TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuwe Vette Releases
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
| quote: |
| Originally posted by Bellie Mijn rel,mijn rel!!! ![]() Hier nog wat vette platen Traxster-Flashbacks-(APE_004)-Vinyl-2002-MTC GF_-_Planet_Universe_(KKT_048)-2EP-2002-TR Frederik_Almquist-Being_and_Becoming_Remix-(DC_24.5)-Vinyl-2002-MTC Patrik_Skoog_-_Dragon_(NATIVE_09)-VLS-2002-TR Paul_Mac_-_Breakthrough_Remixes_(STIM015)-Promo_EP-2002-TR GREETZ!! |

| Originally posted by //j o o s t oeps, arise stond er nog tussen, beeeeeeeeetje oud he mensen |
Jah, had er wat uit mijn winamp list gekopieeerd. Maar er staan ook wel wat nieuwe tussen die net uit zijn. Want die stonden op www.only-djs.com En ik denk dat die lui wel gelijk hebben he.
Alioth_and_Friedrich_With_Katharina_Cohen_-_Chillout.02_Nature_and_Artifice-2002-SQ
een verademing
echt lekker...
Accessive_Rhythm-Activate__Structural_Beat-Promo_Vinyl-2002-TGX
code:
Release Notes : ~~~~~~~~~~~~~~~ This is the release of the year! Played by DJ Tiesto in his sets, Accessive Rhythm - Activate has recently been licensed for DJ Tiesto's new Mix CD called "In Search of Sunrise 3". This test pressing contains the massive Activate, aswell as the B side contains Structural Beat. Retail release dat is not known yet...
| Originally posted by !_PeTrUs_! Accessive_Rhythm-Activate__Structural_Beat-Promo_Vinyl-2002-TGX code: Great track but not release of the year. |
| Originally posted by Joost008 Vandaag gereleased ![]() Uit de Qontact set van the JudgeThe_Clergy-The_Oboe_Song__Incl_Green_Martian_Remix-Promo_Vinyl-2002-TGX |
weet iemand trouwens of die playlists van van diepens eerste uur nog ergens neer worden gezet? want op die nieuw site kan ik ze nergens vinden
thx
later
michiel
zeer relaxed....meesterlijk 
Shane-Its_Too_Late_To_Turn__AvB_Remixes-Promo_Vinyl-2002-TGX
Wooeeii nieuwe Boca is ook errug vet zegh 
Boca-Play_With_Me-Vinyl-2002-SND
| Originally posted by Miss Proximus ZOu het dan niet eerder zo zijn dat jij contact met hen opneemt? |
Kreischer....je kan wel iedereen PM's gaan lopen sturen maar je denkt toch niet dat wij jou zo maar ff een adresje geven waar je de nieuwste traxx vandaan haalt??!?!
...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen
*rolrol*..
hmm er gebeurt nog niets? 
| Originally posted by TranceFool Kreischer....je kan wel iedereen PM's gaan lopen sturen maar je denkt toch niet dat wij jou zo maar ff een adresje geven waar je de nieuwste traxx vandaan haalt??!?! ...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen |
| Originally posted by kreischer2000 hehe met wie dan? ik zie iedereen hier releases posten! maar goed ik ben al bezig petrus te contacten! |
ik heb ook welus een PM gehad van een NL TA. Vroeg die of ik ftptjes voor hem had en of ik accountjes kon regelen...

| Originally posted by Optimus ik heb ook welus een PM gehad van een NL TA. Vroeg die of ik ftptjes voor hem had en of ik accountjes kon regelen... |
Seraque-My_Dreams-Vinyl-2002-SND
De b-kant is nix (3AM mix) maar het origineel blijft heeeelemaal geweldig
Wel bekend uit Armin z'n show dacht ik zo.
GreetZ, DC
| Originally posted by TranceFool Kreischer....je kan wel iedereen PM's gaan lopen sturen maar je denkt toch niet dat wij jou zo maar ff een adresje geven waar je de nieuwste traxx vandaan haalt??!?! ...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen |
| Originally posted by kreischer2000 maar ik zou toch wel eens een beetje vette releases willen krijgen hehe en ja daar wil ik best wel wat voor terug doen |
| Originally posted by kreischer2000 en ja daar wil ik best wel wat voor terug doen |
) dan moet je me maar ff contacten en valt er wel iets te regelen
| Originally posted by TimeportE HOER! |
| Originally posted by TranceFool ...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen |
| Originally posted by Glaniskanis Als je een hdd wil sponsoren (80gig, 7200rpm maxtor 133 ata of meer gig ) dan moet je me maar ff contacten en valt er wel iets te regelenGreetz, Glaniskanis |
| Originally posted by SnuggLe Of je moet gewoon de goede mensen kennen... |
Maar in ieder geval is er hier niemand die echt happig is om mensen zomaar wat releases te geven. Greetz, SnuggLe |
Ech net zo zwaar RELAXED
Energy_52-Cafe_Del_Mar__Marco_V_Remix-Vinyl-2002
Alfred_J_Kwak_-_Ik_Ben_Vandaag_Zo_Vrolijk-Promo_CDM-2002 

w00000t
b1-tj-mellow_claps_remixes__yakooza_club_mix-vinyl.mp3 is ook nog wel donders nummertie