TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »


Posted by Miss Proximus on Jul-03-2002 15:06:

quote:
Originally posted by Donna
Als we paultje met een vertroken koppie zien staan weten we wie der op der knietjes voor m zit


Dus voordat jullie 'm gaan uitfluiten als de plaat overslaat...IK ben t LoL


Posted by Donna on Jul-03-2002 15:27:

Thx sjineesie
Zow weten we tenminste zeker dat we ook nog binnekomen ookal zijn we later,dus mensuh,wij komen zeker ook,alleen laterrrrr
Ennuh,miss p,je laat m toch wel netjes zn overgangetjes maken he?


Posted by jp on Jul-03-2002 20:42:

maybe he'll sign your ticket when you meet him


Posted by kolkiewolkie on Jul-04-2002 06:45:

/kijkt naar tickets

WOOOOHHHHOOOOOOOW



thanx optimus


Posted by Donna on Jul-04-2002 08:03:

yeps,hier hebbik wel zin in nog
kep nog geen rek. nummer in me pm sjineesie,of wil je dat ik je daar gewoon betaal,kan ook hoor,je kan alle kanten op met me


Posted by Opti on Jul-04-2002 09:08:

quote:
Originally posted by Donna
yeps,hier hebbik wel zin in nog
kep nog geen rek. nummer in me pm sjineesie,of wil je dat ik je daar gewoon betaal,kan ook hoor,je kan alle kanten op met me


rustig maar, ik vertrouw je heus wel met t geld hoor


Posted by Donna on Jul-04-2002 10:01:

Komt ook wel goeddd


Posted by MaGiK54 on Jul-04-2002 10:21:

Voor de peeps die zowel niet naar de Eau gaan of naar Sensation. Kruip dan lekker achter je PC en je kan toch een beetje genieten van Paulie van Dyk.

Starting the 6th of July with Capital and Paul van Dyk, «O» Dance Theatre will start to live stream videodata to the internet. This means that even when you’re not in «O» Dance Theatre (which is not a good thing) you’ll still be able to have a look at the DJ playing in area 1. You’ll see the audience as well. The broadcast will start at 23.00 hrs. Audio will still be provided by Dancenet FM.

Maar ik ga ervan uit dat niemand thuis zit dit weekend


Posted by AlFerox on Jul-04-2002 10:30:

of ga gewoon naar het awakenings festival..
das veel leuker!! (en gezelliger)



Posted by DjRV on Jul-04-2002 10:40:

quote:
Originally posted by Optimus


rustig maar, ik vertrouw je heus wel met t geld hoor


je bent dus geen goede pilluh dealer.....


Posted by Donna on Jul-04-2002 12:42:

Errr sjineesie,change of plans,laat onze kaarten maar zitten....
We bellen de eau wel of ie uitverkocht is en zo ja dan vertoeven we ergens anders,have fun iig


Posted by eXos on Jul-04-2002 12:48:

Ik hoop wel dat je komt. Ik vind je nml nog wel gezellie dus!


Posted by Opti on Jul-04-2002 12:51:

quote:
Originally posted by Donna
Errr sjineesie,change of plans,laat onze kaarten maar zitten....
We bellen de eau wel of ie uitverkocht is en zo ja dan vertoeven we ergens anders,have fun iig


ok isd goed! Ik hoop ook dat je komt!


Posted by eXos on Jul-04-2002 12:54:

He Tin, 22.00 uur bij CS hè. Ik bel dan wel als we er bijna zijn.

Dan worden we met de auto opgehaald en mag jij de weg wijzen


Posted by Opti on Jul-04-2002 13:10:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
He Tin, 22.00 uur bij CS hè. Ik bel dan wel als we er bijna zijn.

Dan worden we met de auto opgehaald en mag jij de weg wijzen


whaaaa auto? cool! jammer dak nooit oplet hoe je moet rijden:P


Posted by tijs08 on Jul-04-2002 17:25:

ff terug te komen op de Vs.. van deze thread

quote:
Originally posted by MaGiK54
Mij gaat het nou niet echt om de lichies, toeters en bellen. Bij mij gaat het juist puur om de muziek. Dit moet goed zijn. De lichies, toeters en bellen zijn een bijsmaak, die sfeerverhogend kan werken.
Als de muziek niet top is, dan kunnen ze de mooiste lasershow ter wereld hebben, maar dan heb ik een butt-avond.

Mijn perfecte avond is dan ook eerst zorgen voor een goeie line-up en dan eens gaan kijken naar het decor en licht.
Bij Sensation kijkt men eerst naar de lichies en dan pas naar de muziek. Dit is dan ook de reden waarom Sensation niet voor mij is weggelegd.


HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!!! MUSIC BEFORE EVERYTHING!!!

quote:
Originally posted by Donna
We bellen de eau wel of ie uitverkocht is en zo ja dan vertoeven we ergens anders,have fun iig


quote:
written by EAU
We always keep a couple of hundred tickets at the door.




en HEEL misschien dat ik ook kom......
tword echt een top feestje zo te horen.. en veel TAs.... gezelli!!
volgnes mij heeft de O hier gewonnen van Sensation..

Jappio.. nog zin? ik heb vervoer....


Posted by Jappio on Jul-04-2002 20:50:

quote:
Originally posted by tijs08

Jappio.. nog zin? ik heb vervoer....


Veel zin tijs, t sux alleen dat ik een paar maanden geleden heb gezegd dat ik mee zou doen aan een wedstrijd die t hele weekend duurt Anders had ik nu ongeveer al een kaartje in mn bezit gehad denk ik

Maar goed, dan maar naar dat feestje dat we die week erna hebben

En daar heb ik nu ook al zin in!! Wiehoeii!


Posted by eXos on Jul-04-2002 23:24:

quote:
Originally posted by tijs08
en HEEL misschien dat ik ook kom......
tword echt een top feestje zo te horen.. en veel TAs.... gezelli!!
volgnes mij heeft de O hier gewonnen van Sensation..

Jappio.. nog zin? ik heb vervoer....


GEWOON KOMEN JA!!!

Ik ben er ook, dus dan kan de avond al niet meer stuk



Posted by MaGiK54 on Jul-05-2002 08:14:

Nog meer info over morgenavond. Op het forum van de Eau-site heeft de Eau een kleine verklaring gegeven hoe laat en hoelang P v D gaat draaien.

Eau Statement:
Wij weten ook niet precies hoe laat Paul begint. Waarschijnlijk rond 1.30 uur. Hij heeft aangegeven minimaal een 3 uur set te willen doen. Pin ons niet vast op deze tijden. Capital organiseert deze party.

Ik ga er steeds meer zin in morgenavond te krijgen.


Posted by kolkiewolkie on Jul-05-2002 11:12:

weet iemand of die meuk nog wordt uitgezonden? vorige keer op 538, en die set ligt de hele week al in mijn cd-player (savonds dus, overdag niet, dan radio )


Posted by Jappio on Jul-05-2002 11:29:

quote:
Originally posted by Donna

Maaaar maak je dus niet te druk,doe gewoon iets relaxed aan en niks aan t handje,en ga niet met een grote groep jonkies naar binnen dan heb je ook probs


Jongen, doe gewoon nette kleren aan, nette schoenen, als ik dan zelfs binnen kom kom jij ook wel binnen


Posted by kolkiewolkie on Jul-05-2002 13:05:

excellent!

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
weet iemand of die meuk nog wordt uitgezonden? vorige keer op 538, en die set ligt de hele week al in mijn cd-player (savonds dus, overdag niet, dan radio )


hij wordt uitgezonden, voor de thuisblijvers

ik quote wessel van diepen even, ongeveer een minuut geleden:


quote:
blablabladibladiblablabladiblablablabladibladiblablabladibla en daarna in de partynight paul van dyk live @ club eau



Posted by Miss Proximus on Jul-05-2002 14:37:

Iemand nog een kaartje kopen?

Juricimo komt niet i.v.m. Jetlag...

Komt Partyhardy! ook?


Posted by eXos on Jul-05-2002 15:27:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


Komt Partyhardy! ook?


Nu wel hoop ik


Posted by T.H.C. on Jul-05-2002 16:22:

neu denk het niet, Hardy gaat d8 ik naar het Awake-festival, en ik baal dat ik dat ga missen


Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.