TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wielerseizoen 2009
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Posted by MikeVee on Sep-07-2009 16:46:

Mja, zelfs met een slechte dag denk ik dat ge hem in uw ploeg moet hebben wilt ge een goed resultaat halen.

Posted by Jasperovitsj on Sep-07-2009 17:01:

Bwah, mijn Greipel - Gesink combo levert voorlopig een meer dan degelijk tegengewicht. Alleen jammer van de jongste Schleck, ik had verwacht dat hij pas in de 3de week zou afstappen. Maar een top 250 zit er zeker in denk ik.

Posted by MikeVee on Sep-14-2009 18:07:

Thumbs up

Totaalranking

27. Jasperrrrr Flopclass 1737

Ziet er goed uit

Hopelijk niet teveel sprints meer.

Posted by Jasperovitsj on Sep-14-2009 18:52:

Ik heb wel geen Valverde, en ik vrees dat er niet veel meer kansen zijn voor de concurrentie om hem uit het goud te rijden. Dus ik hoop eigenlijk op zo veel mogelijk sprints, want met nagenoeg alle sprinters naar huis (Farrar, Freire, Boonen) moeten Bennati en Greipel toch nog wat punten kunnen sprokkelen. Gesink blijkt voorlopig wel een gouden zet te zijn, hoewel die in de laatste tijdrit misschien wel wat tijd zal verliezen tegenover Sanchez, Basso en Evans. Hopelijk houdt hij stand op de 2de plaats, dat zou geweldig zijn voor die kerel

Posted by MikeVee on Sep-16-2009 17:30:

De Nederlander Robert Gesink (Rabobank) haalde vandaag flink gehavend de finish van de 17e rit in de Ronde van Spanje. Gesink, tweede in de stand op 31 seconden van leider Alejandro Valverde, was na 129 kilometer betrokken bij een grote valpartij. De renner, die de finish bereikte in de buik van het peloton, liep daardoor verwondingen op aan de linkerelleboog en linkerknie. De Achtervelder vreest voor het vervolg van zijn Vuelta.

Zou me wel goed uitkomen

Posted by Jasperovitsj on Sep-16-2009 17:45:

Mosquera lag er ook bij. Ni goed voor mij.

Hilariteit van de week trouwens: Devolder's - meer dan terechte - niet-selectie voor het WK in Mendrisio, en vooral zijn kinderlijke reactie daarop

Posted by MikeVee on Sep-19-2009 15:46:

En daarmee zit deze vuelta er ook zo goed als op. Valverde wint eindelijk eens een ronde.

Heb de eerste 4 dus die gaan me morgen nog veel puntjes opleveren.

Posted by Jasperovitsj on Sep-19-2009 17:23:

Eigenlijk bleek het toch maar een platte Vuelta te zijn. Niemand die er echt bovenuit stak, de enige echte uitdagers van Valverde die met pech af te rekenen hadden (Mosquera en Gesink gevallen, Evans lek op een cruciaal moment), en een algeheel gevoel van gelatenheid precies, aangezien de meeste bergritten naar vluchters gingen. Kon niemand, wou niemand? Voor het spektakel was het in ieder geval niet bevorderlijk.

Verder blijkt dat zowel Gilbert als Boonen in topvorm zijn, net zoals een paar andere favorieten voor het WK volgende week: Cunego, Valverde, Evans, Sanchez, Cancellara,...

Posted by MikeVee on Sep-19-2009 17:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
... Boonen in topvorm ...

Posted by Jasperovitsj on Sep-27-2009 14:43:

^ backfire

Posted by Jasperovitsj on Sep-27-2009 15:28:

Cadel Evans seg, ongelooflijk

Posted by MikeVee on Sep-27-2009 15:29:

Evans, yes.

Posted by CygnusX on Sep-27-2009 15:45:

Het is hem van harte gegund

Posted by MikeVee on Sep-29-2009 13:21:

Pfft, nog steeds geen WPpunten en blijkbaar ddit jaar nog eens 2 extra wedstrijden die meetellen Daar gaat mijn kans op de ultieme jump naar ploegwinst.

Posted by Jasperovitsj on Oct-12-2009 20:57:

VDB zou overleden zijn...

Posted by Eagle` on Oct-12-2009 22:03:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
VDB zou overleden zijn...

enige bron momenteel RTBF en elke andere sportsite of strontgazet refereert daar gewoon naar, zelf een persagentshap als belga

ik geloof er nog steeds niks van, zelf is zitten zoeken na plaatselijk senegalees PA en die site vermelt de ballen, aangezien die mannen zelf hun eigen wielerronde hebben verwacht ik toch da ze daar wat wielerkenners hebben die weten wie VDB is

Posted by pzK on Oct-13-2009 07:01:

rip frank
LBL, Avila, sigh, memories

Posted by MikeVee on Oct-13-2009 15:47:

ie bracht tenminste wat animo, denken we recent maar aan de wielertoeristenkoers die hij per s� wou winnen

Posted by CygnusX on Oct-13-2009 20:23:

RIP VDB

Ik zag de headline gisteren net voor het slapengaan staan en dacht bij mezelf: "Laat het aub die politieker zijn..." Maar helaas

Posted by Jasperovitsj on Oct-17-2009 14:48:

Heerlijke koers weeral, voor de 2de week op rij. I like

Posted by Jasperovitsj on Oct-17-2009 15:05:

GILBEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTT!!!!

Posted by CygnusX on Oct-19-2009 18:40:

Slik

Posted by Real on Oct-19-2009 20:51:

Om even tegendraads te doen; ik heb VDB altijd een zielig mens gevonden. Hij mag dan wel een groot (gedopeerd) wielrenner geweest zijn, maar als persoon was hij (volgens mij) ongelofelijk dom en naief. Het is uiteraard altijd jammer als iemand sterft, maar het is nu ook niet nodig om hem op te hemelen, want een heilige was hij zeker niet. Ik zal hem alvast niet missen.

Posted by MikeVee on Nov-12-2009 22:20:

quote:
Originally posted by MikeVee
Pfft, nog steeds geen WPpunten en blijkbaar ddit jaar nog eens 2 extra wedstrijden die meetellen Daar gaat mijn kans op de ultieme jump naar ploegwinst.

beetje uit het oog verloren, maar zie

1. MikeVee 2616
2. Cygnus 2487
3. FredNova 2025

Volgend jaar misschien uitkijken naar een ploeg met wat echte concurrentie

Posted by CygnusX on Nov-12-2009 22:35:

Proficiat MikeVee

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »