TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Gladius de verplaatsing naar de Noxx brengt dus met zich mee dat het nu hoogstwss wel betalend zal zijn, en dat er wss verschillende dj's tegelijk zullen spelen? En qua opeenplakken: zit die Noxx altijd vol dan ofzo? Trance is hier toch helemaal niet populair meer? Wie kent er nu ��n van de dj's, uitgezonderd Armin? |
| Originally posted by christina ik ga WEL nog altijd |
En hoopt is dat betalen is! Op voorwaarde dat er een voorverkoop doorgaat toch, zodat ge 100% zeker zijt binnen te kunnen.
| Originally posted by FCB_Fanatic Het zou mij daarbij ook niet verwonderen als het nu w�l betalend wordt, hetgeen de aantrekkelijkheid van het event enkel maar minder maakt. |
Op armadaevents ist nu ook aangepast. 20u tot 7u zelfs. Ga me een lang nachtje worden. En kmoet om 7u30 beginne dien vrijdag
Kan goe uitkome. Kverwacht dan wel Armin erges int midden en ni als slotnummer.
| Originally posted by Antony Op armadaevents ist nu ook aangepast. 20u tot 7u zelfs. Ga me een lang nachtje worden. En kmoet om 7u30 beginne dien vrijdag Kan goe uitkome. Kverwacht dan wel Armin erges int midden en ni als slotnummer. |
Toegang is blijkbaar toch gratis.
| Originally posted by djcresto Op 2 mei werken? Dan zal u pr� voor dienen dag dat wel compenseren zeker? |
Is een lidkaart in de Noxx nu verplicht?
Zelfs als dit een speciaal evenement is?
Aangezien er veel interesse is van buitenlanders ben ik geneigd te denken dat ze hierop niet gaan controleren.
| Originally posted by Zjokke1977 Is een lidkaart in de Noxx nu verplicht? Zelfs als dit een speciaal evenement is? Aangezien er veel interesse is van buitenlanders ben ik geneigd te denken dat ze hierop niet gaan controleren. |
Noooo please not in NOXX !!!
I think it really suxxx, the club will be overpacked, please move it to Holland or a better place instead !!!
| Originally posted by FenixStyle Bij Tiesto werd er toen ook niet naar een lidkaart gevraagd, al heb ik er aan de kassa me wel eentje gekocht aangezien ik zowiezo nog wel eens in Noxx zal komen.. |

| Originally posted by Zjokke1977 Ha interessant. En zo'n lidkaartje vast krijgen, duurt da lang? (vragenlijsten, en kweetni wa nog allemaal?) -> daar heb ik een hekel aan. ![]() Hoedanook ik ga eerst en vooral op 30 april naar matt darey en solarstone in illusion. |
blijft min leeftijd nu ook 18? of passen ze dat ook aan? (zou heel wat jong volk ineens kunne wegjagen :P)
Ik ga der ook zeker bij zijn.
Da van daags voordien in Illusion klinkt ook niet mis
Iemand een idee van de inkom voor dit soort event (10� as usual of..?) en is er toevallig een Kempenaar met een strak carpool-voorstel?..
| Originally posted by Vishnu Da van daags voordien in Illusion klinkt ook niet mis Iemand een idee van de inkom voor dit soort event (10� as usual of..?) en is er toevallig een Kempenaar met een strak carpool-voorstel?.. |
Wanneer krijgen we hier wat concrete informatie over?
Want ik zou ook wel is durven afkomen.
| Originally posted by Devilex Wanneer krijgen we hier wat concrete informatie over? Want ik zou ook wel is durven afkomen. |
Op de site van Noxx: De eerste 4000 mensen die zich registreren op www.thursdayz.be mogen gratis binnen.
| Originally posted by FUSyke Op de site van Noxx: De eerste 4000 mensen die zich registreren op www.thursdayz.be mogen gratis binnen. |
kstel voor dat we elk 100 tickets bestellen, dan zal het daar toch ietsje draaglijker worden..
ze staan met zen allen in de Main, DJ Licious in de Salle Noir. Enkel Markus Schulz stater nimmer tusse
zou die afgehaakt hebben of zijn ze hem gewoon vergeten...
4000 mensen ? Wat is de capaciteit van die club wel ? 
ze verwachten dat ge in layers gaat liggen, dan kan er meer volk binnen
Lol 4000. Iemand een idee hoeveel tickets er bij Ti�sto ware?
Ik heb al her en der gelezen dat de capaciteit maar 3000 is, alle zijzalen inbegrepen... 
| Originally posted by Config ze verwachten dat ge in layers gaat liggen, dan kan er meer volk binnen |
| Originally posted by Config ze verwachten dat ge in layers gaat liggen, dan kan er meer volk binnen |