TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Posted by basvh on Jun-29-2002 13:25:

quote:
Originally posted by PatMcGroin
SEE YOU ALL THERE THEN!!!!

there is a tranceaddict meeting at 01:00 hours, in the progressive area, in this area tiesto is also spinning. maybe we will see you there

greatz

basvh

Posted by basvh on Jun-29-2002 15:52:

ik ben te herkennen aan wit replay shirt met vage blauwe tekening voorop. blauwe broek. verder heb ik van me haartjes maar een hanekam gemaakt leek me wel lachen. dus als je wat spriten de lucht in ziet gaan dan ben ik het

tot dadelijk

mzl basz

Posted by mr.marcello on Jun-29-2002 16:56:

People, enjoy yourself @ impulz.....

Met vriendelijke groet.

Posted by Dr. Kuipers on Jun-29-2002 18:31:

Wordt als het goed is binnen kwartiertje opgehaald door Kolkiewolkie die ook mn kaartje heeft.
Me heeft er zekerz wel zin in

See ya there!!!

Posted by tijs08 on Jun-29-2002 20:53:

He Boyzzzz & Girly!!!

having a great time or what?????

minder dat ik er niet bij kon zijn.. volgend jaar beter maar de zomer moet nog beginnen duzdat komt allemaal wel goed!!

mijn wekker staat om 02:00 ..... ff met de koptelefoon op stiekem meegenieten (oo fuck moet ff de frequentie voor yorin zoeken.. nooit gedacht yorin thuis ooit aan te hebben )

ENJOY!!!

greetzz

Posted by DjRV on Jun-30-2002 06:31:

onwijs vette avond was dit,meeting was gezellig en de sfeer was top!!

*verknaakt*

Posted by Donna on Jun-30-2002 06:33:

kommop we gaan pittuh

Posted by LowRider on Jun-30-2002 07:06:

fuck ben niet de eerste...
ben net trug
��n woord:
SUPERFEEST
tiesto was egt super, heerlijk beuken nog op het eind, master

meeting helaas gemist
was net binnen toen en stond nog in de eerste de beste tent (techno )

ik ben naar de klote
weltrusten

Posted by basvh on Jun-30-2002 09:52:

toen ik rond 6.40 bij de uitgang zat te chillen, zat ik al te bedenken hoe mijn party report eruit zou gaan zien. Yoji rules, Lab 4 remix van eminem super, tiesto kon mij niet echt boeien. feest was top. ta meeting was echt leuk

helaas ben ik nu niet meer in de stemming want heb daarnet bijna een vriend zien doodgaan. deze jongen had 3 pilletjes op. in de pendel bus terug. stond ie opeens op en begon ie rare geluiden te maken en er kwam gal en spuug uit zijn mond en hij verstijfde enorm. bus chauffer stopte . een andere vriend van die bij de mariniers zit en veel ehbo heeft gehad wist gelukkig meteen wat ie moest doen. hij sleurde het slachtoffer naar buiten in een speciale greep wat nog lastig was want hij was helemaal verstijft en dan is 95 kilo zwaar. snel deed de marinier hem in stabiele zij ligging leggen. met moeite kreeg hij zijn kaken open om zijn tong naarvoren te halen die hij had ingeslikt. hij was dus gewoon aan het stikken echt erg om een hele goede vriend zo te zien liggen spartelen. daarna kon ie gelukkig weer normaal ademen. de ambulance die we hebben gebeld kwam eigenlijk voor niks. de politie heeft hem meegenomen op het politie bureau mag hij nou bijkomen. of hij een proces verbaal krijgt weet ik niet. maar was dus een erg kutte afsluiting van mijn beste feest oooit (als je het einde dus neit meerekent)

Posted by mr.marcello on Jun-30-2002 10:01:

quote:
Originally posted by basvh
helaas ben ik nu niet meer in de stemming want heb daarnet bijna een vriend zien doodgaan. deze jongen had 3 pilletjes op. in de pendel bus terug. stond ie opeens op en begon ie rare geluiden te maken en er kwam gal en spuug uit zijn mond en hij verstijfde enorm. bus chauffer stopte . een andere vriend van die bij de mariniers zit en veel ehbo heeft gehad wist gelukkig meteen wat ie moest doen. hij sleurde het slachtoffer naar buiten in een speciale greep wat nog lastig was want hij was helemaal verstijft en dan is 95 kilo zwaar. snel deed de marinier hem in stabiele zij ligging leggen. met moeite kreeg hij zijn kaken open om zijn tong naarvoren te halen die hij had ingeslikt. hij was dus gewoon aan het stikken echt erg om een hele goede vriend zo te zien liggen spartelen. daarna kon ie gelukkig weer normaal ademen. de ambulance die we hebben gebeld kwam eigenlijk voor niks. de politie heeft hem meegenomen op het politie bureau mag hij nou bijkomen. of hij een proces verbaal krijgt weet ik niet. maar was dus een erg kutte afsluiting van mijn beste feest oooit (als je het einde dus neit meerekent)

Tjeezus, da's inderdaad klote man!!! Wees dus maar blij dat hij er nog is!! Wens hem sterkte!!

Met vriendelijke groet.

Posted by Opti on Jun-30-2002 10:33:

das ook kut ja. Sterkte!
verkeerde pillen waarschijnlijk?

Posted by Dj Lex on Jun-30-2002 12:07:

Zo klote om te horen Bas. Wens hem veel geluk

Zo dan nu me partyreport. Dat was me het feestje wel zeg. Pfffff echt geweldig. Jappio, DjSuez, een andere vriend en ik waren al vroeg van huis weggegaan, omdat we graag Dazzle wilden zien draaien. We waren dus rond half 9 in de Black Hole tent waar het op dat moment nog akelig stil was. We hebben even met Donna en DJRV staan praten wat leuk was en hoorde de Dazzle Remix van Andain - Summer is Calling wat erg vet was.
We gingen na Dazzle even een rondje lopen en kwamen uit bij Marcello, wat me erg meeviel. Draaide best wel leuke muziek. Daar hebben we zo'n drie kwartiertjes uit ons bol staan gaan om daar na nog even Lucien Foort mee te pakken waar we ook weer snel weg waren omdat het niet geheel onze stijl was.
We gingen weer terug naar de Blach Hole tent en hoorden nog een kwartier van Fred Numph zijn set die volgens mij best goed bleek te zijn. Guy Ornadel daarne draaide wat lekkere trance platen geloof ik gecombineerd met lekkere progressive, was daar zeer over te spreken, maar Jappio en ik wilden ff beetje iets harders, dus besloten ff te stampen op Dave Randall. Leek mij Techno te zijn en niet echt Hardhouse waar hij wel stond, maar desalniettemin was het toch een uurtje stevig draaien, waarna we weer terug gingen naar iedereen in de Black Hole tent.
Want daar ging Andain live ze kunstjes vertonen en de meeting zou ook komen, dus waren er veel Ta'ers op dat moment en weer veel nieuwe mensen gezien en ontmoet wat altijd weer leuk is. Andain vond ik trouwens niet echt goed, beetje te eentonig allemaal.
We zijn toen rond half 2 weer naar buiten gegaan en nog langs JP gegaan die wel lekkere draaide, maar na een 20 minuutjes toch maar weer de man van de avond iig van mij opgewacht.
Het werd al een stuk drukker in de BH tent wat natuurlijk te verwachten was. Dj Tiesto moest gaan draaien en heel die tent zat gelijk stampvol. Ergh veel mensen gingen er vandor na een paar minuutjes gewoon omdat het veels te druk was, vooral voorin. Maar wij bleven, want hij draaide een topset. Lekkere progressive zo van isos 3. En dat zijn toch wel de lekkerste. Heerlijke set.
Rond half 5 zouden we naar Yoji Biohamenika gaan en daar aangkomen hoorden we nog het laatste stukje Lab 4, wat erg hard was hehe. Yoji draaide ook een topset, die wellicht misschien een beetje voorspelbaar was met nummers als Arome - Hands up en Yoji B - Ding a Ling beide de scot project remixen, maar dat kon de pret niet drukken. Was erg goed alleen misschien drie kwartiertjes te kort.
De zon was inmiddels opgekomen en ik moest nog even op me broertje wachten, want die was er ook, toen die twee anderen die vriend en DjSuez al weggingen. Ik heb nog even een kwartiertje op de sounds van Cor fijneman staan dansen, waarna ik samen nog ff Jappio nog ff ging hh'en met Partyhardy en ze vrienden waar we eigenlijk de hele avond een beetje mee opgetrokken waren. We hebben de zon op zien komen ip BK wat echt een heerlijk gevoel gaf, deze man wist me ook te verrassen aangezien ik er thuis nix aan vond wat ik gedownload had, maar zo IRL was het erg goed.
Mijn Impulz was ten einde. Ik heb erg veel impulzen gehad deze avond :P en vind het eigenlijk alleen jammer dat ik nix heb gezien van Montana aangezien ik die ook nog wel ff wilde horen, maar mijn avond was geslaagd met tiesto en Yoji als hoogtepunten :P

Posted by Opti on Jun-30-2002 12:23:

Dave Randall is toch echt (UK)hardhouse hoor

Posted by Dj Lex on Jun-30-2002 12:39:

quote:
Originally posted by Optimus
Dave Randall is toch echt (UK)hardhouse hoor

hehe k Tin geloof je :P
Heb ook maar drie uurtjes geslapen nog man, dus vergeef het me :P

Posted by magrec on Jun-30-2002 13:10:

ff korte impressie misschien later meer

Bussen perfect geregeld (alleen jammer van die 5� naja het was goed geregeld dus dat was dan ok) In apeldoorn al snuggle en tais gezien.

Zo rond 21:45 aangekomen snel door visitage,

fred numpf: was ok geluid stond nog niet helemaal perfect

Lucien foort: super lekkerrrrr

FC kahuna: meesterlijk lekker (technisch uitstekende dj)

Guy ornadel: wel aardige trance in het begin toen begon ie veels te hard te draaien klote trance hij was behoorlijk makkelijk aan het scoren, uiteindelijk bouwde hij wel iets af voor andain....en jahoor hij sloot af met sasha - wavy gravy geweldig maar ik geloof niet dat het publiek dat echt helemaal ok vond

andain: echt een vette set aardig diep weing breaks en lekker doorgaan met die lekkere progressive drive, dat van die zangeres had nu weer niet gehoeven[/b]

tiesto begon ok en eindigde ok (UMEK - GATEX, push - universal nation(KIPPENVEL)

don londi: not my style gelukkig maar laatste 15 min van gehoord

emjay:hard maar errug lekker

en dan ja zeker...hihi

lab 4whahahaaha wat een mooi publiek die ogen zo groot als theeschoteltjes spastische bewegingen op overstuurde muziek maar zeker wel grappigom ff te zien

yoji: maffe japanner hehe

cor fijnema:lekker raggen op het einde prima set

meeting was erg ok veel (nieuwe) mensen ontmoet
organisatie was ook prima. Publiek viel mij reuze mee weinig gekke dingen gezien behalve een meid die achter de black-hole tent niet veel fut meer inzich had...(lees: plat op de grond weinig leven meer, maar dat ging later wel beter)

enne basvh klote man, but that's also the risk maarja echt fucked up om iemand zo fout te zien gaan.

Posted by Dr. Kuipers on Jun-30-2002 13:32:

Goh dat er mensen positief zijn over Impulz...

Vond er echt geen klap aan.

Heb me het meest vermaakt in Eurogrooves tent...

Eerst daar ff bij Jurgen gana kijken, beetje blije trancy platen, maar dacht goh leuke inkomer wel.
Toen ff Blackhole ingegaan en die Guy Ornadel draaide wel wat geinige progressive, maar das echt NIET mijn muziek, klinkt wel aardig soms, maar kan er nie echt op bewegen.
Maar ff wat gaan eten toen, daarna ff naar Hardhouse, maar da vonk maar een beetje vage muziek zeg, dat UK Hardhouse vink nie echt lekker klinken. Maar weer ff Eurogrooves ingegaan, draaide ene Graham Gold. Nooit van gehoord, maar wel aardig setje, Arome - Hands Up! (DJ Scot Project Remix), Beam vs. Cyrus - All Over The World en Yoyi Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Remix) kwamen nog voorbij en hij sloot ook heerlijk af met In My Memory (V-One Remix).
Toen Jean begon maar snel weggegaan en richting meeting gelopen, weer ff wat bekende gezichten tegengekomen. Daarna ff met Kolkiewolkie richting Hardhouse gelopen, klonk wel lekker met Sioux - Pho (Cosmic Gate Remix), en natuurlijk kwamen we Remy D en Mido weer tegen, geen feest waar ik ze nog nie tegengekomen ben geloof ik
Daarna naar Tiesto, maar vond het maar bagger eigenlijk, ben eertse 40 minuten geweest, daarna had ik het wel gehad, zusje en vriend van me zijn nog uur gebleven, maar vonden het ook weinig aan.
Met KW beetje rondgesjokt, ff Don Diablo meegepakt en ff richting Techno gegaan. En toen hadden we eigenlijk allebei zoiets van wat doen we hier nog. We hadden ook geen zin om nog een uur te wachten op Yoji, dus maar ff de mensen die mee zouden rijden gebeld en gezocht en om 415 zaten we al in auto en tegen 5 uur weer thuis.

Ben echt zoooooooooooooo blij dat ik geen 40 euro voor dit feest heb neergeteld, want heb me dus echt nie vermaakt. Het weer zat dan ook nie echt mee, als het warm zomeravondje was geweest, was het misscien nog wel leuker geweest.
Was trouwens eerste Outdoor feest, maar daar ben ik wel te spreken over, wel een leuk sfeertje.
Maar dat wordt iig nooit meer geld uitgeven aan een kaartje voor UDC, probeer het wel gratis, en anders pech, dan zal ik er nie wakker van liggen.

Posted by Jappio on Jun-30-2002 13:52:

quote:
Originally posted by Dj Lex
blablabla

Sluit me hierbij aan. Vond het echt een fantastische avond, mede dankzij het lekkere weer, heb heel de nacht in mn polo'tje gelopen. Errug veel ta-ers gemeet, en mijn hoogtepunten van de avond waren Dazzle (jammer dat hij zo vroeg draaide, t was nog bijna leeg, en kippenvel op Andain - Summer calling (dazzle remix woeioeiii)), Ti�sto (progressive n�g beter , ondanks de drukte) en Yoji (oww wat is dat lekker de zon op zien komen!! Eindelijk is live meegemaakt)

Verder gigantisch veel lol gehad met Partyhardy en zn vrienden (leuk vrouwke hehe), met Donna en DjRV (en nog 6 anderen om 20.30 (waaronder volgens mij in de verte ook nog mido en remy D)), en voor de rest ook nog heel veel ta-ers gemeet, Yarnie (waarom lijkt die broer zo op je ), Chicane, Basvh, Snuggle (met vriendin,, gaaf wijf man ), en nog een hele zooi meer

al met al een fantastische avond, en alle 40 � zekers waard!!!

p.s. basvh klote van die maat van je, in ieder geval veel sterkte gewenst, en leer m volgende x aan dat je zonder pillen ook een fantastisch feest kunt hebben (10 golden powers (showers h� lex ) doen ook wonderen )

Posted by Opti on Jun-30-2002 13:59:

hebben jullie elkaar golden showers gegeven???? vertel vertel vertel

Posted by Jappio on Jun-30-2002 14:04:

quote:
Originally posted by Optimus
hebben jullie elkaar golden showers gegeven???? vertel vertel vertel

lol.. hehe,, ja lex die zat maar te zeuren dat ie t zo koud had hehe ik denk nou, zo krijgt ie t weer warm

ehmmm zo ongeveer dan

Posted by SnuggLe on Jun-30-2002 15:58:

Nah, wat een SUPERRRRRRRRRRRR feestje gisteren zeg!
Ben net terug, en ik luister nu ff de sets. Damn wat een gaaf feest!
Kippenvel momenten gehad. De meeting was ook super, vooral erg cool om Donna en RV te meeten. Jullie zijn echt top!

Straks komt er een apart verslag van me, MET de foto's...zo rond een uur of 9 ofzo. Nu eerst ff uitbrakken en eten

Posted by SnuggLe on Jun-30-2002 15:59:

Ow ja, en Dr. Kuipers: Ik denk dat de TMF-awards wel wat voor jou zijn... ga daar anders heen

Posted by Dr. Kuipers on Jun-30-2002 16:17:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ow ja, en Dr. Kuipers: Ik denk dat de TMF-awards wel wat voor jou zijn... ga daar anders heen

Heb ik iets mega verkeerds gezegd ofzo...

Vond er gewoon erg weinig aan, progressive is zowiezo not my kind of style.
Doe mij maar de Qontact sound of nog beter heerlijk beuQen op hardstyle, dus doe mij maar Qlimax of Qlubtempo (me denkt terug aan 01-06-2002)

En de TMF-Awards zijn misschien wel een heel goed idee ja, ik zal er eens over nadenken

Posted by SnuggLe on Jun-30-2002 16:37:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Heb ik iets mega verkeerds gezegd ofzo...

Nee ik zit je te dollen

Maar btw, het valt wel op dat je veel heen en weer aan het lopen bent geweest. Dat doe ik bijna nooit op grotere feesten met meer area's. Heel bewust eigenlijk. Als je nl komt binnenvallen in een set krijg je die 'vibe' nie mee. Daarom hou ik ervan om me gewoon mee te laten nemen door de muziek, en blijf ik gewoon van het begin tot het eind bij 1 dj.

Posted by basvh on Jun-30-2002 16:40:

shit mandie vriend van me is op het politie bureau weer helemaal weggezakt hij ligt nu in het ziekenhuis van apeldoorn. echt fcking klote man,

Posted by -TAIS- on Jun-30-2002 16:42:

Hah, echt een mooi feest. Heb ook zo ongeveer alle djs wel gezien die ik van te voren gezien heb, dus dat was wel relaxed! Heb alleen de meeting gemist (vergeet echt altijd de tijd), maar kheb al met al nog beest veel lui gezien buiten de meeting om, begon al tegen 10 uur in de BH tent, toen d'r al redelijk wat TA's waren. Kheb me al met al echt goed vermaakt (en Yoji nog ff de hand geschud :P)!!! Niet echt een topper ofzo gezien, de meeste djs waren gewoon vet goed. Alleen vond ik Andain echt sucken, maar kheb alleen maar het laatste kwartier daarvan gehoord. En toen hij klaar was, rende ik ook gauw naar buiten. Khad weinig zin in Ti�sto Top feesie verder, echt!

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »