TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [27-09-2008] Antwerp is Burning
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
Voor jullie wel ja, kwestie van makkelijk je doelpubliek te bereiken
| quote: |
| Originally posted by Zjokke1977 Solarstone heeft nog maar pas in Illusion geweest (Cream Anthems - 30 april) |
| Originally posted by Kaidreas en daarom mogen ze niet meer komen? kheb ze niet gezien, dus van mij mogen ze dan komen |
http://www.myspace.com/sebastienleger
Voila, het topicske is weg ze.
Expect the unexpected, op zaterdag 27 september zal de trots van het Antwerpse nachtleven plaatsvinden. Het Museum van Hedendaagse Kunst Antwerpen MuHKA zal het unieke decor vormen voor dit event. Op zaterdag 9 augustus zal de line up gereleast worden en de presale starten!
| Originally posted by FUSyke Voila, het topicske is weg ze. |
| Originally posted by MikeVee H� CygnusX, kreeg de volgende die een topic delete geen ban? |
| Originally posted by MikeVee H� CygnusX, kreeg de volgende die een topic delete geen ban? |
Antwerp is Burning: presale starts 09/08/2008
Zaterdag 27 september. Muhka. Antwerpen. Als een trotse feniks herrijst Antwerp Is Burning, het legendarische dance-event aan de Schelde, uit zijn as.
Tussen 2000 en 2005 werden 7 edities gehouden in verschillende gedaanten: 5 clubs met 1 ticket, 7 clubs met 1 ticket, 2 edities in het Sportpaleis en 2 outdoorfestivals op Linkeroever.
In het hart van vele clubbers is het evenement altijd blijven leven, wat mocht blijken uit de wekelijkse mails met smeekbeden om het opnieuw te organiseren. Op vele fora werd met heimwee teruggekeken naar mooie herinneringen, legendarische sets en onvergetelijke avonden.
De laatste editie vond in 2005 plaats als openluchtfestival op Linkeroever.
Daarna werd de nachtvergunning in het Sportpaleis doorgegeven aan Sensation.
Voor de outdooreditie bleek geen festivalterrein meer voorhanden in Antwerpen.
Gedurende drie jaar werd tevergeefs naar een geschikte plek gezocht, van leegstaande hangars naar donkere zaaltjes, van ruwe terreinen naar de meest onverwachte locaties. Die inspanning wordt nu ruimschoots beloond met een
droomlocatie: het Museum voor Hedendaagse Kunst Antwerpen (Muhka).
Tijdens de wissel van twee kunst tentoonstellingen in, heeft Antwerp Is Burning de mogelijkheid om in deze unieke locatie een fantastisch feest te organiseren. Antwerp Is Burning zal uiteraard helemaal in het teken van vuur staan, ook wordt er naar een synergie met het Museum voor Hedendaagse kunst gezocht door tal van moderne kunstenaars te verweven in verschillede aspecten van het evenement. Alle bezoekers krijgen ook de mogelijkheid om het museum achteraf nog een keer gratis te bezoeken.
Onder de ID&T vlag zal Antwerp Is Burning kleiner van opzet zijn, maar nog sterker van organisatie: 3.000 bezoekers krijgen de kans om er hun ogen en oren de kost te geven.
Voorverkoop van het evenement start zaterdag 9 Augustus om 10u, er zijn maximum 3.000 kaarten beschikbaar Tickets kosten 30 euro en zijn te verkrijgen bij Free Record Shop, Fnac en Teleticketservice
Programmatie wordt op 9 Augustus bekend gemaakt op www.antwerpisburning.be
Best wel cava prijs. Indien ik niet meer aan tickets geraak voor Tiesto, ga ik er wsl wel bij zijn op AIB. En anders dan zal het er vanaf hangen hoe sterk de line-up is.
ID&T heeft vandaag alvast extra respect gewonnen door zowel inkomprijs van AIB als Armin Only zeer schappelijk te houden 
Kheb het op een ander forum ook al gepost, maar ik vind het dus heel jammer dat het Sensation trucje hier weer wordt toegepast met de lineup. Ik wil er heel graag bij zijn, maar het risico dat ik 30� betaal voor iets wat even goed kei hard kan tegenslagen vind ik nogal groot, en vooral onnodig. Maak de lineup gewoon de dag voordien ofzo bekend, en dan zullen de mensen die er echt willen bij zijn wel moeite doen om zo vroeg mogelijk tickets te krijgen. Uitverkocht zal het sowieso wel zijn 
| Originally posted by Jasperovitsj Kheb het op een ander forum ook al gepost, maar ik vind het dus heel jammer dat het Sensation trucje hier weer wordt toegepast met de lineup. Ik wil er heel graag bij zijn, maar het risico dat ik 30� betaal voor iets wat even goed kei hard kan tegenslagen vind ik nogal groot, en vooral onnodig. Maak de lineup gewoon de dag voordien ofzo bekend, en dan zullen de mensen die er echt willen bij zijn wel moeite doen om zo vroeg mogelijk tickets te krijgen. Uitverkocht zal het sowieso wel zijn |
| Originally posted by FenixStyle Line-up wordt toch bekend gemaakt op de dag van de vvk? Of verwacht ge dat het op enkele uren al gaat uitverkocht zijn?! |
als de line-up meevalt ga ik er toch proberen vlug bij te zijn, toch maar het zekere voor het onzekere nemen 
| Originally posted by FenixStyle Line-up wordt toch bekend gemaakt op de dag van de vvk? Of verwacht ge dat het op enkele uren al gaat uitverkocht zijn?! |
hopelijk durven ze is alternatieve namen durven kiezen ipv regulars of mainstream shit, push live hebben we vooral nog geen 534 keer eerder gezien 
| Originally posted by FenixStyle Indien ik niet meer aan tickets geraak voor Tiesto, ga ik er wsl wel bij zijn op AIB. |
ISOS al uitverkocht?
| Originally posted by TOR ISOS al uitverkocht? |
ja er waren blijkbaar enkel nog wat kaarten beschikbaar gisteren via teleticketservice.com maar dat was 's avonds alweer uitverkocht...
hello, people of belgium. if i were to fly to brussels, how much would it cost for me to get to antwerp?
| Originally posted by lacksesepsotygh hello, people of belgium. if i were to fly to brussels, how much would it cost for me to get to antwerp? |
thanks. not bad at all, considering the train from stockholm to the airport is 12 eur :-)
i don't know anything about this event. anyone got lineups from previous years?
The event hasnt been held for a few years now so it remains to be seen what kind of dj's will be coming nowadays.
| Originally posted by lacksesepsotygh thanks. not bad at all, considering the train from stockholm to the airport is 12 eur :-) i don't know anything about this event. anyone got lineups from previous years? |