TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA fest?
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Vizay on Dec-22-2002 02:34:

quote:
Originally posted by mindshooter
hoppas att Vizay lyckas b�ttre

tjae som sagt...vi f�r v�l se....om jag f�r reda p� ett pris � priset e bra � om vi lyckas f� flera medlemmar intresserade s� skulle den lokalen jag har i tankarna vara perfekt....faktiskt

en sak jag kom att t�nka p� dock....om vi fixar lokal....ljud och ljus? ja menar folk som spelar har vi ju....b�de endre � n�gra andra e ju dj's, d�r l�r ju utrustning finnas ocks� men ere n�gon som sitter p� ljud framf�rallt.....och ljus kanske ocks�?

Posted by Rikard on Dec-23-2002 11:43:

ing�r det kanske inte i priset d�? :/ t�nkte p� det d�r st�llet p� sk�rholmen du jiddrade om

Posted by Vizay on Dec-23-2002 16:17:

p� st�llet i sk�rholmen kan jag garantera att det inte ing�r....det �r som sagt ett cafe egentligen

Posted by muffgreven on Dec-24-2002 18:12:

quote:
Originally posted by mindshooter
jag hade en j�ttel�ng diksusion om det...det var 12 av alla medlemmar h�r som var intresserade av att komma....s� just den id�n rann v�l ut lite i sanden Grejen va att jag hade lokal, priser precis allt planerat...satt skitl�nge med Endre och fixade det d�r...men det hj�lpte inte.....hoppas att Vizay lyckas b�ttre

hmm ok skamset att det bara var 12 st som var intresserade ..

Posted by reveal on Dec-24-2002 18:16:

quote:
Originally posted by muffgreven
hmm ok skamset att det bara var 12 st som var intresserade ..

tror att de allra flesta �r intresserade, men det �r sv�rt att s�ga "ja, jag kommer helt s�kert" ifall ingen datum etc �r satt... det �r ju inte alla som bor i sthlm heller...

Posted by mindshooter on Dec-28-2002 02:50:

quote:
Originally posted by reveal
tror att de allra flesta �r intresserade, men det �r sv�rt att s�ga "ja, jag kommer helt s�kert" ifall ingen datum etc �r satt... det �r ju inte alla som bor i sthlm heller...

datum sattes inte just f�r att fler skulle kunna komma...det �r klart att ingen skulle vara tvingad n�r dom sagt att dom skulle komma liksom..meningen var att det ska finna intresse innan man bokar lokal...vet nog ingen h�r som vill punga ut med ett par tusen f�r en fest om inte blir av..d�rf�r skulle datum s�ttas n�r allt var planerat..ett datum l�ngt fram i tiden...f�r att alla skulle kunna boka upp sig det var planen iaf....

Det �r juh ett problem att vi alla inte bor i samma villaomr�de...men fan...jag och Stefan tog oss till norrk�ping utan problem sk�naste roadtrippen, skulle l�tt glida ner till Lund om det vart en fet TA fest d�r ox�...handlar nog mest om ambition...

Posted by muffgreven on Dec-29-2002 06:45:

quote:

sant... men jag hoppas att det blir n�tt iallf

Posted by pelle on Jan-09-2003 17:30:

Big Ears

om de blir n�t. vart kommer de va is�fall!?

Posted by SteveTranz4ever on Jan-13-2003 23:10:

N�r det blir n�t kommer det att se ut s� h�r

Posted by dbl on Jan-24-2003 07:11:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
N�r det blir n�t kommer det att se ut s� h�r

lol... fortfarande lika rolig..

tyv�rr s� blir det la s�.. kanske inte kl�derna och jag ser la f�rhoppningsviss inte ut s�n, men datum och s� :/

har la visserligen inte gjort n�got f�r det, men �nd�..
e la lite sv�rt f�r mig kanske eftersom jag inte bor i sthlm och det l�r ju blir d�r is�fall

Posted by Rikard on Jan-24-2003 10:21:

jo, eller som om det blir en allians fest med tranceclubber
d� antar jag att det kommer ligga i link�ping, �r v�ll ganska bra eftersom de flesta h�r d� f�r det �r som i mitten av smeten

Posted by wezzman on Jan-28-2003 08:05:

Jag kan fixa det mesta i J�nk�ping. Inkl lokal. Om det �r av intresse

Posted by SteveTranz4ever on Jan-28-2003 08:26:

Bra initiativ men med tanke p� att du f�rmodligen �r den enda som bor i J�nk�ping s� tror jag uppslutningen skulle bli v�ldigt d�lig...

