TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008)
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »
weinig nieuwe/originele trancenamen. I'll pass denk ik
Ik ga ook is om tickets ��n dezer.
ik ga er morgen achter, hopelijk nog plek op camping A 
Ik hoop ook da ik dit jaar op camping A lig, die tocht naar camping B vorig jaar was een ware hel 
Volgens dak gehoord heb is er maar 1 camping meer dit jaar op Tomorrowland, kan iemand dat bevestigen? Camping A zou verdwijnen en Camping B wordt uitgebreid? Op het ticket kon je alleszins niets lezen, en die FR dese wist van niets natuurlijk.
| quote: |
| Originally posted by Config Volgens dak gehoord heb is er maar 1 camping meer dit jaar op Tomorrowland, kan iemand dat bevestigen? Camping A zou verdwijnen en Camping B wordt uitgebreidt? Op het ticket kon je alleszins niets lezen, en die FR dese wist van niets natuurlijk. |
Net Fred gebeld, en hij weet het zelf niet hoe de camping is geregeld dit jaar.
Mailtje gestuurd nr ID&T, afwachten dus..
Fred kon alleen zijn plaats in de Armada tent regelen dit jaar 
Weet net meer info, vriendin van me had al gebeld vandaag blijkbaar.
Er is geen camping A meer dit jaar, maar IEDEREEN op camping B van vorig jaar. Was wel nog ver vond ik.. ![]()
ok, dus wat ik gehoord heb klopt dus toch. Camping B is wel ver indeed, ze gaan wat extra bussen mogen inleggen ook dan
En ze gaan die doorgang ginder wel wa vlotter mogen laten verlopen ook, want wie daar wa later toekwam mocht serieus aanschuiven.
Extra bussen en een vooral betere ingang dan vorig jaar.. Na ons stonden er massa's aan te schuiven en voorbij spetsende wagens in de modder. Gelukkig dat wij er nog tijdig waren. 
Ik verwacht chaos, en als het dan toch mocht uitblijven bij het toekomen, dan zeker bij de grote exodus.
9u gaat de camping open, vroeg aanzetten lijkt mij toch wel aangeraden
zou iemand me kunnen zeggen hoelaat het festival vorig jaar gedaan was?
dan kan ik al iets regelen ivm vervoer
| Originally posted by N.I.C.K.K. zou iemand me kunnen zeggen hoelaat het festival vorig jaar gedaan was? dan kan ik al iets regelen ivm vervoer |
| Originally posted by FenixStyle 's Zaterdags om 1u en 's zondags om 00u. Enja, bij ID&T zijn ze h��l stipt op dat vlak. |
| Originally posted by N.I.C.K.K. okey dank je wel zit je nog op het Genk forum? |
| Originally posted by FenixStyle Ja maar post niet zo actief hoor. En gij zijt? |
-Er zullen geen wagens meer op camping B geparkeerd worden, zodat dedoorgang veel vlotter is en enkel door de campingbezoekers zelf kan gebruikt worden
-Faciliteiten van de camping worden maximaal verhoogt, zoals bv een veel grotere inkom
-Er is een nieuwe parking vlakbij de camping, voor camping bezoekers die met de wagen komen
-Er zijn 18 dubbele Lijn bussen voorzien op zaterdag, zondag en maandagmorgen die een capaciteit van ongeveer 9.000 personen per uur hebben om iedereen snel van het de camping naar het festival te vervoeren en terug
Dat hoor ik graag ze.. 
das inderdaad heel treffelijk ![]()
Wa ne klotesite, kheb het opgegeven ze, ik wou gewoon de timetable zien.
| Originally posted by Devilex Wa ne klotesite, kheb het opgegeven ze, ik wou gewoon de timetable zien. |
Ik was dinosauruske aant spelen