TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »


Posted by M5 on Jun-06-2001 19:59:

quote:
Originally posted by Dj Lex


haha LOL, dus dat is bij jou ook zo. Denken ze nog dat ze tof zijn ook he


he lex....dat is overal zo.....zo zijn ze allemaal..

ik meen me te herinneren dat Henkie_henk wel goed met ze kon opschieten


Posted by Akira on Jun-06-2001 20:44:

Talking

uhm jongen we worden toch niet te rascistisch ??haha


GIsteren aangifte gedaan en nu maar hopen dat ik alles terug krijg

anyway ik plaats binnekort ff het nummer erop zodat iedereen hem ff kan stalken en weet ik veel wat...eigenlijk mag het niet maar hier toch ff het nummer 06-15206785 niet zeggen dat je het van mij hebt ;p
Heb er veel plezier mee en slacht die LIJER af...!!!


Posted by Boss on Jun-06-2001 20:49:

Jester

eej, kunnen we fijn allemaal gratis sms-en naar die stinkerd gaan sturen... Iemand 'n origineel idee wat erin moet staan?


Posted by Dj Lex on Jun-06-2001 20:50:

quote:
Originally posted by Akira
uhm jongen we worden toch niet te rascistisch ??haha


GIsteren aangifte gedaan en nu maar hopen dat ik alles terug krijg

anyway ik plaats binnekort ff het nummer erop zodat iedereen hem ff kan stalken en weet ik veel wat...eigenlijk mag het niet maar hier toch ff het nummer 06-15206785 niet zeggen dat je het van mij hebt ;p
Heb er veel plezier mee en slacht die LIJER af...!!!


Waarom mag dat niet???
Ik heb nog best veel belminuten dus ik zal di gast is en belletje (Of 10) geven. We maken hem gek!!!!


Posted by Dj Lex on Jun-06-2001 20:52:

quote:
Originally posted by Boss
eej, kunnen we fijn allemaal gratis sms-en naar die stinkerd gaan sturen... Iemand 'n origineel idee wat erin moet staan?


Maakt niet uit wat. Als iedereen van dit forum hem 5 berichtjes op een dag stuurt wordt ie zeker wl gek, maar ik denk dat je gsm'tje dan in de sloot ligt hee.


Posted by Akira on Jun-06-2001 20:54:

quote:
Originally posted by Dj Lex


Waarom mag dat niet???
Ik heb nog best veel belminuten dus ik zal di gast is en belletje (Of 10) geven. We maken hem gek!!!!


Uhm nou vriendinnetje heeft al behoorlijk rascitisch gedaan...maar ja bel hem maar op zet wel je nummer weergave uit hahaha anders heb je straks heel noordafrika achter je aan


Posted by Dj Lex on Jun-06-2001 20:57:

quote:
Originally posted by Akira


Uhm nou we hebben vriendinnetje heeft al behoorlijk rascitisch gedaan...maar ja bel hem maar op zet wel je nummer weergave uit hahaha anders heb je straks heel noordafrika achter je aan


ja en dat motten we ook niet hebben eh, want je hebt zo en mes tussen je ribben bij die gasten


Posted by Bellie on Jun-06-2001 21:12:

Maar tegenwoordig kan de smeris toch ook al nagaan waar dat mobieltje is....
Of ze sturen om de min. een berichtje vanit mobieltje is gestolen.....etc etc
Hmmz ik ga er gelijk eentje naartoe sturen.hehehhe

GREETZ!!


Posted by Henkie_henk on Jun-06-2001 22:00:

Henkie_henk kan idd goed opschiete.. .. ja schiete!!!!
ow sorry

Hey ooit gehoord van een sms bomber? haha! K weet nie of dat ding nog werkt..

anders heb ik wel een gewoon sms proggie voor je.. hoef je nix voor in te voere.. maar dan gaat het wel per 1.. (alst goed is volledig anoniem) of van "mr ik haat turken" Of van wie dan ook..

GreetZz


Posted by Remy D on Jun-06-2001 22:33:

WHAHAHAHAhahahahahahaha wat een posts allemaal. Moest echt lachen.

Maar helaas dat er eerst een kankerstreek moest komen;mad: , maar inderdaad we zullen hem gek maken.. En het zijn inderdaad altijd dezelfde en ze zijn noooooooooooit alleen want dat doen ze niet.


Posted by Miss Proximus on Jun-06-2001 23:07:

heb het nr. al ff bij ICQ gezet...het eerste sms-je is al verstuurd...als ik geen ontvangstbericht krijg weten we tenminste ook of hij al en nieuwe SIM-kaart heeft... wat een STRAKKE actie haha


Posted by Henkie_henk on Jun-06-2001 23:37:

Ik test ff dat sms verstuur progje.. kijke oftie volledig anoniem is.. die van icq is dat namelijk niet.. je kan gewoon replyen op dat icq 3049582034982304982 nummer... en ja 2093482304982304982 is gewoon getyp...

GreetZ


Posted by Partyhardy! on Jun-07-2001 09:47:

Vrijdagavond naar de danssalon geweest naar Tiestooo!
Hij draaide weer super met als heerlijke opener;
Raplhie B-Massive!


Posted by Dj Lex on Jun-07-2001 10:48:

Ik ga zo dat nummer ff opschrijven en een paar smsjes naar die loser sture.

We maken hem gek!!!!

Oh hey laten we allemaal de zelfde naam er onder zetten. Trancefreak ofzo. Dan denkt ie dat ie gestalkt wordt ofzo


Posted by Miss Proximus on Jun-07-2001 11:28:

h� henkie....denk je dat je dan gaat replyen? als je dat gsm-etje gejat hebt? zou ik niet doen...en h� ik heb een ontvangstbevestiging gekregen dus hij heeft m nog aastaan ook! ha! wat een losah!
ennu...als ie mij achterhaalt...als je dat bedoelt Henkie...dan is ie gewoon dood....boo!


Posted by Robvef on Jun-07-2001 11:34:

Heb ook SMS verstuurd. Weet iemand nog een goede tekst die we kunnen invoeren??

Greetz


Posted by Dj Lex on Jun-07-2001 12:04:

Nee, maar we moeten er allemaal dezelfde naam onder zetten


Posted by Robvef on Jun-07-2001 12:05:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Nee, maar we moeten er allemaal dezelfde naam onder zetten


Dus gewoon Trancefreak.


Posted by Dj Lex on Jun-07-2001 12:07:

quote:
Originally posted by Robvef


Dus gewoon Trancefreak.


Bijvoorbeeld, maakt niet uit als het allemaal hetzelfde is dan wordt i denk ik helemaal gek. Ik hoop het in ieder geval


Posted by Robvef on Jun-07-2001 12:11:

Er is een naam voorgesteld, Trancefreak dus. Laten we die dan maar gebruiken. Anders gaan we weer discussieren over de naam en dat is ook niet de bedoeling. Even op http://sms.pagina.nl kijken en verzenden maar.

Greetz


Posted by Dj Lex on Jun-07-2001 12:28:

oke ik stuur gewoon ff tien smsjes ofzo via mtn. Met trancefreak. Dat is de naam.
Gewoon doen


Posted by Dj Lex on Jun-07-2001 12:29:

Nog 1 keer het nummer voor de duidelijkheid 0615206785

en sturen maar


Posted by Robvef on Jun-07-2001 12:30:

Ik ook. Kan bij MTN 20 smsjes per dag versturen geloof ik.

Gaat ie.


Posted by Henkie_henk on Jun-07-2001 14:38:

Ik doe mee ik doe mee!

*presses send* weehee


Posted by Robvef on Jun-07-2001 14:40:

Als die gozer nu niet gek word. Weet ik het ook niet meer!!!!


Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.