TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour de France 2007
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »

Posted by Devilex on Jul-21-2007 15:18:

Evans 2e op meer dan een minuut van Vino, ben eens benieuw voor de komende etappes in de Pyrenee�n.

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2007 15:22:

Contador is nu ook opeens kanshebber op een podiumplaats, en zo ver had ik hem nu ook weer niet verwacht. Ik denk dat het voor de eindoverwinning nu zal gaan tussen Evans, Kl�den, Vinokourov, Contador en Rasmussen. De rest van de favorieten (Moreau, Mayo, Leipheimer, Sastre, Schleck, Valverde) kan in de bergen nooit meer genoeg goedmaken om die laatste tijdrit te overleven...

En ultimate ROFL, Rasmussen is op we om Valverde in te halen

Posted by Devilex on Jul-21-2007 15:25:

Rasmussen zet Valverde compleet aan de kant

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2007 15:29:

Waanzinnige etappe

En dan morgen Plateau de Beille, wat gaat dat niet geven

Posted by CygnusX on Jul-21-2007 15:44:

Wat een prachtige Tour! Volop genieten

Posted by Glexx on Jul-21-2007 15:44:

Wtf, Valverde?
Ik hoop dat hij morgen iets kan rechtzetten..
En Contador, ja ..., wie gaat die terughalen als hij morgen nog is kan aanvallen? Als Valverde het niet meer kan goedmaken, hoop ik op Contador!

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2007 15:52:

Valverde gaat er niet meer veel van bakken denk ik, anders zou hij nu niet zoveel tijd verloren hebben. Hij is tenslotte geen al te slechte tijdrijder h�, in de Vuelta reed hij steevast top 5, en daar reden ook geen sukkelaars mee...
Idem voor Moreau en Mayo denk ik, die gaan nog compleet kapot gaan in de Pyrenee�n. Contador daarentegen, die gaat ze mogen allemaal aan flarden rijden op de slotklim

Posted by Devilex on Jul-21-2007 15:56:

Ik denk dat die Contador ook wel een beetje overschat wordt, pas na de komende bergetappes zullen we zien welk vlees we in de kuip hebben. Indien Contador zal ontsnappen zal Evans toch in zijn wiel blijven plakken om zijn plaats in het klassement veilig te stellen. Wat Rasmussen gaat doen durf ik niet zeggen, is goed mogelijk dat die morgen faalt aangezien hij vandaag toch redelijk diep is gegaan.

Ik blijf hoe dan ook een Vino fan en hoop dat hij nog een hele hoop tijd terugpakt.

Posted by Eagle` on Jul-21-2007 15:58:

Rasmussen reed grotendeels in droge omstandigheden, geaccidenteerd parcour wa ook in zijn voordeel is, ma zit toch een serieus reukske aan die 11 de plaats

Posted by Config on Jul-21-2007 15:59:

Mayo zie ik niet kapot gaan eerlijkgezegd, maar kanshebber is hij dus nu niet meer.. Moreau das toch een ander paar mouwen, van hem had ik zo'n slappe tijdrit niet verwacht.. maar niet mij die ook iets kan schelen, tis een Fransman
Rasmussen reed toch verbazend sterk vandaag.. dat doet me toch zwaar de wenkbrauwen fronsen.. dit is een mirakel in vergelijking met vorig jaar.. een geforceerd mirakel misschien..

Posted by Devilex on Jul-21-2007 16:01:

Als na de tour blijkt dat Rasmussen onzuiver reed dan stel ik mij eerder vragen bij die dopinglabs en de hele politiek die er rond hangt.

Posted by Antony on Jul-21-2007 16:02:

choh, jullie zouden goei journalisten zijn

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2007 16:04:

Het is inderdaad de vraag of Contador zo'n 3de week nog gaat kunnen overleven. Maar gezien zijn tijrit van vandaag denk ik wel. Hij heeft bijvoorbeeld de snelste beklimming van het colletje van 4de categorie in de tijdrit gereden. Dat doe je niet als je aan het einde van je krachten zit.

En bergop is hij bijna de enige die momenteel die explosieve demarrage in huis heeft, dus Evans gaat serieus zijn best moeten doen om aan te pikken als Contador zou gaan. En ik verwacht hem echt, zeker omdat het een aankomst bergop is en hij daar goeie zaken kan doen voor het klassement.

Rasmussen zal morgen wel wat behoudender koersen denk ik, maar als Evans zou aanvallen is hij wel min of meer verplicht om mee te gaan. En die gaat dat ook zeker doen, en ook van Vino en Contador ga je aanvallen mogen verwachten. Of "Chicken" die allemaal gaat kunnen weerstaan vraag ik me ook af Ik zou het wel extreem zonde vinden moest hij in de bergen stand kunnen houden, en dan toch nog de Tour verliezen in de laatste tijdrit. En met wat pech verliest hij dan ook nog de bolletjes doordat hij behoudender heeft moeten koersen...

En ja, Vino gaat zeker nog in de top 3 eindigen, en misschien krijgen we zelfs hetzelfde scenario als in de Vuelta van vorig jaar. Ik zou het hem zeker gunnen in ieder geval

Posted by Antony on Jul-21-2007 16:07:

2 jaar terug verloor rasmussen de tijdrit misschien wel geweldig. maar vergeet niet dat die vlak was, dat hij 2 keer viel en nog paar keer moest stoppen om van fiets te veranderen. na dat alles mee te maken toch 'maar' 7.47 verliezen op ��ne lance armstrong. waarom gaan we ons dan vragen stellen over een 11de plaats nu?

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2007 16:12:

Vind ik ook. Omdat er toevallig opeens geruchten opduiken van jaren geleden, of de heisa rond de gemiste dopingcontroles die langs de kant van de buschildigende partijen ook niet helemaal correct verloopt? Nee, het parcours was in zijn voordeel en hij fietst rond in het geel, en hij is niet de eerste geletruidrager die zichzelf overstijgt in een tijdrit. Zeker als je dan een tegenvallende Valverde voor je als mikpunt hebt, dan vind je nog wel de kracht om een paar kilometer per uur sneller te rijden.

Nu ja, als hij morgen aanvalt en iedereen op 5 minuten rijdt �n dan nog eens amper 2 minuten verliest in de vlakke tijdrit, dan mag je gerust vragen stellen bij zijn prestatie. Maar nu geef ik hem toch het voordeel van de twijfel

Posted by MikeVee on Jul-21-2007 16:13:

Laat Evans maar de tour winnen
Ik verwacht zelfs dat Rasmussen het geel nog gaat kwijtspelen in de bergritten. Ik zie hem niet in staat om veel tussensprintjes te doen naar het wiel van aanvallende renners.

Posted by Glexx on Jul-21-2007 16:18:

Ik zie Evans toch ook niet Contador kunnen volgen hoor, hij heeft dat vorige week ook is geprobeerd eh..
Ik ben ook benieuwd wat Kloden morgen gaat laten zien!

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2007 16:22:

Astana moet morgen de koers hard maken, aangezien zij 3 renners in de top 10 hebben �n 2 kanshebbers op de eindzege. Dus ik verwacht eerst een aanval van Kashechkin aan het begin van de klim, zodat Vino en Kl�den in een zetel zitten en dichter bij de top dan om de beurt kunnen aanvallen.

Posted by dj Zevan on Jul-22-2007 00:42:

Echte ronderenners groeien naar de 3de week, Kl�den is daar een voorbeeld van, misschien ook Evans
Van een Contador weet ik dat niet zo.
Dit zal Rasmussen ook wel in het achterhoofd hebben.

Dus ik verwacht tijdens de 1ste kilometers van de slotklim aanvallen van de dichtste achtervolgers in de stand, en als die goed gecounterd en teruggehaald worden, dan gaat Rasmussen zelf proberen aan te vallen.
Hij moet om zoveel mogelijk tijd te winnen op de tijdrijders. Want volgende tijdrit zal hij meer verliezen dan vandaag.

Vino is volgens mij afgeschreven, kan nog wel een ritoverwinning proberen te pakken, maar komt bergop toch te kort. Pyren�encols zijn over het algemeen korter en steiler dan de Alpencols, dus echt voor de explosieve klimmers. En dat is toch minder het terrein van Vino.

Posted by MikeVee on Jul-22-2007 10:25:

Rasmussen is al mee met een groep in de aanval gegaan.
De predictor lotto's zullen mogen werken aangezien astana popovich mee heeft. Vreemd begin met al die groepjes die mogen wegrijden.

Posted by Glexx on Jul-22-2007 10:27:

quote:
Originally posted by MikeVee
Rasmussen is al mee met een groep in de aanval gegaan.
De predictor lotto's zullen mogen werken aangezien astana popovich mee heeft. Vreemd begin met al die groepjes die mogen wegrijden.

Popovych is van Discovery.

Groep van 27 weg, waaronder dus Rasmussen, maar ook Kirchen.
Voorlopig 55" voorsprong.
Ik snap niet dat ze die laten wegrijden..
Soler komt trouwens gelijk te staat met Rasmussen in het bergklassement.

Edit:
12:20 - Composition Of Lead Group

Gutierrez, Arroyo and Portal (GCE), Kirchen (TMO), Voigt (CSC), Rasmussen (RAB), Gadret (A2R), Zubeldia, Azanza, Perez, Txurruka and Verdugo (EUS), Le Mevel (C.A), Paulinho and Popovych (DSC), Fedrigo and Lefevre (BTL), Mercado (AGR), Kuschynski (LIQ), Vaugrenard (FDJ), Barredo and Garate (QSI), Colom and Navarro (AST), De La Fuente (SDV), Siutsiu and Soler (BAR) are the men who are currently 50" ahead of the peloton which is at the 20km mark.

5 van Euskatel
Astana en Discovery hebben ook 2 mannetjes voorin.
Het werk is dus toch aan Predictor

Posted by Jasperovitsj on Jul-22-2007 10:35:

Rasmussen gaat dan blijkbaar toch ook proberen zijn bolletjestrui veilig te stellen, want anders gaat hij niet achter Soler en Popovych aan. Het kan natuurlijk ook een teken zijn dat hij zich h��l goed voelt, maar het kan ook betekenen dat hij zich na de zware tijdrit niet in staat voelt om het geel te verdedigen tegen het sterke Astana-blok en Evans?

Aantrekkelijk groepje wel, en bijna alle ploegen zijn vertegenwoordigd. Maar aangezien de gele trui er bij zit en 2 renners die relatief dicht in het klassement staan (Popovych en Kirchen) vrees ik dat die groep nooit vrijgeleide gaat krijgen. Maar het zal dan wel Predictor zijn dat het grootste werk zal moeten opknappen...

Posted by Glexx on Jul-22-2007 10:40:

12.37u - nog 161 km
RASMUSSEN en co zijn bijgehaald door het peloton. Zes man is toch uit de greep gebleven: GUTIERREZ, PEREZ, TXURRUKA, KOETSJINSKI, BARREDO en COLOM hebben een klein kloofje geslagen.

Posted by Jasperovitsj on Jul-22-2007 13:33:

Hola, Vinokourov moet er al af op de Pailh�res

Posted by Devilex on Jul-22-2007 13:36:

Zal zich gisteren wat vergaloppeerd hebben zoals zovelen.

Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »