TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Stefan, freeloop and me
| quote: |
| Originally posted by DJ_Dark Stefan, freeloop and me |
| Originally posted by DJ_Dark Jeg ble matforgiftet p� den j�vla McDonaldsen og! Grrr |
Stefan; v�r litt kreativ!
[SWE]Helios; Booo! Det var ikke g�y med 8 timer buss!
En ting til; Hvorfor forst�r ikke svensker norske som snakker? Jeg m�tte snakke svensk utover kvelden! (Dvs, s� godt jeg kunne)
F�r min del s� beror det p� vilken dialekt det �r, vissa norrm�n (fr�n norr tror jag) verkar jag ha l�ttare att f�rst� medan andra blir det n�stan bara gr�t f�r mig... fast inte lika gr�tigt som danskan d�. 
Jeg takler ikke dansk heller, og det er en del norsk jeg heller ikke skj�nner xD
Men jeg trodde i alle fall folk ville forst� meg fra Asker/Oslo, men nei 
| Originally posted by jofawe Jag gillade den l�ten som inneh�ll ett gitarrriff, typ gammal bon jovi l�t fr�n 80talet |
Faen! Lurer p� hvem den jenta som er p� det bildet jeg posta er 
We are happy mode! 
Lurer fortsatt p� hvem hun til venstre er xD
Dj dark, eftersom antalet svenska kvinnor h�r p� ta �r l�ttr�knade s� tycker jag att du ska h�ra p� www.Tranceclubber.com.. D�r �r dem fler!
Sen var det ju l�tt �ver 1000pers och de �r ju l�ngt fr�n bara forummedlemmar som g�r p� dessa fester... tror faktiskt vi bara representerar en liten minoritet
Pfff! Jeg h�per p� flaks! 
Er tranceclubber.com svensk?
| Originally posted by DJ_Dark Pfff! Jeg h�per p� flaks! ![]() Er tranceclubber.com svensk? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Japp... Startad av Olof och Gurra fr�n Link�ping.... 99.99% av alla medlemmar �r Svenskar |
Tranceclubber �r v�l helsvenskt, f�rutom Scul och ni norrm�n d� 
Alle der snakker ditt om Ferry-konserten =/
| Originally posted by SteveTranz4ever Sen var det ju l�tt �ver 1000pers och de �r ju l�ngt fr�n bara forummedlemmar som g�r p� dessa fester... tror faktiskt vi bara representerar en liten minoritet |
| Originally posted by DJ_Dark Alle der snakker ditt om Ferry-konserten =/ |
| Originally posted by SteveTranz4ever H�ller med... en j�vla massa skitsnack och jag fattar inte hur folk orkar gn�lla n�r det ges s�nna h�gklassika events! Snacka om otacksamhet! Jag �r grymt sugen till och med p� dra till Norge f�r att se Ferry... vad sa ni nu gutter ? Hur var det med den festen? Give me info! Snowave: Jag tycker faktiskt det �r roligare om folk kl�r sig precis som de vill och inte anpassar sig efter andra... Tyv�rr blir det ett mer och mer likriktat mode p� kryssarna och alla andra fester ocks�... Enda UV-tomtarna finns v�l numer p� skogsfestern! |
| Originally posted by SteveTranz4ever H�ller med... en j�vla massa skitsnack och jag fattar inte hur folk orkar gn�lla n�r det ges s�nna h�gklassika events! Snacka om otacksamhet! Jag �r grymt sugen till och med p� dra till Norge f�r att se Ferry... vad sa ni nu gutter ? Hur var det med den festen? Give me info! |
(S� da fiksa de inn begge Cosmic Gate gutta
)
Vore ju j�ttesynd, f�r ravekl�der �r s� galet snyggt 
| Originally posted by Snowave SteveTranz4ever: Jepps. Mode verkar va det som �r. L�r blir mode inriktat till och med ute i skogen till slut om det v�xer p� det h�r s�ttet. |
| Originally posted by Kvicket Vore ju j�ttesynd, f�r ravekl�der �r s� galet snyggt |
H�r har ni 13 minuter film klipp fr�n festen. ljud och bild kan variera.
[[ LINK REMOVED ]]
kanske l�gger upp den p� en hemsida, d�r man kan ladda hem den snabbar eller en ftp f�r se.
Kameran jag anv�nde under kv�llen.

| Originally posted by Kvicket Vore ju j�ttesynd, f�r ravekl�der �r s� galet snyggt |

S� ni vill l�gga ner r�jjvkl�der....
Okej bye bye baby!