TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat luister je nu, deel weetikveelhoeveel!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
A State Of Trance 2008 cd gemixed door Armin van Buuren.
een heeeerlijke cd, zover de beste ASOT cd die ik gehoord hebt.
Starsailor vs Brandon Flowers - Tell me it's not over!!
Wat knalt dit nummer zeg!! Eerst al een Remix van Thin White Duke zonder de zanger van The Killers en daarna nog een Edit met een soort van echo-stem van de zanger van The Killers, Brandon Flowers!!
CD1 van Balance 014 van Joris Voorn. Wat een juweel! ![]()
die is zeker lekker!!!!
tweede cd is op het eind wat vager...zit niet echt een lijn in
| quote: |
| Originally posted by Loraine CD1 van Balance 014 van Joris Voorn. Wat een juweel! |
Ik zal deze eens gaan luisteren!
| Originally posted by Muppy die is zeker lekker!!!! tweede cd is op het eind wat vager...zit niet echt een lijn in |
| Originally posted by Loraine CD2 is imho idd ook ietsje anders dan CD1. |
!
Driedubbel dank! Meteen aan het binnenharken! 
Afgelopen nacht naar awakenings geweest was weer geniaal met alleen maar oude loopjes techno heerlijk. Zit ze thuis ook weer te beluisteren:
Umek - Lanicor
DK8 - murder was the bass
Jeff mills - the bells
renato cohen - pontape
Ben sims - manipulated
Jammer dat ik in die periode 1997-2000 te jong was om naar awake te gaan.
Wippenberg - Chakalaka (Venaccio Remix) [high contrast]
Die riff blijft hangen, niet te zuinig! 
vette plaat inderdaad, maar vind de originele wel wat beter
Solarstone & Orkidea - Slowmotion (French Renaissance Mix) van het album Electronic Architecture (mixed by Solarstone) 
Vond de versie op Orkidea's album "Metaverse" al vet, maar deze uitvoering is de bom!
Ik heb die Electronic Architecture ook gekocht, en het is inderdaad een vet album. De 1e CD komt wat langzaam op gang, maar hij is wel goed. Toch is de 2e veel beter. Die Breakfast remix van Saints & Sinners - Peace is echt zo mooi. Het album is zeker een aanrader.
Luchtpaal! Da's lang geleden zeg!
Ik ben nog bij CD1 blijven hangen, die heeft bijna het hele weekend wel opgestaan. Prima muzikaal behangetje 
Ach, ik lurk hier elke dag nog wel rond hoor
Het is alleen zonde dat de groep uit elkaar gevallen is, dit was altijd een hele leuke plek! Als ik jou was, zou ik die 2e CD even gaan luisteren!
idd dit is een super cd
, vandaag ook maar eens geluisterd. CD2 is toch beter dan CD1. Het blijft overall een lekkere cd! Dus zeker een aanrader!!!
Het laatste album van Josh One: Tolerance. Zitten heerlijke nummers tussen met een absolute laidback vibe 
Eric Prydz - Melo

Chicane - Puppiholla (Uit Ferry's laatste Countdown)

| Originally posted by AirPole Eric Prydz - Melo ![]() |
Italiaanse pop om alvast in de vakantiestemming te komen
Nek - Un'Altra Direzione
Josh One - Contemplation (Original Mix)
Ros�etje, zwoele zomeravond en deze muziek *zucht*
Infected Mushroom - Deeply Disturbed (Infected Remix)

(Zeer) Kleine greep uit de playlist van de "Heerlijke retrodag":
101- Rock To The Beat
D-Shake - Yaaah
Felix - Don't You Want Me
Fierce Ruling Diva - Rubb It In
Glam - Hells Party
Joey Beltram - Energy Flash
Kraze- The Party
Leftfield - Song Of Life
Marusha - Somewhere Over the Rainbow
Paul Elstak - Rainbow In The Sky 
Snap! - Rhythm Is A Dancer
T99 - Anastasia
Technotronic - Get Up
The KLF - Last Train To Trancentral
U96 - Club Bizarre
Usura - Open Your Mind
Leuk dat ze veel oude nummers uit de 90s opnieuw uitbrengen, maar de originele versies roelen toch echt veel harder!
Zo'n beetje mn 1e post dit jaar, maar dit is me toch een heerlijke plaat:
Paul van Dyk feat. Johnny McDaid - Home (Cosmic Gate Remix).
Hulde, aan deze oude (hard)trance iconen!
| Originally posted by Loraine (Zeer) Kleine greep uit de playlist van de "Heerlijke retrodag": 101- Rock To The Beat D-Shake - Yaaah Felix - Don't You Want Me Fierce Ruling Diva - Rubb It In Glam - Hells Party Joey Beltram - Energy Flash Kraze- The Party Leftfield - Song Of Life Marusha - Somewhere Over the Rainbow Paul Elstak - Rainbow In The Sky ![]() Snap! - Rhythm Is A Dancer T99 - Anastasia Technotronic - Get Up The KLF - Last Train To Trancentral U96 - Club Bizarre Usura - Open Your Mind Leuk dat ze veel oude nummers uit de 90s opnieuw uitbrengen, maar de originele versies roelen toch echt veel harder! |