TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Posted by DJ_Dark on Feb-12-2007 23:09:

Stefan, freeloop and me

Posted by SteveTranz4ever on Feb-12-2007 23:18:

quote:
Originally posted by DJ_Dark
Stefan, freeloop and me

Jag g�r den obligatoriska "Gielen posen"

Posted by [SWE]Helios on Feb-13-2007 03:42:

quote:
Jeg ble matforgiftet p� den j�vla McDonaldsen og! Grrr

Heh, no shit sherlock?

I'm lovin it

Posted by DJ_Dark on Feb-13-2007 08:55:

Stefan; v�r litt kreativ!

[SWE]Helios; Booo! Det var ikke g�y med 8 timer buss!

En ting til; Hvorfor forst�r ikke svensker norske som snakker? Jeg m�tte snakke svensk utover kvelden! (Dvs, s� godt jeg kunne)

Posted by Olov on Feb-13-2007 09:00:

F�r min del s� beror det p� vilken dialekt det �r, vissa norrm�n (fr�n norr tror jag) verkar jag ha l�ttare att f�rst� medan andra blir det n�stan bara gr�t f�r mig... fast inte lika gr�tigt som danskan d�.

Posted by DJ_Dark on Feb-13-2007 16:44:

Jeg takler ikke dansk heller, og det er en del norsk jeg heller ikke skj�nner xD

Men jeg trodde i alle fall folk ville forst� meg fra Asker/Oslo, men nei

Posted by Snowave on Feb-13-2007 18:18:

quote:
Originally posted by jofawe
Jag gillade den l�ten som inneh�ll ett gitarrriff, typ gammal bon jovi l�t fr�n 80talet

Det var inte bonjovi utan det var ju brian adams
i gonna run to you tror jag ????? eller???

Posted by DJ_Dark on Feb-13-2007 20:11:

Faen! Lurer p� hvem den jenta som er p� det bildet jeg posta er

Posted by DJ_Dark on Feb-14-2007 08:32:

We are happy mode!

Lurer fortsatt p� hvem hun til venstre er xD

Posted by jofawe on Feb-14-2007 08:38:

Dj dark, eftersom antalet svenska kvinnor h�r p� ta �r l�ttr�knade s� tycker jag att du ska h�ra p� www.Tranceclubber.com.. D�r �r dem fler!

Posted by SteveTranz4ever on Feb-14-2007 09:15:

Sen var det ju l�tt �ver 1000pers och de �r ju l�ngt fr�n bara forummedlemmar som g�r p� dessa fester... tror faktiskt vi bara representerar en liten minoritet

Posted by DJ_Dark on Feb-14-2007 15:09:

Pfff! Jeg h�per p� flaks!

Er tranceclubber.com svensk?

Posted by SteveTranz4ever on Feb-14-2007 17:43:

quote:
Pfff! Jeg h�per p� flaks!

Er tranceclubber.com svensk?

Japp... Startad av Olof och Gurra fr�n Link�ping.... 99.99% av alla medlemmar �r Svenskar

Posted by DJ_Dark on Feb-14-2007 18:53:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Japp... Startad av Olof och Gurra fr�n Link�ping.... 99.99% av alla medlemmar �r Svenskar

99.98% n�

Posted by jofawe on Feb-14-2007 19:51:

Tranceclubber �r v�l helsvenskt, f�rutom Scul och ni norrm�n d�

Posted by DJ_Dark on Feb-14-2007 21:19:

Alle der snakker ditt om Ferry-konserten =/

Posted by Snowave on Feb-14-2007 21:36:

quote:
Sen var det ju l�tt �ver 1000pers och de �r ju l�ngt fr�n bara forummedlemmar som g�r p� dessa fester... tror faktiskt vi bara representerar en liten minoritet

Kan man l�tt h�lla med om.

Roligaste av allt var att majoriten av folket s�g inte ut som den bild man har sett p� mondaybar krysningarna. d�r alla har p� n�got mer eller mindre likt som cyberdog eller space tribe eller catch 22 liknande stuk p� kl�derna. K�nde mig utst�tt p� n�got s�tt typ som den sista mohikanen att b�ra n�got �t det h�llet. Dax att h�nga in kl�derna i garderoben for good kanske. Rave trenden �r �ver. Kanske kan bli en blog av detta.

Posted by SteveTranz4ever on Feb-14-2007 21:55:

quote:
Alle der snakker ditt om Ferry-konserten =/

H�ller med... en j�vla massa skitsnack och jag fattar inte hur folk orkar gn�lla n�r det ges s�nna h�gklassika events!
Snacka om otacksamhet!

Jag �r grymt sugen till och med p� dra till Norge f�r att se Ferry... vad sa ni nu gutter ? Hur var det med den festen? Give me info!

Snowave: Jag tycker faktiskt det �r roligare om folk kl�r sig precis som de vill och inte anpassar sig efter andra... Tyv�rr blir det ett mer och mer likriktat mode p� kryssarna och alla andra fester ocks�...
Enda UV-tomtarna finns v�l numer p� skogsfestern!

Posted by Snowave on Feb-14-2007 22:00:

quote:
H�ller med... en j�vla massa skitsnack och jag fattar inte hur folk orkar gn�lla n�r det ges s�nna h�gklassika events!
Snacka om otacksamhet!

Jag �r grymt sugen till och med p� dra till Norge f�r att se Ferry... vad sa ni nu gutter ? Hur var det med den festen? Give me info!

Snowave: Jag tycker faktiskt det �r roligare om folk kl�r sig precis som de vill och inte anpassar sig efter andra... Tyv�rr blir det ett mer och mer likriktat mode p� kryssarna och alla andra fester ocks�...
Enda UV-tomtarna finns v�l numer p� skogsfestern!

SteveTranz4ever: Jepps. Mode verkar va det som �r. L�r blir mode inriktat till och med ute i skogen till slut om det v�xer p� det h�r s�ttet.

Posted by DJ_Dark on Feb-15-2007 07:26:

quote:
Snacka om otacksamhet!

Vi vet ikke n�r det blir enda. Han skulle egentlig komme � spille 30. april, men Mayday-folka stjal han! (S� da fiksa de inn begge Cosmic Gate gutta )

Ferry har sagt til arrang�ren av Under The Sun (Mihkku / Cre8or) at han har veldig lyst � komme, det m� bare passe. Et arrangement planlegges 16 mai, men mer enn datoen vet jeg ikke. Jeg kommer med mer info n�r det kommer. Ellers kan du sjekke den norke TA-delen

Posted by Kvicket on Feb-15-2007 11:26:

Vore ju j�ttesynd, f�r ravekl�der �r s� galet snyggt

quote:
Originally posted by Snowave
SteveTranz4ever: Jepps. Mode verkar va det som �r. L�r blir mode inriktat till och med ute i skogen till slut om det v�xer p� det h�r s�ttet.

Posted by SteveTranz4ever on Feb-15-2007 16:46:

quote:
Originally posted by Kvicket

Men det �r v�l �nd� ingen modeshow ?
�r det inte bra att folk kl�r sig som de vill eller ska de bli lika likriktat och trist som p� vanliga krogen?

Posted by putnani on Feb-16-2007 04:51:

H�r har ni 13 minuter film klipp fr�n festen. ljud och bild kan variera.

[[ LINK REMOVED ]]

kanske l�gger upp den p� en hemsida, d�r man kan ladda hem den snabbar eller en ftp f�r se.

Kameran jag anv�nde under kv�llen.

Posted by Laszlo on Feb-16-2007 06:33:

quote:
Originally posted by Kvicket

Posted by SteveTranz4ever on Feb-16-2007 08:01:

S� ni vill l�gga ner r�jjvkl�der....

Okej bye bye baby!

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »