TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [27-05-2007]Club Elite Night (The spring edition) @ Illusion, Lier
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »


Posted by christina on May-29-2007 10:38:

seg maar ging de discussie in de eerste plaats niet over mixkwaliteiten ipv platenkeuze?


Posted by Jasperovitsj on May-29-2007 10:46:

Yep.

En dat maakt deze commentaar net dubbel zo belachelijk

Maar bon, ik trek me daar weinig van aan. Mike vond het goed, de beta's vonden het goed, en dat is het enige wat telt voor mij.


Posted by _Jedi on May-29-2007 10:58:

^ja just Christina,

maar volgens DJ Yves kan elk kalf zo mixen
tuurlijk is dat nonens!!!
Hij laat tenminsten de platen tot zen recht komen.... en weet dan de ritmes te houden, zelfs enkele keren 'doof' te mixen
(daarmee bedoel ik dat de overgangen moeilijk of niet te horen zijn, en das teken van veel oefening en talent)

quote:
Originally posted by DJ YVES
te plat , te eentonig ,

Dit setje kan een kalf zelfs mixen...


te plat? euhm.... ik lag idd 'plat' bij het luisteren op zondagavond in de zetel, maar dat was uit ontspanning of te relaxen
en veerde af en toe wat rechter door de fijne platen.. als dat
is wat ge bedoelt, anders hebt ge een andere smaak zenne!

Eentonig? ben niet in slaap gevallen!!! (en dat zonder red bull)
maar das zo een clich� kritiek dat progressive nogal dikwijls krijgt.. jammer want net als de vele soorten subgenres van Trance or whatever brengt dit fijne emoties teweeg.


Posted by TOR on May-29-2007 11:16:

quote:
Originally posted by Config
Kvind dat toch maar een platte en eentonige tekst. Maar voor een ongeschoold kalf was dit alvast toch al een mooie poging


Nail.. head.


Posted by DJ YVES on May-29-2007 12:31:

gene zever


Posted by djcresto on May-29-2007 12:36:

quote:
Originally posted by DJ YVES
och jo gaat een bekke gabbere op uwen traffic en lethal industry


wie heeft er tiesto bij zijn favoriete dj's staan?


Posted by DJ YVES on May-29-2007 12:39:

Sneaker Pimp

quote:
Originally posted by djcresto
wie heeft er tiesto bij zijn favoriete dj's staan?


da zenne kik ni , en nu zwijg ik op dit forum. 1 tegen 10000 gaat niet op.

Tot de volgende !


Posted by jeronimo_jd on May-29-2007 12:55:

hehe grappig hoe der op dj yves gesprongen wordt en hoe Jasper verdedigd wordt...da kan wel tellen qua samenhorigheid hier.

Ik heb de set van Jasper nog nie beluisterd want die link werkt nie ("tijdelijk niet beschikbaar"). Maar ik kan wel begrijpen dat iemand progressive te 'tam' vindt. Maar da komt omda ze der nog nie lang naar luistere en de emoties vaak zo subtiel zijn. Alle, da hoor ik toch vaak als ik aan iemand progressive laat horen, da ze dan zeggen hier val ik van int slaap ofzo. Maja, ik lig daar ni van wakker en ze mogen da zeggen natuurlijk.


Posted by The_G0dfather on May-29-2007 13:33:

quote:
Originally posted by djcresto
wie heeft er tiesto bij zijn favoriete dj's staan?


IK, zoek je boel mss



Posted by FredNova on May-29-2007 20:26:

quote:
Originally posted by DJ YVES
te plat , te eentonig , en veel te stil qwa geluid ...


tis allemaal de schuld van id&t...


Posted by Meltoz on May-29-2007 21:10:

Link naar de set?

quote:
Originally posted by jeronimo_jd
hehe grappig hoe der op dj yves gesprongen wordt en hoe Jasper verdedigd wordt...da kan wel tellen qua samenhorigheid hier.

Ik heb de set van Jasper nog nie beluisterd want die link werkt nie ("tijdelijk niet beschikbaar"). Maar ik kan wel begrijpen dat iemand progressive te 'tam' vindt. Maar da komt omda ze der nog nie lang naar luistere en de emoties vaak zo subtiel zijn. Alle, da hoor ik toch vaak als ik aan iemand progressive laat horen, da ze dan zeggen hier val ik van int slaap ofzo. Maja, ik lig daar ni van wakker en ze mogen da zeggen natuurlijk.


Posted by The_G0dfather on May-29-2007 21:12:

[[ LINK REMOVED ]]


werkt wel precies niet voort moment


Posted by Meltoz on May-29-2007 21:18:

T'is ni voor te stoefen, maar ben'em toch an't binnenhalen voor de moment, party ON party ON

quote:
Originally posted by The_G0dfather
[[ LINK REMOVED ]]


werkt wel precies niet voort moment


Posted by Real on May-30-2007 15:07:

Set van Andrew Bennett: [[ LINK REMOVED ]]


01. Pryda - Armed
02. Mark Knight & D Ramirez - Columbian Soul
03. Deadmau5 � Faxing Berlin
04. Andrew Bennett & Rico Soarez feat. Jenry - Face The Truth
05. Criss Source - Hugs'n Kisses
06. Arno Cost & Arias - Magenta
07. Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Electrobounce Mix)
08. Andrew Bennett - Heaven Sent (Instrumental Mix)
09. M.I.K.E. vs. Andrew Bennett - Untitled
10. Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix)
11. Wamdue Project - King of My Castle (Sander Van Doorn Dub Mix)
12. Lange vs. Gareth Emery - Another You, Another Me
13. Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (A Less Ordinary Rank 1 Remix)
14. Ronski Speed - The Space We Are (John O'Callaghan Remix)



FCB_fanatic of Fenixstyle, van wie was dat kodakske en waar blijven de foto's?


Posted by Config on May-30-2007 16:19:

zalig , ben die set al aant afhalen


Posted by FCB_Fanatic on May-30-2007 17:27:

quote:
Originally posted by Real
FCB_fanatic of Fenixstyle, van wie was dat kodakske en waar blijven de foto's?


ik heb em ook wel gebruikt, maar hij is dus van Fenixstyle

hij is momenteel druk bezig met zn stage vermoed ik, vandaar dat het wat tijd in beslag neemt denk ik


Posted by Glexx on May-30-2007 18:24:

Alle sets kan je nu ook vinden op http://www.illusion.be/livestream, net zoals die van Cor Fijneman en Markus Schulz.


Posted by FenixStyle on May-30-2007 18:26:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb em ook wel gebruikt, maar hij is dus van Fenixstyle

hij is momenteel druk bezig met zn stage vermoed ik, vandaar dat het wat tijd in beslag neemt denk ik


Heb er omwille van m'n stage idd even wat minder tijd voor gehad.

Maar bon heb ze dan maar ff geupload :

[[ LINK REMOVED ]]


Posted by Jasperovitsj on May-30-2007 18:41:

Kan er iemand mijn set anders nog eens opnieuw rippen van de Illusion site?


Posted by Config on May-30-2007 18:57:

ah shit die laatste foto waar ik op sta.. what the hell was that?

alle beta's zagen der precies toch ferm gedrogeerd uit


Posted by Real on May-30-2007 19:26:

Man, hoe zat was iedereen?


Posted by mrcanon on May-30-2007 20:08:

blijkbaar, chance da ik er nie opsta, t'bier stond nog in mijn ogen van twee dagen er voor


Posted by Jasperovitsj on May-31-2007 16:24:

quote:
Originally posted by Real
Man, hoe zat was iedereen?

Ik was nuchter, thank you very much.


Posted by Real on Jun-01-2007 17:08:

01 - Dj Vega Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 1
02 - Dj Vega Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 2
03 - Andrew Bennett Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007
04 - Andrew Bennett & John 00 Fleming Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007
05 - John 00 Fleming Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007
06 - MIKE Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007
07 - Harry Lemon Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 1
08 - Harry Lemon Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 2
09 - Dj Nico Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 1
10 - Dj Nico Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 2
11 - Dj Nico & Dj Jean Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007
12 - Dj Jean Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 1
13 - Dj Jean Club Elite Night @ Illusion, Belgium 27-05-2007 Part 2


Posted by _Jedi on Jun-01-2007 17:13:

^


Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.