TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ek 2008
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
I go 4 Germany
De 1-0 Esp
Ballack onzeker voor de finale
als er al iets van waarheid in zit, want voor hetzelfde geld is het gewoon een spelletje van de Duitsers
en nog verder nieuws: John Motson stopt als commentator
. Dit EK is zijn laatste grote toernooi. Hij gaat hierna wel nog door in de Engelse competitie, maar ook daar is hij niet meer van plan het t� lang te rekken
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic en nog verder nieuws: John Motson stopt als commentator . Dit EK is zijn laatste grote toernooi. Hij gaat hierna wel nog door in de Engelse competitie, maar ook daar is hij niet meer van plan het t� lang te rekken |
hoe laat is de finale vanaaf?
SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI!!!

Middenveld was wederom briljant, vooral Iniesta 
Oververdiende winst voor Spanje.
Credit vr Ramos met z'n Puerta t-shirt.
Eindelijk nog es een aanvallende ploeg die beloond wordt !

| Originally posted by The_G0dfather Middenveld was wederom briljant, vooral Iniesta ![]() |
OVERVERDIENDE winst van Spanje !!!! niet alleen vandaag maar ook gezien hun hele toernooiverloop. Spanje heeft misschien ook wel eens minder gespeeld, maar ze hebben altijd voor de aanval gekozen en zijn nauwelijks in moeilijkheden gekomen. Duitsland heeft daarentegen nauwelijks ��n goede match gespeeld.
Ik ben dust content met deze afloop 
| Originally posted by Jasperovitsj Als Iniesta nu eens zou durven trappen met links, dan had hij 2 keer kunnen scoren. |
Xavi vond ik de man van de match vanavond. die passing, die controles, prachtig gewoon.
| Originally posted by Jasperovitsj Als Iniesta nu eens zou durven trappen met links, dan had hij 2 keer kunnen scoren. |

| Originally posted by Gladius Xavi vond ik de man van de match vanavond. die passing, die controles, prachtig gewoon. |