TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meer SENSATION info...
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
en voor de gene die een geintje willen maken over mijn eerste woord...het is gaat ipv gaan, sorry
Re: FOX
| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro FOX is weg nu whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa neeeeeeeeeeeeeeeee wat is v8 nou weer lijkt op een Frans tv station lamaar.........uhm ja okay........, oi |
jaaa, hey obi, kan jij niet ff wat door laten schemeren aan ons??? 
| Originally posted by Mysteric Datum : 7-7-2001 |
... dus helaas geen Sensation voor mij 
optie of niet
to michiel: ik denk niet dat ik ga, rank 1 vond ik op trance nrg ook niet echt top hoor, beetje soft. marco v is wel cool...tja, om nou 100 piek te gaan dokken, kweet het niet hoor, ff de rest v/d line-up afwachten maar.
mzzls
Re: optie of niet
| Originally posted by Vinyl Boy beetje soft |
1 ding begrijp ik gewoon echt niet!
Vorig jaar maakte ze heeeeeeel weinig reclame! Niet echt een underground party, maar helemaal niet commercieel! TOen kwam die k*nker clip uit van Cygnus X! Toen kende dus iedereen sensation! En toch gaan nog extra TMF erbij halen! Neem maar van mij aan, die 40000 mensen komen ECHT wel hoor! En sponsors komen ook, dus ik begrijp echt niet waar die gasten mee bezig zijn! Hier zie ik de logica dus ff niet van in! Wat jullie??
CYa
money money money
radio538 en TMF kopen de uitzendrechten, wat dus extra inkomsten in het laatje brengt. Ook zorgen 538 en TMF ervoor dat er extra promotie komt...zodat sensation meer bezoekers trekt -> meer vraag = hogere prijs (economie).
Hogere prijs....meer omzet.
En trouwens, zonder uitzending op 538 geen live-sets te downen op internet. En tja TMF... als ik op een feest ben geweest waar TMF weer eens gefilmd heeft ga ik toch stiekum wel ff naar The DJ's kijken of ik nog wat bekends zie...
Whatever...ik ga toch wel naar de Arena voor Sensation. Ookal kost het me 100 piek
| Originally posted by Mysteric money money money En trouwens, zonder uitzending op 538 geen live-sets te downen op internet. |

't is toch maar net zo leuk als je t zelf maakt! (dat wordt voor mij een knetterfeessie!!!
)
Das waar...als je met een leuke groep gaat kan je zelf op TE grote lol beleven. (ik spreek uit ervaring dus...kut-feest met veel rare mensen maar toch lol gehad met de luitjes met wie ik was)
Helemaal mee eens!! Ik bedoel, je moet niet naar Sensation gaan met de instelling van een ongelofelijk underground feest met de allerwreedste dj's etc etc. Je moet er gewoon zelf een leuke avond van maken... en ik denk niet dat dat moeilijk is want volgens mij wordt het echt wel een leuk feest!!!
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het maakt niet uit of je op een commercieel of underground feest ben. Je moet het toch altijd zelf gezellig maken.
En feesten zullen we toch wel!!
Gave avatar Robvef..
En julie hebben wel gelijk ja.. gewoon relaxt zelf party van maken.. dat kan ik zelfs in apres ski hutten 
Ja je hebt gelijk. Die avatar heb ik aan de hand van een tutorial in PS6.0 gemaakt. Die kun je hier vinden:
http://user.fundy.net/morris
Morgen dat gedoe op TMF maar tapen. Morgen naar personeelsfeest. Gratiz zuipen, sla ik niet af.
phieuw!
Gelukkig heeft eindelijk (bijna) iedereen de goede instelling weer te pakken! Ik was al bang dat ik de enige nederlandse TA zou worden op Sensation!
zelf een feesie van maken
moet het niet zo kut worden als IC3
| Originally posted by Akira zelf een feesie van maken moet het niet zo kut worden als IC3 |

| Originally posted by Remy D Maarja nu kan ik het nou eenmaal heel snel leuk maken want ik zie toch overal de FUN van in.... |
Ik had het ook aardig naar me zin op IC3......(gezien de omstandigheden).........'Actually' heb ik me op elk feest vermaakt (qlimax TE IC2 sensation HHE etc) Zelfs Impulz was super vet Na de Garderobe 'incident' haha Kut organisatie maar wel VETT gefeest yesssssssssssssssssss
Ja, Impulz was VETT. Wel eerst lang in de rij gestaan en 's morgens nog een jas kwijt. Maar het was GOOOOEEEDDD.
allemaal mee eens hoor gasten
maar ff over de line-up......ik vind dat we ons eigenlijk best een beetje mogen schamen met zn allen dat we een dag voor de bekendmaking met zo'n goede community nog niet de complete line-up van sensation weten. klotezooi 
later
michiel
Yep, dat is goed fout. Is het dan toch zo'n goed bewaard geheim gebleven. Dan neem ik wel mijn petje af, voor die gasten van ID & T.
We weten natuurlijk wel zeker dat Jean en Rank 1 komen. Van Jean staat het zelfs in zijn agenda. Maar ik heb volgens echt alle agenda's van DJ's nagelopen en nergens staat er wat bij over Sensation.
Dat kan twee dingen betekenen. Of ik heb niet goed gezocht of het management heeft van ID & T te horen gekregen dat ze het er niet op mochten zetten.
Morgen weten we het ja, maar dat had niet gemogen.
In ieder geval. Prettig weekend en feest ze allemaal. I am going home!!!! 
Ja wel goed dat ze het geheim hebben kunnen houden...
Wel las ik ergens dat Dumonde op Innercity komt dit jaar maar of dat waar is weet ik niet..het lijkt mij wel heel erg vet..
spannend hoor
wow, spannend hoor, die line-up. ben erg benieuwd...word zeker weer om 12 uur vannacht bekend gemaakt op de site ofzo, of heeft dat domme tmf de primeur?
ik merk het wel,
later