ze nu is; een relatief onbekend muziekgenre waar je naar op zoek moet gaan en waar jan met de pet niet elke dag naar luistert. De dag dat mijn buurjongen voor zijn plezier System F - Spaceman oplegt, zal de charme die het genre met zich meedraagt verdwenen zijn.

Posted by Push2005 on May-21-2007 10:46:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Allemaal zo negatief. Er zullen vast en zeker mensen zijn voor wie dit hun eerste echte trance event was en er nu meer van zullen willen en op zoek zullen gaan naar de platen die hij gedraaid heeft.

Hier op TA heb ik weinig/geen negatieve reviews gezien. Het was jan met de pet die het dit keer slecht vond in vele reviews te lezen. En hoe slechter die mensen het vonden, des te gelukkiger ik ben. Tiesto balanceerde geweldig tussen de werkelijke muziekliefhebber plezieren; en het volk behagen door op 't einde een hitjes-uur te programmeren.

Ten tweede is Tiesto per definitie geen trance dj; hij heeft zichzelf nooit zo geprofileerd.
En ik ga akkoord met greg zijn stelling

quote:
Originally posted by Antony
18 years illusion ging ook 80% van het volk teleurgesteld naar huis over tiesto zijn set tis een terugkomend feit

Dat was omdat hij geen enkele hitje speelde. Voor mij was dat een deftige set.

Aan de slechte verkoopcijfers wereldwijd te zien en aan het feit dat er al een massa volk de arena verlaten had voor het einde gisteren; mogen we eindelijk stellen dat de Tiesto hype bijna over is. Ik hoop dat hij zich in de toekomst geleidelijk aan terug meer voor de echte muziek liefhebber kan inzetten, zoals dat in 1998-2002/3 het geval was en waarvan we zaterdag een voorproefje kregen in dat Earth gedeelte

Posted by Bl@ckOut on May-21-2007 10:58:

Ik vond het zeker niet slecht. De muziek kon mij niet altijd bekoren maar meestal toch wel, toch wel veel goede dingen gehoord die ik nog niet kende (ik volg de trance tegenwoordig minder dan vroeger). Warming-up van Jes vond ik trouwens wel geslaagd. Intro nadien met plastieken tijs op een schermke duurde wa te lang naar mijn goesting.

Tiesto zelf leek idd niet heel erg geïnteresseerd bij momenten, maar kan idd wel liggen aan de reactie van het publiek, dit was soms nauwelijks aanwezig. Toen echter traffic en dergelijke gedraaid werden was iedereen ineens wakker djeezes

Ik las hier ergens dat er niet veel volk was? Yeah right, de zaal zat vol genoeg ze, ge had bij wijze van spreken een kwartier nodig om tot aan de wc te geraken. Vanaf een uur of 3 begon er wel wat ruimte te komen.

Maar 't was nog eens leuk om te doen

Posted by Config on May-21-2007 11:11:

Laten we dat hopen dan.. die Tracklist van Earth was inderdaad wel waanzinning goed , ik had het ergens wel verwacht , maar niet in zo'n sterke mate. Voor mij persoonlijk spreekt dat genre me toch veel meer aan dan de 'Trance' of poptrance die hij in de andere delen gedraaid heeft. Ik vond de volledige tracklist ook meer dan degelijk, zeker als je weet dat meer dan de helft in de zaal die platen totaal niet gekend zal hebben, dan deed het me zeker deugd dat hij het toch aangedurfd heeft.
Ik kan me eigenlijk ook best wel vinden in de stelling van Progrez, zij het dan dat ik liever toch wat meer deftige clubs zou hebben die het terug aandurven om trance en progressive te draaien.. En daarom mag Trance voor mij wat bekender worden.. maar een hype wil ik zeker niet, dat vind ik sowieso al niet passen bij een meer dieper genre zoals trance.. Als het terug wat aan de bovenvlakte komt drijven ben ik al meer dan content.

Posted by Devilex on May-21-2007 11:14:

DJ TIESTO VEROORZAAKT GELUIDSOVERLAST
ten gezorgd.

In totaal kwamen bij de politie van
Hasselt zo'n 100 meldingen van
geluidsoverlast binnen, de meeste van
inwoners van de Catharinawijk,
Hollandsveld en Runkst.

De directie van de grenslandhallen
benadrukt dat er vooraf maatregelen ge-
nomen werden. Zo was er continu een
milieuteam op pad om klachten over
geluidsoverlast te registreren.

Het concert van dj Tiësto werd
bijgewoond door zo'n 18.000 trancefans.

Bron: www.een.be

Posted by FCB_Fanatic on May-21-2007 14:09:

^^ Waren die klachten terecht? want dat staat er niet vermeld. Ik weet nu ook niet of die mensen regelmatig last hebben van overlast van de Ethias Arena, maar als het maar ns éénmalig voorkomt vind ik het maar belachelijk dat ze daarvoor direct de politie bellen.

Net trouwens gelezen dat Tiësto een deel van de show in Hasselt nu vrijdag in zn radioshow gaat uitzenden. Het nieuws komt van Tiestoinmix

Posted by Push2005 on May-21-2007 14:20:

M'n videokes staan online; zijn er wel niet veel:

Tiesto & Julie Thompson
Tropical Melons / King Of My Castle
Adam White - Never Tell What You Think (Sied van Riel Remix)
Arctic Quest - Basecamp

Fly away heb ik ook nog ergens staan; moet ns zoeken

Nog 3 leuke:

Remy & Klinkenberg - Mecixo Can Wait
Dada Life - Vote Yes

Mojado - Kaktus
Zo mag men nog een paar van die irritante retroschijven verbeteren.

