TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V!
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]

Posted by Leander on Jun-07-2002 16:41:

Hola!

Zo, dat was er weer 1
Zonder twijfel een van de meer bizarre avonden ooit (drugs he....)
Enfin, erg cool om zo'n grote delegatie van TA te zien!
Weer een zooi nieuwe mensen ontmoet; gezellig! Helaas niet echt aan fatsoenlijk communiceren toegekomen i.v.m. het feit dat er ong. 1 miljoen vrienden en bekenden van me rondliepen, HAHAHA
Eye-Riz was natuurlijk weer top en Erick E viel me honderd procent mee! Hij leek het ook erg naar z'n zin te hebben.

Posted by -TAIS- on Jun-07-2002 17:27:

Hey Riz, ik vond juist dat je super lekker draaide, en volgens mij een groot deel van het publiek ook wel. Trouwens, vanaf nu ben jij omgedoopt tot de vrouwelijke Tom Harding, want je stond ook echt de hele tijd te springen, heel relaxed hoor, zweept het publiek ook wat op

Ik weet nog wel dat Zwever naar me toe kwam en zei dat jij boos op em was ofzo omdat hij commentaar had geleverd op je. Maargoed, volgens mij heeft ie z'n portie trance nog gehad bij Erick E, dus dat zit wel goed lijkt mij

Was al met al echt een topavond, en inderdaad, Leander was ook relaxe opener, echt relaxed om mee te beginnen (en San niet vergeten he, vond het super van hem hoe hij opbouwde... echt zware tunes af en toe, echt lekker!)

Posted by Eye-Riz on Jun-07-2002 18:03:

was niet boos, heb alleen eerlijk gezegd dat ie erover op moest houden, aangezien ie maar door bleef gaan, en dat het een kwestie van smaak was en ook een kwestie van wat wil je zien (hij zag blijkbaar geen mensen uit hun dak gaan, en ik wel) en dat ik vond dat ie een beetje liep te zeiken
no hard feelings hoor blijf een volgende keer dat ik draai gewoon uit zijn buurt

Posted by Little Theseus on Jun-07-2002 18:50:

Hej Mack volgens mij heb ik je gezien toen je dat briefje naar Riz toegooide - dacht echt van jezus weer een dronken fan ofzo lol - ook omdat je dr kusjes toeblies

Riz! Beter dat Koekiemonster weer terecht is! Die heeft z'n eerste avontuur er ookal opzitten - kvond t alleen jammer dat ik je geen gedag heb kunnen zeggen maar ik zie je wel weer op addiction.

Maarreh, ik had vanochtend rijles, en het ging gewoon uitzonderlijk goed! Kheb voordat ik moest rijden zes (ja echt) koppen koffie gedronken en heb daardoor ook nergens last van gehad, hopen dat voor Magrec hetzelfde gold.

Kzie dat Tim de dag ookal heeft overleefd; knap hoe... hoor!

Tais lul je hoeft je echt niet te verontschuldigen dat je niet veel bij ons hebt gestaan die avond ik vond het al cool je weer ff gesproken te hebben en dat je de kaartjes had geregeld!

Kben ook errug benieuwd hoe PartyHardy en zn maat veilig naar huis zijn gekomen, want dat was nog een punt van de eerstvolgende vergadering begreep ik (we zijn er iig! we zien wel hoe we dan thuiskomen!)

lol, oja - partyreport in 1 woord: TOP!

MARCO V HEEFT DIARREE OLE OLE!!! Samen met SpankSjinees roepen, das toch wel lachen

Ja SpankSjinees! Als jij klaar bent met werken lig alweer op bed man! ghehehe

Posted by Mack on Jun-07-2002 19:09:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Hej Mack volgens mij heb ik je gezien toen je dat briefje naar Riz toegooide - dacht echt van jezus weer een dronken fan ofzo lol - ook omdat je dr kusjes toeblies

Hehehe, je wil niet weten wat er naderhand backstage gebeurde

Posted by magrec on Jun-08-2002 08:49:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Maarreh, ik had vanochtend rijles, en het ging gewoon uitzonderlijk goed! Kheb voordat ik moest rijden zes (ja echt) koppen koffie gedronken en heb daardoor ook nergens last van gehad, hopen dat voor Magrec hetzelfde gold.

whehe ja viel mij ook mee, ging ook erg goed moet komende week alweer voor de 2e keer afrijden

Posted by Little Theseus on Jun-08-2002 13:38:

Succes alvast Magrec!

quote:
Originally posted by Mack

ECHT WEL!

Zo Tim hoe ging jouw werk vandaag? Ik was echt uberbrak niet normaal!

blaat.

Posted by New Wave on Jun-08-2002 14:24:

mwhoe, ik was echt dik brak, het leek wel of alles gewoon plat was op de PTT.....echt vaag......was ook tering veel post..echt belachelijk..
Ik lag der om 19:30 gister in en viel meteen weg.....5:48 werdt ik wakker......PTT TIME..mwhehe ik heb nu mijn prive STEMPEL woei
Maar ik ag nu hard zuipen we zijn nu een businezzzz point geworden en die wordt geopend met 5 kratjes geel water
Dus tot vanavond..ga niet uit, vanavond lekker dronken op TA posten.
We zullen zien wat ik uit mijn vingers krijg vanavond

Posted by Eye-Riz on Jun-09-2002 00:39:

quote:
Originally posted by Mack

mmm, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar dan heb niets raars gezien of gevoeld

Posted by New Wave on Jun-09-2002 10:02:

GOEIE MORGEN :-) Ik heb gister de foto's weg gebracht, ik denk dat ze woensdag ofzo klaar zijn en dan zal ik ze effe online zetten....

PartyHardy, paas me jouw foto's ook effe!!!!
(waar is die eigenlijk?)

Posted by Opti on Jun-09-2002 11:37:

ik wil foto's!!!

en klootzakken, ik trek nooit meer deze broek aan als jullier erbij zijn

Posted by Eye-Riz on Jun-09-2002 12:00:

wat voor broek had je aan dan?!?
en waarom trek je hem niet meer aan?

er schijnen trouwens nog live opnames te komen van sixpack. Zodra er meer bekend is, horen jullie het wel.

Posted by Opti on Jun-09-2002 14:58:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
wat voor broek had je aan dan?!?
en waarom trek je hem niet meer aan?

er schijnen trouwens nog live opnames te komen van sixpack. Zodra er meer bekend is, horen jullie het wel.

ik had zo'n broek an met allemaal elastieken touwtjes aan de pijpen/zijkant van de pijpen/kontzakken/en weet ik veel waar nog meer. En die nerds gingen de hele tijd aan die touwtjes trekken zodat ie keihard tegen mijn tere huidje aankwamen.

PATS! AUUwwwww

En Leander had later gezegd dat de sets waren opgenomen

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]