TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
YB Bern - Club Brugge 2-0
Everton - Standard 0-1
YB Bern - Club Brugge 2-1
Everton - Standard 1-1
YB Bern - Club Brugge - 1-3 (Bern komt voor)
Everton - Standard - 3-1 (Standard komt voor)

Maar eigenlijk hoop ik dat ze beiden winnen, anders staan we er volgend jaar niet te goed voor.
kgaander nog op zijn let op 
en ik blijf op schema
)
Als ik me niet vergis moet bern hier dus met 2 doelpunten verschil komen winnen?
Neen, met 0-1 volstaat ook.
| quote: |
| Originally posted by Devilex Als ik me niet vergis moet bern hier dus met 2 doelpunten verschil komen winnen? |
amai, standard is echt wel goe bezig op europees vlak. chapeau
brugge ook niet slecht, op verplaatsing 2-2 maar wel dom om op het einde van de tweede helft nog een doelpunt te slikken 
wel goed dat ze alletwee thuis spelen...
zouden er nog tickets zijn voor standard - everton ? i doubt it zeker 
blijkbaar wel:
Ticketing Standard-Everton
(17/09/2008) De voorrangsperiode voor abonnees voor de aankoop van een ticket voor Standard-Everton is afgelopen. De vrije verkoop van de overblijvende plaatsen zal maandag 22 september van start gaan.
Geschreven door R�daction standard.be - Kevinho
ik had het echt niet verwacht, maar Club is er toch in geslaagd om een goeie uitgangspositie te veroveren. Nu moeten ze het thuis eigenlijk afmaken. Idem eigenlijk voor Standard. Als ze daar niet in slagen ziet het er enorm slecht uit voor het Belgisch voetbal.
Thuis is er altijd dat ietsje extra mogelijk �.
Ik zou niet te veel rekenen op tickets voor Standard - Everton. Ik heb er daarstraks nog eens achter gehoord, en volgens mijn bronnen is de kans miniem dat de 'toevallige supporter' nog tickets zou kunnen krijgen.
Doch; wie niet waagt, niet wint!
Mij in elk geval niet gelaten. Everton is zo goed meegevallen dat mijn plaats voor een eventuele volgende Europese trip al vastligt. Ik begin zelfs al wat van die typische carnavalsliedjes te kennen. En dat voor een schamele 130 euro ![]()
Nooit gedacht dat ik in Liverpool, vlak naast Goodison Park, met dj Marko op caf� zou zitten.
YES, 0-1 winst voor Club !!!!
Genk moet wel een enorm zwakke ploeg hebben als ze zelfs op dit moment in eigen huis niet van Club kunnen winnen, en zelfs tegen 10 man niet bijzonder veel krijgen klaargespeeld
Club was gewoon de beste ploeg, et voila
wel belachelijk dat Akpala wordt weggestuurd vanwege die botsing met Bailly, dan kon hij evengoed Bailly ook een gele kaart gegeven hebben, hoe kluchtig zou dat niet geweest zijn... Enfin, blijkt dat het al bij al nog meevalt voor Bailly 
en Club lijkt stilaan op de goeie weg om echt topvoetbal op de mat te gaan leggen 
wat een �norm zwakke klotematch heeft Club vandaag gespeeld, gewoon een topclub onwaardig ... net zoals de trainer, wat JM vandaag als opstelling uit zn mauw heeft geschud trok op niets en werkte van geen kanten. Zwak, zwakker, zwakst
mouw is met ou 
en het was indeed een zwakke match. Geen voetbal gezien en dat toch wel grotendeels door den arbiter die voor elk contact floot. 50 vrijschoppen op een hele match is echt overdreven voor een match die nooit bitsig geweest is. Op die manier kunt ge natuurlijk niet in je spel komen..
enfin, ben content met 1-1
| Originally posted by FCB_Fanatic wat een �norm zwakke klotematch heeft Club vandaag gespeeld, gewoon een topclub onwaardig ... |
| Originally posted by FCB_Fanatic wat een �norm zwakke klotematch heeft Club vandaag gespeeld, gewoon een topclub onwaardig ... net zoals de trainer, wat JM vandaag als opstelling uit zn mauw heeft geschud trok op niets en werkte van geen kanten. Zwak, zwakker, zwakst |
net Standard - rsca op caf� gezien ... flauwe match die eigenlijk geen winnaar verdiende, voor zover ik de match gevolgd heb (er waren schonere zaken te bekijken
).
8 euro om zo'n kutmatch te bekijken bij Belgacom tv. Ze moesten zich schamen
Gelukkig hadden we deze maand nog 10 euro huurtegoed gratis.
Miljaar, wat een talent. 
zaligen dribbel
en die commentaar 
| Originally posted by lievez zaligen dribbel en die commentaar |
Proto zijn goal was anders ook wel speciaal gisteren