Posted by Adion on May-21-2007 15:02:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
^^ Waren die klachten terecht? want dat staat er niet vermeld. Ik weet nu ook niet of die mensen regelmatig last hebben van overlast van de Ethias Arena, maar als het maar ns éénmalig voorkomt vind ik het maar belachelijk dat ze daarvoor direct de politie bellen.

Net trouwens gelezen dat Tiësto een deel van de show in Hasselt nu vrijdag in zn radioshow gaat uitzenden. Het nieuws komt van Tiestoinmix

Ik vond zelf het volume in orde, alleen tijdens het 'tiesto sound' gedeelte stond het naar mijn mening toch iets te hard op bepaalde momenten.

Posted by FenixStyle on May-21-2007 16:11:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

Wsl een paar bromberen die weer eens onnozel willen doen als "de jeugd van tegenwoordig" zich amuseert...

In de nabije directheid van de Ethias Arena liggen er geen huizen, dus zo erg zal het wel niet geweest zijn...

Posted by Dev on May-21-2007 16:23:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Wsl een paar bromberen die weer eens onnozel willen doen als "de jeugd van tegenwoordig" zich amuseert...

In de nabije directheid van de Ethias Arena liggen er geen huizen, dus zo erg zal het wel niet geweest zijn...

Je doet alsof het je iets kan schelen..

Ach, over het feit dat het volk enkel aan het geven was tijdens The Sound Of Tiesto.. Ik kan niet zeggen dat ik het niet verwacht had, maar 't maakt voor mij ook niet veel uit.

M'n vriendengroep die ik toen mee had gebracht, kende waarschijnlijk ook minder dan de helft van de tracklist, maar hun interesse voor trance is nu wel aanzienlijk gestegen, en dat maakt het voor mij allemaal wel goed. (Aangezien ik nu minder last ga hebben om ze mee te sleuren naar andere trance-events)

Posted by CygnusX on May-21-2007 16:31:

quote:
Originally posted by FenixStyle

Een collega van me woont er 3km vanaf en hij hoorde het heel goed. Maarja, ik vind het onnozel dat ze klagen, voor die ene keer

Posted by Tutti on May-21-2007 18:44:

Movie - Elements Of Life @ Ethias Arena Hasselt

Posted by massiveK on May-21-2007 19:25:

http://www.youtube.com/watch?v=I4BS...related&search=

Video interview met Tijs voor de show

Posted by Real on May-21-2007 19:43:

Ja, maar het is een dom filmpje.

Posted by mrcanon on May-21-2007 19:47:

Ik vind het beter dat een set niet compleet trancegericht is, tenzij het echt al bomplaten zijn, maar meestal is da zo niet. Laat men maar zoals Tiësto met progressive (electro)house / trance platen beginnen en dan meer naar trance toegaan. Platen zoals Faxing Berlin, Armed, Together We Rise zijn echt zo een bommen.

Posted by Config on May-21-2007 23:32:

quote:
Originally posted by massiveK
http://www.youtube.com/watch?v=I4BS...related&search=

Video interview met Tijs voor de show

Haha, "het goeie aan Hasselt is dat het zo enthousiast is"

lollers..

zal wel zijn dat ie pissed vertrokken is :d

Posted by CygnusX on May-24-2007 18:46:

Hier zijn mijn filmpkes nog:

Motorcycle - Deep Breath Love (Live)
Pryda - Aftermath (12" Version)
Workidz pres. Form Breaker - Clix
Mojado - Kaktus
Solarstone & Jes - Like A Waterfall (Live)
The Killers - Read My Mind (Gabriel & Dresden Remix)
Tiësto ft. Christian Burns - In The Dark (Live)
Wamdue Project - King Of My Castle (Sander Van Doorn)
Intro Water
Tiësto - Elements Of Life
Doug Laurent - I'm Rushing
Tiësto - Traffic
Kane - Rain Down On Me (Tiësto Vocal Mix)
Tiësto ft. BT - Love Comes Again (Live)
Delirium - Silence (Tiësto's ISOS Remix)
Tiësto - Suburban Train
Tiësto - Adagio For Strings
Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
Allure - The Loves We Lost

Posted by Push2005 on May-24-2007 19:18:

quote:
Originally posted by CygnusX
Delirium - Silence (Tiësto's ISOS Remix) (2)

Lol das Suburban Train man

paar nice videos... Vooral die clix

Posted by CygnusX on May-24-2007 19:47:

quote:
Originally posted by Push2005
Lol das Suburban Train man

Oops Fixed

Posted by Tutti on May-25-2007 20:58:

Movie 2 - Elements Of Life @ Ethias Arena Hasselt Ayla - Ayla (Taucher Remix) 2min 42sec

Posted by The_G0dfather on May-27-2007 10:08:

is dat ergens gestreamed geweest ? en zo ja, wete iem e link naar een mp3 ?

Posted by Dev on May-27-2007 14:10:

Ik vrees van niet

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »