TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Ik zal er niet zijn in ieder geval.
Enne, is er 1 zaal of meerdere? Anders krijgen we ruzie tussen de techno-gangers en de hardstylers......
Misschien een idee om een meeting te houden ook?
jongens, we zijn al zo lang bezig om een TA party te houden, nu niet gaan mieten met domme smoesjes, gewoon komen!!!

Ja mensen wel komen!!!!!!!!!!!!
tering...organiseer je een feest speciaal voor TA'ers.....komop dan mensen, we infesteren niet voor niets veel knaken!!!!
Ik was waarschijnlijk wel gekomen, ware het niet dat ik dan in Istrie zit........ Maar ik vind het een goed plan, misschien ook een keertje in de herfst ofzo als iedereen kan? Ik gooi maar een balletje op.
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Ik was waarschijnlijk wel gekomen, ware het niet dat ik dan in Istrie zit........ Maar ik vind het een goed plan, misschien ook een keertje in de herfst ofzo als iedereen kan? Ik gooi maar een balletje op. |
Ik kom .......
Maar is er ook een kleine routebeschrijving van ofzo ??��
En is het te doen met een trein ofzo ??
Anders moet ik met de auto, en ik heet niet voor niets SMIRNOFF !!

mmm ik kom zeker.. maar ik kan denk ik geen mensen mee regelen 
maar uuh ik neem dus de trein naar ede/wageningen en daar naast het station moest het toch wezen?...
ps.. nog meer mensen die op de trein moeten wachten? of kan ik met iemand meerijden?
nou nou, pas ��n mailtje gehad...
jongens, als jullie komen, mail t ff naar [email protected][/email] en [email][email protected] dan weten wij dat ook en weten wij wie en hoeveel TA wij kunnen verwachten.
Ehm wat kunnen we verwachten?
Kazige techno of lekker stampende Duitse hardtrance a la Scot Project?
Indien het laatste: count me in 
t komt allemaal goed
mail verstuurd
| Originally posted by Miss Proximus Prog mensen gelijk om 22:00 voor de deur aub |
Lijkt me echt een heel leuk feestje..
Yeah heb er veel zin in!!!
Worden de sets trouwens ook opgenomen op md of cdr?
Tim heeft wel een MD geloof ik... 
| Originally posted by Antiphus Yeah heb er veel zin in!!! Worden de sets trouwens ook opgenomen op md of cdr? |
Hoeveel zijn dat er in totaal? 40 man ofzo?
ik heb nog geen idee met hoeveel wij komen...de meeste hebben geloof ik al andere dingen....heel misschien komen we met de auto
was de timetable! 
Ik ga ook proberen wat mensen te strikken 
Hoeveel mensen komen er tot nu toe eigenlijk ?? 
volgens demailtjes die ik heb gehad: 5
heb welgeteld 2 mailtjes gehad...
aan de andere kant, van sommigen die geen mailtjes hebben gestuurd weet ik al zeker dat ze komen.
gozer, ik kan nou nog nie bekijken met hoeveel ik kom.. kan wel wezen dat ik alleen kom, het kan wel wezen dat dubbink (ook TA, nog steeds ja
) en dr. kuipers meegaan, kan wezen dat er nog wel meer meegaan (unlikely)
kortom: IK KAN ER NOG NIETS OVER ZEGGEN!

ik kom iig
edit: ik wil je elke keer als ik een wijziging heb wel een meeltje sturen... maar dat betekent dus dat je er elke 3 of 4 dagen 1 krijgt... das toch ook nie wenselijk?
| Originally posted by kolkiewolkie edit: ik wil je elke keer als ik een wijziging heb wel een meeltje sturen... maar dat betekent dus dat je er elke 3 of 4 dagen 1 krijgt... das toch ook nie wenselijk? |

Sja, sta je daar met 40 man 
| Originally posted by !_PeTrUs_! Sja, sta je daar met 40 man |