TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Blir min 14e i raden = samtliga! |
Grattis Vizay o Laszlo till era FL platser 
Fan vad skoj!
Fatmenize skrev detta p� tc...
"H�r �r listan p� Future Lounge djs:
Laszlo
Kambiz
Jos� Delgado
Reef
ObelixX
Vizay
Tatsumi Suzuki
Aladdin
Ponta
Agazuto
Jonas H�rnblad
Dtech
Navid
Remy Aerts "
Tack tack! =) �ntligen officiellt..det var inte l�tt att h�lla igen med de nyheterna. Obeskrivligt tacksam f�r denna chansen! Tack Mbar! ![]()
tack som fan, har suttit och kl�mt p� det ett par dagar nu utan att kunna s�ga n�got 
| Originally posted by Laszlo Tack tack! =) �ntligen officiellt..det var inte l�tt att h�lla igen med de nyheterna. Obeskrivligt tacksam f�r denna chansen! Tack Mbar! |
hehe jag vet precis hur jobbigt det �r att g� och h�lla tyst om s�nna saker
bra drag kommer det bli!
fan va kul det �r att det g�r s� bra f�r v�ra sweta djs 
vet ni tiderna �n?
Feeett! kommer l�tt st� � jamma till dig Laszlo 
Gu va kul!!! Grattis Vizay! Grattis Laszlo!
GRATTIS Vizay! GRATTIS Laszlo!
�NTLIGEN 
Grattis boys ![]()
D�rf�r du bangar Desyn Masiello Laszlo? 
| Originally posted by Jeremy H Grattis boys D�rf�r du bangar Desyn Masiello Laszlo? |
bra d�r grattis till er
nu vet vi ju var sweta ska m�tas upp iaf
| Originally posted by mr_fisken bra d�r grattis till er nu vet vi ju var sweta ska m�tas upp iaf |

Grattis dudes! 2 personer som verkligen f�rtj�nat en plats p� Future Lounge! Synd att man missar denna kryssning!
Grattis grabbar! Riktigt kul, �nnu en framg�ng f�r SweTA 
Grattis Lasseman och Vizay!!
Ska bli kul att se er in action for real
Lite dryygt en m�nad tills det sm�ller nu..jag l�ngtar!
Grattis Laszlo och Vizay! Man ser ju inte direkt mindre fram emot kryssningen nu. 
S� s�ta ni �r =)
Som sagt...SWETA-meetupen �r ju spikad. Om det skiljer allt f�r mycket mellan min och Vizays spelning s� �r det bara att boka in tv� meetups. Den som inte dyker upp p� b�gge bannar vi fr�n forumet. Urs�kter som baserar sig p� allt f�r h�ga Minttu-inmundiganden godtages ICKE.

| Originally posted by Laszlo S� s�ta ni �r =) Som sagt...SWETA-meetupen �r ju spikad. Om det skiljer allt f�r mycket mellan min och Vizays spelning s� �r det bara att boka in tv� meetups. Den som inte dyker upp p� b�gge bannar vi fr�n forumet. Urs�kter som baserar sig p� allt f�r h�ga Minttu-inmundiganden godtages ICKE. |
Jag st�mmer in, grattis Laszlo och Vizay!
�nnu mer gratulationer grabbs!
Vad lirar Laszlo, hardstyle eller?
Ser fram emot att h�ra er b�da 2
| Originally posted by Dragon Kick �nnu mer gratulationer grabbs! Vad lirar Laszlo, hardstyle eller? Ser fram emot att h�ra er b�da 2 |
| Originally posted by Dragon Kick �nnu mer gratulationer grabbs! Vad lirar Laszlo, hardstyle eller? Ser fram emot att h�ra er b�da 2 |
| Originally posted by mr_fisken http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=laszlo Vet inte om han kommer k�ra just s�nt d�r p� kryssen men det kan han v�l svara p� sj�lv ? |
tack alla, kommer bli skitskoj att spela. F�rv�ntar mig en fet meetup b�de under lassemans set och under mitt sen
(jag ska iaf l�tt st� och r�ja l�ngst fram n�r lasse spelar, den saken �r klar!)