TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2009 - 2010
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »

Posted by Real on Dec-05-2009 11:47:

Vanavond ga ik naar Genk - Westel kijken. Het lijkt eeuwen geleden dat ik nog eens een match in eerste klasse gezien heb. Met 15-Westel supporters in een Genkvak, de kans is groot dat we rammel krijgen.

Posted by FCB_Fanatic on Dec-05-2009 12:09:

quote:
Originally posted by Real
Vanavond ga ik naar Genk - Westel kijken. Het lijkt eeuwen geleden dat ik nog eens een match in eerste klasse gezien heb. Met 15-Westel supporters in een Genkvak, de kans is groot dat we rammel krijgen.

ik denk niet dat ge daar veel schrik voor moet hebben, ne kameraad heeft er ook al zonder probleem tussen gezeten als't tegen Club is.

Posted by Real on Dec-09-2009 21:41:

Sinan BOLAT

Onwaarschijnlijk gewoon.

Posted by Jasperovitsj on Dec-09-2009 21:44:

Episch slot aldaar

Posted by FredNova on Dec-12-2009 16:27:

Posted by pzK on Dec-12-2009 16:40:

Lefgozer.

Posted by Gladius on Dec-12-2009 17:40:

hoho, dat wordt een leuke match of the day straks =)

Posted by Real on Jan-17-2010 14:32:

En Witsel gaat nogmaals met gestrekt been door. Heeft die jongen nu nog niks bijgeleerd?

Posted by FCB_Fanatic on Jan-17-2010 14:45:

quote:
Originally posted by Real
En Witsel gaat nogmaals met gestrekt been door. Heeft die jongen nu nog niks bijgeleerd?

deze tackle was wel van een heel andere orde als die op Wasylevski. Toen ging hij echt voor het been, nu gaat hij duidelijk voor de bal maar raakt hij ook de speler. Ik vond het geen rood

Posted by Real on Feb-03-2010 07:56:

Gutti met wel �rg veel lef.

Posted by pzK on Feb-03-2010 10:44:

Hij moet niet voor niks weg bij Real.

Posted by Jasperovitsj on Feb-03-2010 16:32:

Valt wel mee dat Benzema goed gevolgd is, anders had Guti zich onsterfelijk belachelijk gemaakt ^^

Posted by The_G0dfather on Feb-05-2010 22:51:

1 Guti = biggest fag ever int voetbal

2 hoezeer ik de puto ook haat, utter respect voor dit, en je ziet ook dat hij wel even naar achter keek voor het hakje

super klasse, ook al zeg 'k 't niet graag

Posted by FCB_Fanatic on Feb-07-2010 13:45:

de loting voor het EK is bekend:

Duitsland
Turkije
Oostenrijk
Belgi�
Kazachstan
Azebeidjan

iedereen gaat weer vinden dat het haalbaar is om die tweede plaats te behalen, en op papier is het waarschijnlijk wel een haalbare loting, maar ik verwacht dat deze 'gouden' generatie het weer gaat verprutsen. Voldoende talent, maar gewoon een gebrek aan doorzettingsvermogen en wilskracht. Neem daar ook bij dat er van een deel spelers een totaal gebrek is aan beroepsernst en je weet dat het moeilijk gaat worden.

Posted by FCB_Fanatic on Feb-07-2010 20:15:

in 3 opeenvolgende uitmatchen, 3 onterechte rode kaarten ... hoe incompetent kan een scheidsrechterskorps nog worden

Posted by FredNova on Feb-08-2010 20:48:

Posted by djcresto on Feb-08-2010 22:08:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
in 3 opeenvolgende uitmatchen, 3 onterechte rode kaarten ... hoe incompetent kan een scheidsrechterskorps nog worden

Hoefkens had ook nog rood mogen krijgen. Soit in vertraging zie je dat Geraerts zijn been nog terugtrekt daarom zou ik zeker zeggen geel ipv rood. Maar de arbiter moet op een fractie van een seconde beslissen natuurlijk.

Posted by FCB_Fanatic on Feb-08-2010 22:21:

quote:
Originally posted by djcresto
Hoefkens had ook nog rood mogen krijgen. Soit in vertraging zie je dat Geraerts zijn been nog terugtrekt daarom zou ik zeker zeggen geel ipv rood. Maar de arbiter moet op een fractie van een seconde beslissen natuurlijk.

Enerzijds toont het enkel maar des te meer aan wat voor een incompetente klungels hier in Belgi� op het veld staan te fluiten; de helft zien ze niet (vb Wasyl, De Camargo), en als er iets op een meter van hun neus gebeurt kunnen ze het niet eens goed beoordelen. Anderzijds volgen ze ook maar de richtlijnen op en bestraffen ze gewoon iedere tackle die gevaarlijk 'kan' zijn met rood tegenwoordig. Bij de scheidsrechtercommissie hebben ze liever een rode kaart teveel dan ��ntje te weinig sinds het incident met Witsel

klote dat Club tot nu toe het (��n vd) grootste slachtoffer is

Posted by djcresto on Feb-08-2010 22:25:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

klote dat Club tot nu toe het (��n vd) grootste slachtoffer is

Dat blijft toch puur toeval denk ik.

Posted by FCB_Fanatic on Feb-08-2010 22:28:

quote:
Originally posted by djcresto
Dat blijft toch puur toeval denk ik.

ik heb ook niet anders beweerd ... maar het blijft wel klote als Club supporter zijnde . Zeker in de match tegen Anderlecht had er anders toch meer ingezeten

Posted by Real on Feb-11-2010 09:11:

Wat mij nog het meest verbaast is dat iedereen er zo kalm onder blijft. Ik zou razend zijn als mijn ploegmaat zo overhoop gestampt wordt.

Posted by Jasperovitsj on Feb-11-2010 17:13:

Echt h�. Bij ons is er al voor minder gevochten in de zaal ^^

Posted by djcresto on Feb-11-2010 17:55:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Echt h�. Bij ons is er al voor minder gevochten in de zaal ^^

Tja zaalvoetbal he. Meestal niet de meest beschaafde mensen dat het spelen.

Posted by Jasperovitsj on Feb-11-2010 18:23:

Laat die zaal- er maar af

Posted by Real on Feb-14-2010 13:32:

http://www.sporza.be/permalink/1.716232

Pele! Van dit doelpunt had ik al gehoord, da moet wel de moeite geweest zijn.

Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »