TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- doen wij aan drugs ofnie?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »

Posted by jp on Oct-26-2004 17:58:

quote:
Originally posted by robin
vind het verder niet erg ofzo hor

Neem eens een nieuwe sig, of fleur ten minste de kleuren eens op

Posted by Remy D on Oct-26-2004 18:10:

quote:
Originally posted by DjRV
sureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee remy

Jah JUNK!!

Posted by magrec on Oct-26-2004 18:42:

Jezus wat een replies vanmij
Hehe maar goed ben opzich wel wat milder t.o.v. drugs geworden maar toen had ik ook wat dingen mee gemaakt

JP zoek ook nog ff een leuke flamethread waar ik en new wave lekker anti hardstyle waren tegen scul en drquipers.

Posted by MaGiK54 on Oct-26-2004 19:20:

The music is mine drugs

Posted by jp on Oct-26-2004 19:26:

quote:
Originally posted by MaGiK54
The music is mine drugs

Dat heb je al gezegd

Posted by MaGiK54 on Oct-26-2004 19:38:

val graag in herhaling

Posted by jp on Oct-26-2004 19:46:

Sigaren zijn ook drugs hoor

Posted by MaGiK54 on Oct-26-2004 19:51:

Sigaren roeleren, dikke cubanen, lekkah lekkah

Posted by SnuggLe on Oct-26-2004 19:59:

quote:
The music is mine drugs

Het is dan MY drugs, n00b
En get a life of een vriendin zoals in de andere thread wordt gezegd. Zie te vaak jullie signature, jullie posten teveel

Posted by jp on Oct-26-2004 19:59:

"Je hoeft ze niet te roken om er van te genieten"

M.Lewinsky

Posted by MaGiK54 on Oct-26-2004 20:11:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het is dan MY drugs, n00b
En get a life of een vriendin zoals in de andere thread wordt gezegd. Zie te vaak jullie signature, jullie posten teveel

Bemoei je aub niet mijn leven

En me engels zuigt, dat wist ik al

Posted by jp on Oct-26-2004 20:13:

Snuggle, maak jij wel eens naaktfoto's?

Posted by HBtje on Oct-26-2004 20:23:

quote:
Bemoei je aub niet mijn leven

En me engels zuigt, dat wist ik al

als je duits maar goed is, dat land ligt dichterbij

Posted by basvh on Oct-26-2004 20:26:

leuke van die oude threads zijn de oude namen die je dan weer tegenkomt. In de henkie henk tijd heb ik me ook wat afgelachen!!

Posted by kolkiewolkie on Oct-26-2004 20:32:

Nog steeds drugsvrij na 4 feestjaren . Voorlopig hoogtepunt qua mildheid was toch wel dat illegale goafeestje in Utrecht deze zomer waar ZONDER UITZONDERING buiten mij NIEMAND drugsloos was (en dan heb ik het niet over softdrugs ).

Posted by jp on Oct-26-2004 20:33:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Nog steeds drugsvrij na 4 feestjaren

houwe zo

Posted by basvh on Oct-26-2004 20:35:

ikke trouwens ook nog drugsvrij, Alcohol dan niet meegerekend!

Posted by kolkiewolkie on Oct-26-2004 20:42:

quote:
Originally posted by basvh
ikke trouwens ook nog drugsvrij, Alcohol dan niet meegerekend!

Inderdaad, dan tel ik alcohol niet mee als zijnde drugs (hoewel dat in feite natuurlijk wel het geval is ).

Posted by jp on Oct-26-2004 20:43:

Alcohol is een harddrug waar de regering een hoop poen aan verdiend

Posted by basvh on Oct-26-2004 20:46:

quote:
Inderdaad, dan tel ik alcohol niet mee als zijnde drugs (hoewel dat in feite natuurlijk wel het geval is ).

sinds wanneer drink jij op feesten. Moest de halve liter bij Ferry Corsten toen zowat door je keel dauwen en dat terwijl ik net 1 seconde jarig was en dat dat natuurlijk gevierd moest worden

Posted by kolkiewolkie on Oct-26-2004 20:52:

quote:
Originally posted by basvh
sinds wanneer drink jij op feesten. Moest de halve liter bij Ferry Corsten toen zowat door je keel dauwen en dat terwijl ik net 1 seconde jarig was en dat dat natuurlijk gevierd moest worden

Waar zie jij staan dat dat op feesten moet zijn dan? De vraag is of we d'r ook aan doen of niet. Maar inderdaad, op feesten doe ik nauwelijks aan alcohol. Heb te vaak enorme last van m'n ingewanden door al dat gehos en gespring . Komt ook bij dat ik vaak genoeg alleen naar huis moet en dan is het wel handig als je de weg weet te vinden vanuit Amsterdam .

Posted by Esrem on Oct-26-2004 20:54:

Ok ik ben weer t brave meisje Heb 1x waterpijp gerookt en ging me alleen maar aan allerlei mensen irriteren en daarna nog een keer een pijp maar daar merkte ik echt geen f*ck van. Wilde eigenlijk nog een keer spacecake proberen omdat roken niet echt mn ding is, maar laatst dacht een vriendin van me, nadat ze wat had genomen, dat ze dood ging, dus zo aanlokkelijk vind ik t niet meer klinken...

Harddrugs ook nooit geprobeerd verder en drinken doe k ook niet veel. Vind t gewoon fijner als ik t heel leuk heb vanuit mezelf, dat ik niets nodig heb gehad om echt een super avond te hebben gehad, alles durf vanuit mezelf vink veel cooler en ja met alcohol of drugs lukt t soweiso wel. Beetje een vage redenatie vinden veel mensen, maar ik heb de volgende dag echt een beter gevoel als ik het bijvoorbeeld echt heel leuk heb gehad zonder alcohol dan dat ik lol heb gehad omdat ik aangeschoten was, ook al is dat op zn tijd wel grappig.

Ben op zich wel van t proberen, maar ben misschien voor harddrugs gewoon een beetje bang

Na deze post had ik volgens mij nooit hoeven mededelen dat ik een meisje ben, kan je hier ook wel uit opmaken

Posted by basvh on Oct-26-2004 20:54:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Heb te vaak enorme last van m'n ingewanden door al dat gehos en gespring .

Maar goed dat je niet in brabant woont dan!

quote:
Komt ook bij dat ik vaak genoeg alleen naar huis moet en dan is het wel handig als je de weg weet te vinden vanuit Amsterdam .

Ach elke trein richting de B kant van het perron brengt je de goede richting uit

Posted by @win on Oct-26-2004 20:57:

Red Bull en House Music, Graag dagelijks innemen

Posted by basvh on Oct-26-2004 20:57:

quote:
Originally posted by Esrem
Ok ik ben weer t brave meisje Heb 1x waterpijp gerookt en ging me alleen maar aan allerlei mensen irriteren en daarna nog een keer een pijp maar daar merkte ik echt geen f*ck van.

In turkye rook ik weleens waterpijp maar dan met smaakkruiden erin! Dat is echt waanzinnig lekker!

Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »