TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Geen redenen om hier persoonlijk te worden trouwens.
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Ge snapt het niet goed he kerel Wanneer er geen bewijzen zijn kan er niemand gestraft worden. Daar is ons gehele rechtssysteem nu eenmaal op gebaseerd. Of het bestuur dus al dan niet betrokken is maakt niks uit, dat moet eerst bewezen worden. En er is geen enkele offici�le verklaring van een getuige die zegt dat hij "nen bureau op de club" zou gehad hebben. Heb je al eens gezien met welke argumenten de voetbalbond komt opzetten? Die worden van tafel geveegd door een burgerrechtbank. Er zit er zelfs eentje tussen van Milenkovic die verklaart dat het bestuur NIET op de hoogte was, jongens toch, waar zijn we mee bezig dan!? En dat geld van Ye? Sponsorgeld mss? Natuurlijk is dat een belachelijk argument maar is er enig bewijs dat het om iets anders gaat? Alweer is het antwoord negatief he vriend. En ge zegt zelf "als ge ziet wat ze met La Lou en Geel gedaan hebben". In welke context moet ik dat dan zien? Dat zijn twee zaken die niks met deze zaak te maken hebben. En voor veel minder bestraft? Bij Geel waren er bewijzen van (poging tot) omkopig. En La Lou heeft gewoon z'n licentie niet behaald dus ik zie daar zelfs de link niet met bestraffen. En droom jij maar van ons in derde, daar zijn we nog lang niet, laat ons jullie eerst maar eens een seizoen lang het vuur aan de schenen leggen |
| Originally posted by djcresto Geen redenen om hier persoonlijk te worden trouwens. |
. Het verschil is dat ik het zou aanvaarden en het bestuur zou bekritiseren, en me niet zou verschuilen achter de vraag naar bewijzen en dergelijke. Want geloof mij, EW heeft enkele maanden terug ook wat stront naar zijn kop gekregen.
wie wil met mij wedden dat het bestuur wist wat met die chinese gebeurde? 
| Originally posted by Progrez Jezus wat een amateur! Lees wat er staat verdorie! Ge snapt niet waarover ik het heb he. Voor de tweede keer; het gaat mij niet over de al dan niet gevonden bewijslast waar de voetbalbond zich op baseert. Daar heb ik me nooit over uitgesproken want dat is een zaak voor hogere instanties waar de gewone burger toch nooit volledig op de hoogte van is. Het is, nogmaals, de na�viteit en schijnheiligheid van de Lierse supporter die menig voetbalsupporter niet kan verdragen. Vreemd geld, Y� constant op de club, trainer en spelers op de hoogte,... en dan toch nog halsstarrig blijven beweren dat er bij het bestuur niets aan de hand geweest kan zijn. Dat komt ondertussen �lke voetballiefhebber de strot uit! Een normaal mens geeft toe dat Lierse zwaar uit de bocht is gegaan en verschuilt zich niet steeds achter dat 'toenmalige bestuur heeft van niets geweten'-verhaaltje. Maar dat is nu net wat die gastjes van Lier niet willen inzien. Ze blijven dat na�eve verhaaltje opdissen en brengen het op zo'n manier dat ze op de duur nooit meer van hun calimero-complex afgeraken. DAT is het probleem dat ik probeer duidelijk te maken! verder zijn Geel en La Louviere perfecte voorbeelden waarbij de voetbalbond doet wat het moet doen en dat is clubs beteugelen omdat ze niet in orde zijn met reglementen. Lommel, dat bestraft werd voor een schuld van ocharme 8000 euro, is nog zo'n voorbeeld. Hoeveel bedraagt de schuld van Lierse? ... Juist ja. Alleen om die reden had de club al eerder naar beneden gehaald moeten worden. Neem daarbij deze aanslepende polemiek rond uwe Chinese vriend en de bond heeft toch wel reden om die 'veel te zware straf' uit te spreken. Met dat zielig gebleit over bewijzen altijd. Wat kan mij dat schelen. Verstop u daar toch niet zo zielig achter. We zullen trouwens wel zien wat de bond nog achter de hand heeft voor wanneer de zaak in beroep voorkomt. En Lierse gaat Antwerp het vuur aan de schenen leggen in tweede? Met wat gaat ge dat doen? Uw spelers gaat ge niet kunnen blijven betalen en uw halfzachte supporters spelen het klaar om van een thuismatch een uitmatch te maken. Das wel een voordeel van deze uitspraak; in derde gaat ge zo'n verschrikkingen niet meer meemaken |
komaan jongens, t'is maar voetbal hoor
Vrolijk nieuws: Meerhout heeft dit weekend voor de Beker van Belgi� derdeklasser Torhout verslagen met 3-5. In de 89e minuut stonden we nog 2-1 achter. 
Op naar den Heizel I'd say!
| Originally posted by Real Vrolijk nieuws: Meerhout heeft dit weekend voor de Beker van Belgi� derdeklasser Torhout verslagen met 3-5. In de 89e minuut stonden we nog 2-1 achter. ![]() Op naar den Heizel I'd say! |
Ik vrees van niet neen. 
Voor ik het vergeet:
Go Serbia !!!!
En mogelijk de laatste match van kompany voor de rode duivels.
allez, Kompany is toch een van de beste belgische voetballer van deze generatie. Hij heeft enkel geen geluk gehad met zijn gezondheid.
Voor de polemiek over de sfeer in de nationale ploeg, tja, ik denk dat wat hij heeft gezegd verkeerd is. Toch had deschacht hetzelfde laatst jaar gezegd (kweet niet als het over de nationale ploeg of anderlecht was). Maar bon de grote meerderheid heeft dat gevoel niet. De joernalisten kunnen ook het antwoord met georenteerde vragen maken.
Ach, 't is weer een Het Laatste Nieuws-gerucht. Het hele verhaal is gebaseerd op gesprekken met de 'entourage' van Kompany. HLN kennende is het dus volledig uit de lucht gegrepen.
LOL Belgi�-Servi� EN Engeland-Duitsland vanavond en ik heb morgenvroeg examen! dat wordt vannacht doorwerken =p
| Originally posted by Gladius LOL Belgi�-Servi� vanavond en ik heb morgenvroeg examen! dat wordt vannacht doorwerken =p |
Hilarische beslissingen van VDE weeral. Hij ziet 2 verdedigers afhaken (Clement en Van Buyten), en wie roept hij op? Bartje Goor...
Die anti-Deschacht houding van VDE is echt ronduit belachelijk. Ik kan dieje mens ook niet hebben, maar hij w�l ��n van de beste verdedigers van Belgi�. Er is echt geen enkele reden waarom hij niet opgeroepen zou worden 
tja en bovendien heeft goor nog niks getoond, deschacht was at least minder slecht
Allez, ik hoop toch dat mirallas zal spelen
Mirallas zal wel op het einde van de wedstrijd mogen invallen denk ik. Voor een basisplaats is het risico net iets te groot volgens mij. Maar als Sterchele en Dembele de boel niet kunnen openbreken kan Mirallas wel eens een oplossing bieden.
Mirallas, Dembele, Defour, dat is de toekomst van onze voetbal.. Wat een mooie eerste fase/goal
Et Kompany quand il monte, il est dangereux
Edit: 2-0 Wat een schot van mirallas 
Allez les diables 
3-1 woeeeeeeeeeeeeeeeeeoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
*$*$*$$$ 3-2 je vais stresser jusqu'a la derniere minute!!!
Fini!!
Et bien une superbe premiere mi temps et un bon d�but de 2e.. ensuite on a trop recul� et laiss� venir.. On a permis aux serbes de revenir dans le match. Heureusement on se reprend a la fin, avec un beau contre de Dembel�. Ensuite flottement et 2e but des Serbes.
Cette �quipe y a du talent, y a de l'envie. Encore un peu d'exp�rience et d'automatisme et on aura a nouveau une bonne �quipe.
Maintenant il faut confirmer 
verdiende winst , dat is zeker 
| Originally posted by MikeVee Voor ik het vergeet: Go Serbia !!!! En mogelijk de laatste match van kompany voor de rode duivels. |
Je propose que Mikevee supporte toujours l'�quipe d'en face, cela nous porte chance 
Hopelijk zien we Mpenza nu nooit meer terug. Dembele is echt wel sterk. We werden wel goed geholpen door zwakke Serven. En wanneer krijgen we nu eens een goeie rechts back?
Mirallas en Dembele is gewoon pure klasse
Maar de hele ploeg was goed. Toch vind ik Goor en Hoefkens niet in het geheel passen. Voor de linkerflank zijn er betere alternatieven met oa Gregoire die op dit moment op een hoog niveau aan het spelen is. En voor de rechtsback is er in de toekomst Gillet
| Originally posted by Gladius oei wa nu MikeVee, de belgen hebben gewonnen!? successuporter of toch maar anti-belgi�? |
| Originally posted by massiveK Je propose que Mikevee supporte toujours l'�quipe d'en face, cela nous porte chance |
| Originally posted by MikeVee Ik blijf anti-rode duivels hoor !!! |