TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- vrijgezellig of niet?
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by Blik nope, heb alweer bijna 8 maanden een vriendin |
| Originally posted by Teknikol nou tis maar wat je lucky noemt ![]() neej ze is heel lief enzo, dusset het komt wel goei! zit je zo verlegen om een meisje dan??? |
| Originally posted by arjoderoon nee hoor dat niet. k ben niet wanhopig. wees niet bang. |
he sjonge ... beetje oordelen over afstand he... grrrrrrr
je kent me nie eens joh... keep quiet pleasse!!
Je gooit zelf wanhoopskreten in de crew,nie meer doen dus
Ik ben sinds een paar weekjes weer lekker vrijgezel en dat bevalt mij wel weer
niet dat gezeik en ik hoef nu lekker met niemand meer rekening te houden 
| Originally posted by arjoderoon he sjonge ... beetje oordelen over afstand he... grrrrrrr je kent me nie eens joh... keep quiet pleasse!! |
nou k zeg maar zo: van je mede ta-ers moet je het maar hebben....
| Originally posted by arjoderoon nou k zeg maar zo: van je mede ta-ers moet je het maar hebben.... |
Klik, en kijk wat mn schatje zegt.......HIER 
| Originally posted by total woot Klik, en kijk wat mn schatje zegt.......HIER |

| waaaa, take it easy man |
k neem alles met een korreltje zout. beetje fucken is altijd wel leuk (zo lang het leuk blijft)
| Originally posted by total woot Klik, en kijk wat mn schatje zegt.......HIER |
haha ja nu weten we het wel. de volgende die um post die word genomineerd voor ta nerd van het jaar 
| Originally posted by Flipper01 Niks mn schatje!! Die foto kwam me al heel erg bekend voor, en ja hoor, moet je een zien wat ik laatst van haar kreeg: KIJK |
??
ja erg he. die meid heb met 2 dezelfde gehad... sjonge.. is het hele forum dr al overheen geweest ofzo?

| Originally posted by arjoderoon ja erg he. die meid heb met 2 dezelfde gehad... sjonge.. is het hele forum dr al overheen geweest ofzo? |
)
ja wedden dat jij het meeste moest betalen?
hehe.. ach ja... ieder zn meuk..
| Originally posted by Flipper01 Niks mn schatje!! Die foto kwam me al heel erg bekend voor, en ja hoor, moet je een zien wat ik laatst van haar kreeg: KIJK |
ja en nu noemen ze je nog hoer ook.. k zou um slaan hoor....
zoiets??

of zoiets??

die laatste ziet er wel erg heftig uit moet ik zeggen,
doe maar. zolang je mij met rust laat 
| Originally posted by arjoderoon die laatste ziet er wel erg heftig uit moet ik zeggen, doe maar. zolang je mij met rust laat |
LoL!! 
Ik was ff op de link aan t klikken, komt de d00d die hier de lodge managet net langs
Hij zei "you have some lekker pictures there" LOLOLOL 
en bedankt 
| Originally posted by Jappio idd hij heeft al genoeg aan zn rechterarmpje |