TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by Donna Als we paultje met een vertroken koppie zien staan weten we wie der op der knietjes voor m zit |
LoL
Thx sjineesie
Zow weten we tenminste zeker dat we ook nog binnekomen ookal zijn we later,dus mensuh,wij komen zeker ook,alleen laterrrrr
Ennuh,miss p,je laat m toch wel netjes zn overgangetjes maken he?
maybe he'll sign your ticket when you meet him

/kijkt naar tickets
WOOOOHHHHOOOOOOOW
thanx optimus 
yeps,hier hebbik wel zin in nog
kep nog geen rek. nummer in me pm sjineesie,of wil je dat ik je daar gewoon betaal,kan ook hoor,je kan alle kanten op met me
| quote: |
| Originally posted by Donna yeps,hier hebbik wel zin in nog ![]() kep nog geen rek. nummer in me pm sjineesie,of wil je dat ik je daar gewoon betaal,kan ook hoor,je kan alle kanten op met me |

Komt ook wel goeddd
Voor de peeps die zowel niet naar de Eau gaan of naar Sensation. Kruip dan lekker achter je PC en je kan toch een beetje genieten van Paulie van Dyk.
Starting the 6th of July with Capital and Paul van Dyk, «O» Dance Theatre will start to live stream videodata to the internet. This means that even when you’re not in «O» Dance Theatre (which is not a good thing) you’ll still be able to have a look at the DJ playing in area 1. You’ll see the audience as well. The broadcast will start at 23.00 hrs. Audio will still be provided by Dancenet FM.
Maar ik ga ervan uit dat niemand thuis zit dit weekend

of ga gewoon naar het awakenings festival..
das veel leuker!! (en gezelliger)

| quote: |
| Originally posted by Optimus rustig maar, ik vertrouw je heus wel met t geld hoor ![]() |
Errr sjineesie,change of plans,laat onze kaarten maar zitten....
We bellen de eau wel of ie uitverkocht is en zo ja dan vertoeven we ergens anders,have fun iig
Ik hoop wel dat je komt. Ik vind je nml nog wel gezellie dus!
| quote: |
| Originally posted by Donna Errr sjineesie,change of plans,laat onze kaarten maar zitten.... We bellen de eau wel of ie uitverkocht is en zo ja dan vertoeven we ergens anders,have fun iig |
He Tin, 22.00 uur bij CS hè. Ik bel dan wel als we er bijna zijn.
Dan worden we met de auto opgehaald en mag jij de weg wijzen 
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! He Tin, 22.00 uur bij CS hè. Ik bel dan wel als we er bijna zijn. Dan worden we met de auto opgehaald en mag jij de weg wijzen |

ff terug te komen op de Vs.. van deze thread
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Mij gaat het nou niet echt om de lichies, toeters en bellen. Bij mij gaat het juist puur om de muziek. Dit moet goed zijn. De lichies, toeters en bellen zijn een bijsmaak, die sfeerverhogend kan werken. Als de muziek niet top is, dan kunnen ze de mooiste lasershow ter wereld hebben, maar dan heb ik een butt-avond. Mijn perfecte avond is dan ook eerst zorgen voor een goeie line-up en dan eens gaan kijken naar het decor en licht. Bij Sensation kijkt men eerst naar de lichies en dan pas naar de muziek. Dit is dan ook de reden waarom Sensation niet voor mij is weggelegd. |
| quote: |
| Originally posted by Donna We bellen de eau wel of ie uitverkocht is en zo ja dan vertoeven we ergens anders,have fun iig |
| quote: |
| written by EAU We always keep a couple of hundred tickets at the door. |


| quote: |
| Originally posted by tijs08 Jappio.. nog zin? ik heb vervoer.... |
Anders had ik nu ongeveer al een kaartje in mn bezit gehad denk ik
| quote: |
| Originally posted by tijs08 en HEEL misschien dat ik ook kom...... tword echt een top feestje zo te horen.. en veel TAs.... gezelli!! volgnes mij heeft de O hier gewonnen van Sensation.. ![]() Jappio.. nog zin? ik heb vervoer.... |
Nog meer info over morgenavond. Op het forum van de Eau-site heeft de Eau een kleine verklaring gegeven hoe laat en hoelang P v D gaat draaien.
Eau Statement:
Wij weten ook niet precies hoe laat Paul begint. Waarschijnlijk rond 1.30 uur. Hij heeft aangegeven minimaal een 3 uur set te willen doen. Pin ons niet vast op deze tijden. Capital organiseert deze party.
Ik ga er steeds meer zin in morgenavond te krijgen. 
weet iemand of die meuk nog wordt uitgezonden? vorige keer op 538, en die set ligt de hele week al in mijn cd-player
(savonds dus, overdag niet, dan radio
)
| quote: |
| Originally posted by Donna Maaaar maak je dus niet te druk,doe gewoon iets relaxed aan en niks aan t handje,en ga niet met een grote groep jonkies naar binnen dan heb je ook probs |
excellent!
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie weet iemand of die meuk nog wordt uitgezonden? vorige keer op 538, en die set ligt de hele week al in mijn cd-player (savonds dus, overdag niet, dan radio ) |
| quote: |
| blablabladibladiblablabladiblablablabladibladiblablabladibla en daarna in de partynight paul van dyk live @ club eau |
Iemand nog een kaartje kopen? 
Juricimo komt niet i.v.m. Jetlag...
Komt Partyhardy! ook? 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Komt Partyhardy! ook? |
neu denk het niet, Hardy gaat d8 ik naar het Awake-festival, en ik baal dat ik dat ga missen
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.