TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindexamens!!!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »

Posted by total woot on May-24-2002 10:04:

DUITS: INKOPPERTJE: TUSSEN 6,6 EN 8,6 !!!!!!
DUS OOK DAAR SLAAG IK!
HET GAAT VOLGENS MIJ STEEDS BETER

LATERRR

Posted by Blik on May-24-2002 10:19:

AK gister was wel te doen, alleen die zaadvragen over Mens & Milieu waren klote, vooral die eerste 2 vragen

Engels vond ik ook wel pittig, tekst over muziek en die tekst over psycho-analisten waren keimoeilijk, en tekst 3 met die juist/onjuist vragen vond ik ook klote. Ik ga voor een 6 maar ik mag een 4 halen (scheelt een 7 op m'n rapport )

komende week word KUT, M&O WiskundeA1,2 en Economie achter elkaar

maar slagen is nu onderhand wel zeker

Posted by Lemming on May-24-2002 10:46:

Ik wil niet vervelend komen doen, maar ik heb ff opgezocht in de examenkrant 2002 met welke cijfers je slaagt (blz 22) en daar staat:
quote:
Je bent geslaagd als:
- al je eindcijfers 6 of hoger zijn
- je ��n 5 of ��n 4 hebt en al je andere eindcijfers 6 of hoger zijn
- je twee 5-en of ��n 5 en ��n 4 hebt en maximaal ��n van deze onvoldoendes in je profieldeel zit �n al je andere vakken 6 of hoger zijn
- je profielwerkstuk en de vakken ckv 1 en lichamelijke opvoeding 1 "voldoende" of "goed" zijn

Dit betekent dus gewoon nog het oude systeem. Ik denk dat je op blz 23 hebt gekeken waar een regeling staat voor leerlingen die zijn blijven zitten in de 5e of zijn gezakt vorig jaar. Die zijn gestart in '98 met de tweede fase en wij (ik in ieder geval wel) in '99. Het zou mooi geweest zijn maar helaas....

Posted by Dj Lex on May-24-2002 15:17:

Whoeiiiii Wiskunde was echt goed te doen. heb juist die teken vraag niet goed en bewijzen blijft kut, de laatste 2 vragen dus, maar de rest was vrij goed te doen. Heb zkr een voldoende.

Posted by WTB on May-24-2002 15:57:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Whoeiiiii Wiskunde was echt goed te doen. heb juist die teken vraag niet goed en bewijzen blijft kut, de laatste 2 vragen dus, maar de rest was vrij goed te doen. Heb zkr een voldoende.

Ja he, het was eigenlijk best simpel vergeleken met de schoolexamens (bij ons dan). Ik heb het nog niet nagekeken maar al die vragen waar bij stond van toon aan dat het antwoord dat en dat moet zijn kwam ik goed uit en ik had alleen met die bewijzen echt moeite maar daar heb ik vast nog wel een paar puntjes.

WTB.

Posted by Dj Lex on May-24-2002 15:59:

quote:
Originally posted by WTB

Ja he, het was eigenlijk best simpel vergeleken met de schoolexamens (bij ons dan). Ik heb het nog niet nagekeken maar al die vragen waar bij stond van toon aan dat het antwoord dat en dat moet zijn kwam ik goed uit en ik had alleen met die bewijzen echt moeite maar daar heb ik vast nog wel een paar puntjes.

WTB.

Hehe ja die bewijzen he, dat blijft een vak apart. Ik schrijf meestal gewoon zoveel mogelijk op in de hoop ergens wat punten te sprokkelen. Zat trouwens wel op de goede weg, alleen kon ik de conclusie niet helemaal rond krijgen.

Posted by TimeportE on May-24-2002 16:05:

ik vond het ook meevallen, ik ben gewoon slecht in wiskunde maar dit viel echt mee!! ik heb net berekend met enigsinds sceptisch kijken dat een voldoende der zeker in zit (als ik goed gekeken heb tussen 5,6 en 6.1) en ik had een 5,3 nodig.. ik had van te voren wiskunde als onvoldoende ingerekend maar dit is echt VET! nu nog scheikunde voldoende (4,5) maken en ik ben geslaagd!! heeelll vetjes dit!

Posted by HiGH_NrG on May-24-2002 17:37:

Tegen alle verw8ingen in vond ik wiskunde wel te doen. Keb wel genoeg punten gesprokkeld voor de benodigde 4,6 denk ik. Dus ik ben weer tevreden...

Posted by Blik on May-27-2002 11:21:

zaadzooi, net Management en Organisatie gehad, en toen ik klaar was dacht ik dat ik het wel goed gemaakt had, maar dat bleek dus niet zo te zijn, keiveel dingen fout gedaan, Opgave 6 is echt mijn redding geweest aangezien ik daar bijna alle punten heb en het ook de grootste opdracht was. Die 4.8 die ik moest halen heb ik wel gehaald in ieder geval (denk ik)

ik heb al een klacht gestuurd naar het Laks want het examen was te lang en ik vond sommige vragen ook onduidelijk (vraag 14 bijvoorbeeld!! daar moet je de BPM er zeker wel bijrekenen want de vraag is hoeveel je moet betalen, die BPM kunnen ze wel terugvorderen van de belasting maar je moet het wel betalen)

maja, morgen wiskunde en overmorgen economie, ik moet voor 1 van de 2 een voldoende halen en dan ben ik zeker geslaagd

Posted by New Wave on May-27-2002 11:28:

hey, wanneer zijn ze afgelopen? ik hoop dat iedereen het haald!!

