TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Korea & Japan
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Ik ben nu toch maar voor Duitsland. Brazillie gun ik het in ieder geval niet, klote Rivaldo

Schwalbe Sisters op 1 

| quote: |
| Originally posted by arrows tis toch ongeloofelijk: Duitsland en Brazillie sturen beide hun 'slechtste'team ooit naar WK maar staan strax wel in de finale. |
| Originally posted by moogwai Schwalbe Sisters op 1 ![]() ![]() |
jah, het ziet er echt niet uit

Wiehooeiiii wat een stilte wat een rust hier in de straat 
| Originally posted by Jappio Wiehooeiiii wat een stilte wat een rust hier in de straat |
Schwalbe_Sisters-lothar_matth�us_passion_Marco_V_Remix-Vinyl-2002-UTE
LOL 
Het wordt hier een beetje stil terwijl de finale eraan komt!!
Dus wat is jullie voorspelling voor Duitsland - Brazili�?? Ik hou het op een minimale zege voor de Duitsers: 1-0. 
Met vriendelijke groet.
4-0 maar dat had ik geloof ik al is gezegd..
(voor BRAZILIE dan h�
)
LTR
| Originally posted by Jappio 4-0 maar dat had ik geloof ik al is gezegd.. (voor BRAZILIE dan h� ) |
| Originally posted by Jappio 0-0 met rust 3-0 voor korea eindstand Moffen ook afgemaakt |
wie het eerste scoort wint ook de wedstrijd.
ik hoop nog steeds op een gelijk spel en dat na 849 strafschoppen besloten wordt zuid korea wereldkampioen te maken.
echte prognose.. 2-1 voor duitsland... ik twijfel nog wel wie ik de overwinning meer gun :X
| Originally posted by mr.marcello Ja, oke......maar ik dacht dat je je prognose misschien nog wilde wijzigen aangezien je ook dit zei over Zuid-Korea - Duitsland: |
Maar ik blijf erbij dat t een ruime overwinning wordt gewoon omdat Duitsland een zwak team heeft, en ik bovendien een gloeiende pesthekel heb aan Duitsland 
Ik hoop echt dat Korea wint, anders krijg ik de rest van het schooljaar te horen hoe 'goed'turkije wel niet is.
Morgen die finale, ik hoop dat het een spannende finale wordt, niet zo saaie finale zoals in '94. Ik hoop dat Brazilie gaat winnen, maar heb toch nog ergens een beetje respect voor Duitsland, zij missen hun vaste verdedigers duo (Novotny en die gast van Dortmund). Scholl en Deisler missen zij ook en toch 'gewoon'die finale halen.
Het kan niet altijd geluk zijn: 7 keer de finale halen, me is jealous

oh ja GOOOOOOOOOOO COREA

jezus, nr. 20 wat een prutser 0 -1

| Originally posted by Jappio Hehe,, ja dat was iets te optimistisch Maar ik blijf erbij dat t een ruime overwinning wordt gewoon omdat Duitsland een zwak team heeft, en ik bovendien een gloeiende pesthekel heb aan Duitsland |
Arrows, AS Roma-fan?
Met vriendelijke groet.
yep......Forza Roma
0-2.......GVD!!!
Met vriendelijke groet.
| Originally posted by mr.marcello Dus we zullen het zien..... |
Originally posted by Jappio |
| Originally posted by mr.marcello Jaaaaa Jappio!!! Met pijn in m'n voetbalhart feliciteer ik je met de zege van jouw Brazili�!! Met vriendelijke groet. |
Vond de wederopstanding van Ronaldo echt fantastisch, ben blij dat ie weer helemaal fit is.
Duitsland !!!
Gefeliciteerd !!