TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex haha LOL, dus dat is bij jou ook zo. Denken ze nog dat ze tof zijn ook he |
uhm jongen we worden toch niet te rascistisch ??haha
GIsteren aangifte gedaan en nu maar hopen dat ik alles terug krijg
anyway ik plaats binnekort ff het nummer erop zodat iedereen hem ff kan stalken en weet ik veel wat...eigenlijk mag het niet maar hier toch ff het nummer 06-15206785 niet zeggen dat je het van mij hebt ;p
Heb er veel plezier mee en slacht die LIJER af...!!!
eej, kunnen we fijn allemaal gratis sms-en naar die stinkerd gaan sturen...
Iemand 'n origineel idee wat erin moet staan?
| quote: |
| Originally posted by Akira uhm jongen we worden toch niet te rascistisch ??haha GIsteren aangifte gedaan en nu maar hopen dat ik alles terug krijg anyway ik plaats binnekort ff het nummer erop zodat iedereen hem ff kan stalken en weet ik veel wat...eigenlijk mag het niet maar hier toch ff het nummer 06-15206785 niet zeggen dat je het van mij hebt ;p Heb er veel plezier mee en slacht die LIJER af...!!! |
| quote: |
| Originally posted by Boss eej, kunnen we fijn allemaal gratis sms-en naar die stinkerd gaan sturen... Iemand 'n origineel idee wat erin moet staan? |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Waarom mag dat niet??? Ik heb nog best veel belminuten dus ik zal di gast is en belletje (Of 10) geven. We maken hem gek!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Akira Uhm nou we hebben vriendinnetje heeft al behoorlijk rascitisch gedaan...maar ja bel hem maar op zet wel je nummer weergave uit hahaha anders heb je straks heel noordafrika achter je aan |
Maar tegenwoordig kan de smeris toch ook al nagaan waar dat mobieltje is....
Of ze sturen om de min. een berichtje van
it mobieltje is gestolen.....etc etc
Hmmz ik ga er gelijk eentje naartoe sturen.hehehhe
GREETZ!!
Henkie_henk kan idd goed opschiete.. .. ja schiete!!!!
ow sorry
Hey ooit gehoord van een sms bomber? haha! K weet nie of dat ding nog werkt..
anders heb ik wel een gewoon sms proggie voor je.. hoef je nix voor in te voere.. maar dan gaat het wel per 1.. (alst goed is volledig anoniem) of van "mr ik haat turken" Of van wie dan ook..
GreetZz
WHAHAHAHAhahahahahahaha wat een posts allemaal. Moest echt lachen. 

Maar helaas dat er eerst een kankerstreek moest komen;mad:
, maar inderdaad we zullen hem gek maken.. En het zijn inderdaad altijd dezelfde en ze zijn noooooooooooit alleen want dat doen ze niet.
heb het nr. al ff bij ICQ gezet...het eerste sms-je is al verstuurd...als ik geen ontvangstbericht krijg weten we tenminste ook of hij al en nieuwe SIM-kaart heeft... wat een STRAKKE actie haha
Ik test ff dat sms verstuur progje.. kijke oftie volledig anoniem is.. die van icq is dat namelijk niet.. je kan gewoon replyen op dat icq 3049582034982304982 nummer... en ja 2093482304982304982 is gewoon getyp...
GreetZ
Vrijdagavond naar de danssalon geweest naar Tiestooo!
Hij draaide weer super met als heerlijke opener;
Raplhie B-Massive!
Ik ga zo dat nummer ff opschrijven en een paar smsjes naar die loser sture.
We maken hem gek!!!!
Oh hey laten we allemaal de zelfde naam er onder zetten. Trancefreak ofzo. Dan denkt ie dat ie gestalkt wordt ofzo
h� henkie....denk je dat je dan gaat replyen? als je dat gsm-etje gejat hebt? zou ik niet doen...en h� ik heb een ontvangstbevestiging gekregen dus hij heeft m nog aastaan ook! ha! wat een losah!
ennu...als ie mij achterhaalt...als je dat bedoelt Henkie...dan is ie gewoon dood....boo!
Heb ook SMS verstuurd. Weet iemand nog een goede tekst die we kunnen invoeren??
Greetz
Nee, maar we moeten er allemaal dezelfde naam onder zetten
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Nee, maar we moeten er allemaal dezelfde naam onder zetten |
| quote: |
| Originally posted by Robvef Dus gewoon Trancefreak. |
Er is een naam voorgesteld, Trancefreak dus. Laten we die dan maar gebruiken. Anders gaan we weer discussieren over de naam en dat is ook niet de bedoeling. Even op http://sms.pagina.nl kijken en verzenden maar.
Greetz
oke ik stuur gewoon ff tien smsjes ofzo via mtn. Met trancefreak. Dat is de naam.
Gewoon doen
Nog 1 keer het nummer voor de duidelijkheid 0615206785
en sturen maar
Ik ook. Kan bij MTN 20 smsjes per dag versturen geloof ik.
Gaat ie.
Ik doe mee ik doe mee!
*presses send* weehee
Als die gozer nu niet gek word. Weet ik het ook niet meer!!!!

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.