Posted by Blik on May-27-2002 11:29:

quote:
Originally posted by New Wave
hey, wanneer zijn ze afgelopen? ik hoop dat iedereen het haald!!

voor mij woensdag, ik denk voor de meeste op dinsdag of woensdag

Posted by TranceFool on May-27-2002 11:45:

woop woop het kan ook niet anders of ik heb ook dit examen weer anders ervaren (M&0). Ik vonnem echt wel goed te doen, toch wel aantal dingen fout waarvan ik d8 dat ik ze goed had. Hij was idd erg lang en soms onduidelijk. Ik heb net ff nagekeken en heb tussen de 5,8 en 7,8 en moest een 4,3 hebben dus dit is ff een flinke opsteker voor mij
Ik moet er ook nog 2, morgen wiskunde en net als blik woensdag eco 1,2. Dan isset afgelopen en bennik donderdag lekker jarig en isset feest

Posted by TimeportE on May-27-2002 15:34:

had net scheikunde... shitttt dat bakte zeg, was veels te moeilijk.. ga zo kijken wat ik heb, hopelijk heb ik nog mijn 4,5 gehaald.. dit zuigt!!
maar moe nog maar 1 examen.. woensdag = latijn (heel boek texten uit je kop kennen )

Posted by HiGH_NrG on May-27-2002 16:06:

Scheikunde1,2 was echt zwaar bagger..was echt veeeeeeeel te moeilijk. En dat vond iedereen in me klas...dan was t dus ook wel lastig...

14 juni maar es zien wat ik er van gebakken heb

Posted by Dj Lex on May-27-2002 16:15:

Pffff was idd niet te doen Sk 1,2. Denk niet dat ik me 4,8 heb, dus zal waarschijnlijk herren worden voor mij. Denk dat ik nu twee onvoldoendes in me profiel heb, maar ja.

Posted by Blik on May-27-2002 16:24:

op www.eindexamen.nu staat nu een bericht dat iedereen die eindexamen aardrijkskunde heeft gedaan de volle punten krijgt voor vraag 10 en 11 (5 punten bij elkaar) omdat deze vraag met de 52ste druk van de bosatlas onduidelijk was

Posted by total woot on May-27-2002 16:45:

morgen filosofie.....snik
boekje van 100 blz. ben al 3 dagen bezig, snap het nog niet. snik

Posted by TranceFool on May-27-2002 17:56:

quote:
Originally posted by Blik
op www.eindexamen.nu staat nu een bericht dat iedereen die eindexamen aardrijkskunde heeft gedaan de volle punten krijgt voor vraag 10 en 11 (5 punten bij elkaar) omdat deze vraag met de 52ste druk van de bosatlas onduidelijk was

Ik had ze jammer genoeg allebei goed

Morgen Wiskunde, dat wordt echt een drama, deze wiskunde gaat echt werkelijk nergens over wat een onzin, snap er ook vrij weinig van.....kijken of ik die 3,8 wel kan halen

Posted by WTB on May-27-2002 18:03:

Mooi dat jullie scheikunde 1,2 ook zo moeilijk vonden, bij mij op school vond ook eigenlijk iedereen het niet te doen maar wij hebben een hele slechte leraar dus ik dacht dat het daar misschien aan lag . Voor de rest heb ik geen examens meer dus:

IK BEN KLAAR!!!

Yeah, eindelijk... ik denk dat ik nog geslaagd ben ook! Ik heb vanmiddag al een kadootje voor mezelf gekocht: Armin van Buuren 004 - Transparence.

WTB.

Posted by TranceFool on May-27-2002 18:07:

quote:
Originally posted by WTB
Mooi dat jullie scheikunde 1,2 ook zo moeilijk vonden, bij mij op school vond ook eigenlijk iedereen het niet te doen maar wij hebben een hele slechte leraar dus ik dacht dat het daar misschien aan lag . Voor de rest heb ik geen examens meer dus:

IK BEN KLAAR!!!

Yeah, eindelijk... ik denk dat ik nog geslaagd ben ook! Ik heb vanmiddag al een kadootje voor mezelf gekocht: Armin van Buuren 004 - Transparence.

WTB.

Das mooi gozer
Ik heb er nog 2 ....net als Blik geloof ik....woensdag is de laatste dag en dan donderdag bennik gelijk jarig dus dat wordt helemaal feest

Posted by WTB on May-27-2002 18:18:

quote:
Originally posted by TranceFool

Das mooi gozer
Ik heb er nog 2 ....net als Blik geloof ik....woensdag is de laatste dag en dan donderdag bennik gelijk jarig dus dat wordt helemaal feest

Veel succes nog dan en alvast gefeliciteerd he.

WTB.

Posted by TranceFool on May-27-2002 18:41:

quote:
Originally posted by WTB

Veel succes nog dan en alvast gefeliciteerd he.

WTB.

Thanx

Posted by TimeportE on May-27-2002 20:43:

quote:
Originally posted by TranceFool
woensdag is de laatste dag en dan donderdag bennik gelijk jarig dus dat wordt helemaal feest

ja en dan word je 18 toch, dan ben je eigenlijk nog best jong en onvolwassen etc..
k ben trouwens op woensdag jarig (18)

Posted by total woot on May-27-2002 22:46:

lol...ik ben nog lang niet jarig, maar ik weet zeker dat ik morgen (vandaag dus) niet nuchter ga afsluiten.
de rest van de week ook niet denk ik.

ff voor de groningers: gaat er nog iemand naar Qlubtempo? ik MOET feesten, maar er wil niemand mee.

Posted by TimeportE on May-28-2002 07:58:

quote:
Originally posted by total woot
ff voor de groningers: gaat er nog iemand naar Qlubtempo? ik MOET feesten, maar er wil niemand mee.

check de meeting thread
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=46208
misschien vind je daar iemand, ik zal het nog eff vragen aan bas

Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »