TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je nieuwe platen! - Part II
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »

Posted by eieregooie on Jul-04-2002 02:19:

quote:
Originally posted by mrjvp
Zijn de lyrics van de vocalen hetzelfde als de promo?? Ik hoorde namelijk dat de perfecto release net iets anders was.

Promo, Perfecto, Maverick... allemaal dezelfde... de enige die anders is is de "Dutch Dimension"versie...

quote:
Originally posted by tijs08
Coast 2 Coast - Home

Die is ook nog verkrijgbaar bij ID&T... Zag trouwens in de release lijst dat Human Evolution geperst wordt

Grtz!

Posted by tijs08 on Jul-04-2002 09:10:

quote:
Originally posted by eieregooie

Die is ook nog verkrijgbaar bij ID&T... Zag trouwens in de release lijst dat Human Evolution geperst wordt

Grtz!

HUh? en waar zou ik die dan kunnen kopen? Bij only-djs hebben ze namelijk alleen de tiesto remix, maar ik wil het origineel.
En die lijst waar vind je die?

Posted by mrjvp on Jul-04-2002 09:12:

Net besteld:

M-Factor - Mother
Mauro Picotto - Back to Cali
Thrillseekers - Dreaming of you (Original + Gielen Remix)

Heb ze besteld bij chemical-records

Posted by eieregooie on Jul-04-2002 11:48:

quote:

HUh? en waar zou ik die dan kunnen kopen? Bij only-djs hebben ze namelijk alleen de tiesto remix, maar ik wil het origineel.
En die lijst waar vind je die?

Die lijst heb ik ingekeken bij Rhythm... daar stond dus ook nog die C2C op... Winkels kunnen 'm dus nog steeds gewoon bestellen...

Maarja, of je 'm nou op Bonzai hebt of op ID&T... wat maakt het uit... als je 'm maar hebt

Posted by tijs08 on Jul-08-2002 16:58:

quote:

Maarja, of je 'm nou op Bonzai hebt of op ID&T... wat maakt het uit... als je 'm maar hebt

precies.. en maar hopen dat de 5am mix er dan ook op staat!

Volgende week word het druk jongens!! ik moet nog beginnen met sparen voor mijn vakantie over 3 weken.... maar als ik DEZE releases zie dan wil ik het gelijk weer uitgeven!

Posted by eieregooie on Jul-08-2002 23:39:

quote:

maar als ik DEZE releases zie dan wil ik het gelijk weer uitgeven!

En om het nog mooier te maken:

quote:
[14:30] XXX: he eiergooi circa forever is binnen dach vindt je wel leuk om te lezen gr

Kopuh kopuh kopuh!

Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken over geld

[EDIT]En het is morgen weer dinsdag [/EDIT]

Posted by tijs08 on Jul-09-2002 10:39:

dus je wilt zeggen dat Rhythm Import.. Rapid Eye al binnen heeft?? zo ja dan gaat ik morgen gelijk langs!!!

Posted by eieregooie on Jul-09-2002 18:25:

Nieuw:

Accadia - Into The Dawn (james holden & ambient mix)
Driftwood - Freeloader (original & driftwoor remix)
Human Evolution - Human Evolution (club & vocal mix)
Rapid Eye - Circa Forever (r.e.mix & iberia mainroom)

quote:
dus je wilt zeggen dat Rhythm Import.. Rapid Eye al binnen heeft?? zo ja dan gaat ik morgen gelijk langs!!!

Ja dus

Posted by Siesta on Jul-09-2002 19:18:

mijn newe zijn:

Accadia - Into the dawn (James Holden remix)
Joker Jam - Innocence
Dirt Devils - the drill

Posted by tijs08 on Jul-09-2002 22:05:

quote:
Ja dus

OK dan!! Morgen dus gelijk als een speer die plaat halen!! In tweevoud wel te verstaan want PartyHardy! dj-ed tegenwoordig ook .. en koopt ook zelf platen.. WAT HIJ HIER OOK WEL MAG VERMELDEN!

Morgen dus in de bak Circa Forever!!
En kreeg vandaag mailtje binnen van Jurgen Leyers (Dj Fire) dat mijn Bonzai platen onderweg zijn! wooeeeiii!!

Posted by tijs08 on Jul-10-2002 13:48:

Smiley DJ

Nu dus in de bak:

Rapid Eye - Circa Forever (2x)
Oceanlab - Sky Falls Down

Die laatste kon ik echt niet laten liggen!!
Nog ff en ik moet een 2e bak hebben

oja en deze ff besteld... hopen dat hij nog te krijgen is!!

quote:

Jan Johnston - Silent Words (Lyric & Natali Mix One)

(MEGA MEGA MEGA PHAT!!!! FF weer opgevist. En echt die zang die melodie en dan die break (Mark 05:00) niet normaal mooi!!!)

Posted by mrjvp on Jul-10-2002 16:28:

quote:

Ja zo krijg ik mijn bakken ook wel vol

Waarom koop je deze 2 keer?? Of zijn het 2 versies 1 met de R.E. + Original Iberia Mix en 1 met de DJ Shah vs. Pedro del Mar mix??

Posted by New Wave on Jul-10-2002 16:48:

Outlands - Gunjack
Slomodan - Available and Disabled (subsound 26)
Glenn Wilson - Pump Action (heroes 4)

Posted by eieregooie on Jul-10-2002 17:24:

quote:

Hehehe... kheb 4 bakken en een tas en daar zijn ze al lang uitgegroeid... Me hele kamer is bezaaid met stapels platen... Tegen de tijd dat ik het huis uit ga heb ik een extra kamer nodig anders ken ik ut nie meer kwijt...

Posted by tijs08 on Jul-10-2002 17:53:

quote:

Hehehe... kheb 4 bakken en een tas en daar zijn ze al lang uitgegroeid... Me hele kamer is bezaaid met stapels platen... Tegen de tijd dat ik het huis uit ga heb ik een extra kamer nodig anders ken ik ut nie meer kwijt...

Hehe! Ja ik had ook niet anders verwacht.. maar ik ben pas een klein jaartje bezig, en vind t dus best snel gaan met mijn hoeveelheid platen.

quote:
Ja zo krijg ik mijn bakken ook wel vol

Waarom koop je deze 2 keer?? Of zijn het 2 versies 1 met de R.E. + Original Iberia Mix en 1 met de DJ Shah vs. Pedro del Mar mix??

======>>>

quote:
OK dan!! Morgen dus gelijk als een speer die plaat halen!! In tweevoud wel te verstaan want PartyHardy! dj-ed tegenwoordig ook .. en koopt ook zelf platen.. WAT HIJ HIER OOK WEL MAG VERMELDEN!

Koop hem dus voor nog iemand.... omdat deze maar beperkte oplage heeft en in zijn buurt (nog) niet te krijgen is. Het zou toch erg zonde zijn als je deze plaat misloopt.... zoals ik nu heel erg baal dat ik 'toen' pulser - cloudwalking niet heb gekocht

Posted by Jappio on Jul-10-2002 17:59:

quote:

Koop hem dus voor nog iemand.... omdat deze maar beperkte oplage heeft en in zijn buurt (nog) niet te krijgen is. Het zou toch erg zonde zijn als je deze plaat misloopt.... zoals ik nu heel erg baal dat ik 'toen' pulser - cloudwalking niet heb gekocht

Krijg je ervan als je op he platteland woont h�

Posted by mrjvp on Jul-10-2002 18:33:

Heb dus ook het probleem dat de dichtsbijzijnde platenzaak een dikke 30 km. ver weg ligt. Gelukkig bestaan er web-stores!!!

Posted by eieregooie on Jul-10-2002 18:46:

quote:
Hehe! Ja ik had ook niet anders verwacht.. maar ik ben pas een klein jaartje bezig, en vind t dus best snel gaan met mijn hoeveelheid platen.

Ja, ik ben al al wat langer bezig... jaar of 5... maar de laatste tijd gaat 't wel een stuk harder met die krengen dan eerst... Heb er vorige maand 23 gekocht

Maarja, dan heb je ook wat...

quote:
Heb dus ook het probleem dat de dichtsbijzijnde platenzaak een dikke 30 km. ver weg ligt. Gelukkig bestaan er web-stores!!!

30 Km is toch wel te overbruggen? Ik ben ook minimaal een half uur onderweg. Als ik met 't OV ga bijna een uur...

Posted by Partyhardy! on Jul-10-2002 18:49:

Thumbs up

quote:
Nu dus in de bak:

Thanks m8! heerlijke tune!

Posted by mrjvp on Jul-10-2002 19:07:

quote:
30 Km is toch wel te overbruggen? Ik ben ook minimaal een half uur onderweg. Als ik met 't OV ga bijna een uur...

30 km. is zeker te overbruggen, maar dan ben je nog maar bij een Midtown zaak. Kan ik beter een dik uur rijden naar een goede zaak in de randstad....

Daarom zijn die webstores zeer interessant voor mij. Ben zo'n 7 jaar geleden begonnen met het draaien van hardcore. Had zo'n ruim 200 platen, maar toen ging de mid-town in Den Bosch weg. Geen i-netshops, geen ov, geen auto helemaal niks. Dus toen maar alles verkocht en een goede dual-cd speler gekocht. Wat top40 gedraaid hier en daar, en sinds een jaar draai ik trance via mijn dual-cd speler. Nu sinds maart weer vinyl aan het kopen. De teller staat alweer op 82

Posted by tijs08 on Jul-11-2002 08:41:

quote:

Nu sinds maart weer vinyl aan het kopen. De teller staat alweer op 82

Dat gaat zeker hard dan man!!!

Posted by Freezel on Jul-11-2002 16:11:

Vandaag ff in A'dam geshopt:

Trance / Hardtrance
Rapid Eye - Circa Forever
DJ Bismarck - Primitive Love (Eindelijk heb ik em!)
Sensation White - The Anthem 2002

Club / Grooves
Audiogroove - Don't Wanna Come Down
Rev - Lawdy
Sono - Keep Control (Scumfrog Remix)
Darude - Feel The Beat (Robbie Rivera Remixes)

Posted by Subsonik on Jul-11-2002 16:38:

Plastic Boy - Silverbath

ze hadden Solar Stone - Solarcoaster niet en daar kwammik eigelijk voor

Posted by AlFerox on Jul-11-2002 19:21:

degene die deze plaat heeft, of eraan kan komen, of er in ieder geval voor kan zorgen dat die in mijn bezit komt.. meldt je even aub!!
ik ben er namelijk naarstig naar op zoek!

DJ FUNK: Ghetto Tek 2000 EP: Run (UK extended mix)/Booty Perk U Later/Run (Telephone Stalker remix)/Fear The World (DJ Sneak production, DJ Funk remix) (Pro-Jex 12": PROX 014) Pinnacle

Posted by Spinnin Jack on Jul-11-2002 20:01:

Vandaag ff na m'n werk toch nog maar ff langs de platenzaak geweest, was door m'n werk flink afgemat maar ben zeker blij dat ik ff geweest ben. De volgende platen heb ik aan m'n collectie kunnen toevoegen.

Stevige platen:
Human Evolution - Human Evolution
M.O.R.P.H - Maximum Overdrive
Flutlicht - Icarus (I Wanna Fly)

Mijn Smaak platen:
Olaf Basoski - Sampitude Vol 11
Outfunk - Echo Vibes

Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »