TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2009 - 2010
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
Vanavond ga ik naar Genk - Westel kijken. Het lijkt eeuwen geleden dat ik nog eens een match in eerste klasse gezien heb. Met 15-Westel supporters in een Genkvak, de kans is groot dat we rammel krijgen. 
| quote: |
| Originally posted by Real Vanavond ga ik naar Genk - Westel kijken. Het lijkt eeuwen geleden dat ik nog eens een match in eerste klasse gezien heb. Met 15-Westel supporters in een Genkvak, de kans is groot dat we rammel krijgen. |
Sinan BOLAT
Onwaarschijnlijk gewoon.
Episch slot aldaar 
Lefgozer. 
hoho, dat wordt een leuke match of the day straks =)
En Witsel gaat nogmaals met gestrekt been door. Heeft die jongen nu nog niks bijgeleerd? 
| Originally posted by Real En Witsel gaat nogmaals met gestrekt been door. Heeft die jongen nu nog niks bijgeleerd? |
Gutti met wel �rg veel lef. 
Hij moet niet voor niks weg bij Real. 
Valt wel mee dat Benzema goed gevolgd is, anders had Guti zich onsterfelijk belachelijk gemaakt ^^
1 Guti = biggest fag ever int voetbal
2 hoezeer ik de puto ook haat, utter respect voor dit, en je ziet ook dat hij wel even naar achter keek voor het hakje
super klasse, ook al zeg 'k 't niet graag
de loting voor het EK is bekend:
Duitsland
Turkije
Oostenrijk
Belgi�
Kazachstan
Azebeidjan
iedereen gaat weer vinden dat het haalbaar is om die tweede plaats te behalen, en op papier is het waarschijnlijk wel een haalbare loting, maar ik verwacht dat deze 'gouden' generatie het weer gaat verprutsen. Voldoende talent, maar gewoon een gebrek aan doorzettingsvermogen en wilskracht. Neem daar ook bij dat er van een deel spelers een totaal gebrek is aan beroepsernst en je weet dat het moeilijk gaat worden.
in 3 opeenvolgende uitmatchen, 3 onterechte rode kaarten ... hoe incompetent kan een scheidsrechterskorps nog worden 
| Originally posted by FCB_Fanatic in 3 opeenvolgende uitmatchen, 3 onterechte rode kaarten ... hoe incompetent kan een scheidsrechterskorps nog worden |
| Originally posted by djcresto Hoefkens had ook nog rood mogen krijgen. Soit in vertraging zie je dat Geraerts zijn been nog terugtrekt daarom zou ik zeker zeggen geel ipv rood. Maar de arbiter moet op een fractie van een seconde beslissen natuurlijk. |
| Originally posted by FCB_Fanatic klote dat Club tot nu toe het (��n vd) grootste slachtoffer is |
| Originally posted by djcresto Dat blijft toch puur toeval denk ik. |
. Zeker in de match tegen Anderlecht had er anders toch meer ingezeten
Wat mij nog het meest verbaast is dat iedereen er zo kalm onder blijft. Ik zou razend zijn als mijn ploegmaat zo overhoop gestampt wordt.
Echt h�. Bij ons is er al voor minder gevochten in de zaal ^^
| Originally posted by Jasperovitsj Echt h�. Bij ons is er al voor minder gevochten in de zaal ^^ |
Laat die zaal- er maar af 
http://www.sporza.be/permalink/1.716232
Pele! Van dit doelpunt had ik al gehoord, da moet wel de moeite geweest zijn.