TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting!
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie ik heb hier 1 woord voor: AAAAAAAAAARRRRRGGGG hehe, o well, je leeft maar 1x btw: is het overdreven om zo vrolijk te zijn? EDIT: ik heb de piccies van dr. kuipers binnen... kverw8 dus dat ze gauw gepost gaan worden |
hahaha........dat lijkt KolkieWolkie wel.......lol

| Originally posted by total woot sorry maar ik moet t toch ff kwijt: Ik (helemaal rechts) was NUCHTER (toen de foto gemaakt werd) believe it or not........ ![]() ![]() |

| Originally posted by Donna Wie loopt r nou weer in dat gare TA dingetje?? |
nie meer doen time!!!!!!!
k verwacht van jou meer l33th3id

zeg donna, no offence hoor, maar wat heb jij tegen op het TA-shirt
trouwens, op de meetingpic:
vlnr
Justin (dr. kuipers) Gerdinand (moi) Lucas (timeporte) Bas (basvh) en Wouter (total woot)
just for the record 
Ik persoonlijk vind t verschrikkelijk dom staan als mensen met reclame shirts lopen,op een feest vooral....
De enige voor wie ik een uitzondering maak is die gast van trance.nu Terpsichore,want die heeft altijd t zelfde oude trance.nu shirtje aan en ik feest altijd wel ff een rondje met m als we op t zelfde feest zijn.
Verder vind ik die shirts ronduit zeer kinderachtig,magoed das toch alleen mijn mening maar,als je t zelf mooi vind mot je die meuk gewoon aantrekken.Maar bij Time verwacht ik dat gewoon niet thats all
| Originally posted by Donna Ik persoonlijk vind t verschrikkelijk dom staan als mensen met reclame shirts lopen,op een feest vooral.... De enige voor wie ik een uitzondering maak is die gast van trance.nu Terpsichore,want die heeft altijd t zelfde oude trance.nu shirtje aan en ik feest altijd wel ff een rondje met m als we op t zelfde feest zijn. Verder vind ik die shirts ronduit zeer kinderachtig,magoed das toch alleen mijn mening maar,als je t zelf mooi vind mot je die meuk gewoon aantrekken.Maar bij Time verwacht ik dat gewoon niet thats all |
@ donna: het heeft niet zozeer met reclame te maken... tis (IMO) meer iets waar je voor staat
en als jij dat kinderachtig vind:
I can live with it.. zal wel generatiekloof wezen ofzo

Kan iemand basvh ff wakker schudden?
hij mot nog steeds ff de qlubtempo piccies posten!!
ik w8 met smart namelijk...
(kheb nog wel ff geduld hoor... ben wel wat gewend... kwacht nog steeds op meetingpic van Trance Energy van miss proximus
)
| Originally posted by kolkiewolkie Kan iemand basvh ff wakker schudden? hij mot nog steeds ff de qlubtempo piccies posten!! ik w8 met smart namelijk... ![]() |

(sorrie eff leedvermaak!)
| Originally posted by TimeportE hij heeft ze! maar zijn scanner was naar de knoppe gister! ![]() en alle pics zijn gelukt behalve die justin met mooi vrouwtje ![]() (sorrie eff leedvermaak!) |

)
| Originally posted by Dr. Kuipers Houd je bek Ben de hele dag al sjaggie, omdat juist die foto mislukt is... ![]() Dat wordt dus alleen nog dromen over hoe mooi ze was en hopen dat ik haar op Qlimax weer zie (of misschien al eerder op Mystery Land ) |

)
| Originally posted by total woot whehehe weinig kans ![]() maare dan laat bas ze toch op cd zetten (kan in de meeste fotowinkels toch wel )grtz |