TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wielerseizoen 2009
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Mja, zelfs met een slechte dag denk ik dat ge hem in uw ploeg moet hebben wilt ge een goed resultaat halen.
Bwah, mijn Greipel - Gesink combo levert voorlopig een meer dan degelijk tegengewicht. Alleen jammer van de jongste Schleck, ik had verwacht dat hij pas in de 3de week zou afstappen. Maar een top 250 zit er zeker in denk ik.
Totaalranking
27. Jasperrrrr Flopclass 1737
Ziet er goed uit 
Hopelijk niet teveel sprints meer.
Ik heb wel geen Valverde, en ik vrees dat er niet veel meer kansen zijn voor de concurrentie om hem uit het goud te rijden. Dus ik hoop eigenlijk op zo veel mogelijk sprints, want met nagenoeg alle sprinters naar huis (Farrar, Freire, Boonen) moeten Bennati en Greipel toch nog wat punten kunnen sprokkelen. Gesink blijkt voorlopig wel een gouden zet te zijn, hoewel die in de laatste tijdrit misschien wel wat tijd zal verliezen tegenover Sanchez, Basso en Evans. Hopelijk houdt hij stand op de 2de plaats, dat zou geweldig zijn voor die kerel 
De Nederlander Robert Gesink (Rabobank) haalde vandaag flink gehavend de finish van de 17e rit in de Ronde van Spanje. Gesink, tweede in de stand op 31 seconden van leider Alejandro Valverde, was na 129 kilometer betrokken bij een grote valpartij. De renner, die de finish bereikte in de buik van het peloton, liep daardoor verwondingen op aan de linkerelleboog en linkerknie. De Achtervelder vreest voor het vervolg van zijn Vuelta.
Zou me wel goed uitkomen 
Mosquera lag er ook bij. Ni goed voor mij.
Hilariteit van de week trouwens: Devolder's - meer dan terechte - niet-selectie voor het WK in Mendrisio, en vooral zijn kinderlijke reactie daarop 
En daarmee zit deze vuelta er ook zo goed als op. Valverde wint eindelijk eens een ronde.
Heb de eerste 4 dus die gaan me morgen nog veel puntjes opleveren. 
Eigenlijk bleek het toch maar een platte Vuelta te zijn. Niemand die er echt bovenuit stak, de enige echte uitdagers van Valverde die met pech af te rekenen hadden (Mosquera en Gesink gevallen, Evans lek op een cruciaal moment), en een algeheel gevoel van gelatenheid precies, aangezien de meeste bergritten naar vluchters gingen. Kon niemand, wou niemand? Voor het spektakel was het in ieder geval niet bevorderlijk.
Verder blijkt dat zowel Gilbert als Boonen in topvorm zijn, net zoals een paar andere favorieten voor het WK volgende week: Cunego, Valverde, Evans, Sanchez, Cancellara,...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj ... Boonen in topvorm ... |
^ backfire
Cadel Evans seg, ongelooflijk 
Evans, yes.

Het is hem van harte gegund 
Pfft, nog steeds geen WPpunten en blijkbaar ddit jaar nog eens 2 extra wedstrijden die meetellen
Daar gaat mijn kans op de ultieme jump naar ploegwinst.
VDB zou overleden zijn...
| Originally posted by Jasperovitsj VDB zou overleden zijn... |
rip frank
LBL, Avila, sigh, memories 
ie bracht tenminste wat animo, denken we recent maar aan de wielertoeristenkoers die hij per s� wou winnen 
RIP VDB 
Ik zag de headline gisteren net voor het slapengaan staan en dacht bij mezelf: "Laat het aub die politieker zijn..." Maar helaas

Heerlijke koers weeral, voor de 2de week op rij. I like ![]()
GILBEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTT!!!!

Slik 
Om even tegendraads te doen; ik heb VDB altijd een zielig mens gevonden. Hij mag dan wel een groot (gedopeerd) wielrenner geweest zijn, maar als persoon was hij (volgens mij) ongelofelijk dom en naief. Het is uiteraard altijd jammer als iemand sterft, maar het is nu ook niet nodig om hem op te hemelen, want een heilige was hij zeker niet. Ik zal hem alvast niet missen.
| Originally posted by MikeVee Pfft, nog steeds geen WPpunten en blijkbaar ddit jaar nog eens 2 extra wedstrijden die meetellen Daar gaat mijn kans op de ultieme jump naar ploegwinst. |
Proficiat MikeVee