TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Zie het idd op z'n site staan.. Mja, toch eens benieuwd op wat stage ze die dan gaan zetten.. |
De area die op zondag qdance stage is open op zaterdag met enkel jaren 90 dance?
Gezien de populariteit van de jaren 90 muziek en de toenemende populariteit van TL waardoor er meer ruimte gebruikt zou kunnen worden op zaterdag?
| Originally posted by Jasperovitsj Trance is toch totaal geen festivalmuziek. |
) is wel geschikt op een festival ?
Hell yeah. Ik verwacht bijvoorbeeld enorm veel van de 16 Bit Lolita's. Hun zomerse house sound past toch pakken beter bij een zonnig outdoor festival dan trance? Of een swingende detroit set van de heren Godfathers, heerlijk. Kale minimal werkt evenmin op een festival, dat ga je me ook niet horen beweren. Maar op een festival verwacht ik toch meer soul en funk in de muziek, of lekker knallen. Trance is dan eerder iets voor de allerlaatste uurtjes, naar mijn gevoel althans. JOOF bijvoorbeeld, die kan zeker op mijn aanwezigheid rekenen 
Weet je, ik vind het gewoon jammer dat er een lineup staat die met de beste internationale zomerfestivals kan wedijveren, en toch wordt er hier geklaagd omdat er te weinig trance gedraaid zal worden en dat automatisch het festival devalueert. Wees toch eens wat meer openminded en ga op in die hele festivalsfeer. Er zijn genoeg andere dj's uit dat lijstje die er een geweldig feestje van zullen maken, zolang je er voor open staat.
Goa/psytrance is iets anders, maar dat heeft ook veel te maken de spirit van de goascene en partygangers...
Echt wel man, de beste lineup in jaren, en zo'n gezaag toch nog.
| Originally posted by MikeVee De area die op zondag qdance stage is open op zaterdag met enkel jaren 90 dance? Gezien de populariteit van de jaren 90 muziek en de toenemende populariteit van TL waardoor er meer ruimte gebruikt zou kunnen worden op zaterdag? |
thanks Jasper en Tom voor het verdedigen, moet ik het eens ni doen
maar het blijft wel allemaal de schuld van ID&T 
Dzjeezes man � Ik heb niet eens gezegd dat het een slechte line-up is, een deel van de namen die nu bekend zijn boeien mij gewoon minder. Iedereen zijn eigen ding denk ik zo, kwaliteit bepaal je nog steeds zelf! Ik zie in ieder geval niet in waarom ik meer dan 70 euro zou neertellen voor een festival waar "nauwelijks" DJ's staan die mij boeien, of't nu wereldtop is of niet. Het merendeel van zo'n festival wil ik gewoon gevuld krijgen met namen waarvan ik weet dat ze mij enigzinds kunnen boeien.
Dat wilt daarom niet zeggen dat ik geen andere DJ's zal meepikken die oorpronkelijk niet op mijn "lijstje" staan. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld tussendoor ook een tijdje Carl Cox gevolgd, en daarvoor zelfs even Dr Lektroluv. Niet geweldig, maar wel even leuk als afwisseling. Zo zal dat dit jaar ook wel eens gebeuren, afhankelijk van de timetable, gelegenheid ... Ne Digweed en Sasha zal ik, ondanks het feit dat het grote namen zijn, eerder aan mij voorbij laten gaan. Die staan er al jaren voor bekend om over hun toppunt heen te zijn en het te moeten hebben van hun prestaties uit het verleden. Hetgeen ik recentelijk van hen gehoord heb kon mij niet echt boeien.
Nu goed, op zaterdag zal ik zowiezo gaan. Met de B2B area is er die dag al minstens ��n area waar ik eventueel de hele dag kan doorbengen. Naast headliners JOOF en Infected Mushroom zal de rest van die stage ook z��r interessant zijn met voor de rest Belgische psy DJ�s denk ik. Hopelijk kunnen we daar in de toekomst ook eens Vibrasphere verwelkomen. De tweede dag zal ik ook wel gaan want ik verwacht natuurlijk nog meer trance namen of namen die mij voldoende boeien om het hele weekend te gaan.
Hey.. dit ziet er wel aardig uit. Ben nog benieuwd naar het vervolg van de trance line up, hopelijk wordt het niet te standaard (van de Armada/Blackhole/Intuition etc crew).
Ik hoop ook heel erg op Vibrasphere.. Ik ga ze as. vrijdag zien in London 
| Originally posted by Jasperovitsj Kale minimal werkt evenmin op een festival, dat ga je me ook niet horen beweren. |
| Originally posted by Unique2701 Hey.. dit ziet er wel aardig uit. Ben nog benieuwd naar het vervolg van de trance line up, hopelijk wordt het niet te standaard (van de Armada/Blackhole/Intuition etc crew). Ik hoop ook heel erg op Vibrasphere.. Ik ga ze as. vrijdag zien in London |
| Originally posted by FredNova Jon O'Bir |
pffffff wa een slechte line-up, zo weinig trance!!!!!
| Originally posted by Kaidreas pffffff wa een slechte line-up, zo weinig trance!!!!! |
| Originally posted by FCB_Fanatic moest dat voor u niet zijn: " pffffff wa een slechte line-up, zo weinig carnavalmuziek!!!!!" ???? |
Aardig lijstje
John Dahlb�ck
Hernan Cattaneo
Josh Wink
John 00 Fleming
Derrick May
Kevin Saunderson
Juan Atkins
Michael Mayer
Laidback Luke
The Thrillseekers
Sasha vs John Digweed
Guy J
16 Bit Lolita's
Popof
Dirty South
Pig & Dan
Leon Bolier & Sied van Riel
Above & Beyond
The Subs
Infected Mushroom
Dominik Eulberg
Style Of Eye
Marco Remus
Marc Romboy
Goldie
Mark Knight
The Subs
Felix Da Housecat
Martin Solveig
Paul Van Dyk
Rolando
Joris Voorn
Sash
Timo Maas
Chuckie
Radio Slave
Yves V
Daniel Bovie & Roy Rox
Les Petits Pilous
James Zabiela
Aril Brihka
Neophyte
Dj Koze
Jon O'Bir
| Originally posted by Kaidreas is trance dan geen carnavalmuziek: een heel tent dat naar prinscarnaval staat te gapen en dat terwijl ze wat op en neer staan te springen. net echt! |
Push Live mag ook aan het lijstje toegevoegd worden volgens het interview van Mike voor Armada. 
^ miauwkes!
Hopelijk komt Loco Dice, Marco Carola of Dubfire er nog bij!!!
dj Rush mag van mij part ook op de affiche verschijnen...
| Originally posted by De Geert Push Live mag ook aan het lijstje toegevoegd worden volgens het interview van Mike voor Armada. |
Da was vorig jaar toch ne goeie set pekke. Ambiaans � volont�. 
pol severs op de frikadelle en boulette kermis in huizingen is oek ambiance 
Ah vet ik kom af.