Posted by dbl on Jan-31-2003 15:12:

Tycker vi har festen p� sveriges framsida... G�TEBORG

Posted by Glorie on Feb-02-2003 09:42:

Cool

quote:
Originally posted by wezzman
Jag kan fixa det mesta i J�nk�ping. Inkl lokal. Om det �r av intresse

nja....ja tror d kan va en bra id� som fan... Jkpg e inte �verdrivet l�ngt fr�n varken mig de som bor i kungliga huvudstan, samt de som bor i sk�ne, eller de som bor i gbg.

Posted by AC. on Feb-02-2003 19:28:

quote:
Originally posted by dbl
Tycker vi har festen p� sveriges framsida... G�TEBORG

HAH! Nu tror jag allt du pratar om STOCKHOLM, va?

Posted by dbl on Feb-03-2003 02:39:

quote:
Originally posted by AC.
HAH! Nu tror jag allt du pratar om STOCKHOLM, va?

eller inte d�... Det b�sta som har h�nt mig n�r jag fl�g mellan gbg - sthlm under GSU'n va n�r vi kom fram till sthlm och piloten s�ger "v�lkommen till sveriges baksida"... fan vad jag garvade.. va s� ballt

Posted by pelle on Feb-03-2003 20:45:

steve!..j�nk�ping har mer folk �n du tror =]

Posted by Rikard on Feb-03-2003 20:51:

men det ska vara en TA-fest.. folket p� forumet ska tr�ffas och ha det kul tillsammans!

�r nog inte s� hemskt m�nga som orkar �ka ner till jkpg eftersom de bor f�r l�ngt bort.. jag vet inte..

Posted by pelle on Feb-03-2003 21:10:

Question

dioxys: japp. de finns nog folk fr�n hela landet p� TA...en poll om vart festen borde va kanske vore p� sin plats?

Posted by reveal on Feb-03-2003 21:18:

quote:
Originally posted by pelle
dioxys: japp. de finns nog folk fr�n hela landet p� TA...en poll om vart festen borde va kanske vore p� sin plats?

har vi haft, och resultatet talade sitt tydliga spr�k: blir den inte i sthlm s� blir det ingen...

fast folk kanske har �ndrat sig? man kan ju hoppas, f�r jag kommer inte att �ka till sthlm

Posted by Glorie on Feb-03-2003 22:09:

quote:
man kan ju hoppas, f�r jag kommer inte att �ka till sthlm

vaff� inte? d� missa ja det f�rra g�ngen.

Posted by dbl on Feb-04-2003 07:36:

En poll g�r ju igentligen inte eftersom alla vill ju ha det i sin hemstad f�r att slippa �ka s� l�ngt och dem som beh�ver �ka m�ste ju betala resan och det kan ju bli n�gra hundra

Posted by pelle on Feb-04-2003 18:30:

t�nk dig en poll d�.

150 deltagare
100 stockholmare som r�star p� stockholm
och
50 g�teborgare som r�star p� g�teborg...
VART SKA FESTEN H�LLAS?...enligt mig: stockholm
mest r�ttvist vore v�l vara d�r flest deltagare i pollen r�star??

Posted by reveal on Feb-04-2003 19:51:

quote:
Originally posted by pelle
t�nk dig en poll d�.

150 deltagare
100 stockholmare som r�star p� stockholm
och
50 g�teborgare som r�star p� g�teborg...
VART SKA FESTEN H�LLAS?...enligt mig: stockholm
mest r�ttvist vore v�l vara d�r flest deltagare i pollen r�star??

s�klart... men vi �r inte mer �n kanske 20 aktiva p� svenska delen...

Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »